Karta Postaci
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
JustAKarolinaXD
Imię: Alice
Nazwisko: White
Rasa: Człowiek
Pseudonim: Ari
Charakter: Zobaczy się
Wiek: 17,5 roku
Towarzysz: Roko ‐ Rottweiler Alice
Majątek + nieruchomości: Alice nie ma za bardzo majątku i nieruchomości. Woli podróżować.
Historia: Alice urodziła się w biednej wiosce która położona była blisko puszczy. Gdy miała 10 lat poszła na polowanie ze swoim ojcem. Tata Dziewczyny został ugryziony przez wilka na jej oczach. Nie udało się go uratować. Uczyła się walki swoim małym mieczem jednoręcznym przez dwa lata. Dalej nie opanowała stylu walki tą bronią białą do perfekcji. W wieku 14 lat jej matka zmarła na raka. Jej wujek nauczył ją polować na 14 urodziny i dał jej psa Roko ‐ który jest z nią do dziś, ale wracając. W wieku 16 lat wyruszyła w podróż która trwa do dziś reszta pewnie ułoży się sama
Umiejętności:
‐Walka krótkim mieczem jednoręcznym
‐Polowanie
‐Szycie
Wady:
‐Gotowanie(podgrzewać mięso umie ale pysznej sałatki nie zrobi)
‐Walka inną bronią białą niż mieczem jednoręcznym
Specyfikacje: Zadrapania na rękach nogach i twarzy + lekko zranione oko na którym nosi opaske
Zawód: Alice zawodu za bardzo nie ma ponieważ podróżuje.
Ekwipunek:
‐Zapas Jedzenia dla niej i Roko
‐Namiot
‐Sakiewka ze złotem (200 szt. złota w środku)
‐Krótki miecz jednoręczny
Wygląd:
Ubranie:
‐Długie, brudne, brązowe buty na koturnach
‐Czarny płaszcz z kapturem ‐ też brudny
‐Czarna lekko dziurawa bluzka i niebieskie dziurawe na kolanach spodnie
‐Opaska na lekko zranione oko. -
Kuba1001
Charakter wypadałoby lepiej opisać lub nie opisywać wcale i pokazać w grze.
Jeśli nie ma majątku to okej, to nie jest konieczne do gry, ale wypadałoby, żebyś dopisała trochę złota, bo bez tego tu jak bez ręki.
Historia powinna być ździebko dłuższa i poszerzona o takie rzeczy jak wyjaśnienie skąd ma blizny i zranione oko oraz o to, czemu w ogóle wyruszyła w podróż w tak młodym wieku.
No i nie ma lepszego wyglądu? W sensie, ten jest w miarę okej, ale to tylko twarz, na temat reszty nic nie wiem… Ale to jest już opcjonalne, więc jak chcesz. Możesz opisać też to, czego nie ma na zdjęciu. -
-
-
PanSzakal
Imię: Skritch
Nazwisko: Cragsbark
Rasa: Skaven
Pseudonim:
Charakter: w grze
Wiek: 32
Towarzysz: Ecriel Wildgrip, skaven. Zaawansowany mutagenista i mag ognia. W wieku 33 lat. Jest słaby fizyczne ale silny w magii.
Majątek + nieruchomości: 30 sztuk złota
Historia: Jak każdy skaven urodził się w podmroku, nie wyróżniał się niczym na tle setek braci, sióstr i kuzynów. Gdy dorastał ukazał się jego potencjał na zostanie wojownikiem. I faktycznie nim został, choć nie był jakoś specjalnie niezwhkły to dawał radę, przeżył kilka bitew i potyczek jednak pozostawał szarym przeciętniakiem. Lecz z każdą potyczką wyłaniał się jego wojowniczy talent. Przez długą część życia zdobywał doświadczenie i był coraz lepszy ale wciąż za słaby. Wtedy wpadł na szatański plan. Jego “przyjaciel” Ecriel Wildgrip był mutagenistą, warto wspomnieć że to on uczył Skritcha magii ognia. Ecriel pod wpływem próźb Skritcha zdecydował się na eksperyment. Zmiksował na szybko jakiś mutagen i puf. Nic się nie stało. Znaczy z początku, bo Skritch zaobserwował przyrost mięśni i przyśpieszony wzrost zębów oraz pazurów. Kiedy poinformował o tym Ecriela, ten był tym zafascynowany i wściekły na siebie za to że nie zachował przepisu na ów mutagen. Potencjał bojowy Skritcha wzrósł przez co piął się po szczeblach wojskowej hierarchii. Jednak skaveni jak to skaveni, są su**nsynami zawsze chętnymi by uprzykrzyć komuś życie. W niedługim czasie Skritch został posądzony o zdradę, a dokładniej o sprzedanie informacji goblinom co było kłamstwem. Wieści rozeszły się szybko, przez co nie mógł dłużej zostać na terenach klanu. Razem z nim uciekł Ecriel. Lecz tylko dla tego że został oskarżony o współudział. Obecnie obaj jegomoście ponoszą się po podmroku.
Umiejętności:
‐ niezły wojownik jak na skavena, umie walczyć jednoręcznym mieczem oraz włócznią.
‐ siłą przewyższa większość normalnych skavenów ale tylko trochę.
‐ magia ognia na podstawowym.
Wady:
‐ Nie umie pływać i boi się głębokiej wody.
‐ Wśród skavenów uchodzi za twardziela i siłacza, jednak dalej pozostaje cherlawym skavenem przez co broń ciężka i duży bagaż odpadają.
‐ Większość skavenów go nie szanuje i za nim nie przepada ponieważ rzekomo podał goblinom tajne informacje swojego klanu.
Specyfikacje: Drobna mutacja która trochę go “poprawiła”
Zawód: bezrobotny chyba że banita to zawód.
Ekwipunek: Włócznia, jednoręczny krzywy miecz, nóż, bukłak z wodą i jedzenie w postaci suszonego mięsa na 2 dni.
Wygląd:
Ubranie: Odziany w poszarpane szmaty pod którymi skrywa się skórzany kaftan, dziurawa kolczuga kiepskiej jakości i pas z sakwami. -
-
-
-
-
-