Bestiariusz


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Już w trakcie wojny zaczęły się dziać dziwne rzeczy ze zwierzętami oraz ludźmi. Coraz częściej rodzili się ludzie z mutacjami, ale po zrzuceniu bomb atomowych mutacje zaczęły coraz częściej się pojawiać i zmieniać ludzi oraz zwierzęta w coś niewyobrażalnie wstrętnego i zabójczo niebezpiecznego.

    Nazwa: (Jak zwą te monstra.)
    Broń: (Co wykorzystuje w walce.)
    Opis: (Krótki opis.)
    Agresja: (Agresja dzieli się na cztery poziomy:

    • I Poziom – ucieka przed ludźmi i nie zaatakuje Cię w obronie własnej.
    • I+ Poziom – również ucieka przed ludźmi, ale broni się, gdy go zaatakujesz.
    • II Poziom – jest spokojny wśród ludzi i da się go udomowić, ale broni się, gdy się go zaatakuje.
    • III Poziom – zaatakuje Cię, jeżeli go sprowokujesz.
    • IV Poziom – zaatakuje, jeżeli Cię zobaczy, alby gdy naruszysz jego przestrzeń.)

    Mocne strony:
    Słabe strony:
    Występowanie: (Czyli gdzie występuje.)
    Wygląd: (Opis, rysunek lub zdjęcie.)

    **Nazwa:**
    **Broń:**
    **Opis:**
    **Agresja:** 
    **Mocne strony:**
    **Słabe strony:**
    **Występowanie:**
    **Wygląd:**
    


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: Ghul
    Broń: W ataku używają swoich zębów i pazurów, ale sprytniejsze osobniki używają narzędzi oraz broni białej.
    Opis: Nie wszystkim ludziom udało się schronić w bunkrach, piwnicach i tam, gdzie nie byliby narażeni na duże promieniowanie. Co się stało z takimi ludźmi, którzy byli narażeni na silne promieniowanie? Zaczęli mutować i przy okazji niewyobrażalnie cierpieć. Tacy ludzie zaczęli dziczeć i kierować się swoimi instynktami. Niektóre osobniki zachowały swoją świadomość i żyją wśród ludzi lub na wygnaniu, gdyż przez większość społeczeństwa nie są tolerowani.
    Agresja: W zależności od osobnika. Najczęściej agresja waha się między III lub IV poziomem.
    Mocne strony:

    • Bardzo wolno się starzeje, więc osobniki mogą żyć kilka razy dłużej niż normalny człowiek.
    • Szybki oraz zwinny.
    • Dobrze widzi w ciemności.
    • Często żyją w kilkuosobowych grupach.
    • Potrafią planować oraz zastawiać pułapki.
    • Odporny na większość chorób.

    Słabe strony:

    • Nie są za bardzo wytrzymali.
    • Również nie są silni.
    • Im bardziej zdziczały ghul, tym jest głupszy.

    Występowanie: Wszędzie, gdzie żyli byli ludzie oraz tam, gdzie występuje silne promieniowanie.
    Wygląd:


    kisspng-fallout-new-vegas-fallout-2-point-lookout-fallout-ghoul-5ac48e19840080.6954822415228308735407.jpg


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: Trupożerca
    Broń: Ręce i kły. Rzadko kiedy używają narzędzi lub czegoś, co im wpadnie w ręce.
    Opis: Co się stanie, jeżeli ghul nie nasyci się na wystarczająco długi czas? Zostaje on trupożercą - jest on w stanie zjeść każde mięso, byleby się nasycił. Czyni to go bardziej agresywnym, a zarazem szybszym, przez co ofiara przed śmiercią (jeśli posiada rozum) będzie się modliła o to, żeby ją zabił zwyczajny ghul, aniżeli trupożerca. Głód jednak osłabił ciało trupożercy, czyniąc go podatniejszym na wszelakie obrażenia.
    Agresja: Co się stanie, jeżeli ghul nie nasyci się na wystarczająco długi czas? Zostaje on trupożercą - jest on w stanie zjeść każde mięso, byleby się nasycił. Czyni to go bardziej agresywnym, a zarazem szybszym, przez co ofiara przed śmiercią (jeśli posiada rozum) będzie się modliła o to, żeby ją zabił zwyczajny ghul, aniżeli trupożerca. Głód jednak osłabił ciało trupożercy, czyniąc go podatniejszym na wszelakie obrażenia.
    Mocne strony:

    • Podczas walki wpadają w szał.
    • Rzadko kiedy odpuszczają pogoń za ofiarą.
    • Są szybsze i zwinniejsze od zdziczałych ghuli.

    Słabe strony:

    • Są bardziej podatni na obrażenia oraz są mniej wytrzymali od innych ghulów.
    • Żyją w pojedynkę.
    • Rzadko kiedy używają jakiś narzędzi w walce.

    Występowanie: Najczęściej występują one na cmentarzach, rzadziej zapuszczają się poza tereny, gdzie żyli ludzie.
    Wygląd:

    636364323937041514.png


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: Gnoll
    Broń: Jako broni używają włóczni zrobionych z drewna oraz kawałków złomu, ale inteligentniejsze osobniki potrafią strzelać z łuków.
    Opis: Promieniowanie może przemieniło sporą część flory, fauny i ludzi, jednakże część tych ostatnich miała mniejszego pecha podczas przechodzenia mutacji. Stali się oni gnollami - istotami dosyć rozumnymi jak na mutanty. Gnolle uformowały między sobą plemiona; większość z nich to plemiona koczownicze, aczkolwiek nie gardzą oni osiadłym trybem życia. Hierarchia u gnolli jest mocno oparta na sile i zazwyczaj najsilniejszy zostawał wodzem plemienia. Większość plemion gnolli jest wrogo nastawiona do ludzi, chociaż znajdą się i tacy, którzy nie pogardzą towarzystwem ludzi.
    Agresja: Każde plemię jest inaczej nastawione do ludzi, ale najczęściej między III a IV poziomem, choć zdarzają się samotne osobniki, które są zdominowane przez ludzi i często im towarzyszą.
    Mocne strony:

    • Potrafią wykonywać proste narzędzia.
    • Rozpalą ogień oraz zbudują szałas.
    • Sprytniejsze okazy umieją posługiwać się łukiem.
    • Bardzo rzadko są same; najczęściej są w grupie, liczącej minimum dziesięć osobników.
    • Potrafią się komunikować między sobą oraz z ludźmi za pomocą języka.

    Słabe strony:

    • Nie są wyjątkowo wytrzymali i w pojedynkę są słabi.
    • Większość tychże stworzeń boi się ciemności.

    Występowanie: Większość gnolli prowadzi koczowniczy tryb życia i trudno jest ustalić, gdzie będą się zapuszczały. Osiadłe plemiona gnolli można napotkać w lasach lub na bagnach, a osady blisko byłych osad ludzkich są rzadkością.
    Wygląd:

    636252777224997611.jpeg


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: Wieloręki, Dwugłów
    Broń: Walczą swoimi rękoma, w które chwytają narzędzia, kamienia, a nawet wyrwane kończyny.
    Opis: Niektórzy ludzie schronili się w piwnicach, które ich nie uchroniły przed silnym promieniowaniem. Kobiety, które były w ciąży, zaczęły rodzić wstrętne oraz dwugłowe istoty, które nie przypominały ludzi. Opuszczając swe “bezpieczne” schronienia, pozostawili te mutanty, które żyją w ciemnościach i żywią się wszystkim, co żywe. Są one wrażliwe na światło, przez co najlepiej z nimi walczyć za dnia lub z pomocą latarek oraz pochodni. Rzadko kiedy wychodzą na powierzchnie i spędzają one swój czas w ciemnych zakamarkach budynków. Mogą one walczyć wszystkim, co wpadnie im w łapy, więc czasami zdarzy się, że walczą za pomocą wyrwanych kończyn, narzędzi oraz kamieni.
    Agresja: IV Poziom.
    Mocne strony:

    • Posiadanie wielu rąk umożliwia im chwytanie wielu rzeczy na raz.
    • Uszkodzenie lub ścięcie jednej głowy nie zabije tejże kreatury.
    • Mają bardzo dobry słuch, który zastępuje im wzrok.

    Słabe strony:

    • Są wrażliwe na światło
    • Ślepe.
    • Nie są zwinne ani szybkie, a wystawienie na światło czyni je jeszcze wolniejszymi.
    • Rzadko wychodzą poza swoje schronienie.

    Występowanie: Głównie ciemne miejsca, czyli opuszczone budynki lub jaskinie.
    Wygląd:

    47395333f518de0834b5a744bd44b9e0.jpg


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: Parazuch
    Broń: Pazury, ogon oraz swoje szczęki, które są w stanie zmiażdżyć metalową blachę
    Opis: Co dostaniesz, jeśli potraktujesz krokodyla silnym promieniowaniem? Ot, dostaniesz parazucha - mutant ten został nazwany na cześć jednego z gadów z późnego triasu. Jeśli myślałeś, że takie krokodyle są niebezpieczne, to jeszcze nie widziałeś parazucha w akcji - jego silne szczęki mogą z łatwością odgryźć ci kończynę. Jeszcze gorzej, kiedy jesteś w wodzie - parazuchy są zwinne w wodzie i mogą cię zagryźć na śmierć w kilkadziesiąt sekund, a przy odrobinie szczęścia pożyjesz może z minutę lub dwie. Na szczęście parazuchy nie są takie szybkie na lądzie - nawet ludzie z nadwagą nie mieliby sporych problemów, żeby uciec od parazucha.
    Agresja: III Poziom.
    Mocne strony:

    • Są niezwykle szybkie i zwinne w wodzie.
    • Gruba skóra chroni je przed przed większością nabojów.
    • Dużo lepiej widzą pod wodą niżeli na powierzchni.

    Słabe strony:

    • Wrażliwe na ciepło.
    • Są wolniejsze na powierzchni, ale dalej są niebezpieczne.
    • Mogą jedynie oddychać na powierzchni, a pod wodą mogą spędzić tylko do godziny.

    Występowanie: Tereny podmokłe.
    Wygląd:

    Argul_IV_Dragondog.jpg


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: Tępolud, “Zielony skurwiel”
    Broń: Wykorzystują prymitywną broń, ale często walczą gołymi pięściami.
    Opis:
    Zapiski Miszy, str. 102.
    Dzień dziewięćdziesiąty ósmy. Ten dzień byłby normalny, gdybym podczas swojej wędrówki nie napotkał na swojej drodze dwóch wielkich mutantów, którzy z daleka wyglądali jak zielone bloki betonu. [Nieczytelne], a drugi zaczął się drzeć w moją stronę i machać jakąś maczugą. W końcu ruszyli w moją stronę, a ja się obsrałem ze strachu. Kto by się nie zesrał, gdyby widział jak dwie zielone góry mięśni wyższe od niego o dwie głowy szły w jego kierunku? No właśnie. Zacząłem powoli się wycofywać, ale oni przyśpieszyli kroku i zaczęli jeszcze bardziej się drzeć. Postanowiłem, że się zatrzymam i zaczekam. W końcu podeszli i zauważyłem, że są dosyć podobni do ludzi, ale są bardzo wyrośnięci, umięśnieni, zgarbieni, lekko zieloni i… tępi jak but. Pierwsze, co zwróciło moją uwagę, to że jeden ma dwie ręce, a drugi trzy. Może jakaś mutacja? Na pewno mutacja.
    Trójręki zaczął mówić łamanym rosyjskim, że mam iść z nimi. Ten monolog brzmiał jakoś tak: “Ty iść z nami do naszej wioska.” Dwuręki złapał mnie za rękę i zaczął mnie ciągnąć. Bałem się stawić im opór, bo jeszcze by mnie rozszarpali albo Bóg wie co, bo jeden łapał się za krocze i drapał się tam co jakiś czas…
    Ciągnęli mnie tak z kilkanaście minut, aż doszliśmy do jakiś zabudowań, gdzie było ich tam więcej. Jedni żarli jakieś pieczone mięso, drudzy trzymali wartę, a trzeci spali. Postawili mnie na środku placu i wszyscy się na mnie gapili. Z budynku wyszedł jeszcze większy od tych, co mnie przytaszczyli, a na dodatek miał o dwie łapy więcej niż ja. Stanął przede mną i zapytał się o mo[Nieczytelne]. Siedziałem w klatce kilka dni i karmili mnie jakąś breją, która śmierdziała jak ghul. Bo może to był ghul… Przez te kilka dni napatrzyłem się na to, jak oni funkcjonują. Nie różnią się zbytnio od normalnych ludzi. Śmieją się, kłócą, biją, a czasami rzucają kamieniami w ptaki. Są oni w stanie wytwarzać prymitywne narzędzia z drewna, kamienia i kości, ale chyba na tym się kończy, bo nie są zbytnio rozgarnięci.
    Ten czteroręki to jest chyba jakiś wódz, bo każdy się go słucha i nikt mu się nie sprzeciwia. [Nieczytelne]. Zielony skurwiel.

    *
    Tępoludy nie pamiętają prawie nic sprzed mutacji, więc spotkanie kogoś z rodziny, kto zmutował w Tępoluda i szansa tego, że będzie Cię pamiętał jest równa zeru. Żyją oni w swoich osadach i prawie wszystkie osobniki są zamknięte na relacje z ludźmi, robotami, Gnollami oraz Ghulami. Prędzej skończysz ze zmiażdżoną głową, a następnie w kotle, niż się z nim zaprzyjaźnisz, ale chodzą legendy, że pewien człowiek zaprzyjaźnił się z jednym z Tępoludów i mieszka z nim gdzieś na Syberii.
    Agresja: Trudno określić, ale najczęściej od III do IV poziomu.
    Mocne strony:

    • Niezwykle silny oraz wytrzymały.
    • Odporny na niskie temperatury.
    • Odporny na większość chorób.
    • Porozumiewają się za pomocą prymitywnego języka.

    Słabe strony:

    • Są tępi.
    • Łatwo ich przechytrzyć.
    • Większość z nich nie planuje ataku i najczęściej robią, a potem “myślą”.

    Występowanie: Ich osady można najczęściej spotkać w górach oraz w lasach.
    Wygląd:

    77120141c39a901fde86be01b5ba98f3--mythological-creatures-fantasy-creatures.jpg


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    @theslowestfootintheeast napisał w Sugestie:

    Nazwa: Behemot, Goliat, “Pierdolony gigant”
    Broń: Wykorzystują głównie swoje pięści w walce, choć niektórzy przedstawiciele gatunku korzystają z drzew jako maczug bądź też prymitywnych maczug ze złomu, a gdy przychodzi do walki dystansowej, to rzucają w przeciwników głazami bądź złomem
    Opis:
    Udało mi się kiedyś napotkać Behemota. Pierdolony gigant - próbuję go zajebać z Kaukaza, a tu taki chuj. Skurwiel nie zdechł, a przy okazji zmarnowałem z dwa magazynki. Szczęśliwie udało mi się uciec, bo okazało się, że to skurwysyństwo jest powolne jak cholera. Nigdy w życiu nie chcę ponownie spotkać tego cholerstwa.

    • anonimowy łowca nagród

    Do dzisiaj ludzie się zastanawiają, jak doszło do powstania Behemotów. Najbardziej prawdopodobną teorią jest to, iż to byli ludzie, którzy otrzymali ogromną dawkę promieniowania i zamiast umrzeć, przemienili się w Behemoty. Inni zaś mówią, iż jakiś szalony naukowiec postanowił pobawić się w Boga i stworzyć rasę nadludzi. Niemniej, Behemoty są sporym zagrożeniem - te niezwykle silne i wytrzymałe mutanty potrafią z łatwością zabić człowieka bądź innego przeciwnika, którego napotkają, a same mogą przyjąć nawet setki naboi. Potrafią podnieść ciężkie głazy i złom, które mogą wykorzystać do walki dystansowej. Są też wielkimi stworzeniami, które mogą mierzyć do 3 metrów, i ze względu na ich rozmiary zostały okrzyknięte Goliatami. Nie są jednak one skore do współpracy między sobą i wszystkie żyją w pojedynkę. Są również powolne, przez co łatwo można przed nimi uciec, a ich rozmiary sprawiają, że łatwo można ich wykryć.
    Agresja: IV poziom
    Mocne strony:

    • Nie starzeją się
    • Bardzo silni i wytrzymali
    • Choroby praktycznie ich nie imają
    • Odporni na niskie temperatury
    • Niektórzy przedstawiciele gatunku potrafią robić prymitywne maczugi ze złomu
    • Podczas walki mogą wpaść w szał

    Słabe strony:

    • Powolni
    • Ze względu na ich rozmiary łatwo ich zauważyć
    • Pomimo bycia humanoidami, nie potrafią się porozumiewać ani to z ludźmi, ani to z gnollami, a nawet nie potrafią porozumiewać się z tępoludami
    • Żyją w pojedynkę
    • Wrażliwe na ciepło

    Występowanie: Rzadko wychodzą poza góry, a nawet jeśli wychodzą, to można je napotkać na złomowiskach
    Wygląd:


    text alternatywny


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    @theslowestfootintheeast napisał w Sugestie:

    Nazwa: Cyklop, Jednooki
    Broń: Głownie pięści, chociaż niektóre cyklopy potrafią korzystać z prymitywnych maczug
    Opis: Niektórym ludziom podczas mutacji oczy połączyły się w jedno wielkie oko, tworząc ze zmutowanych ludzi Cyklopów. Posiadają oni doskonały wzrok pomimo tego, iż posiadają tylko jedno oko, oraz potrafią widzieć w ciemności, aczkolwiek mają kiepski słuch i są tępi. Cyklopy są również silne i wytrzymałe, choć można łatwo wygrać z nimi walkę - wystarczy pozbawić ich oka, a wywołana przez to ślepota w połączeniu z kiepskim słuchem może doprowadzić do tego, iż Cyklop sam się zabije.
    Agresja: Agresja u cyklopów waha się od III do IV poziomu
    Mocne strony:

    • Silni i wytrzymali
    • Mają doskonały wzrok, pomimo posiadania jednego oka
    • Potrafią dobrze widzieć w ciemności
    • Odporni na zarówno niskie, jak i wysokie temperatury
    • Potrafią porozumiewać się prymitywnym językiem

    Słabe strony:

    • Tępi
    • Wystarczy trafić je w oko, aby je zneutralizować - mogą same się zabić przez ślepotę
    • Gdy cyklopy próbują widzieć w ciemności, ich oko zaczyna świecić, przez co można je łatwo wykryć
    • Kiepski słuch
    • Rzadko łączą się w grupy

    Występowanie: Cyklopy najczęściej żyją w jaskiniach znajdujących się w górach bądź lasach, choć można je napotkać na bagnach
    Wygląd:

    text alternatywny


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: Ślepak
    Broń: Pazury, zęby oraz wydaje dźwięki o wysokiej częstotliwości, które są szkodliwe dla ludzi.
    Opis: Niektórzy powiadają, że jest dalekim kuzynem Ghuli, a jeszcze inni, że jest on ojcem Wielkorękiego. Nikt nie wie jak jest naprawdę, ale jedno jest pewne – w pojedynkę są niezwykle niebezpieczne, ale jeżeli natrafisz na grupę Ślepaków… są nikłe szanse, że w ogóle dowiesz, co Cię zabiło. Ślepak jest niezwykle ostrożny oraz tak samo cichy, co czyni go zabójcą doskonałym.
    Agresja: IV Poziom
    Mocne strony:

    • Doskonały słuch.
    • Długowieczny.
    • Mogą wytrzymać bardzo długo bez pożywienia.
    • Niezwykle zwinni i szybcy.

    Słabe strony:

    • Nie radzą sobie na otwartych przestrzeniach.
    • Są ślepi.

    Występowanie: Najczęściej opuszczone budynki, ale czasami można je znaleźć w jaskiniach oraz kopalniach.
    Wygląd:

    adam-milicevic-doa-makeup-a.jpg


  • Terrible stench Soviet Dust Mistrz Gry

    Nazwa: Zmutowany pies
    Broń: Zęby, pazury.
    Opis: Nie każdy pies jest najlepszym przyjacielem człowieka, a tym bardziej taki, który był wystawiony na silne promieniowanie. Pies z czasem dziczeje, traci sierść, aż w końcu jest wrogo nastawiony wobec każdego. Często tworzą one watahy zmutowanych psów, którymi przewodzi najsilniejszy osobnik. Zmutowane czworonogi są bezpłodne, więc się nie rozmnażają, a sam zmutowany pies żyje dużo, dużo dłużej od zwykłego psa.
    Agresja: III Poziom
    Mocne strony:

    • Bardzo silny węch.
    • Wytrzyma bardzo długo bez pożywienia.
    • Bardzo szybko biega.
    • Żyją w watahach, które mogą liczyć do dziesięciu osobników. Rzadko kiedy są same.

    Słabe strony:

    • Nie jest za bardzo wytrzymały.
    • Boi się ognia.
    • Brak sierści czyni go wrażliwym na zimno, więc bardzo rzadko można go spotkać w chłodniejszych miejscach.

    Występowanie: Lasy, zniszczone miasta.
    Wygląd: Budowa ciała jest taka sama jak sprzed mutacji, więc wszystko zależy od tego jakiej rasy jest pies. Każdy czworonóg traci całą sierść, a na skórze pojawiają się liczne wrzody i ropnie pełne bakterii i innego syfu.


Log in to reply