Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Elarid
  3. Karta Postaci

Karta Postaci

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Elarid
3.7k Posty 35 Uczestników 48.3k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #2640

    avatar wiewiur500kuba wiewiur500kuba

    Gilgasz.

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #2641

      avatar Kuba1001 Kuba1001

      Morda, Wiewiur.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #2642

        avatar Konto usunięte Konto usunięte

        Imię: Kassander

        Nazwisko: Binkoris

        Rasa: Wróżek

        Pseudonim:Żuk

        Charakter: Kreuje samolubnego i wyrachowanego, jest mocno uczuciowy i wrażliwy

        Wiek: 19

        Towarzysze: Szajka złodziejska “Chmara”, zajmująca się głównie włamami i zleceniami :

        •Aertik Maar “Złotook”(paser, antykwariusz, poloman, zaawansowany mag umysłu, opanowany i zgryźliwy, głównie on planuje skoki i odbiera zlecenia)

        •Awelia Amer “Imago” (złodziejka, 140 lat, sekretarz burmistrza, elfka, ostoja spokoju, niepozorna, pogodna, zwinna i szybka, mistrzyni otwierania zamków)

        •Tija Amer “Nimfa” (zmiennokształtny, 230 lat, udaje bliźniaczkę Awelii przyjmując większość czasu w postaci samej Imago, ekspedientka w sklepie Złotooka, pełen życia i charyzmatyczny, świetny w infiltracji, zaleczone uzależnienie od krasnoludzkiego ziela, ma w arsenale postać orkologa nazywanego Pędrak, służącą do zastraszeń)

        Białorudy duży kot domowy

        Majątek + nieruchomości: Nowonabyty dom z małym laboratorium alchemicznym i stragan na targu w Gilgasz
        800 złota
        mała kryjówka kilometr poza miastem ‐ bardzo niewielka drewniana chatka z jednym łóżkiem, skrzynią i pustą piwniczką, do której wejście planuje zamaskować

        Historia: Rodzice magowie, alchemik i mag wody, alchemii uczył się od małego
        Zawsze wyjątkowo niski, nawet jak na wróżka, traktował to jako zaletę
        W dzieciństwie był na tyle drobny, że został prawie zjedzony przez szczura, od tego czasu nieznosi tych stworzeń i ma kota
        Od zawsze lubił wchodzić w miejsca niedozwolone, był bardzo ciekawski
        Zostawił rodziców w wieku 15 lat chcąc jak najszybciej się usamodzielnić
        Szybko zajął się kradzieżą, traktował ją jako sposób na życie i zabawę
        Naturalne predyspozycje zręcznościowe i rozmiarowe do tego fachu
        Nauczył się magii pustki od kolegi po fachu, szlifował z książek
        Bardzo sprawny w fachu włamywacz szybko został wciągnięty w skrytobójstwo
        Wykonał jedno tego typu zlecenie, ale uznał, że to nie dla niego, miał pewne wyrzuty sumienia
        Musiał parę razy przemieszczać się z miasta do miasta przez konflikty z lokalnymi stróżami, dwa razy ktoś go wsypał, raz dał się wytropić, raz został wrobiony, zawsze udawało mu się zbiec
        Po dotarciu do Gigasz kupił dom z laboratorium dla przykrywki
        Pierwszy włam w nowym mieście okazał się bardzo szczęśliwy ‐ włamał się do antykwariatu Maara
        Poloman znalazł go tylko dlatego, że próbował sprzedać skradzione dobra jego koledze
        Maar zaprosił go do szajki, Kassander się zgodził z entuzjazmem
        Przez te 13 miesięcy mieli 5 udanych większych akcji
        Poloman obiecał, że szykuje się robota większa i ciekawa

        Umiejętności: Alchemia (zaawansowany)
        magia pustki (podstawowe)
        Zręczność i zwinność, cichy chód
        Umiejętność otwierania zamków (średnio zaawansowany)
        Niewielkie rozmiary
        Dobry kłamca
        Walka krótkimi sztyletami i małym rapierem

        Wady:Bardzo mała siła
        Nigdy nie korzystał z broni dystansowych
        Niewielkie rozmiary
        Z powodu tego i małej siły praktycznie nie może nosić zbroi
        Zbyt duża wrażliwość
        Słaba głowa, łatwo się upija
        Brzydzi się, a nawet trochę boi, szczurów i myszy

        Specyfikacje:

        Zawód: Alchemik, złodziej

        Ekwipunek: 5 Mikstura Leczenia na handel
        Porządny zapas składników alchemicznych
        2 sztylety pod jego wzrost ukryte w ubraniu
        Długa lina z kotwiczką
        Fiolka trucizny otępiającej (trucizna szybko wędruje z krwią otępiając układ nerwowy, powoduje kilkugodzinne odrętwienie i otumanienie, podawane z pokarmem lub bezpośrednio do krwioobiegu)
        Czarne aksamitne ubranie na zmianę, używane tylko na akcjach
        200złota (reszta majątku ukryta w domu)
        Zestaw narzędzi włamywacza typu wytrychy, łom, itd.

        Wygląd:Wysoki na niecały metr
        Chudy i drobny
        Jasne, niebieskie oczy
        Długie do ramion kasztanowe włosy, lekko przetłuszczające się
        Szczera, pogodna, trójkątna, dziecięca twarz
        Ogorzała i opalona cera
        Lekko zadarty nos
        Ciękie brwi

        Ubranie: Ciemne buty, miękka, tłumiąca podeszwa
        Długa, niebieska tunika z szerokimi rękawami
        Zielona kamizelka
        Szeroki płócienny pas z kieszonkami
        Skórzana torba na ramię
        Rękawice i gogle ochronne alchemicznie

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001 Elarid
          napisał ostatnio edytowany przez
          #2643

          avatar Kuba1001 Kuba1001

          WIP to WIP, ale z góry mówię, że charakter albo w grze, albo tutaj, nie da się opisać go tak pół na pół.

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001 Elarid
            napisał ostatnio edytowany przez
            #2644

            avatar Konto usunięte Konto usunięte

            Ok, po prostu jeszcze nie wiem, którą opcję wybiorę

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001 Elarid
              napisał ostatnio edytowany przez
              #2645

              avatar Konto usunięte Konto usunięte

              Jak teraz?

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001 Elarid
                napisał ostatnio edytowany przez
                #2646

                avatar Kuba1001 Kuba1001

                Jest zdecydowanie za młody, żeby pamiętać lub brać udział w czymkolwiek, co związane jest z ojczyzną Wróżków, całe życie powinien spędzić na kontynencie.
                Opisz tę Truciznę Otępiającą, przy okazji wrzuć ją do Kącika Alchemicznego po zaakceptowaniu postaci, i wywal granat.
                Wróżkowie nie mają skrzydeł.

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #2647

                  avatar Konto usunięte Konto usunięte

                  Poprawione

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001 Elarid
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #2648

                    avatar Kuba1001 Kuba1001

                    Polomon, pamiętaj. Nie “poloman.” Poza tym historia nieco boli w oczy, ale to nic, co wymaga poprawki.
                    Z mocy nadanej mi przeze mnie, akceptuję.

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001 Elarid
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #2649

                      avatar Konto usunięte Konto usunięte

                      Dzięki, zapamiętam. Zawsze uważałem, że zapisanie w punktach poprawia czytelność, postaram się tego więcej nie robić. Mogę ortografię polomonów jeszcze pozmieniać, czy już za późno?

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001 Elarid
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #2650

                        avatar Kuba1001 Kuba1001

                        Przecież piszę, że nie.

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001 Elarid
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #2651

                          avatar Andrzej_Duda Andrzej_Duda

                          ** W.I.P **
                          **Imię:**Ferdanus
                          **Nazwisko:**Kiepskus
                          **Rasa:**Człowiek
                          **Pseudonim:**Mendziak
                          **Charakter:**Uparty,łatwo się denerwuje,woli się dogadywać niż bić
                          **Wiek:**30
                          Towarzysz:
                          Przy nim jest jego dwóch niezawodnych przyjaciół:
                          Arnus Schab,łagodny dla przyjaciół,ale bezwzględny dla wrogów barbarzyńca w wieku 30 lat.Lubi się obżerać i upijać,zawsze nosi przy sobie swoje dwa stalowe topory.Jest Nordem.Bardzo umięśniony,zbroja i wygląd jak na obrazku poniżej:
                          image
                          Marianel Paździs,złośliwy ale uczciwy mag.Konkretniej włada magią ognia‐opanował ją w stopniu zaawansowanym.Zna się również całkiem dobrze na leczeniu magią.Jest człowiekiem.Czasami skłóca się z pozostałą dwójką,ale zawsze jakoś się dogadują.Jest w wieku 50 lat.Wygląd i ubranie jak na poniższym obrazie:
                          image
                          **Majątek:**2000 sztuk złota,spory dom w mieście Kasuss (mieszkają w nim razem.NO HOMO)
                          Historia:
                          Ferdanus urodził się w mieście Kasuss.Jego rodzicami byli najemnicyz Kartelu,którzy wytrenowali go w walce mieczem i przyzwyczaili do zbroi,na wypadek gdyby ktoś postanowił ich wygryźć.Tak też się stało‐zostali zamordowani gdy Ferdanus miał 15 lat.

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001 Elarid
                            napisał ostatnio edytowany przez
                            #2652

                            avatar MrCC4 MrCC4

                            Mam pytanie, idiotyczne ale wciąż. Co to W.I.P?

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001 Elarid
                              napisał ostatnio edytowany przez
                              #2653

                              avatar maxmaxi123 maxmaxi123

                              Work inn Progress. Jakoś tak.

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001 Elarid
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #2654

                                avatar MrCC4 MrCC4

                                Dzięki

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001 Elarid
                                  napisał ostatnio edytowany przez
                                  #2655

                                  avatar Konto usunięte Konto usunięte

                                  Kisnę XDDD

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001 Elarid
                                    napisał ostatnio edytowany przez
                                    #2656

                                    avatar MrCC4 MrCC4

                                    Ta, KP bekowe

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001 Elarid
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #2657

                                      avatar MrCC4 MrCC4

                                      Imię : Adlwin
                                      Nazwisko : Lekrul
                                      Rasa :Krasnolud
                                      Pseudonim :‐‐‐‐‐‐‐
                                      Charakter : Niezdecydowany, rozrzutny, przyjacielski, perfekcjonista
                                      Wiek : 47
                                      Towarzysz : Koń księciunio i kret krecik
                                      Majątek + nieruchomości : 2500 sztuk złota, mały jaskiniowy dworek z warsztatem
                                      Historia: Jako młody krasnolud, Adlwin z ojcem wykuli mały domek w wzgórzu obok domu. Szczęśliwy zbieg okoliczności sprawił że on i jego matka mieli się gdzie schronić gdy dom zaatakowały gobliny. Jego ojciec nie miał tyle szczęścia. Zginął w łapach orka dowodzącego zgrają. Przed oknem (dziurką w ścianie). + do listy fobii‐ Orki i wypadające jelito grube/cienkie. Bez wpływów ojca miał robić to co mama chciała. A matka kazała mu się uczyć i zostać jednym z “Mądrych krasnoludów”. Absurd. Adlwin wolał, tak jak jego ojciec zostać inżynierem, więc potajemnie projektował i budował własne machiny i budynki. Kiedy miał 16 lat i był obyty w wiedzę i umiejętności inżynierskie, postanowił spróbować magii. Na własną rękę oczywiście. No i coś nie wyszło i podczas treningu magią stali przebił swoją matkę kolcem. Dużym. Nie przeżyła, a Adlwin przestraszył się magii i przestał ją praktykować, skupił się na inżynierii. Lata jakoś mijały, worki pod oczami, pracownia dom i sterty papieru były coraz większe. Adlwin zdecydował że czas się ruszyć i poznać nowych ludzi. I tu się urywa. Na razie…
                                      Umiejętności: Inteligentny, tworzy wspaniałe budowle i machiny
                                      Wady : Awers do magii, rozrzutny, potrafi rozpamiętywać dawne wydarzenia jakby to było wczoraj
                                      Specyfikacje : Daltonista
                                      Zawód : Architekt, inżynier
                                      Ekwipunek: Niezliczone kartki, zabazgrolone lub nie, hełm z przyłbicą, topór dwuręczny, 600 złota, cienkie spodnie i trochę dużo suszonki (3,5kg)
                                      Wygląd : Bujna, siwiejąca, czupryna i długa broda, kasztanowe oczy z wiecznymi workami po pracy i nieprzespanych nocach, duży bulwiasty nos, chudy jak na krasnoluda (wyglądowo, waży zdrowo), lekko zgarbiony
                                      Ubranie: Koszula w paski, ciepły barani kożuch, grube spodnie w paski i zmięty kapelusz

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001 Elarid
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #2658

                                        avatar Kuba1001 Kuba1001

                                        Historia kusa, ale od biedy ujdzie, bo chociaż trzyma się kupy: Akcept.

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        • Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001 Elarid
                                          napisał ostatnio edytowany przez
                                          #2659

                                          avatar Vader0PL Vader0PL

                                          Imię: Leroy
                                          Nazwisko Jenkins
                                          Rasa Człowiek
                                          Pseudonim ‐‐‐‐
                                          Charakter W grze.
                                          Wiek 56 lat
                                          Towarzysz Osioł.
                                          Majątek + nieruchomości Tysiąc złota, Osioł.
                                          Historia Leroy Jenkins to postać z pewnością nietuzinkowa. Gdy w wieku 20 lat rozpoczął swoją pracę jako najemnik nikt nie spodziewał się, że ją spie**oli już drugiego dnia i zostanie zakuty w dyby. Jednakże rada miasta zlitowała się nad młodzieńcem i wypuściła go po tygodniu mówiąc, że wróci tutaj, jeżeli znowu zaatakuje posłańca (co było przyczyną jego kary). Leroy odrzekł, że to się nie powtórzy i odszedł kilka kroków… jednakże od razu wrócił do dybów i poprosił o ponownie uwięzienie, bo w tłumie zauważył tego samego posłańca, którego poturbował. No cóż, w ten oto sposób posłaniec przeżył. Rok później zaciągnął się na Fregatę Piracką, gdzie to miał zdobyć sławę i bogactwo. Jednakże wszystko spełzło na niczym, gdy to podczas pierwszej bitwy morskiej wciągnięto na maszt flagę piracką i instynkt Jenkinsa wziął górę nad rozumem, przez co zatopił własny okręt. Uratował może w ten sposób statek należący do Cesarstwa, ale i tak został uwięziony pod pokładem, gdyż w końcu był w załodze pirackiej. Dowiezony do Gilgasz miał zostać powieszony, jednakże za swoje zasługi ‐ zatopienie okrętu pirackiego ‐ został uwolniony. Pięć lat później spotkał pewnego Maga liczącego sobie ponad sto lat, który podarował mu broń dla młodych wojowników. Broń, którą Leroy okrzyknął Szarżą Jenkinsa. Mag jasno dał do zrozumienia, że ta broń jest dla młodych wojowników i odbierze mu ją, gdy tylko Jenkins ukończy trzydzieści pięć lat i przekaże ją komuś młodszemu. Tak się jednak nie stało, gdyż gdy Leroy ukończył 35 lat, to Mag był już od dwóch lat martwy. Umarł ze starości, smuteczek. Tak też przez kolejne lata Jenkins włada Szarżą, która tylko dodaje mu charakteru i sprawia, że wróg ucieka na boki, niczym przed szarżą byka. Chociaż pełna wpadek i błędów historia Leroya Jenkinsa pokazuje, że jest błędnym rycerzem (zakochał się w kobiecie, która istniała tylko w legendach), to nie poprzestał on na bezczynności. Gdy pojawiła się okazja do odkrycia potężnych skarbów i artefaktów na okrutnych i niebezpiecznych terenach, to Jenkins pierwszy wskoczył na konia i odjechał, by je zdobyć. I choć musiał po drodze oddać konia, który nie należał do niego, to nadal cel wyprawy pozostaje mu jasny.
                                          Umiejętności Wojownik miecza jakich mało, umie jeździć konno i pływać. W ataku radzi sobie równo dobrze, co w ofensywie.
                                          Wady Broń dystansowa? Nie. Magia? Nie. Zdrowy rozsądek? Też nie!
                                          Specyfikacje Szaleń…pozbawiony strachu.
                                          Zawód Najemnik, Łowca Przygód, Pionier, Nieustraszony Wojownik, Miłośnik Kurczaków.
                                          Ekwipunek Swoja zbroja, swoje ubranie, Szarża Jenkinsa, trochę żywności i wody pitnej.
                                          Wygląd/Ubranie image

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy