Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Świat w Płomieniach
  3. Karty Postaci

Karty Postaci

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Świat w Płomieniach
154 Posty 21 Uczestników 4.8k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • PiechuurP Niedostępny
    PiechuurP Niedostępny
    Piechuur Złota Dolina
    napisał ostatnio edytowany przez
    #136

    Wypierdoliłem miotacz płomieni i błyskawic.

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #137

      Akceptuję. Wiesz, co robić dalej.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • PiechuurP Niedostępny
        PiechuurP Niedostępny
        Piechuur Złota Dolina
        napisał ostatnio edytowany przez Piechuur
        #138

        Imię: Arnold Leonordo Gimenes
        Nazwisko: Barbosa
        Pseudonim: Krokodyl to główny pseudonim, używany jest także Kroken
        Narodowość: Afryka, RPA
        Charakter: Zostanie przedstawiony w grze
        Wiek: 3 lata
        Towarzysze: Brak
        Majątek i nieruchomości: Brak
        Historia:
        Kadź, dziwne płyny i światła, jacyś ludzie przyglądający się jego osobie. To pierwsze wspomnienia Arnolda z życia, które dopiero otrzymał, to było jego dzieciństwo. Przez ostatnie miesiące z zarodka krokodyla stał się w pełni funkcjonującym zwierzo-mutantem, ubiegłe tygodnie to czas kiedy wszyscy naukowcy programowali go genetycznie, tak jak programuje się programy komputerowe. Pracowali nad nim, ulepszali, przewidywali, tworzyli, zwiększali funkcje motoryczne, bawili się w bogów. Rządy na całym świecie prowadzą eksperymenty mniej lub bardziej legalne i co prawda eksperymentowanie na ludziach jest zakazane i niezgodne z prawami człowieka, mało tego, budzi oburzenie w badaczach, przypominając czasy drugiej wojny światowej. Co innego eksperymentowanie na zwierzętach, które praw człowieka nie mają. Tak też było w tym przypadku. Arnold narodził się w zbiorniku symulującym warunki panujące w łonie zwierzęcej matki, jako zwierzę zmodyfikowane genetycznie do celów bojowych przez korporację MechaLab zajmującą się produkcją leków, chodziło o tajny kontrakt rządowy na grube miliony i stworzenie grupy elitarnych zabójców na miarę zmiennokształtnych, ale mniej nieprzewidywalnych od pierwowzoru. W miarę upływającego czasu i przyśpieszonego rozwoju jednostka badawcza podjęła decyzję o przeprowadzeniu kolejnych testów, które wymagały wypuszczenia mutanta ze zbiornika. Tak uczyniono. Okazało się, że obiekt badań ma samoświadomość i jest inteligentny, co oznaczało pozytywny przebieg eksperymentu. Podjęto kolejne kroki, nauczenie obiektu mowy, aby porozumiewać się nim, dla Arnolda znaczyło to tyle, że zamknęli go w pokoju bez klamek, a codziennie przychodził logopeda, który nauczał zwierzo-mutanta mowy poprzez zabawy wszelakie. Po pół roku Leonardo opanował zdolność komunikacji w stopniu zadowalającym, a także umiał czytać i pisać. Jako obiekt testowy nie zawiódł całego przedsięwzięcia, dzięki czemu otrzymano fundusze na kolejne jednostki, mówiąc wprost, projekt dostał hajs na kolejne mutanty tym razem tygrysa z człowiekiem, pantery z człowiekiem i innych. Rząd, czyli główny sponsor, miał jednak własny pogląd na jednostkę i oczekiwał więcej niż czytanie czy pisanie. Ważni ludzie pragnęli zrobić z obiektów bronie, super żołnierzy, którzy będą służyć im własnym interesom. Dlatego niech nikt się nie zdziwi, wkrótce przeprowadzano testy bojowe. Test siły, wytrzymałości i zdolności przetrwania. Jak wypadł obiekt testowy? Zadowalająco, a wręcz można pokusić się o stwierdzenie, że świetnie, więc stwierdzono co następuje: nauczmy Arnolda walczyć. Na początku dostał instruktora od mieszanych sztuk walki z użyciem gołych pięści, jednak z czasem, z naciskiem instruktorów pokuszono się o trening w zakresie obsługi broni palnej. W międzyczasie kolejne obiekty dojrzały i przygotowywano je do pełnienia funkcji zabójców poprzez konkretne szkolenia bojowe. Wszystko wskazywało, że ktoś próbuje zrobić z tych żołnierzy maszyny do zabijania. Zapewniano im nawet rozrywkę w postaci niewielkiego boiska do gry w piłkę nożną, gdzie też mogli się wyszaleć i zmęczyć grając między sobą. Arnold, powiedzmy sobie szczerze, był bezmyślną maszyną wykonującą rozkazy. Wyglądało na to, że to się nie zmieni, ale pewnego dnia otrzymał stary telewizor do swojej celi wraz z odtwarzaczem DVD jako część dalszego eksperymentu. Dnie w celi dłużyły się niemiłosiernie, czego efektem było zgłębienie tajemnic płyt DVD. Po załadowaniu jednej do odtwarzacza na starym telewizorze pojawił się obraz filmu Hrabia Monte Christo. Opowieść o człowieku, który trafił do więzienia. Arnold był zachwycony obejrzanym filmem, dlatego puścił kolejne. Po całonocnym seansie nadał sobie imię, skoro do tej pory był tylko obiektem testowym numer trzydzieści, to wypada jakoś się zwać. Nazwał siebie najpierw Hrabia Monte Christo, ale to było głupie. Potem wymyślił, że zwał się będzie Arnold Leonardo Gimenes Barbosa, tak właśnie będą do niego mówić inni. Jednak to, czego zapragnął Leonardo po seansie to wolność. Widział życie i chciał tak żyć, nie chciał być niewolnikiem na smyczy, to co, zrobiło te kilka płyt, można określić jako nadanie ekspresji ubogiemu umysłowi. Czym prędzej mężczyzna przygotował skomplikowany plan ucieczki i wcielił go w życie, pierw werbując resztę mutantów. Dzięki inteligencji Arnolda ucieczka zakończyła się w sposób pomyślny, a placówka została zdewastowana wskutek walk. Z trzydziestu przetrzymywanych tam zwierzoludzi zginęło podczas ucieczki sześć osobników, ale ich poświęcenie zostanie zapamiętane. Po ucieczce z kompleksu wszyscy rozdzielili się, żeby zmylić pościg i zmusić przeciwnika do podzielenia sił. Arnold nie znał świata, do którego uciekł, jak z resztą żaden ze zwierzoludzi zbiegłych z kompleksu. Jednak zdarzył się cud, a na głowę wpadł mu towarzysz Evandro Rios, nigeryjski agent, który wkręcił go do przestępczego świata jako cyngla i speca od brudnej roboty. Tak też w ten sposób świat dowiedział się o istnieniu kryminalisty pseudonimie “Krokodyl”. Kilka tygodni wcześniej zainteresowała się nim też tajemnicza organizacja Zmiennokształtnych, którzy mieli lepsze zaplecze niż gang uliczny

