Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Świat w Płomieniach
  3. Karty Postaci

Karty Postaci

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Świat w Płomieniach
154 Posty 21 Uczestników 4.8k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #143

    Co do Krokena to przede wszystkim więcej wad, mniej zalet i umiejętności, generalnie jakiś balans, bo póki co jest zdecydowanie za mocny. Arsenał też trochę za duży, biorąc pod uwagę, jak radzi sobie bez broni, usuń przynajmniej jedną pozycję. Jeśli chcesz zostawić sobie działko to wywal z niej amunicję kriogeniczną i chemiczną. Cała historia wydaje się okej, ale nie rozumiem jej finału, przede wszystkim tego, jak jakiś nigeryjski agent wkręcił go do Zmiennokształtnych, ukrywającej się i głęboko zakonspirowanej organizacji złoczyńców. Nie żebym mówił, że masz to zmienić czy usunąć, chociaż możesz, po prostu chcę żebyś dokładniej to opisał, bo póki co tego nie kupuję. Wypadałoby też wspomnieć, skąd ma swój majątek.
    Hydrę akceptuję, ale napisz mi jeszcze (tutaj, w nowym poście, jak dasz znać, że poprawiłeś co trzeba przy drugiej postaci albo edytując historię postaci) ile lat temu miały miejsca wydarzenia, które doprowadziły ją do stworzenia pancerza, zabicia herosa i dołączenia do Rycerzy. Nie ma to wielkiego znaczenia dla tej postaci, ale podsunęło mi pomysł, który chciałbym w miarę możliwości wdrożyć w życie.

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • PiechuurP Niedostępny
      PiechuurP Niedostępny
      Piechuur Złota Dolina
      napisał ostatnio edytowany przez
      #144

      Osłabiłem Krokodyla
      Wspomniałem w historii Hydry o czasie wydarzeń.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #145

        Teraz pasuje, akceptuję obie postaci.

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • PiechuurP Niedostępny
          PiechuurP Niedostępny
          Piechuur Złota Dolina
          odpowiedział Piechuur o ostatnio edytowany przez Piechuur
          #146

          @Piechuur napisał w Karty Postaci:

          Karta w trakcie tworzenia

          Imię:

          • H’rallirnn H’runss / John

          Nazwisko:

          • Sil H’ann / Halapeno

          Pseudonim:

          • Marsjański Kościołamacz to główny pseudonim, nazywany jest też Marsjaninem bądź Kościołamaczem

          Narodowość:

          • Marsjanin

          Charakter:

          • Zostanie przedstawiony w trakcie rozgrywki.

          Wiek:

          • Na ludzkie będzie ze 120

          Towarzysze:

          • Zawsze wraz z nim pojawia się Chmara Gryli.

          Majątek i nieruchomości:

          Historia:

          Supermoce:

          Umiejętności:

          Wady:

          Specyfikacje:
          Zawód:
          Frakcja:
          Ekwipunek:

          Broń:

          Inne:

          Ubiór:

          Wygląd:

          Inne:

          Od dwóch lat biorę się za tą postać. W tym roku postaram się ją skończyć

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • PiechuurP Niedostępny
            PiechuurP Niedostępny
            Piechuur Złota Dolina
            napisał ostatnio edytowany przez
            #147

            I wciąż nie zrobiłem marsjanina. A niech to…

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • PiłatP Niedostępny
              PiłatP Niedostępny
              Piłat
              napisał ostatnio edytowany przez Piłat
              #148

              Imię: Goliat
              Nazwisko: Bushtail
              Pseudonim: Kolos
              Narodowość: Amerykańska
              Charakter: W grze
              Wiek: 35 lat
              Towarzysze: Brak
              Majątek i nieruchomości: 50.000 € i własne mieszkanie w Los Angeles
              Historia: Nie każda historia zaczyna się w wielki sposób. Goliat był zwykłym mężczyzna, który postanowił zarabiać na życie będąc najemnikiem. Podczas wojny na Ukrainie o Krym wróg zepchnął oddział mężczyzny do lasu. Tam też Goliat spotkał się ze świątynią. Małą i do tego bardzo bardzo bardzo starą. Budownictwem przypominała te azteckie. Pan Bushtailt wszedł do środka i tam napotkał tajemniczy kryształ. Pomyślał sobie, że zarobi na jego sprzedaży, a wszakże nie był to jedyny łup znajdujący się w środku. Gdyż zmarłego pochowano razem z wieloma dobrami, zaś antyczne naczynia czy też ozdoby osiągają dużą wartość na czarnym rynku. Nawet najbrzydsza ozdoba znajdzie swego nabywcę. Wracając do tematu to Goliat postanowił dotknąć tajemniczego kryształu koloru czerwonego. Wtem wszystko się zmieniło. Wygląd zewnętrzny mężczyzny uległ całkowitej zmianie. Nie tylko urósł, ale też na jego ciele pojawił się specyficzny pancerz razem z dziwnym hełmem. Goliat nie przeczytał inskrypcji umieszczonej przed wejściem. Głosiła ona, że mąż który wstąpi do świątyni i naruszy jej dobra stanie się Kolosem. To w wolnym tłumaczeniu oznaczało prosty fakt, natomiast Goliat wchłonął energie kryształu i stał się Kolosem. Kiedy transformacja dobiegła końca kryształ pęknął na setki małych kawałków. Po tym wydarzeniu mężczyzna opuścił świątynie, a ta zawaliła się i zniknęła. Dosłownie, jej gruzy zniknęły jakby zostały zniszczone przez siłę wyższą. Goliat od tej pory stał się wynaturzeniem napędzanym magiczną mocą. Przetestował swoje zdolności od razu na froncie. Dzięki wytrzymałości i super siłę zniszczył czołgi przeciwnika z łatwością, nie wspominając o wrogich żołnierzach, których rozrywał na pół lub miażdżył pięściami. Z taką siłą Goliat porzucił życie najemnika i postanowił zostać przestępcą. Złożyło się tak, że dorobił się własnego gangu, jednak ktoś taki jak Kolos ściąga uwagę. Któregoś dnia zainteresowało się nim OAB, co znaczyło jedno. Od teraz Goliat był poszukiwany nie tylko w Ameryce, ale też na całym świecie. Chcąc uniknąć złapania bądź śmierci z rąk OAB czy też super bohaterów postanowił uciec do podziemia, gdzie też napadał na banki lub robił inne rzeczy, za które zapłacili bogaci zleceniodawcy, jednak któregoś dnia z Kolosem skontaktował się Złowieszczy Tuzin, do którego niechętnie dołączył mężczyzna. Prawda jest taka, że Goliat nie jest super łotrem pragnącym zniszczenia czy też przejęcia kontroli nad światem. To pospolity przestępcą z super mocami, które zwracają uwagę i czynią go niebezpiecznym.
              Supermoce:
              ✓ Super wytrzymałość. Dzięki wchłonięciu mocy tajemniczego kryształu Kolos dysponuje super wytrzymałością. Nie tylko jest odporny na niski i średni, ale także na ciężki kaliber, co czyni go niebezpiecznym. Dosłownie w swojej historii Goliat przeżył kilka strzałów od rosyjskich czołgów. Prócz dużej wytrzymałości na obrażenia jest także super wytrzymały. Na dobrą sprawę nie musi jeść, pić ani oddychać i co oczywiste — nie męczy się przez co nie musi spać.
              ✓ Super siła - Kolos dysponuje super siłą, dzięki której może podnieść ciężar o wartości 65 ton.
              ✓ Czynnik regeneracyjny. Dzięki mocy kryształu Goliat jest w stanie regenerować drobne rany w ciągu minut, zaś ciężkie w godziny lub kilka dni. Co prawda ta super moc ma pewne ograniczenie.
              ✓ Niepowstrzymana szarża — Jeśli Kolos się rozpędzi to mało która siła jest w stanie go zatrzymać.
              Umiejętności: Mieszane sztuki walki, walka na pięści,
              Wady:
              ≈ Ciężki — Nie da się ukryć, że Kolos jest ciężki przez co odpada walka na słabych konstrukcjach czy też pływanie, gdyż zwyczajnie Goliat pójdzie na dno.
              ≈ Prezencja giganta — Taki olbrzym jak Kolos nie może się ukryć ani wtopić w tłum. Odpadają również działania skrytobójcze.
              ≈ Broń niekonwencjonalna — Co prawda Kolosa ciężko zranić bronią konwencjonalną, za to jest wrażliwy na broń niekonwencjonalną taką jak
              - miotacze ognia,
              - broń kriogeniczna,
              - broń chemiczna np. gazy bojowe,
              - broń biologiczną,
              - broń energetyczną,
              ≈ Magia — Kolosa można także zranić magią, gdyż jest to metoda niekonwencjonalna.
              ≈ Regeneracja — Pomimo silnej regeneracji Kolos nie jest w stanie odtworzyć kończyn czy też organów wewnętrznych.
              ≈ Dekapitacja — Świetną metodą zabicia Kolosa jest obcięcie mu głowy lub uszkodzenie mózgu. Z tym, że najpierw trzeba się przebić przez jego hełm.
              ≈ Wielkolud — Nie może wejść do ciasnych pomieszczeń ani korzystać z samochodów osobowych lub innych form transportu np. pociągu.
              Specyfikacje: Zdaje się być potężny i niepowstrzymany, ale ma słabości, które czynią go słabszym niż się wydaje.
              Zawód: Bandyta
              Frakcja: Złowieszczy Tuzin
              Ekwipunek: Kastety, hełm który z racji budowy i bycia przepełnionym magia chroni go przed telepatią i wszystkim co atakuje umysł.
              Ubiór: Jak niżej
              Wygląd: Mierzy dwa metry siedemdziesiąt wzrostu.
              text alternatywny
              Inne: Wiem, że postać wydaje się OP na pierwszy rzut oka, ale taka nie jest.

