Cmentarz.


  • Elarid Mistrz Gry

    Tu będą trafiać wszystkie postaci, które odeszły z Elarid w ten czy inny sposób.


  • Elarid Mistrz Gry

    avatar Kuba1001 Kuba1001

    Alexandra Dragon ‐ Valkyr1024
    Nawet jeśli jest się potężnym Magiem Jadu trzeba wystrzegać się silniejszych od siebie. A są tacy… Za przykład może posłużyć Postrach Pustki ‐ wielka, trójgłowa bestia, która zakończyła życie tej postaci w podziemiach pałacu Lorda Baryxa w Ur.


  • Elarid Mistrz Gry

    avatar Kuba1001 Kuba1001

    Dragonus Wilkus ‐ ninja618
    Impulsywny i agresywny chciał wybić wszystkich Mrocznych Elfów, którzy porwali mu siostrę. Wiedząc, że sam ne ma szans zebrał oddział najemników i z nimi wyruszył na krucjatę. Niestety zostali wybici przez wielkie pająki. To był pierwszy błąd. Drugim było odrzucenie i wyśmianie czterech największych najemników z Verden. Trzeci i ostatni to samotna wyprawa w Mroczną Puszczę i zabicie wodza Mrocznych Elfów. Po tym jego los był już przypieczętowany. Inny Elf zabił go wbijając mu miecz w serce.


  • Elarid Mistrz Gry

    avatar Kuba1001 Kuba1001

    Daniel Mograine ‐ degant123
    Mag Światła jest klasycznym przeciwnikiem dla Demona bądź Nieumarłego. Ale jeśli Nieumarłych jest kilkadziesiąt, a Mag zdejmuje ich pojedynczo wynik walki jest przesądzony. Śmierć była straszna. Zjedzenie żywcem.


  • Elarid Mistrz Gry

    avatar Kuba1001 Kuba1001

    Naah ‐ dark_lord_
    Wybieranie się na Trujący Szczyt nie jest dobrym pomysłem. Szukanie Nagów również. A jeśli jeden z nich rzuci włócznię tuż przed twarzą to lepiej poddać się i opuścić Nagów. Ale jeśli brnie się dalej i szpera po wiosce to nie może się to skończyć dobrze. Wódz Nagów, mający trzy metry wysokości, osiem długości, czerwoną skórę i wielką włócznię daje wybór: “Odejdź lub zgiń” to lepiej wybrać pierwszą opcję. A jeśli nie i na dodatek próbuje się walczyć z ośmioma uzbrojonymi Nagami na raz to wiadomo jak się taka walka skończy. Śmierć przez zatrucie, a ciało spalone na stosie.


  • Elarid Mistrz Gry

    avatar Kuba1001 Kuba1001

    Jan Vla ‐ dark_lord_
    Alchemik i Mag Mutacji, który nie potrafi walczyć, ani bronią białą, ani miotaną, ani wręcz nie powinien otwierać drzwi każdemu nieznajomemu. Zwłaszcza jeśli jest nim cholernie niebezpieczny Ork. To właśnie on zakończył śmierć Alchemika. Najpierw skręcił mu kark doprowadzając do paraliżu, a dobił uderzeniem topora w czaszkę.


  • Elarid Mistrz Gry

    avatar Kuba1001 Kuba1001

    Gerwazy Von Orren ‐ FD_God:
    Po ciężkich walkach w Ruhn miał sporo ran. Podróż przez góry do odległego fortu nie pomogła im się zagoić. A brak medyka i ruszenie w pojedynkę do swojej siedziby przypieczętowało los szlachcica. Gwoździem do trumny było zaatakowanie licznej grupy bandytów. Zabił kilku, ale jeden pchnął go nożem między łopatki, a szef bandy dobił kopniakiem przewracając na ziemie i wbijając topór w serce. Ciało ograbiono i zrzucono ze skały.


  • Elarid Mistrz Gry

    avatar Kuba1001 Kuba1001

    Van’Gas ‐ MichalrosPony
    Walka z wielkim Mutantem mającym cztery metry wzrostu, czarną skórę, czerwone oczy, szponiastą łapę, a drugą zakończoną toporem nie jest dobrym pomysłem. Jemu nikt tego nie powiedział. Najpierw potwór rzucił nim o ścianę łamiąc kilka żeber i kręgosłup co uniemożliwiło ruch. Śmiertelny cios spadł z góry. Bestia uderzyła go toporem w głowę, a siła i impet ciosu były tak wielkie, że ostrze zatrzymało się dopiero na zębach. Zwłoki zjedli Nieumarli towarzyszący Mutantowi. Wszystko wydarzyło się w Ruhn.


  • Elarid Mistrz Gry

    avatar Kuba1001 Kuba1001

    Bilolus1 ‐ Aragoth.
    Potężny Mag mrozu, upiór i wielki wojownik. Skończył marnie. Nie spodziewał się ataku wyszkolonego łowcy złych Magów i potworów, który wraz z oddziałem żołnierzy wpadł do jego kryjówki i po krótkiej walce z szkieletami Maga rozpoczął walkę z nim. Już na początku łowca miał przewagę, a z czasem ją pogłębiał. Pojedynek skończył się dość szybko.
    Zabity kilkoma ciosami miecza i kiścienia, a zraniony i dobity Magią Światła.


  • Elarid Mistrz Gry

    avatar Kuba1001 Kuba1001

    Mateus Palamecia ‐ Zeromus.
    Dawniej szlachcic, a obecnie ziemny trup. W Hammer nikt nie uwierzył w jego szlachetne pochodzenie, a Argencie podobnie, ale tam chociaż zrobił stylowy włam, poturbował wielu strażników, a kilku zabił. Czekał na egzekucję, gdy ktoś złożył mu propozycję nie do odrzucenia: Zamiast ścięcia, ma ruszyć na Szczyt Wron i pomóc Stalowym Ludziom w tłumieniu powstania. Niestety, nie wiedział, że Czarne Słońce zrobiło podobnie i wysłało tam swoich najemników. Jeden z nich, Xavier Wassi, schwytał szlachcica, torturował rozżarzonym żelazem, a na koniec chciał strzelić z łuku w plecy, ale Mateus zmarł zanim miał na to okazję.


  • Elarid Mistrz Gry

    avatar Kuba1001 Kuba1001

    Tiber Septim ‐ bulorwas
    Swawolny i beztroski, opanował Magię Demonów na zaawansowanym poziomie. Ale czy to coś mu dało? Cóż, gdyby tak, to nie pisałbym tego posta…
    Otwieranie portali jest wyczerpujące i trzeba się na nim skupić. Septim robił to z nudów. Trzeba wiedzieć już zawczasu, co chce się przyzwać. On zdał się na ślepy los. A jeśli ten los materializuje się w postaci wielkiego Demona Ognia, to lepiej odesłać go tam, skąd przyszedł. Ale on postanowił nad nim zapanować.
    Demon dotkliwie i wielokrotnie go poparzył, ale udało mu się to przeżyć, a nawet doczołgać się do strumienia, który ukoił nieco jego ból. Tam znalazły go Gobliny. I to właśnie te tchórzliwe i zdradzieckie istoty zadały ostateczny cios, zakłuwając go włóczniami, gdy postanowiły, że ich nowym szefem będzie tenże Demon Ognia…


  • Elarid Mistrz Gry

    avatar Kuba1001 Kuba1001

    Trayus Umbacano ‐ Andrzej_Duda.
    Zebranie drużyny na poszukiwanie artefaktów, to jest coś! Problemy zaczynają się, gdy próbuje się okraść innego Maga‐członka drużyny z jego energii i doprowadzić do pojedynku. Ignorowanie obrażeń i brak obrony też nie pomogły, a kolejne smaganie ciała błyskawicami zakończyło sprawę.


Log in to reply