        Supermoce:
        Nadludzka siła, dzięki której Kroken jest w stanie podnieść ciężar do 3 ton, czyli równowartość samochodu osobowego z pasażerami. Prócz tego świetnie radzi sobie w wodzie na długo wstrzymując oddech i pozostając zanurzonym czy też szybko pływając. Jego szczęka ma siłę zacisku równą 2 tony. Ma wyostrzone zmysły węch i wzrok. Warto nie zapomnieć o pazurach, którymi może wydrapać dziurę w drewnie. Na koniec wytrzymałość, dzięki swojej grubej, łuskowatej skórze jest odporny na pociski karabinowe do 13 mm.
        Umiejętności:
        Walka różnej maści obuchami oraz pochodnymi: młotami, berdyszami, toporami.
        Obsługa ciężkiej broni np. działka gantlinga, a także wyrzutni rakiet typu ziemia-ziemia.
        Obsługa karabinów szturmowych oraz maszynowej broni.
        Silny charakter - Kroken odnajduje się w trudnych sytuacjach.
        Walka wręcz - co prawda nie dorasta Słoniowi czy Nosorożcowi, ale dobrze sobie radzi w walce na gołe pięści.
        Wady:
        Gdziekolwiek się zjawi zwróci na siebie uwagę. Skóra nie chroni go przed ogniem. Jest wrażliwy na środki chemiczne, a także broń niekonwencjonalną np. amunicję zapalającą. Brak mu własnego majątku czy choćby domu, o pieniądzach nie wspomniawszy, wszystko przegrał w karty. Nie potrafi prowadzić pojazdów mechanicznych.
        Specyfikacje: Jest hybrydą krokodyla z człowiekiem.
        Zawód: Banita
        Frakcja: Zmiennokształtni
        Ekwipunek:
        Plecak z suszonym mięsem z antylopy, porcja na pięć dni.
        Zapas wody w butelkach, porcja na pięć dni.
        Chepesz wykonany z Marsjańskiej stali, nabyty na czarnym rynku, widoczny w punkcie wygląd.
        Młot dwuręczny do walki w zwarciu.
        text alternatywny
        Obrotowe działko gantlinga strzelające specjalną amunicją np.
        - zapalająca,
        - przeciwpancerną,
        text alternatywny

        Apteczka pierwszej pomocy,
        Morfina,
        Zbroja wykonana z grubej skóry, metalu i kevlaru. Zapewnia ograniczoną ochronę przed pociskami pistoletowymi
        Ubiór: Poniżej
        Wygląd: text alternatywny
        Inne: Postać pod rozpierduche

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • PiechuurP Niedostępny
          PiechuurP Niedostępny
          Piechuur Złota Dolina
          napisał ostatnio edytowany przez Piechuur
          #139

          Imię: Adala
          Nazwisko: Krainz
          Pseudonim: Hydra
          Narodowość: Niemiecka
          Charakter: W grze
          Wiek: 28 wiosen
          Towarzysze: Brak
          Majątek i nieruchomości: 50.000 €, własne mieszkanie - kawalerka w Berlinie,
          Historia: Adala miała zawsze, co tylko chciała. Jedynaczka z dwójką opiekuńczych rodziców, nie żeby specjalnie nadopiekuńczych. Od najmłodszych lat pod okiem ojca oraz matki, pracujących jako inżynierowie w OAB, zgłębiała tajniki liczenia, pisania, a także różnego rodzaju rysunków technicznych, które przedstawiały nie tylko proste urządzenia, ale też broń. No właśnie po co dziecku pokazywać plany broni? Zarówno matka jak i ojciec mieli już plan dla Adali, otóż brzmiał on następująco: ich córeczka zostanie dumnym inzynierem OAB. Zaprojektuje coś na miarę androidów i hologramów, znajdzie bogatego męża w pracy i wspólnie będą mieli dzieci. Ciągłość życia zachowają, a także dadzą wnuków. Wspaniały plan. Historia jakby wyrwana z obrazka. W szkole Adali udowodniła, że jest najlepsza. Liczne konkursy zakończone zwycięstwem, wyróżnienia, a także pochwały na równi ze wzorowym zachowaniem. Przy okazji całkiem ładna z niej dziewczyna, a o sporcie również pamiętała biorąc lekcje fechtunku oraz lekkoatletyki. Po ukończeniu studiów młoda pani naukowiec podjęła pracę w OAB, gdzie razem z matką oraz ojcem pracowali nad różnymi tajnymi rzeczami. Nie bez powodu podpisywało się klauze tajności, a wyciek danych był karany więzieniem. Młoda dziewczyna świetnie odnalazła się w pracy, to dzięki niej powstały nowoczesne akumulatory o dłuższym czasie działania, te same zasilające androidy. Stare wymieniono na nowe. Pewnego dnia ktoś odezwał się do Adali. To mężczyzna twierdzący, że jest jej prawdziwym ojcem, a jej obecni rodzice nie są biologiczni. Mężczyzna miał kłopoty i potrzebował pomocy od swojej córki, policja oraz jeden z “super bohaterów” chcieli jego śmierci. Naturalnie Adala podjęła akcje konfrontacji ze swoimi rodzicami. Po trudnej rozmowie okazało się, że to prawda, a dziewczynka została adoptowana. Po tylu latach dziewczyna poczuła się oszukana na tyle, że zeszła na złą drogę. Ukradła szczątki Marsjańskiej technologii z pracowni OAB i zamierzała pomóc prawdziwemu ojcu, jednak ten został zamordowany przez super herosa. Adala nie mogła przełknąć smaku porażki i z pomocą technologii Marsjańskiej oraz swojej wiedzy, stworzyła pancerz wspomagany, aby pomścić śmierć ojca. Tak też pokonała Niemieckiego super bohatera imieniem Blitz, tym samym odbierając mu życie, co zwróciło uwagę nie tylko przeciętnych ludzi, czy pracowników OAB, ale też pół-świadka przestępczego. Z racji braku dalszych perspektyw i potrzeby pomocy, kiedy z Adalą skontaktowali się Czarni Rycerze to kobieta zdecydowała się do nich dołączyć, choć nie obyło się bez prania mózgu, który jej zrobili. Do całego incydentu od zabicia bohatera po skonstruowanie pancerza i dołączenia do Rycerzy minęło półtora roku.
          Supermoce: Nie ma nadnaturalnych zdolności
          Umiejętności:
          Duża wiedza matematyczna, techniczna, metalurgiczna i praktyczna
          Walka ostrzami i mieczem
          Mistrzowsko wysportowana jak na standardy swojej grupy wiekowej,
          Zna technologie Marsjan
          Walka wręcz
          Strzelanie z harpuna
          Wady:
          Jest tylko człowiekiem. Bez swojej broni i pancerza wystarczy silniejsze uderzenie pięścią, żeby ją zabić.

          Specyfikacje: Ma niezwykle rozwinięty umysł ścisły.
          Zawód: Najemnik
          Frakcja: Czarni Rycerze
          Ekwipunek:
          Pancerz wspomagany, który ma następujące cechy
          - posiada wszelakie wizjery, od noktowizji po termokamere kończąc na przybliżaniu i oddalaniu widoku. O przyciemnieniu nie wspominając.
          - hełm, w ktörym (ta czerwona przestrzeń) umieszczony jest miotacz plazmy. Plazma taka przepali stal hartowaną w sekundę. Mechanizm działania jest dość prosty, otóż z tylnego zbiornika pobierana jest woda morska, a następnie dochodzi do szeregu chemicznych oraz fizycznych reakcji, ktöra tworzy zaböjczy promień plazmy koloru czerwonego
          - Marsjańska stal. Nie da się wykluczyć, że pancerz został wykonany biorąc pod uwagę Marjańskke szczątki danych, dlatego też metalurgiczne zastosowano metale Marsjańskie, o dużej wytrzymałości. Pancerz odbije kule z karabinu maszynowego, a także
          zwiększa siłę użytkownika, za sprawą mechanicznych, do jednej tony.
          - Plecak odrzutowy. W konstrukcji tylnego pancerza umieszczono plecak odrzutowy. Jest całkiem przydatny nie tylko podczas walki, ale też w czasie transportu z punktu A do punktu B
          - Wysuwane ostrza. Z nadgarstköw mogą zostać wysunięte ostrza, które wykonane są z Marsjańskiej stali. Niezwykle ostre oraz wytrzymałe.
          - Komunikatory krótkie fale, długie fale, różne częstotliwości,
          - System podtrzymywania życia. Kiedy Hydra zostanie ranna to kombinezon podtrzyma ją przy życiu podając środki medyczne adekwatne do danej rany lub usuwając ciało obce z organizmu np. pocisk snajperski,

          Pas narzędziowy
          - zawiera shurikeny zarówno zatrute, wybuchające jak i zwykłe,
          - kilka granatów odłamkowo-burzących,
          - nóż taktyczny wykonany z Marsjańskiej stali,
          - granaty dymne w liczbie trzech,
          - zawiera krótkie elektrokstrze,
          - paralizator w formie pistoletowej,
          - elektro-shurikeny,
          - granat wywołujący EMP,
          - pistolet strzelający hakiem do wspinaczki z wciągarką,
          - energetyczna sieć obezwładniająca,

          Poza tym na plecach Hydra ma przewieszony harpun, długi pistolet z wciągarką, idealny do skrócenia dystansu w trakcie walki

          Oprócz tego nosi przy sobie po cywilnemu torebkę z kosmetykami i różnymi przedmiotami jak np. smartfon, gumy do żucia itp.

          Ubiór:

          text alternatywny
          Lub jest ubrana po cywilnemu jak w punkcie wygląd
          Wygląd:
          text alternatywny
          Inne: Brak

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • PiechuurP Niedostępny
            PiechuurP Niedostępny
            Piechuur Złota Dolina
            napisał ostatnio edytowany przez
            #140

            Hydra gotowa.

            TacoWarriorT 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • PiechuurP Niedostępny
              PiechuurP Niedostępny
              Piechuur Złota Dolina
              napisał ostatnio edytowany przez
              #141

              Kroken też gotowy.

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • TacoWarriorT Niedostępny
                TacoWarriorT Niedostępny
                TacoWarrior
                odpowiedział Piechuur o ostatnio edytowany przez TacoWarrior
                #142

                @Piechuur

                Ta Hydra to za ładna jak na Niemkę

                "Rób memesy aż się popłaczą, a potem rób memesy że płaczą" ~ Sun Tzu Sztuka Wojny, nie wiem nie czytałem Lovecrafta.

