Karta Postaci
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
FD_God
Imię: Aldurn
Nazwisko: ‐
Rasa: Człowiek
Pseudonim: Seraf
Charakter: Jak zawsze pokażę go w grze.
Wiek: 29 lat.
Towarzysz: ‐
Majątek + nieruchomości: Żyje w siedzibie paladynów w mieście Hammer, ma najwyżej swój własny pokój. 700 sztuk złota.
Historia: Aldurn od kilku miesięcy od narodzin został porzucony przez rodzinę z bliżej nieznanych powodów i oddany on został do sierocińca gdzie wychowywany był pośród wszelakiego marginesu społecznego, ten jednak na niego jakoś niespecjalnie wpływał. Po byciu w tym miejscu rok czy dwa jak zawsze paladyni zabierali co lepsze dzieci pod swoje skrzydła chcąc zrobić z nich użytek w przeciągu tych kilku lat, Aldurn nie będąc złym dzieckiem zaraz przyciągnął ich uwagę i został przez nich zabrany. Opisując w skrócie Aldurn przez te długie lata trenował oraz był poddany specjalnemu zabiegowi, który miałby dać większe szanse ludziom na walkę z demonami, nie był on w tym sam, ale był jedyną osobą, na której ten zabieg rzeczywiście się udał, reszta dalej jest tylko dalej szkolona w zostaniu paladynem. Nareszcie nastał czas, w którym jego potencjał bojowy może rzeczywiście się sprawdzić, teraz wypada tylko dotrzeć do wojsk na wojnie.
Umiejętności:
1. Doskonale wychodzi mu walka glewią.
2. Zaawansowana magia światła.
3. Dobrze opanowana walka pięściami.
Wady:
1. Brak umiejętności posługiwania się bronią dystansową.
2. Brak umiejętności posługiwania się bronią białą poza glewią.
3. Zasiana nienawiść do wszelakiego demonicznego i nieumarłego pomiotu.
Specyfikacje:
1. Trwały efekt zabiegu ‐ Jako człowiek jest silniejszy oraz szybszy od swoich ludzkich pobratymców, nie jest to jakaś specjalnie większa siła, ale w czasie długich bitew robi ona różnicę.
2. Awatar Światła ‐ ???
Rodzina: Rodzina nieznana.
Zawód: Paladyn.
Ekwipunek: Swoja wytrzymała glewia, pancerz paladyna oraz mieszek ze złotem.
Wygląd:
Ubranie: Jak nie ma na sobie tego co wyżej to zwykle chodzi w zbroi, a ta wygląda tak: