Broń


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Postęp technologiczny wiązał się również z tym, że zaczęto tworzyć coraz nowocześniejsze, śmiercionośne bronie. Po wojnie spora ilość wojskowej broni została rozkradziona przez ludność, a część dalej zalega we wojskowych magazynach. Ludzie również zaczęli tworzyć samoróbki ze wszystkiego, co trafiało się im w ręce.
    Broń, która jest dostępna dla gracza, a której nie wymieniłem:

    • Karabiny Kałasznikowa i wszystkie jego warianty do '87 roku.
    • Karabiny SKS.
    • Ręczny karabin maszynowy RPK i wszystkiego jego warianty do '87 roku.
    • Pistolet samopowtarzalny TT.
    • Pistolet samopowtarzalny Makarowa.
    • Pistolet samopowtarzalny PSM.
    • Czterotaktowe karabiny Mosina.
    • Samopowtarzalny karabin wyborowy SWD i wszystkie jego warianty do '87 roku.

    Wzór na broń:
    Nazwa: (Nazwa broni.)
    Typ: (Broń biała, palna, laserowa lub jakaś inna)
    Samoróbka: (Tak lub nie.)
    Eksperymentalna: (Tak lub nie.)
    Opis: (Informacje dotyczące broni. Czym ona strzela, jakie może narobić szkody itp.)
    Pojemność magazynka: (Ile posiada pocisków w magazynku lub na ile czasu starczy prowadzenie ciągłego ognia.)
    Wygląd: (Obrazek lub rysunek.)

    **Nazwa:** 
    **Typ:** 
    **Samoróbka:**
    **Eksperymentalna:**
    **Opis:**
    **Pojemność magazynka:**
    **Wygląd:**
    


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: Miotacz ognia Rybakowa
    Typ: Miotacz ognia
    Samoróbka: Tak
    Eksperymentalna: Tak
    Opis: Podobno Rybakow lubił za małego bawić się ogniem oraz eksperymentować z nim. Gdy miał czas oraz potrzebne narzędzia, zaczął budować on miotacze ognia, które były niezawodne. Są ona zasilane gazem z kuchenek gazowych oraz średni zasięg wynosi około dwadzieścia metrów. Są drogie w produkcji oraz są niezwykle rzadkie, ponieważ Rybakow woli sobie wypić zamiast je produkować.
    Pojemność magazynka: Butla pozwala na ciągły ogień na około piętnaście sekund.
    Wygląd:
    dd2f942d-e50e-4f9c-98f7-758acfb54e17-image.png


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: LPA–3, Laserowy pistolet
    Typ: Pistolet laserowy
    Samoróbka: Nie
    Eksperymentalna: Nie
    Opis: Tuż przed wojną zaczęto tworzyć pistolety zasilane bateriami. Mimo iż strzela on laserowymi pociskami, to narobią niewiele więcej szkód niż zwykłe pistolety na normalną amunicję. Powstała ich mała ilość, aby zasilić całą Armię Czerwoną, ale część została przechwycona przez ludność cywilną i niekiedy można spotkać je wśród lepiej uzbrojonych ludzi. Jednym z większych minusów tej broni jest dostępność baterii. Są one piekielnie drogie, a naładować je można tylko w specjalnej maszynie.
    Pojemność magazynka: Jedna bateria starcza na dziesięć strzałów.
    Wygląd:
    44bf1ab4-70d2-48c2-8531-63e888553fa6-image.png


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: SZ–1, “Ural”
    Typ: Strzelba
    Samoróbka: Tak
    Eksperymentalna: Nie
    Opis: Możesz mieć stuprocentową pewność, że przechodząc obok losowej osoby będzie ona miała przy sobie Urala. Prosta, tania i na bliskie dystanse śmiercionośna broń. Niektórzy wydłużają w nich lufy lub dodają kolbę, aby im lepiej służyła.
    Pojemność magazynka: Jeden nabój
    Wygląd:
    9164ca74-9cc4-40ed-8da6-6805abb4ca57-image.png


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: GM-99, “Irtysz”
    Typ: Granatnik
    Samoróbka: Tak
    Eksperymentalna: Nie
    Opis: Lubisz, kiedy coś wybucha? Ja również. Dlatego po 1987 rozpoczęto wytwarzać granatniki i wyrzutnie rakiet dla fanatyków eksplozji. Irtysz jest jednym z granatników wytworzonych przez ludzi w razie oblężeń bądź też poważniejszych szturmów. Trochę drogi do wytworzenia, ale jest prosty w budowie. Zawsze znajdzie się jedna osoba w grupie bandytów lub ocalałych, która używa tego granatnika.
    Pojemność magazynka: Jeden pocisk, ale zdarzają się modyfikacje granatników, które pozwalają przechować dwa, a nawet trzy pociski w magazynku.
    Wygląd:
    b324aeb8-a315-4552-bfe6-8f544eb2e4d8-image.png


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: IŻ 98, “Jenisej”
    Typ: Pistolet samopowtarzalny
    Samoróbka: Nie
    Eksperymentalna: Nie
    Opis: Pistolet samopowtarzalny stworzony zarówno dla Armii Czerwonej, jak i cywili. Prostota budowy oraz duża pojemność magazynka przyczyniły się do ogromnej popularności tego pistoletu, nawet po wystrzeleniu głowic nuklearnych na Związek Radziecki. Jest to broń standardowa, jeśli chodzi o pustkowia i jest duża szansa, że spotkasz kogoś, kto trzyma przy sobie “Jeniseja”. Pistolet można zmodyfikować tak, żeby posiadał kolimator lub celownik holograficzny, a pojemność magazynka może zostać zwiększona aż do 25 naboi.
    Pojemność magazynka: 15 naboi, ale modyfikacje pozwalają na użycie nawet 25 naboi
    Wygląd:
    text alternatywny


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: Nagant 83, “Moskwa”
    Typ: Rewolwer bez samonapinania.
    Samoróbka: Tak
    Eksperymentalna: Nie
    Opis: Może i w Związku Radzieckim westerny nie były popularne, ale rewolwery były tam od czasu do czasu produkowane. Po 1987 r. popularny stał się rewolwer-samoróbka Nagant 83. Jest tani w produkcji, prosty w budowie oraz zadaje poważne obrażenia, jednak jego szybkostrzelność uniemożliwia mu zdobycie tak wielkiej popularności jak IŻ 98. Niemniej bandyci i najemnicy lubią stosować “Moskwę” ze względu na jej możliwości związane z zadawaniem obrażeń, a dzięki modyfikacjom można przedłużyć lufę dla większego zasięgu czy też zamontować lunetę, aby zwiększyć celność.
    Pojemność magazynka: 6 naboi
    Wygląd:
    text alternatywny


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: PMF–50, “Kaukaz”
    Typ: Pistolet maszynowy
    Samoróbka: Tak
    Eksperymentalna: Nie
    Opis: Co to za świat bez małych, poręcznych i szybkostrzelnych pistoletów maszynowych? I tak oto takim sposobem powstał “Kaukaz”. Jest to jedna z ulubionych broni bandytów ze względu na szybkostrzelność i rozmiar, ale jest też kilka minusów – magazynek potrafi się zaciąć podczas wystrzeliwania całego magazynku, a sam zamek jest podatny na zabrudzenia, więc trzeba o tą broń dbać, oraz produkcja jednego egzemplarza jest droga i skomplikowana.
    Pojemność magazynka: 40 nabojów
    Wygląd:
    text alternatywny


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: SZ–2, “Wołga”
    Typ: Strzelba samoczynno-samopowtarzalna
    Samoróbka: Tak
    Eksperymentalna: Nie
    Opis: Wraz z upływającym czasem i pojawianiem się coraz większych i niebezpiecznych kreatur wzrastało zapotrzebowanie na broń o dużej sile ognia. Coraz trudniej było znaleźć lub kupić broń sprzed wojny, więc ktoś musiał się wziąć za tworzenie samoróbek i tak powstała “Wołga”. Strzelba, mogąca oddawać pojedyncze strzały oraz strzelać ogniem ciągłym. Jest ona skomplikowana w produkcji i droga, ale każde pieniądze są warte takiej ślicznotki. Jest odporna na zabrudzenie oraz umożliwia ona dodawanie przeróżnych modyfikacji takich jak: składana kolba, przeróżne celowniki oraz uchwyty.
    Pojemność magazynka: 5 nabojów
    Wygląd:
    text alternatywny


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: PSK–1, “Kakaszka”
    Typ: Pistolet maszynowy
    Samoróbka: Tak
    Eksperymentalna: Nie
    Opis: Kolejny pistolet maszynowy, ale tym razem jest konkurencją dla Kaukaza. Zaczyna on zyskiwać popularność wśród cywilów i grup partyzanckich, a to dlatego, że jest niezwykle tani, a wytworzyć go można w chałupniczych warunkach. Nie jest on tak szybkostrzelny jak PMF-50, ale powstrzyma Ghula lub człowieka. Największym jego minusem jest to, że zdarzają się sztuki, które potrafią wybuchnąć podczas strzelania, raniąc przy tym dłoń jego użytkownika.
    Pojemność magazynka: 20 nabojów.
    Wygląd:
    chechen-9-.jpg


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: Fig–1, “Mudak”
    Typ: Granat odłamkowy
    Samoróbka: Tak
    Eksperymentalna: Nie
    Opis: “Wpierdol trochę prochu, gwoździ i śrub do puszki i będziesz mieć zajebisty granat.” – powiedział żołnierz Czerwonych Psów na krótko przed tym, jak Mudak eksplodował mu w dłoni.
    Produkcja tego granatu jest prosta, tania i można je masowo produkować, ale jest ryzyko, że eksploduje wcześniej niż człowiek tego chce. Ale jeżeli taki rzucony granat nie wybuchnie przedwcześnie, to może narobić wiele szkód ludziom, którzy będą w zasięgu kilkunastu metrów, ponieważ do puszki ładowane są kawałki metali i szkła.
    Pojemność magazynka: -
    Wygląd:
    text alternatywny


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: Nagant 100, “Mińsk”, “Setka”
    Typ: Rewolwer z samonapinaniem
    Samoróbka: Tak
    Eksperymentalna: Nie
    Opis: Trochę nowszy model rewolweru z serii Nagant i równie śmiercionośny, co jego poprzednik. A może nawet i bardziej, ponieważ jest on rewolwerem z samonapinaniem, co skraca czas między oddawaniem strzałów. Największym minusem tej broni jest brak blokady zamka oraz osłony spustu, więc trzeba się ostrożnie z nią obchodzić, aby przez przypadek nie postrzelić się w nogę przy chowaniu jej.
    Pojemność magazynka: 5 nabojów
    Wygląd:
    mateusz-waszut-3.jpg


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: Ludzie często mówią na niego “Harpun” oraz “Morski Grot”.
    Typ: Harpun
    Samoróbka: Tak
    Eksperymentalna: Nie
    Opis: “Co mogę ci więcej powiedzieć? Harpun jak to harpun. Naciskasz spust i grot leci.” Ludzie brali wszystko w swoje łapy, aby mieć czym się bronić przed mutantami oraz przed innymi ludźmi. Drwale brali siekiery i piły, górnicy kilofy i niekiedy dynamit, a rybacy brali w swoje łapy harpuny, które potrafią zabić większość stworzeń. Niektórzy zaczęli eksperymentować z harpunami i je modyfikować, aby miały większą moc i lepiej leżały w łapach strzelającego.
    Pojemność magazynka: Jeden grot
    Wygląd:
    michal-rudowski-prezentacja-harpoon-02.jpg


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: KSK–1 “Karabniek”, “Złomnik”
    Typ: Karabinek Automatyczny
    Samoróbka: Tak
    Eksperymentalna: Nie
    Opis: Zaprojektowany przez tego samego człowieka, który jest odpowiedzialny za stworzenie PSK–1. Tym razem projektant postanowił stworzyć broń na amunicję pośrednią, która miałaby większą siłę ognia niż pistolet maszynowy, i która byłaby celniejsza oraz bardziej niezawodna niż PSK. Karabinek był prawdopodobnie jedną z pierwszych, jeżeli nie pierwszą bronią samoróbką, która strzela większym nabojem niż pistoletowy. Tak samo jak Kakaszke, tak i ten karabinek można wytworzyć w chałupniczych warunkach ze względu na jego prostotę, ale potrzeba więcej czasu i materiałów, aby wyprodukować jedną sztukę. Jedyną jego wadą jest brak blokady spustu, więc trzeba obchodzić się z nim delikatnie i uważać, aby nie wystrzelić serii w nogę, gdyż strzela tylko ogniem ciągłym. Można nim rzucać w błoto, bić ludzi, trzymać w wodzie, a i tak będzie mógł strzelać dopóki nie zardzewieje lub nie rozwali się na łbie jakiegoś Ghula.
    Pojemność magazynka: Zależy od wielkości magazynka, ale najczęściej spotykane są 20 nabojowe.
    Wygląd:
    text alternatywny


Log in to reply