              It doesn't matter
              if you're wrong or if you're right.
              It makes no difference
              if you're black or if you're white.

              All men are equal
              till the victory is won.
              No colour or religion
              ever stopped the bullet from a gun.

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • PiłatP Niedostępny
                PiłatP Niedostępny
                Piłat
                napisał ostatnio edytowany przez Piłat
                #149

                Imię: Carter
                Nazwisko: Blademaster
                Pseudonim: Piekielny Jeździec
                Narodowość: Amerykańska
                Charakter: W grze
                Wiek: 35 lat
                Towarzysze: Koń imieniem Płotka. Ma juki mieszczące ekwipunek, a w wyniku mocy Piekielnego Jeźdźca zostaje przepełniony demoniczną energią.
                Majątek i nieruchomości: Własny dom w Texasie do tego majątek w wysokości 200 000$
                Historia:
                Carter to twardziel wychowany w Texasie. Od lat najmłodszych miał pod górę z tytułu rodziców alkoholików. Mimo kiepskiej sytuacji w domu rodzinnym wyrósł na dobrego obywatela. Skończył szkołę wyższą i zdobył wykształcenie, jednak prawda jest inna, albowiem jego marzeniem było posiadać własne ranczo. Zaganianie bydła, o tak, marzenie, które zrealizował mężczyzna w wieku dwudziestu siedmiu lat. Mając własny kawałek ziemi, dorobił się pięknej żony i trójki dzieci. Los chciał, że jedno z nich (córka) zachorowało na ciężka i nieuleczalną chorobę, przez co pozostało jej dzień życia. Nikt się nie spodziewał takiego obrotu spraw, ale do Cartera przybył wysłannik Lucyfera, który zaproponował mu cyrograf. W przypadku gdyby kowboj się zgodził go podpisać jego córka wyzdrowiałaby, a on sam miałby dług wobec sił piekielnych. Carter podpisał cyrograf, a jego córka wyzdrowiala. Teraz powinno być szczęśliwe zakończenie tej historii, ale nie, jak zwykle coś musiało pójść nie tak. Tydzień po podpisaniu cyrografu jego córkę potrącił ciągnik siodłowy. Śmierć na miejscu, a jakże inaczej, no bo jak wyobrazić można sobie starcie tira z kilkuletnim dzieckiem. Carter załamał się, a w przeciągu dwóch lat umarła cała jego rodzina, być może ktoś macał w tym brudne, demoniczne palce. Po trzech latach przybył do Pana Blademastera wysłannik piekieł, który zjawił się, żeby odebrać dług. Od teraz Carter miał posiąść siłe demona zemsty, żeby nie tyle chronić niewinnych, co karać winnych. Mężczyzna nie miał odwrotu i musiał zaakceptować swój los. Drobni rzezimieszkowie czy grube ryby. Każdy bał się nadejścia Piekielnego Jeźdźca. Z czasem Carter zaakceptował swój los i rozwinął demoniczne zdolności np. początkowo był w stanie przemienić się tylko w nocy, co udało mu się obejść. Tak też polubił nieco swoją nową rolę traktując ją jak pracę, którą ktoś musi wykonać. W miarę likwidowania przestępców trafił do Ligii Młodych Herosów, a potem awansował do Ligii Herosów.
                Supermoce:
                ★ Przepełniony demoniczną energią - Carter posiada dwie formy. W jednej jest zwykłym człowiekiem całkowicie pozbawionym super mocy, zaś w drugiej staje się Piekielnym Jeźdźcem. W formie demonicznej nie tylko zyskuje wytrzymałość, ale też dodatkowe moce.
                ★ Demoniczna wytrzymałość - Oznacza odporność na niski, średni oraz wysoki kaliber standardowej broni przy użyciu standardowej amunicji. Prawda jest taka, że dzięki demonicznej formie nie sposób zranić podstawowymi giwerami Cartera. Do tego jest odporny także na broń do walki wręcz, a jeździec nie jest w stanie zostać zranionym.
                ★ Potężne Przepełnienie - Dzięki mocy demona zemsty Piekielny Jeździec może użyć demonicznej mocy, żeby przepełnić nią przedmioty, zwierzęta czy też pojazdy. Najlepszym tego przykładem jest demoniczny koń, który mknie szybciej niż żaden inny. Prócz tego demoniczną mocą można przepełnić broń czy też przedmioty np. wzmocniony mocą rewolwer, którzy strzela demonicznymi pociskami ognia piekielnego.
                ★ Władza nad ogniem piekielnym - Piekielny Jeździec jest w stanie władać nad ogniem piekielnym np. miotać kulami ognia z dłoni. Należy nadmienić, że piekielny ogień jest silnie magiczny i nie ma nic wspólnego ze standardowym ogniem. Oznacza to, że mutanci którzy są odporni na ogień lub nim władają mogą zostać zranieni przez piekielny ogień i nie są w stanie przejąć nad nim kontroli.
                ★ Podwójna osobowość - Z racji na podwójną osobowość Carter w formie Piekielnego Jeźdźca jest odporny na telepatie, kontrolę umysłu czy iluzje.
                ★ Odporność na ogień - W formie Piekielnego Jeźdźca Carter jest odporny na ogień, wysokie temperatury czy też ogień piekielny.
                ★ Super siła - Jest w stanie podnieść ciężar do 2 ton.
                Umiejętności:
                ✱ Walka wręcz
                ✱ Jazda wierzchem
                ✱ Kierowanie pojazdami
                ✱ Strzelanie z broni palnej
                ✱ Walka bronią białą
                ✱ Walka nożem
                Wady:
                ✪ Ludzka forma - W formie człowieka Carter nie posiada wytrzymałości demonicznej przez co może zostać zabity przez zwykły pocisk wystrzelony z pistoletu, zapalenie płuc bądź uderzenie pięścią. Do tego jest także wrażliwy na ataki telepatów.
                ✪ Demoniczny Oręż - W formie Piekielnego Jeźdźca Carter może zostać zraniony przy użyciu magicznego orężu, samej magii, poświęconej broni, świętej broni czy też srebra.
                Specyfikacje: Jest Piekielnym Jeźdźcem w którego jest w stanie się przemienić. W formie Piekielnego Jeźdźca dysponuje wręcz demoniczną mocą, którą może wykorzystać do walki z przestępcami.
                Zawód: Brak
                Frakcja: Liga Herosów
                Ekwipunek: W formie ludzkiej rzeczy takie jak portfel, smartfon czy też dokumenty. W formie Piekielnego Jeźdźca dwa rewolwery, jeden obrzyn i jedna strzelba dwururka.
                Ubiór: Jak niżej
                Wygląd:
                Forma człowieka

                Forma Piekielnego Jeźdźca

                Inne: Wzorowałem się Ghost Riderem

                It doesn't matter
                if you're wrong or if you're right.
                It makes no difference
                if you're black or if you're white.

                All men are equal
                till the victory is won.
                No colour or religion
                ever stopped the bullet from a gun.

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • ProtektorP Niedostępny
                  ProtektorP Niedostępny
                  Protektor
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #150

                  Ten Piekielny Jeździec to jest op.

                  trzy

                  PiłatP 1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • PiłatP Niedostępny
                    PiłatP Niedostępny
                    Piłat
                    odpowiedział Protektor o ostatnio edytowany przez
                    #151

                    @Protektor napisał w Karty Postaci:

                    Ten Piekielny Jeździec to jest op.

                    Zrób lepszego 😉

                    It doesn't matter
                    if you're wrong or if you're right.
                    It makes no difference
                    if you're black or if you're white.

                    All men are equal
                    till the victory is won.
                    No colour or religion
                    ever stopped the bullet from a gun.

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • ProtektorP Niedostępny
                      ProtektorP Niedostępny
                      Protektor
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #152

                      Jak Kuba da znak życia to potraktuje to jako wyzwanie i zrobię lepszego.

                      trzy

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • PiłatP Niedostępny
                        PiłatP Niedostępny
                        Piłat
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #153

                        To poczekasz jeszcze z dwa lata 🐱

                        It doesn't matter
                        if you're wrong or if you're right.
                        It makes no difference
                        if you're black or if you're white.

                        All men are equal
                        till the victory is won.
                        No colour or religion
                        ever stopped the bullet from a gun.

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • ProtektorP Niedostępny
                          ProtektorP Niedostępny
                          Protektor
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #154

                          Warto będzie poczekać

                          trzy

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                          • Zaloguj się

                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                          • Pierwszy post
                            Ostatni post
                          0
                          • Kategorie
                          • Ostatnie
                          • Użytkownicy
                          • Grupy