Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Elarid
  3. Karta Postaci

Karta Postaci

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Elarid
3.7k Posty 35 Uczestników 48.0k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #2942

    avatar wiewiur500kuba wiewiur500kuba

    Skończyłem.

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #2943

      avatar Kuba1001 Kuba1001

      Akcept.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #2944

        avatar Konto usunięte Konto usunięte

        **Imię: ** Gaard
        **Nazwisko: ** Kirke
        **Rasa: ** Wampir
        **Pseudonim: **Młody
        Charakter: W grze
        Wiek: 335 lat
        **Towarzysz: ** Mutant powstały na bazie syrica i kruka o imieniu Koor, tak jak kurczy bóg‐strażnik umarłych syricków
        image
        Jest to pierwszy z mutantów‐syrickich bogów, które wyszły spod ręki wampira, nieźle radzący sobie w walce i w prostych pracach odpowiednich dla średni wykwalifikowanej służby. Jest inteligentny, jednak ma wszczepione bezwzględne posłuszeństwo Kirke. Potrafi powtarzać zasłyszane wiadomości, jednak nie artykuuje swych myśli w słowa
        **Majątek + nieruchomości: **
        200 sztuk złota. Laboratorium, kilka cel na eksperymenty i przestronny apartament w lochach zamku Valescu. Mieści w nim sporą bibliotekę książek w tematyce alchemii i biologii
        **Historia: **Dzieciak urodził się w bogatej rodzinie w Ur, od pierwszych lat życia taczany najlepszymi nauczycielami i zabawkami, jednak nigdy nie prawdziwątroską i opieką. Dorastający w takich warunkach wyjątkowo szybko rozwinęły i inteligentny chłopak szybko stał się roszczeniowy i arogancki, tym bardziej, gdy w tajemniczych okolicznościach zmarł jego ojciec (chłopak poznawał akurat tajniki alchemii z książek w bibliotece i postanowił sprawdzić ich praktyczność, nikt nigdy go o nic nie podejrzewał, a zgon przypisano wrogom biznesowym), zostawiając 11latka samego z matką. Po niespełna pół roku znaleziono ją dźgniętą wielokrotnie nożem, na wpół nagą, leżącą w swej sypialni. Powód był prosty‐ odmówiła przepisania na niego całego majątku gdy tylko ukończy pełnoletność. Gaardowi udało się jednak sprawić, że śledztwo nie rzuciło nawet śladu podejrzeń na małego chłopaka, a morderstwa według władz dokonał służący, z powodów seksualnych lub finansowych. Sługa został powieszony, a chłopaka wysłano do jego dalekiego krewnego, ostatniej rodziny jaka mu pozostała. Krewny okazał się czarnoksiężnikiem żyjącym nieopodal granicy ze Złymi Ziemiami, który natychmiast magiczni przesądował umysł chłopaka i poznał o nim prawdę. Owa prawda bardzo mu się spodobała, uznał bowiem, iż tak inteligentny, pewny siebie i ambitny chłopak będzie doskonałym uczniem. Pochwalił go za zręczność dokonania zabójstw, samemu wyznając zasadę, że dobrym jest to, co przyjemne dla niego a moralność i etykę traktując jako zbędny hamulec. Szkolił chłopaka przez rok, jednak potem został najechany przez wampira, będącego wrogiem z czasów jeszcze akademickich. Rozpoczął się pojedynek, który zakończyło ostrze noża Gaarda w plecach przegrywającego mentora. Przestapił nad zwłokami krewnegou zaproponował wampirowi, że będzie od dzieje go terminującym. Ten, zaciekawiony człowiekiem, który zabijał rodzinę bez żadnych oporów, zrobił z niego swego ucznia, czyniąc go też wampirem. Kilkadziesiąt lat nowopowstały wampir uczył się od nowego mentora, niebywale rozwijając swoje zdolności w magii alchemii, a następnie mutacji. Wtedy jednak rozpoczął się rajd paladynów światła. Cały majątek i jego wampirzy mentor został zniszczony, zaś on sam, z racji na młody wiek, pojmany przez potężnego maga światła, syrica, który postawił sobie za życiową misję, choć wiedział, że to niemożliwe, odkląć Kirke, wzruszony jego wyglądem. Owe próby polegały głównie na kilkuletnim torturowaniu go magią światła tak, że ledwo utrzymywał się przy życiu. Udało mu się uwolnić za pomocą służącej, przekonując ją, że jest tylko młodym chłopakiem a jej pan oszalał. Następnie wyssał ją i stawił czoła syricowi, pokonując go z zaskoczenia, torturując, tym razem w sposób tradycyjny, a następnie biorąc go ze sobą, by przemienić w pierwszego z mutantów, upodając go jak tylko był w stanie, przy okazji doszczętnie spalając jego zamek. Został przyjęty w Kolektywie, gdzie może się rozwijać, a jego eksperymenty są dobrze docenione.
        **Umiejętności: **
        Alchemia (zaawansowany)
        Magia mutacji (zaawansowany)
        Bardzo dobrze walczy za pomocą miecza półtoraręcznego, przyzwoicie sztyletem
        Wampirza szybkość i siła, do tego opanował dosyć dobrze hipnozę, gorzej lewitację
        Fotograficzna pamięć
        Przeszkolenie sźpiegowskie, zawsze był dobry w oszustwach i ukrywaniu się
        Bardzo duża wiedza o zoologi i fizjologii
        Wady:
        Gardzi bronią dystansową
        Nie korzysta z innych broni białych
        Obsesja na punkcie syriców. Nienawidzi tej rasy i przysiągł sobie upodlić ją na każdymożliwy sposób. Z tego powodu jej przedstawicieli chce brać żywcem i eksperymentować na nich, robiąc z nich parodię ich własnych bogów.
        Nie nosi ciężkich pancerzy
        Odczuwa wstręt do nietoperzy
        Bardzo drażliwy na punkcie swojej przeszłości
        Mało uważny, skupiony tylko na jednej rzeczy, mała podzielność uwagi
        Dziecięcy wygląd
        Specyfikacje: Ugryziony w młodym wieku, zachowuje wygląd, pomagając w tym sobie magią. Lubi być niedocenianym przez przeciwników
        Członek kolektywu cieni
        Zawód: Mutagenista, twórca armi Kolektywu Cieni
        Ekwipunek: Kilka fiolek z ludzką krwią, odczynniki alchemiczne, zestaw narzędzi hirurgicznych, miecz półtoraręczny, długi nóż, księga z zapiskami i pióro do pisania, atrament, kajdany, Legion bogów‐ książkę poświęconą religii syriców
        Wygląd:
        image
        **Ubranie: **
        image

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001 Elarid
          napisał ostatnio edytowany przez
          #2945

          avatar Konto usunięte Konto usunięte

          Znacie to uczucie, gdy zasypiacie nad komputerem i usuwa wam się cała noc pracy, co próbujecie nadrobić w godzinę, ale wychodzi trochę chłam, bo jesteście zmęczeni, bo spaliście na komputerze?

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001 Elarid
            napisał ostatnio edytowany przez
            #2946

            avatar Kuba1001 Kuba1001

            Jest kilka większych i mniejszych błędów, ale nie wpływają one na Kartę tak, żebym jej nie zaakceptował. Czyli tak, jest akcept.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001 Elarid
              napisał ostatnio edytowany przez
              #2947

              avatar Konto usunięte Konto usunięte

              Dziękuję za wyrozumiałość. Zacząłem w cytadeli cieni, mam nadzieję, że dobrze

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001 Elarid
                napisał ostatnio edytowany przez
                #2948

                avatar Naczelny Naczelny

                Od teraz posty powinny być u mnie pisane w trzeciej osobie. Chyba.

                Imię
                Lereh

                Nazwisko
                Zadal

                Rasa
                Człowiek

                Pseudonim
                (brak)

                Charakter
                W grze

                Wiek
                34 lata

                Towarzysz
                Ma co prawda swoich przełożonych i pomagierów w zamku, ale szerzej ich nie zna poza dwoma. A są to.
                Zamkowy sługa, Agier. Nie zna magii, dobrze posługuje się lekkimi toporkami. Ostry, zimny w obyciu. Został sprowadzony do zamku w młodym wieku jako niewolnik pochodzący z Argentu.
                Towarzysz broni, młodszy stopniem i wiekiem Mroczny Paladyn, zaawansowany Mag Dźwięku i Ziemi ‐ podstawowy Mag Mroku imieniem Atrilg.
                Trzej panowie mieszkają w tej samej kwaterze.

                Majątek + nieruchomości
                280 sztuk złota
                Kwatera w jednym z zamków na centralnym wschodzie Mrocznego Królestwa

                Historia
                Lereh Zadal urodził się w mieście Olbrard jako syn niewolników porwanych przez Goblinów. Jego matka pochodziła z rodziny robotniczej. Więcej można powiedzieć o ojcu, który był członkiem rady miejskiej Miasta Ruhn. Obaj zostali porwani w niewolę, tam się spotkali a owocem ich przywiązania był Lereh. Imię dostał po dziadku ze strony ojca, który również zasiadał w radzie. Niestety, jego rodzice się rozeszli po latach pięciu. Chyba głównie z tego powodu że Goblin‐nadzorca się zmienił i sprzedał ich osobno do innych Goblinów. On sam, w wieku lat ośmiu został sprzedany do Gibelest w państwie w Nilgardzie… Tym razem był sługą jakiegoś bogatego mieszczanina. W wieku 13 lat upił się skradzionym swojemu panu alkoholem i wyszedł poza miasto, aby tamten go nie dorwał. Niestety, pod wpływem alkoholu zaszedł aż za daleko. Dorwali go Bandyci. Nie na długo, bo Bandyci też walnęli się w czółko i wjechali zamiast w okolice Slavonii na Plugawe Ziemie. Tam zostali zaatakowani przez Mrocznych Paladynów, którzy dorwali ich, a chłopca oszczędzili, bo potrzebowali kogoś do ich przetrzebionych szeregów. Lereh został odeskortowany do Mrocznego Królestwa, gdzie wbrew jego widzimisię został przeznaczony na przyszłego członka Mrocznych Paladynów. Uczył go pewien starszy Paladyn imieniem Keren. Przez kilka lat ćwiczył walkę dwuręcznym toporem i Magię Mroku, gdyż do tego głównie został przydzielony. Gdy dorósł, został pełnoprawnym Mrocznym Paladynem. Obecnie rezyduje w Zamku należącym do Mrocznych Paladynów, który jednak nie należy do niego, ale do Zakonu.

                Umiejętności
                Magia Mroku na poziomie mistrzowskim
                Średnia walka dwuręcznym toporem
                Średnia walka własnymi rękami i nogami
                Wielka siła fizyczna

                Wady
                Słaba walka inną bronią białą niż dwuręczne topory
                Kiepska jazda konna
                Kiepska broń dystansowa ‐ poza magią

                Specyfikacje
                (brak)

                Zawód
                Mroczny Paladyn

                Ekwipunek
                Wielki topór dwuręczny
                Złoto
                Zbroja Mrocznego Paladyna

                Wygląd
                image
                Szkic twarzy
                Sylwetka dopasowana do zbroi

                Ubranie
                Głównie na sobie nosi Zbroję Mrocznego Paladyna. Pod tym ma głównie jakieś szare łachmany.
                Oto zbroja

                image

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #2949

                  avatar Rafael_Rexwent Rafael_Rexwent

                  // Może jakieś papu do ekwipunku? Chyba, że lubi chodzić głodny. //

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001 Elarid
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #2950

                    avatar Naczelny Naczelny

                    Obstawiałem, że chyba jedzenie będzie miał na zamku.

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001 Elarid
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #2951

                      avatar Kuba1001 Kuba1001

                      Wiecznie na zamku siedzieć nie będziesz, ale fakt, tam będziesz mieć jedzenie, a w wypadku podróży na pewno sobie coś skombinujesz.
                      Dobrze by było, jakbyś lepiej opisał wygląd, bo szkic twarzy jest spoko, ale to sama twarz, nie wiem nic o reszcie. Daj rysunkiem, obrazkiem bądź opisem.
                      Ze zbroją podobnie, przydałby się jakiś opis lub obrazek.
                      Jak już będziesz poprawiać, to wywal wzmiankę z historii, jakoby Gibelest było w Gez, bo tak nie jest.

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001 Elarid
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #2952

                        avatar Naczelny Naczelny

                        Zrobione.

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001 Elarid
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #2953

                          avatar Kuba1001 Kuba1001

                          Jeśli dałeś jakiś art zbroi, to ja go nie widzę.
                          Ten opis to sobie możesz w buty wsadzić, ja chcę coś porządnego, a nie takie na opie**ol się.

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001 Elarid
                            napisał ostatnio edytowany przez
                            #2954

                            avatar Naczelny Naczelny

                            No już jest zbroja. A sylwetka jest do niej dopasowana.

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001 Elarid
                              napisał ostatnio edytowany przez
                              #2955

                              avatar Kuba1001 Kuba1001

                              Niech już będzie, akceptuję.

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001 Elarid
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #2956

                                avatar Naczelny Naczelny

                                Imię: Woda.
                                Specyfikacje: Woda (tlenek wodoru; nazwa systematyczna IUPAC: oksydan) – związek chemiczny o wzorze H2O, występujący w warunkach standardowych w stanie ciekłym. W stanie gazowym wodę określa się mianem pary wodnej, a w stałym stanie skupienia – lodem. Słowo woda jako nazwa związku chemicznego może się odnosić do każdego stanu skupienia.

                                Woda jest bardzo dobrym rozpuszczalnikiem dla substancji polarnych. Większość występującej na Ziemi wody jest „słona” (około 97,38%), tzn. zawiera dużo rozpuszczonych soli, głównie chlorku sodu. W naturalnej wodzie rozpuszczone są gazy atmosferyczne, z których w największym stężeniu znajduje się dwutlenek węgla.

                                Woda naturalna w wielu przypadkach przed zastosowaniem musi zostać uzdatniona. Proces uzdatniania wody dotyczy zarówno wody pitnej, jak i przemysłowej.

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001 Elarid
                                  napisał ostatnio edytowany przez
                                  #2957

                                  avatar Kuba1001 Kuba1001

                                  Karty trebusza i tak nie przebijesz.

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001 Elarid
                                    napisał ostatnio edytowany przez
                                    #2958

                                    avatar maxmaxi123 maxmaxi123

                                    Dla mnie karta Alivatara najlepsza.

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001 Elarid
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #2959

                                      avatar Abbei_The_Toy_Maker Abbei_The_Toy_Maker

                                      Imię: H2SO4
                                      Nazwisko: (brak)
                                      Rasa: Mocny kwas
                                      Pseudonim: Krew Przemysłu
                                      Charakter: (brak)
                                      Wiek: Dane uległy zniszczeniu po zetknięciu z opisywanym.
                                      Towarzysz: Reszta Uniwersum
                                      Majątek + nieruchomości: Chmury kwaśnego deszczu.
                                      Historia: Powstał w wyniku spalania siarki i spadł z kwaśnym deszczem na świat.
                                      Umiejętności: Zaspokaja pragnienie śmierci, organizmy żywe są cholernie higroskopijne
                                      Wady: (brak)
                                      Specyfikacje: (brak)
                                      Zawód: Związek chemiczny
                                      Ekwipunek: (brak)
                                      Wygląd: image
                                      Ubranie: Różne, może być fiolka, chmurka

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001 Elarid
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #2960

                                        avatar Kuba1001 Kuba1001

                                        Chemiczne śmieszki, Hejter byłby z Was dumny (teoretycznie, tak naprawdę by się do tego nie przyznał).

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        • Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001 Elarid
                                          napisał ostatnio edytowany przez
                                          #2961

                                          avatar Abbei_The_Toy_Maker Abbei_The_Toy_Maker

                                          Biolchem zobowiązuje.

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy