Karta Postaci
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Rafael_Rexwent
maxmaxi123 pisze:Lub jedno na mistrzu, jak mój nowy wytwór.
Ja dostałem pozwolenie na grę postacią z jedną magią na mistrzowskim, a drugą na średnio‐zaaw.
bulorwas pisze:Ja tu mówię o przeciętnej regule. Nie o wyjątkach
Sugerujesz, że większość KP nie posiada dostatecznie dobrej historii?
-
-
-
-
-
Vader0PL
someone_ pisze:Imię: Camille
Nazwisko Pradawna
Rasa Więc, wampir.
Pseudonim ‐
Charakter w grze
Wiek nie wiadomo dokładnie. jest jednym z najstarszych istniejących wampirów.
Towarzysz gadający kruk.
Majątek + nieruchomości Stara opuszczona kamienica i 4 tys. złota.
Historia No więc mając życie wieczne i wieczną młodość eksperymentowała, poznawała, gromadziła. Później zainteresowała ją polityka. Zawsze wyróżniała się w tłumie wampirów z swoimi białymi włosami i złotymi, kocimi oczyma. Jest jedną wielką anomalią. Zawsze miała pecha ‐ utknęła z krasnoludami w podziemiach i rasa szarych krasnoludów tworzyła się na jej oczach. (nie zdziwię się jak trafi do jakiejś kopalni) Obecnie trochę się nudzi.
Umiejętności: No więc.
Magie Wody, Alchemii, Krwi i Run na niewyobrażalnie wysokim poziomie.
Z wprawą posługuje się batem i sztyletem.
No wampiry szybciej się regenerują i nie potrzebują oddychać, ale to wynika z rasy.
No i jak wampir może się teleportować.
Zwinna, silna i w ogóle wampir.
Wady
Nie miała do tej pory styczności z mieczami, nie licząc tych momentów, kiedy ich ostrze przebijało jej ciało.
Ma słabość do ładnych chłopcyków i czasem dołącza do jakiejś bójki, tylko po to, by poczuć się jakby znów żyła. Jest raczej leniwa. Ma o sobie wygórowanie mniemanie i oczekuje szacunku. Jeśli ją obrazisz możesz nie dożyć następnego wschodu słońca.
Nie umie pływać, ale utrzymuje się na powierzchni (zazwyczaj).
Specyfikacje: No wampir. kocie oczy.
Zawód: Polityk, mag
Ekwipunek Srebrny sztylet do walki z wilkołakami. Bat z elektrum.
Wygląd: Ładna, ale jej wieku nie da się jednoznacznie stwierdzić patrząc na nią. (Chodzi o wiek kiedy została przemieniona w wampira i niejako zamrożona, bo teraz powinna już się całkowicie rozłożyć gdyby była człowiekiem.) Kocie złote oczy i białe włosy.
Ubranie : Czarny dopasowany kostium pokryty runami chroniącymi przed magią światła. Jej kosmetyki, które sama wytwarza też mają te właściwości. Soczewki też. Cała jest pokryta alchemiczno ‐ runniczą tarczą. (oczywiście nie wykluczają zadawanych przez tą magię obrażeń, ale znacząco je niweluje, przez co jest na nią bardziej odporna od nie wampirów bez ochrony.)heh, teraz zobaczyłeś to, czego jeszcze nie widziałeś.
Jako jedna z Mord Właściciela (Brzmi to okropnie…) ogłaszam, że:
‐Nazwisko źle się kojarzy z Pradawnymi, ale od biedy może być.
‐Wiek musi być dokładny, postać może go nie znać, ale Właściciel musi. Możesz podać w nawiasie. Przyczepiłbym się również do tego, że jest jednym z najstarszych Wampirów… Najstarszymi jest Siedem Wampirów zwanych Pierwszymi. Postać musi być znacznie od nich młodsza.
‐Historia taka od biedy, nie tłumaczy umiejętności…
‐Tylko dwie magie na start. Możesz być nawet Lordem Demonów, a i tak nie będziesz mieć więcej magii niż dwie. No i wampiry muszą oddychać. Kuba nie napisał w Najważniejszych Informacjach, że nie potrzebują tlenu.
‐Wady to nic w porównaniu z umiejętnościami.
‐Kostium chroniący przed Magią Światła? Makijaż? Soczewki? Bez jaj, to nie przejdzie.
‐Kojarzysz pewnego kolesia o nazwisku da Vinci? Można powiedzieć, że stworzył soczewki. ok 1508, grubo po średniowieczu.Według mnie karta powinna wyglądać zupełnie inaczej. Zaproponuję:
Imię: Camille
Nazwisko Primeval
Rasa Więc, wampir.
Pseudonim ‐
Charakter w grze
Wiek Tak stara, że nie pamięta. (1000 lat).
Towarzysz: gadający kruk.
Majątek + nieruchomości Stara opuszczona kamienica i 4 tys. złota.
Historia Camille nie próżnowała, kiedy została nieśmiertelna. Swoje życie na start poświęciła licznym eksperymentom, podróżom i na chomikowaniu różnych rzeczy. Od 250 roku życia zajmowała się polityką, ale to też się jej znudziło. Primeval była pechowcem‐ utknęła z krasnoludami w podziemiach, tym samym obserwując powstanie nowej rasy‐Tutaj nie jestem pewien, gdyż nie wiem, jak dawno temu była ta ekspedycja i utknięcie Szarych Krasnoludów. Obecnie? Nudy, nic nie robi.
Umiejętności: No więc.
Zaawansowana Alchemia i magia wody na podstawowym. (Magie można zmienić według preferencji. Stopnia umiejętności nie)
Z wprawą posługuje się batem i sztyletem.
Posiada umiejętności typowego starego Wampira.
Wady
Brak obsługi innej broni. Słabość do dzieci, a konkretniej do chłopców. Tych ładnych, więc ty nie masz szans u niej. Lubi się bić, ale jest leniwa. Ma o sobie wygórowanie mniemanie i oczekuje szacunku. Mści się na każdym, kto ją obraził. I zemstę przeprowadza szybko. Nie umie pływać, ale utrzymuje się na powierzchni (zazwyczaj).
Specyfikacje: No wampir. kocie oczy.
Zawód: Polityk, mag
Ekwipunek Srebrny sztylet do walki z wilkołakami. Bat z elektrum.
Wygląd: Ładna, ale jej wieku nie da się jednoznacznie stwierdzić patrząc na nią. (Chodzi o wiek kiedy została przemieniona w wampira i niejako zamrożona, bo teraz powinna już się całkowicie rozłożyć gdyby była człowiekiem.) Kocie złote oczy i białe włosy.
Ubranie : Czarny dopasowany kostium pokryty runami osłabiający proste zaklęcia z Magii Światła, jednakże nawet tych nie eliminuje całkowicie. Jej kosmetyki, które sama wytwarza też mają te właściwości. -
-
-
Kuba1001
Gryzuń:
Akceptejszyn.
Someone:
Cóż… Od czego by tu zacząć? Może od tego:
codoch*ja.jpg.
Dobra, a teraz na serio i w ogóle:- Wiek taki średni, Wampiry może i są długowieczne i jakoś żaden ze starości nie zginął, to maksymalnie przepuszczałem postaci mające dwa tysiące lat, więc tutaj nie będzie wyjątku.
- Wampir i polityka? Yhym, bo wcale nikt nie zauważy, że jest PIE**OLONYM WAMPIREM i nie naśle na nią Magów Światła. Serio, wcale. Bo uwierz lub nie, ale Wampira każdy, nawet chłopski cieć, rozpozna i odróżni od człowieka.
- Usuń kocie oczy i kosmetyki.
- Jakie elektrum? Że bursztyn?
- Runy mogą opanować tylko i wyłącznie Szare Krasnoludy, jest to uwarunkowane genetycznie, poza nimi dostęp do tego mogą zyskać kiedyś zwykłe Krasnoludy, ale na tych dwóch rasach prawdopodobnie grono wtajemniczonych się zamknie.
- Nie zabraniam mieć gadającego kruka, ale tak z dupy to one niestety nie gadają.
- Masz wypisać konkrety, a nie “umiejętności typowego, starego Wampira.”
- Historia jest tak żenująca, że w całości do poprawy i tu nie mam zamiaru powiedzieć nic więcej, bo zwyczajnie nie warto.
Powodzenia.
-
-
-