System gry


  • Black Wonderland Mistrz Gry

    W grze pobieżnie wykorzystuję system Sprawl Goons/Tunnel Goons, oparty na rzutach dwoma najzwyklejszymi, sześciennymi kośćmi.

    Statystyki gracza są trzy:
    Morfologia - odpowiadająca za krzepę siłę i ogółem napierdalanie
    Reakcja - odpowiadająca za refleks, równowagę, celność
    Kognicja - odpowiadająca za percepcję i wszelkie gadulstwo

    Na start gracz ma do rozdysponowania 3 punkty. Jeśli ktoś ma ochotę na większe ryzyko dopuszczam danie sobie ujemnego punktu jednej statystyce na rzecz innej.

    Poza tym jest jeszcze zdrowie. Na start 10 punktów. Jak ci ich zabraknie to zgon.

    Progi rzutów są następujące:
    Łatwy: 8
    Średni: 10
    Trudny: 12

    Przykładowo gracz próbuje łupnąć NPCtowi butelką w łeb. Obydwaj mają mniej więcej po równo wypite, więc trudność jest normalna. Gracz atakuje, rzuca 2d6, wyrzuca 8 i dodaje do tego wartość morfologii, załóżmy 3. Suma to 11, próg to 10. Cios trafił. Ilość HP NPC odpowiada progowi trudności. Obrażenia to różnica rzutu i progu, w tym przypadku jeden punkt. Gdyby gracz miał 9, punkt obrażenia powędrowałby do niego.

    Rozwój postaci następuje za każdym razem, gdy postać udaje się na spoczynek po całym dniu. Rozwija wtedy jedną ze statystyk bądź HP o jeden punkt.


Log in to reply