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #143

                  Co do Krokena to przede wszystkim więcej wad, mniej zalet i umiejętności, generalnie jakiś balans, bo póki co jest zdecydowanie za mocny. Arsenał też trochę za duży, biorąc pod uwagę, jak radzi sobie bez broni, usuń przynajmniej jedną pozycję. Jeśli chcesz zostawić sobie działko to wywal z niej amunicję kriogeniczną i chemiczną. Cała historia wydaje się okej, ale nie rozumiem jej finału, przede wszystkim tego, jak jakiś nigeryjski agent wkręcił go do Zmiennokształtnych, ukrywającej się i głęboko zakonspirowanej organizacji złoczyńców. Nie żebym mówił, że masz to zmienić czy usunąć, chociaż możesz, po prostu chcę żebyś dokładniej to opisał, bo póki co tego nie kupuję. Wypadałoby też wspomnieć, skąd ma swój majątek.
                  Hydrę akceptuję, ale napisz mi jeszcze (tutaj, w nowym poście, jak dasz znać, że poprawiłeś co trzeba przy drugiej postaci albo edytując historię postaci) ile lat temu miały miejsca wydarzenia, które doprowadziły ją do stworzenia pancerza, zabicia herosa i dołączenia do Rycerzy. Nie ma to wielkiego znaczenia dla tej postaci, ale podsunęło mi pomysł, który chciałbym w miarę możliwości wdrożyć w życie.

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • PiechuurP Niedostępny
                    PiechuurP Niedostępny
                    Piechuur Złota Dolina
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #144

                    Osłabiłem Krokodyla
                    Wspomniałem w historii Hydry o czasie wydarzeń.

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001 Elarid
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #145

                      Teraz pasuje, akceptuję obie postaci.

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • PiechuurP Niedostępny
                        PiechuurP Niedostępny
                        Piechuur Złota Dolina
                        odpowiedział Piechuur o ostatnio edytowany przez Piechuur
                        #146

                        @Piechuur napisał w Karty Postaci:

                        Karta w trakcie tworzenia

                        Imię:

                        • H’rallirnn H’runss / John

                        Nazwisko:

                        • Sil H’ann / Halapeno

                        Pseudonim:

                        • Marsjański Kościołamacz to główny pseudonim, nazywany jest też Marsjaninem bądź Kościołamaczem

                        Narodowość:

                        • Marsjanin

                        Charakter:

                        • Zostanie przedstawiony w trakcie rozgrywki.

                        Wiek:

                        • Na ludzkie będzie ze 120

                        Towarzysze:

                        • Zawsze wraz z nim pojawia się Chmara Gryli.

                        Majątek i nieruchomości:

                        Historia:

                        Supermoce:

                        Umiejętności:

                        Wady:

                        Specyfikacje:
                        Zawód:
                        Frakcja:
                        Ekwipunek:

                        Broń:

                        Inne:

                        Ubiór:

                        Wygląd:

                        Inne:

                        Od dwóch lat biorę się za tą postać. W tym roku postaram się ją skończyć

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • PiechuurP Niedostępny
                          PiechuurP Niedostępny
                          Piechuur Złota Dolina
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #147

                          I wciąż nie zrobiłem marsjanina. A niech to…

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • PiłatP Niedostępny
                            PiłatP Niedostępny
                            Piłat
                            napisał ostatnio edytowany przez Piłat
                            #148

                            Imię: Goliat
                            Nazwisko: Bushtail
                            Pseudonim: Kolos
                            Narodowość: Amerykańska
                            Charakter: W grze
                            Wiek: 35 lat
                            Towarzysze: Brak
                            Majątek i nieruchomości: 50.000 € i własne mieszkanie w Los Angeles
                            Historia: Nie każda historia zaczyna się w wielki sposób. Goliat był zwykłym mężczyzna, który postanowił zarabiać na życie będąc najemnikiem. Podczas wojny na Ukrainie o Krym wróg zepchnął oddział mężczyzny do lasu. Tam też Goliat spotkał się ze świątynią. Małą i do tego bardzo bardzo bardzo starą. Budownictwem przypominała te azteckie. Pan Bushtailt wszedł do środka i tam napotkał tajemniczy kryształ. Pomyślał sobie, że zarobi na jego sprzedaży, a wszakże nie był to jedyny łup znajdujący się w środku. Gdyż zmarłego pochowano razem z wieloma dobrami, zaś antyczne naczynia czy też ozdoby osiągają dużą wartość na czarnym rynku. Nawet najbrzydsza ozdoba znajdzie swego nabywcę. Wracając do tematu to Goliat postanowił dotknąć tajemniczego kryształu koloru czerwonego. Wtem wszystko się zmieniło. Wygląd zewnętrzny mężczyzny uległ całkowitej zmianie. Nie tylko urósł, ale też na jego ciele pojawił się specyficzny pancerz razem z dziwnym hełmem. Goliat nie przeczytał inskrypcji umieszczonej przed wejściem. Głosiła ona, że mąż który wstąpi do świątyni i naruszy jej dobra stanie się Kolosem. To w wolnym tłumaczeniu oznaczało prosty fakt, natomiast Goliat wchłonął energie kryształu i stał się Kolosem. Kiedy transformacja dobiegła końca kryształ pęknął na setki małych kawałków. Po tym wydarzeniu mężczyzna opuścił świątynie, a ta zawaliła się i zniknęła. Dosłownie, jej gruzy zniknęły jakby zostały zniszczone przez siłę wyższą. Goliat od tej pory stał się wynaturzeniem napędzanym magiczną mocą. Przetestował swoje zdolności od razu na froncie. Dzięki wytrzymałości i super siłę zniszczył czołgi przeciwnika z łatwością, nie wspominając o wrogich żołnierzach, których rozrywał na pół lub miażdżył pięściami. Z taką siłą Goliat porzucił życie najemnika i postanowił zostać przestępcą. Złożyło się tak, że dorobił się własnego gangu, jednak ktoś taki jak Kolos ściąga uwagę. Któregoś dnia zainteresowało się nim OAB, co znaczyło jedno. Od teraz Goliat był poszukiwany nie tylko w Ameryce, ale też na całym świecie. Chcąc uniknąć złapania bądź śmierci z rąk OAB czy też super bohaterów postanowił uciec do podziemia, gdzie też napadał na banki lub robił inne rzeczy, za które zapłacili bogaci zleceniodawcy, jednak któregoś dnia z Kolosem skontaktował się Złowieszczy Tuzin, do którego niechętnie dołączył mężczyzna. Prawda jest taka, że Goliat nie jest super łotrem pragnącym zniszczenia czy też przejęcia kontroli nad światem. To pospolity przestępcą z super mocami, które zwracają uwagę i czynią go niebezpiecznym.
                            Supermoce:
                            ✓ Super wytrzymałość. Dzięki wchłonięciu mocy tajemniczego kryształu Kolos dysponuje super wytrzymałością. Nie tylko jest odporny na niski i średni, ale także na ciężki kaliber, co czyni go niebezpiecznym. Dosłownie w swojej historii Goliat przeżył kilka strzałów od rosyjskich czołgów. Prócz dużej wytrzymałości na obrażenia jest także super wytrzymały. Na dobrą sprawę nie musi jeść, pić ani oddychać i co oczywiste — nie męczy się przez co nie musi spać.
                            ✓ Super siła - Kolos dysponuje super siłą, dzięki której może podnieść ciężar o wartości 65 ton.
                            ✓ Czynnik regeneracyjny. Dzięki mocy kryształu Goliat jest w stanie regenerować drobne rany w ciągu minut, zaś ciężkie w godziny lub kilka dni. Co prawda ta super moc ma pewne ograniczenie.
                            ✓ Niepowstrzymana szarża — Jeśli Kolos się rozpędzi to mało która siła jest w stanie go zatrzymać.
                            Umiejętności: Mieszane sztuki walki, walka na pięści,
                            Wady:
                            ≈ Ciężki — Nie da się ukryć, że Kolos jest ciężki przez co odpada walka na słabych konstrukcjach czy też pływanie, gdyż zwyczajnie Goliat pójdzie na dno.
                            ≈ Prezencja giganta — Taki olbrzym jak Kolos nie może się ukryć ani wtopić w tłum. Odpadają również działania skrytobójcze.
                            ≈ Broń niekonwencjonalna — Co prawda Kolosa ciężko zranić bronią konwencjonalną, za to jest wrażliwy na broń niekonwencjonalną taką jak
                            - miotacze ognia,
                            - broń kriogeniczna,
                            - broń chemiczna np. gazy bojowe,
                            - broń biologiczną,
                            - broń energetyczną,
                            ≈ Magia — Kolosa można także zranić magią, gdyż jest to metoda niekonwencjonalna.
                            ≈ Regeneracja — Pomimo silnej regeneracji Kolos nie jest w stanie odtworzyć kończyn czy też organów wewnętrznych.
                            ≈ Dekapitacja — Świetną metodą zabicia Kolosa jest obcięcie mu głowy lub uszkodzenie mózgu. Z tym, że najpierw trzeba się przebić przez jego hełm.
                            ≈ Wielkolud — Nie może wejść do ciasnych pomieszczeń ani korzystać z samochodów osobowych lub innych form transportu np. pociągu.
                            Specyfikacje: Zdaje się być potężny i niepowstrzymany, ale ma słabości, które czynią go słabszym niż się wydaje.
                            Zawód: Bandyta
                            Frakcja: Złowieszczy Tuzin
                            Ekwipunek: Kastety, hełm który z racji budowy i bycia przepełnionym magia chroni go przed telepatią i wszystkim co atakuje umysł.
                            Ubiór: Jak niżej
                            Wygląd: Mierzy dwa metry siedemdziesiąt wzrostu.
                            text alternatywny
                            Inne: Wiem, że postać wydaje się OP na pierwszy rzut oka, ale taka nie jest.

                            It doesn't matter
                            if you're wrong or if you're right.
                            It makes no difference
                            if you're black or if you're white.

                            All men are equal
                            till the victory is won.
                            No colour or religion
                            ever stopped the bullet from a gun.

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • PiłatP Niedostępny
                              PiłatP Niedostępny
                              Piłat
                              napisał ostatnio edytowany przez Piłat
                              #149

                              Imię: Carter
                              Nazwisko: Blademaster
                              Pseudonim: Piekielny Jeździec
                              Narodowość: Amerykańska
                              Charakter: W grze
                              Wiek: 35 lat
                              Towarzysze: Koń imieniem Płotka. Ma juki mieszczące ekwipunek, a w wyniku mocy Piekielnego Jeźdźca zostaje przepełniony demoniczną energią.
                              Majątek i nieruchomości: Własny dom w Texasie do tego majątek w wysokości 200 000$
                              Historia:
                              Carter to twardziel wychowany w Texasie. Od lat najmłodszych miał pod górę z tytułu rodziców alkoholików. Mimo kiepskiej sytuacji w domu rodzinnym wyrósł na dobrego obywatela. Skończył szkołę wyższą i zdobył wykształcenie, jednak prawda jest inna, albowiem jego marzeniem było posiadać własne ranczo. Zaganianie bydła, o tak, marzenie, które zrealizował mężczyzna w wieku dwudziestu siedmiu lat. Mając własny kawałek ziemi, dorobił się pięknej żony i trójki dzieci. Los chciał, że jedno z nich (córka) zachorowało na ciężka i nieuleczalną chorobę, przez co pozostało jej dzień życia. Nikt się nie spodziewał takiego obrotu spraw, ale do Cartera przybył wysłannik Lucyfera, który zaproponował mu cyrograf. W przypadku gdyby kowboj się zgodził go podpisać jego córka wyzdrowiałaby, a on sam miałby dług wobec sił piekielnych. Carter podpisał cyrograf, a jego córka wyzdrowiala. Teraz powinno być szczęśliwe zakończenie tej historii, ale nie, jak zwykle coś musiało pójść nie tak. Tydzień po podpisaniu cyrografu jego córkę potrącił ciągnik siodłowy. Śmierć na miejscu, a jakże inaczej, no bo jak wyobrazić można sobie starcie tira z kilkuletnim dzieckiem. Carter załamał się, a w przeciągu dwóch lat umarła cała jego rodzina, być może ktoś macał w tym brudne, demoniczne palce. Po trzech latach przybył do Pana Blademastera wysłannik piekieł, który zjawił się, żeby odebrać dług. Od teraz Carter miał posiąść siłe demona zemsty, żeby nie tyle chronić niewinnych, co karać winnych. Mężczyzna nie miał odwrotu i musiał zaakceptować swój los. Drobni rzezimieszkowie czy grube ryby. Każdy bał się nadejścia Piekielnego Jeźdźca. Z czasem Carter zaakceptował swój los i rozwinął demoniczne zdolności np. początkowo był w stanie przemienić się tylko w nocy, co udało mu się obejść. Tak też polubił nieco swoją nową rolę traktując ją jak pracę, którą ktoś musi wykonać. W miarę likwidowania przestępców trafił do Ligii Młodych Herosów, a potem awansował do Ligii Herosów.
                              Supermoce:
                              ★ Przepełniony demoniczną energią - Carter posiada dwie formy. W jednej jest zwykłym człowiekiem całkowicie pozbawionym super mocy, zaś w drugiej staje się Piekielnym Jeźdźcem. W formie demonicznej nie tylko zyskuje wytrzymałość, ale też dodatkowe moce.
                              ★ Demoniczna wytrzymałość - Oznacza odporność na niski, średni oraz wysoki kaliber standardowej broni przy użyciu standardowej amunicji. Prawda jest taka, że dzięki demonicznej formie nie sposób zranić podstawowymi giwerami Cartera. Do tego jest odporny także na broń do walki wręcz, a jeździec nie jest w stanie zostać zranionym.
                              ★ Potężne Przepełnienie - Dzięki mocy demona zemsty Piekielny Jeździec może użyć demonicznej mocy, żeby przepełnić nią przedmioty, zwierzęta czy też pojazdy. Najlepszym tego przykładem jest demoniczny koń, który mknie szybciej niż żaden inny. Prócz tego demoniczną mocą można przepełnić broń czy też przedmioty np. wzmocniony mocą rewolwer, którzy strzela demonicznymi pociskami ognia piekielnego.
                              ★ Władza nad ogniem piekielnym - Piekielny Jeździec jest w stanie władać nad ogniem piekielnym np. miotać kulami ognia z dłoni. Należy nadmienić, że piekielny ogień jest silnie magiczny i nie ma nic wspólnego ze standardowym ogniem. Oznacza to, że mutanci którzy są odporni na ogień lub nim władają mogą zostać zranieni przez piekielny ogień i nie są w stanie przejąć nad nim kontroli.
                              ★ Podwójna osobowość - Z racji na podwójną osobowość Carter w formie Piekielnego Jeźdźca jest odporny na telepatie, kontrolę umysłu czy iluzje.
                              ★ Odporność na ogień - W formie Piekielnego Jeźdźca Carter jest odporny na ogień, wysokie temperatury czy też ogień piekielny.
                              ★ Super siła - Jest w stanie podnieść ciężar do 2 ton.
                              Umiejętności:
                              ✱ Walka wręcz
                              ✱ Jazda wierzchem
                              ✱ Kierowanie pojazdami
                              ✱ Strzelanie z broni palnej
                              ✱ Walka bronią białą
                              ✱ Walka nożem
                              Wady:
                              ✪ Ludzka forma - W formie człowieka Carter nie posiada wytrzymałości demonicznej przez co może zostać zabity przez zwykły pocisk wystrzelony z pistoletu, zapalenie płuc bądź uderzenie pięścią. Do tego jest także wrażliwy na ataki telepatów.
                              ✪ Demoniczny Oręż - W formie Piekielnego Jeźdźca Carter może zostać zraniony przy użyciu magicznego orężu, samej magii, poświęconej broni, świętej broni czy też srebra.
                              Specyfikacje: Jest Piekielnym Jeźdźcem w którego jest w stanie się przemienić. W formie Piekielnego Jeźdźca dysponuje wręcz demoniczną mocą, którą może wykorzystać do walki z przestępcami.
                              Zawód: Brak
                              Frakcja: Liga Herosów
                              Ekwipunek: W formie ludzkiej rzeczy takie jak portfel, smartfon czy też dokumenty. W formie Piekielnego Jeźdźca dwa rewolwery, jeden obrzyn i jedna strzelba dwururka.
                              Ubiór: Jak niżej
                              Wygląd:
                              Forma człowieka

                              Forma Piekielnego Jeźdźca

                              Inne: Wzorowałem się Ghost Riderem

                              It doesn't matter
                              if you're wrong or if you're right.
                              It makes no difference
                              if you're black or if you're white.

                              All men are equal
                              till the victory is won.
                              No colour or religion
                              ever stopped the bullet from a gun.

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • ProtektorP Niedostępny
                                ProtektorP Niedostępny
                                Protektor
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #150

                                Ten Piekielny Jeździec to jest op.

                                trzy

                                PiłatP 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • PiłatP Niedostępny
                                  PiłatP Niedostępny
                                  Piłat
                                  odpowiedział Protektor o ostatnio edytowany przez
                                  #151

                                  @Protektor napisał w Karty Postaci:

                                  Ten Piekielny Jeździec to jest op.

                                  Zrób lepszego 😉

                                  It doesn't matter
                                  if you're wrong or if you're right.
                                  It makes no difference
                                  if you're black or if you're white.

                                  All men are equal
                                  till the victory is won.
                                  No colour or religion
                                  ever stopped the bullet from a gun.

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • ProtektorP Niedostępny
                                    ProtektorP Niedostępny
                                    Protektor
                                    napisał ostatnio edytowany przez
                                    #152

                                    Jak Kuba da znak życia to potraktuje to jako wyzwanie i zrobię lepszego.

                                    trzy

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • PiłatP Niedostępny
                                      PiłatP Niedostępny
                                      Piłat
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #153

                                      To poczekasz jeszcze z dwa lata 🐱

                                      It doesn't matter
                                      if you're wrong or if you're right.
                                      It makes no difference
                                      if you're black or if you're white.

                                      All men are equal
                                      till the victory is won.
                                      No colour or religion
                                      ever stopped the bullet from a gun.

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • ProtektorP Niedostępny
                                        ProtektorP Niedostępny
                                        Protektor
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #154

                                        Warto będzie poczekać

                                        trzy

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                        • Zaloguj się

                                        • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                        • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                        • Pierwszy post
                                          Ostatni post
                                        0
                                        • Kategorie
                                        • Ostatnie
                                        • Użytkownicy
                                        • Grupy