Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Elarid
  3. Karta Postaci

Karta Postaci

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Elarid
3.7k Posty 35 Uczestników 48.3k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #2709

    avatar Kuba1001 Kuba1001

    Ta. Wiem, że to nieistotne, ale wzór to wzór i jego się trzymajmy.

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #2710

      avatar Ether Ether

      Wiec poprawione. 😄

      ‐ Postaram sie przy opisie wieży
      ‐ Poprawię Konstrukty jak współlokator pójdzie do dziołchy na seksy (i zostawi komputer).

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #2711

        avatar Kuba1001 Kuba1001

        Niech będzie. I pozdrów współlokatora.

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001 Elarid
          napisał ostatnio edytowany przez
          #2712

          avatar Vader0PL Vader0PL

          Przypomnij mu o kondomach, on z pewnością nie chce mieć dzieci.

          Nikt ich nie chce mieć.

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001 Elarid
            napisał ostatnio edytowany przez
            #2713

            avatar Kuba1001 Kuba1001

            Kondomy w Elarid przypominają jelito grube owcy. Pamiętaj tylko, żeby wyjąć je uprzednio z rzeczonej owcy. Ewentualnie użyj mikstury antykoncepcyjnej.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001 Elarid
              napisał ostatnio edytowany przez
              #2714

              avatar MrCC4 MrCC4

              Kuba1001 pisze:Pamiętaj tylko, żeby wyjąć je uprzednio z rzeczonej owcy.

              XD
              Chyba że to zoofil

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001 Elarid
                napisał ostatnio edytowany przez
                #2715

                avatar Kuba1001 Kuba1001

                Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #2716

                  avatar MrCC4 MrCC4

                  Dokładnie

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001 Elarid
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #2717

                    avatar JustAKarolinaXD JustAKarolinaXD

                    Imię: Alice
                    Nazwisko: White
                    Rasa: Człowiek
                    Pseudonim: Ari
                    Charakter: Zobaczy się
                    Wiek: 17,5 roku
                    Towarzysz: Roko ‐ Rottweiler Alice
                    Majątek + nieruchomości: Alice nie ma za bardzo majątku i nieruchomości. Woli podróżować.
                    Historia: Alice urodziła się w biednej wiosce która położona była blisko puszczy. Gdy miała 10 lat poszła na polowanie ze swoim ojcem. Tata Dziewczyny został ugryziony przez wilka na jej oczach. Nie udało się go uratować. Uczyła się walki swoim małym mieczem jednoręcznym przez dwa lata. Dalej nie opanowała stylu walki tą bronią białą do perfekcji. W wieku 14 lat jej matka zmarła na raka. Jej wujek nauczył ją polować na 14 urodziny i dał jej psa Roko ‐ który jest z nią do dziś, ale wracając. W wieku 16 lat wyruszyła w podróż która trwa do dziś reszta pewnie ułoży się sama
                    Umiejętności:
                    ‐Walka krótkim mieczem jednoręcznym
                    ‐Polowanie
                    ‐Szycie
                    Wady:
                    ‐Gotowanie(podgrzewać mięso umie ale pysznej sałatki nie zrobi)
                    ‐Walka inną bronią białą niż mieczem jednoręcznym
                    Specyfikacje: Zadrapania na rękach nogach i twarzy + lekko zranione oko na którym nosi opaske
                    Zawód: Alice zawodu za bardzo nie ma ponieważ podróżuje.
                    Ekwipunek:
                    ‐Zapas Jedzenia dla niej i Roko
                    ‐Namiot
                    ‐Sakiewka ze złotem (200 szt. złota w środku)
                    ‐Krótki miecz jednoręczny
                    Wygląd: image
                    Ubranie:
                    ‐Długie, brudne, brązowe buty na koturnach
                    ‐Czarny płaszcz z kapturem ‐ też brudny
                    ‐Czarna lekko dziurawa bluzka i niebieskie dziurawe na kolanach spodnie
                    ‐Opaska na lekko zranione oko.

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001 Elarid
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #2718

                      avatar Kuba1001 Kuba1001

                      Charakter wypadałoby lepiej opisać lub nie opisywać wcale i pokazać w grze.
                      Jeśli nie ma majątku to okej, to nie jest konieczne do gry, ale wypadałoby, żebyś dopisała trochę złota, bo bez tego tu jak bez ręki.
                      Historia powinna być ździebko dłuższa i poszerzona o takie rzeczy jak wyjaśnienie skąd ma blizny i zranione oko oraz o to, czemu w ogóle wyruszyła w podróż w tak młodym wieku.
                      No i nie ma lepszego wyglądu? W sensie, ten jest w miarę okej, ale to tylko twarz, na temat reszty nic nie wiem… Ale to jest już opcjonalne, więc jak chcesz. Możesz opisać też to, czego nie ma na zdjęciu.

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001 Elarid
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #2719

                        avatar JustAKarolinaXD JustAKarolinaXD

                        ok. Dopisze do ekwipunku akiewke ze złotem małą i charakter zostawie albo pusty albo nwm xd

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001 Elarid
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #2720

                          avatar Kuba1001 Kuba1001

                          No to jeszcze historia i ten opcjonalny wygląd.

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001 Elarid
                            napisał ostatnio edytowany przez
                            #2721

                            avatar PanSzakal PanSzakal

                            Imię: Skritch
                            Nazwisko: Cragsbark
                            Rasa: Skaven
                            Pseudonim:
                            Charakter: w grze
                            Wiek: 32
                            Towarzysz: Ecriel Wildgrip, skaven. Zaawansowany mutagenista i mag ognia. W wieku 33 lat. Jest słaby fizyczne ale silny w magii.
                            Majątek + nieruchomości: 30 sztuk złota
                            Historia: Jak każdy skaven urodził się w podmroku, nie wyróżniał się niczym na tle setek braci, sióstr i kuzynów. Gdy dorastał ukazał się jego potencjał na zostanie wojownikiem. I faktycznie nim został, choć nie był jakoś specjalnie niezwhkły to dawał radę, przeżył kilka bitew i potyczek jednak pozostawał szarym przeciętniakiem. Lecz z każdą potyczką wyłaniał się jego wojowniczy talent. Przez długą część życia zdobywał doświadczenie i był coraz lepszy ale wciąż za słaby. Wtedy wpadł na szatański plan. Jego “przyjaciel” Ecriel Wildgrip był mutagenistą, warto wspomnieć że to on uczył Skritcha magii ognia. Ecriel pod wpływem próźb Skritcha zdecydował się na eksperyment. Zmiksował na szybko jakiś mutagen i puf. Nic się nie stało. Znaczy z początku, bo Skritch zaobserwował przyrost mięśni i przyśpieszony wzrost zębów oraz pazurów. Kiedy poinformował o tym Ecriela, ten był tym zafascynowany i wściekły na siebie za to że nie zachował przepisu na ów mutagen. Potencjał bojowy Skritcha wzrósł przez co piął się po szczeblach wojskowej hierarchii. Jednak skaveni jak to skaveni, są su**nsynami zawsze chętnymi by uprzykrzyć komuś życie. W niedługim czasie Skritch został posądzony o zdradę, a dokładniej o sprzedanie informacji goblinom co było kłamstwem. Wieści rozeszły się szybko, przez co nie mógł dłużej zostać na terenach klanu. Razem z nim uciekł Ecriel. Lecz tylko dla tego że został oskarżony o współudział. Obecnie obaj jegomoście ponoszą się po podmroku.
                            Umiejętności:
                            ‐ niezły wojownik jak na skavena, umie walczyć jednoręcznym mieczem oraz włócznią.
                            ‐ siłą przewyższa większość normalnych skavenów ale tylko trochę.
                            ‐ magia ognia na podstawowym.
                            Wady:
                            ‐ Nie umie pływać i boi się głębokiej wody.
                            ‐ Wśród skavenów uchodzi za twardziela i siłacza, jednak dalej pozostaje cherlawym skavenem przez co broń ciężka i duży bagaż odpadają.
                            ‐ Większość skavenów go nie szanuje i za nim nie przepada ponieważ rzekomo podał goblinom tajne informacje swojego klanu.
                            Specyfikacje: Drobna mutacja która trochę go “poprawiła”
                            Zawód: bezrobotny chyba że banita to zawód.
                            Ekwipunek: Włócznia, jednoręczny krzywy miecz, nóż, bukłak z wodą i jedzenie w postaci suszonego mięsa na 2 dni.
                            Wygląd:image
                            Ubranie: Odziany w poszarpane szmaty pod którymi skrywa się skórzany kaftan, dziurawa kolczuga kiepskiej jakości i pas z sakwami.

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001 Elarid
                              napisał ostatnio edytowany przez
                              #2722

                              avatar Konto usunięte Konto usunięte

                              Imię: 
                              Nazwisko:
                              Rasa:
                              Pseudonim:
                              Charakter:
                              Wiek:
                              Towarzysz: brak
                              Majątek + nieruchomości:
                              Historia:
                              Umiejętności:
                              Wady:
                              Specyfikacje:
                              Zawód:
                              Ekwipunek:
                              Wygląd:image
                              Ubranie:
                              Wip

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001 Elarid
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #2723

                                avatar PanSzakal PanSzakal

                                Done.

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001 Elarid
                                  napisał ostatnio edytowany przez
                                  #2724

                                  avatar Kuba1001 Kuba1001

                                  Co daje ten talizman? Nie mogą szukać wyjścia z Podmroku, bo nawet nie wiedzą, że istnieje świat na powierzchni. No i coś jeszcze: Włócznia.

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001 Elarid
                                    napisał ostatnio edytowany przez
                                    #2725

                                    avatar PanSzakal PanSzakal

                                    ortografia poprawiona. Nie szukają wyjśća a talizman usunąłem.

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001 Elarid
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #2726

                                      avatar Kuba1001 Kuba1001

                                      Akceptejszyn.

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001 Elarid
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #2727

                                        avatar PanSzakal PanSzakal

                                        Im happy. 🙂

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        • Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001 Elarid
                                          napisał ostatnio edytowany przez
                                          #2728

                                          avatar Ether Ether

                                          Imię: Benegar

                                          Nazwisko: Galt

                                          Rasa: Człowiek

                                          Charakter: W grze.

                                          Wiek: 29

                                          Towarzysz: Koń.
                                          Konny posłaniec z włości.
                                          Makhas Barbedarm ‐ Krasnolud, mistrz murarski mający za zadanie sporządzić plany fortyfikacji zamku i takowy zamek ufortyfikować.
                                          Kilku jego krasnoludzkich pomocników, mających za zadanie pomóc w fortyfikacji zamku.
                                          Dziesięciu konnych do obstawy transportu.
                                          Pięć wozów, jeden z zapasami, cztery z zasobami i sprzętem.
                                          (Nie, żeby Benegar był jakiś wyjątkowy, po prostu takie grupy zostały wysłane po całej granicy).

                                          Majątek + nieruchomości: Zamek z przylegającymi trzema wsiami.
                                          Ruchomości ‐ W skarbcu zamku powinno znajdować się około 3000 złota i wartościowe pamiątki rodowe.

                                          Historia: Każdy ma takie prawa, jakie zdoła zdobyć i obronić. Zasada ta jest jedyną liczącą się zasadą na Pograniczu. Benegar miał możliwość uniknąć takiego życia.
                                          Gdy zmarł ojciec, bratu, Wimarckowi przypadł zgodnie z zasadą starszeństwa zamek, a Benegarowi ‐ przyległe wsie. Przychód z podatków, a także ze szlaku handlowego, pozwolił młodszemu z braci na wyjazd i kształcenie się.

                                          Odebrał twarde i staranne wychowanie, jak przystało na syna średnio zamożnego szlachcica, a po zrzeczeniu się wsi na rzecz brata (w zamian za pieniądze na edukację) ‐ wyjechał. Niestety, zabrakło mu umiejętności, aby dostać się do Gildii Magów, dlatego skończył w Gilgasz (przecież tak każdy zaczyna…)
                                          Tuż przed zakończeniem nauki, Benegar dowiedział się, że Wimarck zginął bohatersko, podczas oblężenia zamku, którego powodem był konflikt lokalny, wywołany samozwańczo przez przywódcę jednego z plemion.

                                          Atak został odparty, a orkowie przegonieni. Księstwo Orków oficjalnie nie przyznaje się do ataku, lecz granica płonie. Czas wzmocnić ją za wszelką cenę, dlatego Benegar, wraz z niewielkim wsparciem jako ostatnim z rodu został odesłany na Pogranicze.

                                          Umiejętności:
                                          ‐ Umie w walkę bronią białą jednoręczną
                                          ‐ Umie w drzewcowe
                                          ‐ Magia leczenia ‐ średnio zaawansowany
                                          ‐ Magia ziemi ‐ zaawansowany

                                          Wady:
                                          ‐ Nie umie w dystansowe
                                          ‐ Nie umie w dwuręczne ciężkie białe
                                          ‐ Nie umie wręcz za bardzo. Znaczy zapasy spoko, ale z takim orkiem czy innymi to suabo.
                                          ‐ Słabo ze zręcznością.
                                          ‐ Niedoświadczony (to jest, cholera wada jak ch*j. Wysyłać niedoświadczonego przywódcę na płonące pogranicze, mającego sobie poradzić z hordą orków na karku, poddanymi i innymi takimi).

                                          Specyfikacje brak.

                                          Zawód: Rycerz (Pan na włościach brzmi lepiej, ale nie przejdzie… :c)

                                          Ekwipunek:
                                          Głównie to co na zdjęciu:
                                          ‐ Zwykłe ubranie
                                          ‐ Przeszywnica
                                          ‐ Kolczuga
                                          ‐ Pełna zbroja
                                          ‐ Lanca
                                          ‐ Wzmocniona tarcza
                                          ‐ Miecz rodowy (Niemagiczny, niezdobiony, po prostu stary, ale wyyytrzymały)

                                          Wygląd: Zdjęcie

                                          Ubranie: Zdjęcie

                                          image
                                          Mam nadzieję, że nikomu nie zaje**łem arta?

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy