Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Elarid
  3. Karta Postaci

Karta Postaci

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Elarid
3.7k Posty 35 Uczestników 48.0k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #2939

    avatar Kuba1001 Kuba1001

    Oni już tam dawno biwakują.

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #2940

      avatar PanSzakal PanSzakal

      Ok.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #2941

        avatar wiewiur500kuba wiewiur500kuba

        Imię: Vern
        Nazwisko: Nanbus
        Rasa: Człowiek
        Pseudonim: Brak.
        Charakter: W grze.
        Wiek: 30 lat
        Towarzysz: Koń o dźwięcznym imieniu Piast
        Majątek + nieruchomości: 300 złota
        Historia: Vern urodził się i wychował w Gilgasz. Miał kochającą rodzinę. Bardzo chciał pójść w ślady ojca, który pracował jako strażnik miejski. Od najmłodszych więc lat ćwiczył walkę bronią i rozwijał się fizycznie. Od dziecka też wpajano mu że prawo jest najważniejsze, że trzeba go przestrzegać i inne tego typu rzeczy. W końcu syn strażnika miejskiego, który chce iść w ślady ojca takie rzeczy wpojone mieć musi, prawda? Przeżył sobie tak szczęśliwie całe dzieciństwo. Kiedy dorósł, postarał się o dołączenie do straży miejskiej. Udało mu się! Nawet przyszło mu to łatwo, bo w obecnym stanie przyjęliby każdego, nawet wiejskiego chłopka. Pracował tak w Straży jakiś czas, lecz nic ciekawego się nie działo, towarzystwo nie było zbyt ciekawe, innymi słowy ‐ nuda. I to właściwie Vernowi nie pasowało. Po pracy Strażnika oczekiwał czegoś więcej. Walki z bandytami, pościgi, może jakieś śledztwa… Jednak im dłużej tutaj pracował, tym bardziej uświadamiał sobie jak bardzo się co do tego mylił. Po roku pracy jego rodzice zmarli z jakieś choroby, jednak nie ma co się dziwić, trochę lat na karku już mięli. Wraz z ich śmiercią Verna już nic w mieście nie trzymało. W pewnym momencie więc wykradł z garnizonu straży uzbrojenie, kupił sobie w stajni konia i opuścił miasto. Podróżował tak jakiś czas po Elarid. Nie spotykał zbyt wielu potworów, raz udało mu się zająć szajką bandytów. Z czasem zaczął się coraz bardziej specjalizować w walce z bandytami, szlifował swe umiejętności. W pewnym momencie nawet dorobił się kompana, Larva, z którym podróżował kolejny rok. Vern nauczył się od niego podstaw magii ognia. Niestety, Larv zginął z rąk jakiegoś potwora, przed którym Vernowi udało się uciec. Przeżył jeszcze kilka innych przygód, aż w końcu zawitał do Belukarmerah
        Umiejętności:

        • Bardzo dobrze opanował władanie mieczem dwuręcznym
        • Magia ognia na podstawowym
        • Sprawny fizycznie
          Wady:
          ‐ Nie potrafi obsługiwać innych broni białych ani dystansowych
          ‐ Nie potrafi pływać
          Specyfikacje:
        • Krótkowzroczność
          Zawód: Wędrowny bohater!
          Ekwipunek:
        • Miecz dwuręczny
        • Lekki pancerz
        • Juki na koniu, a w nich:
          ‐ Zapas żywności na jeden dzień
        • Dwa bukłaki z wodą
        • Sakiewka z pieniędzmi
          Wygląd:
          image
          Ubranie:
          image
        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001 Elarid
          napisał ostatnio edytowany przez
          #2942

          avatar wiewiur500kuba wiewiur500kuba

          Skończyłem.

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001 Elarid
            napisał ostatnio edytowany przez
            #2943

            avatar Kuba1001 Kuba1001

            Akcept.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001 Elarid
              napisał ostatnio edytowany przez
              #2944

              avatar Konto usunięte Konto usunięte

              **Imię: ** Gaard
              **Nazwisko: ** Kirke
              **Rasa: ** Wampir
              **Pseudonim: **Młody
              Charakter: W grze
              Wiek: 335 lat
              **Towarzysz: ** Mutant powstały na bazie syrica i kruka o imieniu Koor, tak jak kurczy bóg‐strażnik umarłych syricków
              image
              Jest to pierwszy z mutantów‐syrickich bogów, które wyszły spod ręki wampira, nieźle radzący sobie w walce i w prostych pracach odpowiednich dla średni wykwalifikowanej służby. Jest inteligentny, jednak ma wszczepione bezwzględne posłuszeństwo Kirke. Potrafi powtarzać zasłyszane wiadomości, jednak nie artykuuje swych myśli w słowa
              **Majątek + nieruchomości: **
              200 sztuk złota. Laboratorium, kilka cel na eksperymenty i przestronny apartament w lochach zamku Valescu. Mieści w nim sporą bibliotekę książek w tematyce alchemii i biologii
              **Historia: **Dzieciak urodził się w bogatej rodzinie w Ur, od pierwszych lat życia taczany najlepszymi nauczycielami i zabawkami, jednak nigdy nie prawdziwątroską i opieką. Dorastający w takich warunkach wyjątkowo szybko rozwinęły i inteligentny chłopak szybko stał się roszczeniowy i arogancki, tym bardziej, gdy w tajemniczych okolicznościach zmarł jego ojciec (chłopak poznawał akurat tajniki alchemii z książek w bibliotece i postanowił sprawdzić ich praktyczność, nikt nigdy go o nic nie podejrzewał, a zgon przypisano wrogom biznesowym), zostawiając 11latka samego z matką. Po niespełna pół roku znaleziono ją dźgniętą wielokrotnie nożem, na wpół nagą, leżącą w swej sypialni. Powód był prosty‐ odmówiła przepisania na niego całego majątku gdy tylko ukończy pełnoletność. Gaardowi udało się jednak sprawić, że śledztwo nie rzuciło nawet śladu podejrzeń na małego chłopaka, a morderstwa według władz dokonał służący, z powodów seksualnych lub finansowych. Sługa został powieszony, a chłopaka wysłano do jego dalekiego krewnego, ostatniej rodziny jaka mu pozostała. Krewny okazał się czarnoksiężnikiem żyjącym nieopodal granicy ze Złymi Ziemiami, który natychmiast magiczni przesądował umysł chłopaka i poznał o nim prawdę. Owa prawda bardzo mu się spodobała, uznał bowiem, iż tak inteligentny, pewny siebie i ambitny chłopak będzie doskonałym uczniem. Pochwalił go za zręczność dokonania zabójstw, samemu wyznając zasadę, że dobrym jest to, co przyjemne dla niego a moralność i etykę traktując jako zbędny hamulec. Szkolił chłopaka przez rok, jednak potem został najechany przez wampira, będącego wrogiem z czasów jeszcze akademickich. Rozpoczął się pojedynek, który zakończyło ostrze noża Gaarda w plecach przegrywającego mentora. Przestapił nad zwłokami krewnegou zaproponował wampirowi, że będzie od dzieje go terminującym. Ten, zaciekawiony człowiekiem, który zabijał rodzinę bez żadnych oporów, zrobił z niego swego ucznia, czyniąc go też wampirem. Kilkadziesiąt lat nowopowstały wampir uczył się od nowego mentora, niebywale rozwijając swoje zdolności w magii alchemii, a następnie mutacji. Wtedy jednak rozpoczął się rajd paladynów światła. Cały majątek i jego wampirzy mentor został zniszczony, zaś on sam, z racji na młody wiek, pojmany przez potężnego maga światła, syrica, który postawił sobie za życiową misję, choć wiedział, że to niemożliwe, odkląć Kirke, wzruszony jego wyglądem. Owe próby polegały głównie na kilkuletnim torturowaniu go magią światła tak, że ledwo utrzymywał się przy życiu. Udało mu się uwolnić za pomocą służącej, przekonując ją, że jest tylko młodym chłopakiem a jej pan oszalał. Następnie wyssał ją i stawił czoła syricowi, pokonując go z zaskoczenia, torturując, tym razem w sposób tradycyjny, a następnie biorąc go ze sobą, by przemienić w pierwszego z mutantów, upodając go jak tylko był w stanie, przy okazji doszczętnie spalając jego zamek. Został przyjęty w Kolektywie, gdzie może się rozwijać, a jego eksperymenty są dobrze docenione.
              **Umiejętności: **
              Alchemia (zaawansowany)
              Magia mutacji (zaawansowany)
              Bardzo dobrze walczy za pomocą miecza półtoraręcznego, przyzwoicie sztyletem
              Wampirza szybkość i siła, do tego opanował dosyć dobrze hipnozę, gorzej lewitację
              Fotograficzna pamięć
              Przeszkolenie sźpiegowskie, zawsze był dobry w oszustwach i ukrywaniu się
              Bardzo duża wiedza o zoologi i fizjologii
              Wady:
              Gardzi bronią dystansową
              Nie korzysta z innych broni białych
              Obsesja na punkcie syriców. Nienawidzi tej rasy i przysiągł sobie upodlić ją na każdymożliwy sposób. Z tego powodu jej przedstawicieli chce brać żywcem i eksperymentować na nich, robiąc z nich parodię ich własnych bogów.
              Nie nosi ciężkich pancerzy
              Odczuwa wstręt do nietoperzy
              Bardzo drażliwy na punkcie swojej przeszłości
              Mało uważny, skupiony tylko na jednej rzeczy, mała podzielność uwagi
              Dziecięcy wygląd
              Specyfikacje: Ugryziony w młodym wieku, zachowuje wygląd, pomagając w tym sobie magią. Lubi być niedocenianym przez przeciwników
              Członek kolektywu cieni
              Zawód: Mutagenista, twórca armi Kolektywu Cieni
              Ekwipunek: Kilka fiolek z ludzką krwią, odczynniki alchemiczne, zestaw narzędzi hirurgicznych, miecz półtoraręczny, długi nóż, księga z zapiskami i pióro do pisania, atrament, kajdany, Legion bogów‐ książkę poświęconą religii syriców
              Wygląd:
              image
              **Ubranie: **
              image

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001 Elarid
                napisał ostatnio edytowany przez
                #2945

                avatar Konto usunięte Konto usunięte

                Znacie to uczucie, gdy zasypiacie nad komputerem i usuwa wam się cała noc pracy, co próbujecie nadrobić w godzinę, ale wychodzi trochę chłam, bo jesteście zmęczeni, bo spaliście na komputerze?

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #2946

                  avatar Kuba1001 Kuba1001

                  Jest kilka większych i mniejszych błędów, ale nie wpływają one na Kartę tak, żebym jej nie zaakceptował. Czyli tak, jest akcept.

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001 Elarid
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #2947

                    avatar Konto usunięte Konto usunięte

                    Dziękuję za wyrozumiałość. Zacząłem w cytadeli cieni, mam nadzieję, że dobrze

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001 Elarid
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #2948

                      avatar Naczelny Naczelny

                      Od teraz posty powinny być u mnie pisane w trzeciej osobie. Chyba.

                      Imię
                      Lereh

                      Nazwisko
                      Zadal

                      Rasa
                      Człowiek

                      Pseudonim
                      (brak)

                      Charakter
                      W grze

                      Wiek
                      34 lata

                      Towarzysz
                      Ma co prawda swoich przełożonych i pomagierów w zamku, ale szerzej ich nie zna poza dwoma. A są to.
                      Zamkowy sługa, Agier. Nie zna magii, dobrze posługuje się lekkimi toporkami. Ostry, zimny w obyciu. Został sprowadzony do zamku w młodym wieku jako niewolnik pochodzący z Argentu.
                      Towarzysz broni, młodszy stopniem i wiekiem Mroczny Paladyn, zaawansowany Mag Dźwięku i Ziemi ‐ podstawowy Mag Mroku imieniem Atrilg.
                      Trzej panowie mieszkają w tej samej kwaterze.

                      Majątek + nieruchomości
                      280 sztuk złota
                      Kwatera w jednym z zamków na centralnym wschodzie Mrocznego Królestwa

                      Historia
                      Lereh Zadal urodził się w mieście Olbrard jako syn niewolników porwanych przez Goblinów. Jego matka pochodziła z rodziny robotniczej. Więcej można powiedzieć o ojcu, który był członkiem rady miejskiej Miasta Ruhn. Obaj zostali porwani w niewolę, tam się spotkali a owocem ich przywiązania był Lereh. Imię dostał po dziadku ze strony ojca, który również zasiadał w radzie. Niestety, jego rodzice się rozeszli po latach pięciu. Chyba głównie z tego powodu że Goblin‐nadzorca się zmienił i sprzedał ich osobno do innych Goblinów. On sam, w wieku lat ośmiu został sprzedany do Gibelest w państwie w Nilgardzie… Tym razem był sługą jakiegoś bogatego mieszczanina. W wieku 13 lat upił się skradzionym swojemu panu alkoholem i wyszedł poza miasto, aby tamten go nie dorwał. Niestety, pod wpływem alkoholu zaszedł aż za daleko. Dorwali go Bandyci. Nie na długo, bo Bandyci też walnęli się w czółko i wjechali zamiast w okolice Slavonii na Plugawe Ziemie. Tam zostali zaatakowani przez Mrocznych Paladynów, którzy dorwali ich, a chłopca oszczędzili, bo potrzebowali kogoś do ich przetrzebionych szeregów. Lereh został odeskortowany do Mrocznego Królestwa, gdzie wbrew jego widzimisię został przeznaczony na przyszłego członka Mrocznych Paladynów. Uczył go pewien starszy Paladyn imieniem Keren. Przez kilka lat ćwiczył walkę dwuręcznym toporem i Magię Mroku, gdyż do tego głównie został przydzielony. Gdy dorósł, został pełnoprawnym Mrocznym Paladynem. Obecnie rezyduje w Zamku należącym do Mrocznych Paladynów, który jednak nie należy do niego, ale do Zakonu.

                      Umiejętności
                      Magia Mroku na poziomie mistrzowskim
                      Średnia walka dwuręcznym toporem
                      Średnia walka własnymi rękami i nogami
                      Wielka siła fizyczna

                      Wady
                      Słaba walka inną bronią białą niż dwuręczne topory
                      Kiepska jazda konna
                      Kiepska broń dystansowa ‐ poza magią

                      Specyfikacje
                      (brak)

                      Zawód
                      Mroczny Paladyn

                      Ekwipunek
                      Wielki topór dwuręczny
                      Złoto
                      Zbroja Mrocznego Paladyna

                      Wygląd
                      image
                      Szkic twarzy
                      Sylwetka dopasowana do zbroi

                      Ubranie
                      Głównie na sobie nosi Zbroję Mrocznego Paladyna. Pod tym ma głównie jakieś szare łachmany.
                      Oto zbroja

                      image

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001 Elarid
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #2949

                        avatar Rafael_Rexwent Rafael_Rexwent

                        // Może jakieś papu do ekwipunku? Chyba, że lubi chodzić głodny. //

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001 Elarid
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #2950

                          avatar Naczelny Naczelny

                          Obstawiałem, że chyba jedzenie będzie miał na zamku.

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001 Elarid
                            napisał ostatnio edytowany przez
                            #2951

                            avatar Kuba1001 Kuba1001

                            Wiecznie na zamku siedzieć nie będziesz, ale fakt, tam będziesz mieć jedzenie, a w wypadku podróży na pewno sobie coś skombinujesz.
                            Dobrze by było, jakbyś lepiej opisał wygląd, bo szkic twarzy jest spoko, ale to sama twarz, nie wiem nic o reszcie. Daj rysunkiem, obrazkiem bądź opisem.
                            Ze zbroją podobnie, przydałby się jakiś opis lub obrazek.
                            Jak już będziesz poprawiać, to wywal wzmiankę z historii, jakoby Gibelest było w Gez, bo tak nie jest.

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001 Elarid
                              napisał ostatnio edytowany przez
                              #2952

                              avatar Naczelny Naczelny

                              Zrobione.

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001 Elarid
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #2953

                                avatar Kuba1001 Kuba1001

                                Jeśli dałeś jakiś art zbroi, to ja go nie widzę.
                                Ten opis to sobie możesz w buty wsadzić, ja chcę coś porządnego, a nie takie na opie**ol się.

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001 Elarid
                                  napisał ostatnio edytowany przez
                                  #2954

                                  avatar Naczelny Naczelny

                                  No już jest zbroja. A sylwetka jest do niej dopasowana.

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001 Elarid
                                    napisał ostatnio edytowany przez
                                    #2955

                                    avatar Kuba1001 Kuba1001

                                    Niech już będzie, akceptuję.

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001 Elarid
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #2956

                                      avatar Naczelny Naczelny

                                      Imię: Woda.
                                      Specyfikacje: Woda (tlenek wodoru; nazwa systematyczna IUPAC: oksydan) – związek chemiczny o wzorze H2O, występujący w warunkach standardowych w stanie ciekłym. W stanie gazowym wodę określa się mianem pary wodnej, a w stałym stanie skupienia – lodem. Słowo woda jako nazwa związku chemicznego może się odnosić do każdego stanu skupienia.

                                      Woda jest bardzo dobrym rozpuszczalnikiem dla substancji polarnych. Większość występującej na Ziemi wody jest „słona” (około 97,38%), tzn. zawiera dużo rozpuszczonych soli, głównie chlorku sodu. W naturalnej wodzie rozpuszczone są gazy atmosferyczne, z których w największym stężeniu znajduje się dwutlenek węgla.

                                      Woda naturalna w wielu przypadkach przed zastosowaniem musi zostać uzdatniona. Proces uzdatniania wody dotyczy zarówno wody pitnej, jak i przemysłowej.

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001 Elarid
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #2957

                                        avatar Kuba1001 Kuba1001

                                        Karty trebusza i tak nie przebijesz.

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        • Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001 Elarid
                                          napisał ostatnio edytowany przez
                                          #2958

                                          avatar maxmaxi123 maxmaxi123

                                          Dla mnie karta Alivatara najlepsza.

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy