Czat
-
-
-
Vader0PL
Imię/Nazwisko: Gaster. Ciężko określić, czy jest to jego imię, nazwisko, czy pseudonim.
Rasa: Polomon
Wygląd: Ukazane jest kilka stanów, jednak prawie zawsze jest spokojny
Spokój/Radość/Neutralny
imgur.com/Yqg02CC
Stan bojowy, oczekiwanie. Ignorować tą małą istotę obok niego
imgur.com/7PcHpBh
*Krytyczny stan walki, zranienie, obrona przyjaciół *
imgur.com/kWT6n2G
Wściekłość
imgur.com/pAsnfxR
Krótki Opis: Dr. Gaster lub po prostu Gaster to Polomon, twórca IMP, CORE i OBTW. Jednakże jego historia sięga wiele, wiele lat w tył. Są dowody na to, że działał dwieście lat temu, a istnieje szansa, że również trzysta, czterysta i pięćset lat wcześniej. Wyróżnia go spośród Polomonów wygląd ludzkiego szkieletu, gdyż Polomon jest w całości biały, a jego ciało w dotyku przypomina kość. Co ciekawe, nie ma również dodatkowych par rąk, a w obu dłoniach ma dziury. Jednak udowodniono, że on sam sobie to zrobił, a dłonie z amputowanych rąk nadal może przyzwać. Są one w stanie lewitować i nadal mogą używać magii. Generują poświatę różnego koloru, z czego najpopularniejsze są białe, fioletowe i niebieskie poświaty. Oczy Gastera mogą przybierać różne kolory, z czego najjaśniej świeci się oko lewe. W pewnych sytuacjach jego oczy mogą w całości zniknąć, pozostawiając czarną pustkę.
Notka Na jego ciele nie ma żadnych śladów po amputowanych kończynach. Gdyby nie bardziej szkieletowa forma można byłoby uznać, że jest człowiekiem, a nie Polomonem.Koniec Notki.Gaster jest istotą miłą, przyjazną i cieszącą się życiem, która działa neutralnie. Nie wiadomo więc dlaczego został niejednokrotnie zaatakowany przez Acrymagów. Podczas jednej z tych walk poniósł rany na głowie, które posiada do dzisiaj. Zawsze ubiera się tak samo. Golf i na to czarny długi płaszcz lub kitel laboratoryjny.
Umiejętności Gastera to głównie wiele magii na poziomie arcymistrzowskim. Podczas działań w CORE dowiedziano się, że jest arcymistrzem każdej znanej ludzkości magii, oraz trzech, których w teorii jeszcze nie odkryto. Jednak sam Profesor twierdzi, że jego ulubionymi magiami to Magia Dusz i Magia Nicości. Raz dla żartu pojechał do Paladynów i użył przy nich połowy magii ciemności, a gdy oni go przebadali: Okazało się, że nie ma w nim żadnej takowej magii. Można założyć, że Gaster sam wybiera magię, którą aktualnie umie. Zmiana pomiędzy zmianami jest błyskawiczna, praktycznie nie ma między nimi przerwy. Oprócz magii Gaster jest doskonałym wojownikiem. Podczas Wojny o Górę, dziejącej się blisko 250 lat temu był dowódcą blisko 40 Żywiołaków Ognia, Wody, Powietrza i Ziemi. Poniósł nieznaczne rany i położył trupem rekordową ilość wrogich istot. Trzeba dodać, że to liczba trzycyfrowa.
Gaster ma momenty, kiedy lubi sobie porobić żarty. Jednym z nich było przyzwanie Demona w Trentenie. Na szczęście zabił go błyskawicznie i tylko narobił strachu innym. Dostał zakaz używania tej Magii w Miastach.
Magia Dusz Gastera jest na najwyższym możliwym poziomie, co czyni go piekielnie niebezpiecznym przeciwnikiem. Dodatkowo jest to jedna z niewielu magii, których nauczył się sam. Inne… bądźmy szczerzy. Sam potwierdził, że jego umiejętności związane są z duszami jego przeciwników. Przejął je i może korzystać z ich magii, kiedy tylko ma ochotę. Kolejną umiejętnością Gastera związaną z jego magią jest to, że może po samym patrzeniu w oczy poznać całą prawdę o rozmówcy. To, czego się boi. To, co uwielbia. To, co miał zrobić przeciwko Gasterowi.
Arcymag Nicości utworzył największe przejście do Pustki, znane wielu jako drzwi. Co ciekawe, może on je wnieść do środka i w Pustce postawić w dowolnym miejscu. Jaki to ma skutek? Dla przykładu Gaster będąc w Argencie, może w ten sposób przenieść się do Imperawesu i każdego innego miejsca. Tylko musiał on wcześniej to miejsce sam odwiedzić.
Wady Gastera? Wielkie przywiązanie do swoich przyjaciół. Innych nie znaleziono, bo Naukowiec ich nigdy nie ukazał.
Notatki z OBTW
Gaster zakazał Shurnie zaprezentowania “Nowej wersji zbroi kobiecej”. Po pierwsze uznał, że to głupstwo, bo nie chroni przed niczym. Po drugie głośno stwierdził, że nie jest to zabawne i w ten sposób nie da mu się zaimponować. Ktoś tam stwierdził, że coś jest nie halo z orientacją Gastera, ale to zostało szybko zaprzeczone. Gaster jest heteroseksualny, ale nie jest wrogiem innych upodobań. Po prostu… nie szpanuj że jesteś gejem, okay?
W OBTW pojawił się czarnowłosy chłopak, który szybko zniknął. Spytany o to Gaster zmieszał się i ogłosił, że bierze zwolnienie z całego dnia. Po tych słowach wkroczył w Nicość.
Dom Gastera może znajdowac się wszędzie, a wejście do niego prowadzi przez Pustkę. Inaczej nie da się tam dostać. Szczęściarze, którzy tam byli (ostatni 13 lat temu) twierdzą, że jest to wielki dom, którego wielką część tworzy laboratorium i biblioteka.
Steruje nim Kuba1001 (Ale obserwować poczynania będzie Vader)
‐Wyjaśnię grzecznie. Nie jestem ani po stronie dobra, ani zła. Jestem neutralny i nie zamierzam walczyć, bo tak ci się zachciało. Nie będę walczył za czyjeś ideologie. Walczę tylko za przyjaciół, dla ich dobra.‐Gaster o sobie i walce. -
-
-
-
-
-
Vader0PL
Jest w pewien sposób związane z Undertale, a nie wywodzi się z tego
Hurr Durr. Ktoś stara się zwiększyć i urozmaicić rozgrywkę. Lepiej wycofać wszystkie nowe rasy i pomysły, psują rozgrywkę i mają nawiązania do innych gier. (Mniejsza że nawet Papież posiada Undertale).
Nikt nie powiedział, że ta postać ma mieć znaczenie dla twoich postaci. Jest mi za to bardzo potrzebna do pewnego projektu, który Kuba zaakceptował. -
-
-
Vader0PL
Ale wiesz, że to samo można powiedzieć o TWD, Wiedźminie i masie innych gier?
Nie kopiuję postaci, tylko sam ją tworzę z widocznym nawiązaniem. Ciężko skopiować postać, która w grze pojawia się na kilka sekund*, a jej sława pochodzi od setek utalentowanych artystów.*Tak, serio. Jednak sama postać jest istotnym easter‐eggiem.
-
-
-
Vader0PL
A co, to ci nie pasuje? Mam trzymać się Tolkiena i nie opuszczać tego, co wymyślił? Bo to jest fantasy, by wymyślać. Ras z Undertale nie ma. Polomonów i Zefirów wymyśliłem sam, a Ahlorianie to nawiązanie do jednej z ras ze Skyrima.
CORE z Undertale to zupełnie coś innego, niż to, co mamy tutaj. -
-
-
-
-