Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Elarid
  3. Karta Postaci

Karta Postaci

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Elarid
3.7k Posty 35 Uczestników 48.4k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #1688

    avatar albert1005 albert1005

    maxmaxi123 pisze:Imię Heydryn
    Nazwisko Nestus
    Rasa Człowiek
    Pseudonim Gary Stu
    Charakter W grze
    Wiek Nieśmiertelny
    Towarzysz Cokolwiek, na co spojrzy
    Majątek + nieruchomość Nieograniczona liczba gotówki
    Historia: Urodził się w normalnej rodzinie. W trakcie dzieciństwa stało się coś dziwnego. Mianowicie wystrzelił z niego dziwny słup energii. Następnie energia ta pochłonęła wszystko dookoła. Z wioski nic nie zostało. Sam Heydryn wyglądał tak jak wygląda do dziś. Czyli długie blond włosy, ciało idealnie umięśnione… w ogóle wszystko inne idealne. Ruszył tak w świat. Podczas swojej wędrówki odkrył swoje umiejętności i znalazł wiele ciekawych przedmiotów, aż zawędrował do mrocznej kopalni, gdzie ponoć miał umrzeć…
    Umiejętności Niezniszczalność, odporny na każdą magię, nie potrzebuje załatwiania swoich potrzeb, może zrobić co tylko zechce za pomocą umysłu, potrafi wytwarzać wokół siebie specjalne pole ochronne
    Wady Brak
    Specyfikacje Jest niepokonany
    Zawód Niszczyciel mrocznych kopalni
    Ekwipunek Niezniszczalna zbroja, specjalny miecz, zdolny zamienić się w każdą broń, jest też niezniszczalny i przebije wszystko,
    Wygląd Idealny
    Ubranie stalowa zbroja, odziwo pod rozmiar Heydryna

    ja bede obserwował

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #1689

      avatar Rafael_Rexwent Rafael_Rexwent

      maxmaxi123 pisze:Imię Heydryn
      Nazwisko Nestus
      Rasa Człowiek
      Pseudonim Gary Stu
      Charakter W grze
      Wiek Nieśmiertelny
      Towarzysz Cokolwiek, na co spojrzy
      Majątek + nieruchomość Nieograniczona liczba gotówki
      Historia: Urodził się w normalnej rodzinie. W trakcie dzieciństwa stało się coś dziwnego. Mianowicie wystrzelił z niego dziwny słup energii. Następnie energia ta pochłonęła wszystko dookoła. Z wioski nic nie zostało. Sam Heydryn wyglądał tak jak wygląda do dziś. Czyli długie blond włosy, ciało idealnie umięśnione… w ogóle wszystko inne idealne. Ruszył tak w świat. Podczas swojej wędrówki odkrył swoje umiejętności i znalazł wiele ciekawych przedmiotów, aż zawędrował do mrocznej kopalni, gdzie ponoć miał umrzeć…
      Umiejętności Niezniszczalność, odporny na każdą magię, nie potrzebuje załatwiania swoich potrzeb, może zrobić co tylko zechce za pomocą umysłu, potrafi wytwarzać wokół siebie specjalne pole ochronne
      Wady Brak
      Specyfikacje Jest niepokonany
      Zawód Niszczyciel mrocznych kopalni
      Ekwipunek Niezniszczalna zbroja, specjalny miecz, zdolny zamienić się w każdą broń, jest też niezniszczalny i przebije wszystko,
      Wygląd Idealny
      Ubranie stalowa zbroja, odziwo pod rozmiar Heydryna

      Tak tylko przypomnę :V

      Rafael_Rexwent pisze:Imię: Elivatar
      Nazwisko: nie ma
      Rasa: Jest Elivatarem
      Pseudonim (opcjonalne): Stworzyciel
      Charakter): W grze
      Wiek: poza czasem
      Towarzysz: wszyscy
      Majątek + nieruchomości: wszystko
      Historia: Narodził się ze Światłości i stworzył Elarid. Kuniec.
      Umiejętności:
      Jest Elivatarem
      Wady:
      Hahahaahah… BRAK
      Specyfikacje: jest Elivatarem
      Zawód: Jest Elivatarem
      Ekwipunek: Wszystko
      Wygląd: Zarąbisty
      Ubranie: Tak.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #1690

        avatar albert1005 albert1005

        mogę robić za gm?

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001 Elarid
          napisał ostatnio edytowany przez
          #1691

          avatar maxmaxi123 maxmaxi123

          Kube nie powinien zaakceptować?

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001 Elarid
            napisał ostatnio edytowany przez
            #1692

            avatar albert1005 albert1005

            bo to i tak tylko na Jaka? jaja*

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001 Elarid
              napisał ostatnio edytowany przez
              #1693

              avatar Kuba1001 Kuba1001

              Rafael, zaraz odbiorę Ci ciepłą posadkę, za wchodzenie mi w kompetencje. Jasno masz napisane w Regulaminie, pało, że tylko JA mogę akceptować Karty.

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001 Elarid
                napisał ostatnio edytowany przez
                #1694

                avatar albert1005 albert1005

                Kuba1001 pisze:Rafael, zaraz odbiorę Ci ciepłą posadkę, za wchodzenie mi w kompetencje. Jasno masz napisane w Regulaminie, pało, że tylko JA mogę akceptować Karty.

                Panie Kubo z calym szacunkiem do Ciebie i do regulaminu ale to i tak tylko na jaja jest :v

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #1695

                  avatar Kuba1001 Kuba1001

                  Maxior… Nie. Po prostu nie. Wiem, że pozwoliłem na coś takiego, bo postać szybko umrze, ale… Nie, to jednak był zły pomysł.

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001 Elarid
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #1696

                    avatar albert1005 albert1005

                    Taczkajestfajna pisze:Imię: Mia.

                    Nazwisko: ‐

                    Rasa: Pół łak i prawdopodobnie pół człowiek.

                    Pseudonim: ‐

                    Charakter: Pokażę w rozgrywce, bo nie mam pomysłu.

                    Wiek: 16 Lat.

                    Towarzysz: ‐

                    Majątek i Nieruchomości: 5 sztuk złota też majątek.

                    Historia:

                    Córka niewolnicy.

                    Mia, bo tak nazwana została dziewczynka urodzona przez niewolnicę w okolicach Kassuss. Nikt nie przyznał się do zapłodnienia kobiety. Po wielu prośbach wreszcie matka dopięła swego ‐ jej dziecko zostało przy niej. Choć po kilku dniach sama zmarła, a noworodek trafił w ręce jednego z zarządców.

                    Przez to, że miała czerwone tęczówki, ludzie uważali, że jest ona wampirem, jednak nic bardziej mylnego. Był to wrodzony talent do magii ognia.

                    Ten nie opiekował się dzieckiem, dla niego najważniejsze było, żeby jadło i urosło, a wtedy sprzedało się za dużo złota. Kilka lat później jakiś człowiek chciał ją wykupić, jednak nigdy się po nią nie upomniał. Nie wiedząc co zrobić z Mią, bo tak ją nazwali, zarządca zaczął uczyć ją sprzątania i czytania. Dziesięcio latka jednak nie za bardzo potrafiła opanować tych prostych rzeczy.

                    Sprzedana!

                    Sześć lat później Mia potrafiła już kilka rzeczy, jednak większość niezbyt dobrze. Czytanie sprawiało jej problemy, a sprzątanie szybko ją męczyło. No i co tu zrobić z taką bezużyteczną niewolnicą? Do tego wszystko co ugotowała było niejadalną papką.

                    Postanowiono ją jak najszybciej sprzedać. Zgłaszało się wiele osób, jednak tylko jedna zapłaciła, był to podróżnik i tylko to było o nim wiadomo.

                    Umiejętności:

                    ‐Posiada ukryty talent do magii ognia, przez co jeśli jest wściekła, to z jej oczu błyskają czerwone światła.

                    ‐Potrafi się dobrze skradać.

                    Wady:

                    ‐Ma problemy z nauczeniem się czegokolwiek.

                    ‐Nie potrafi walczyć, w ogóle.

                    Specyfikacje:

                    ‐Przez to, że jest pół‐łakiem, nie potrafi się zamienić w wilka, ale ma uszy i ogon.

                    Zawód: Niewolnica, służąca.

                    Ekwipunek: ‐

                    Wygląd:
                    image

                    PS. Nudziło mi się.

                    gdzie można Cię kupić i za ile 😛

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001 Elarid
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #1697

                      avatar Kuba1001 Kuba1001

                      Ja bym na Twoim miejscu martwił się o pewnego Maga z kuszą, w końcu Vader, różnymi postaciami, utrupił chyba dwóch graczy, może więcej (na pewno Alchemika Dark Lorda i jakąś postać Zeromusa).

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001 Elarid
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #1698

                        avatar albert1005 albert1005

                        Kuba1001 pisze:Ja bym na Twoim miejscu martwił się o pewnego Maga z kuszą, w końcu Vader, różnymi postaciami, utrupił chyba dwóch graczy, może więcej (na pewno Alchemika Dark Lorda i jakąś postać Zeromusa).

                        jestem wikołakiem tam mam nadzieję ze co dojadę

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001 Elarid
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #1699

                          avatar Rafael_Rexwent Rafael_Rexwent

                          albert1005 pisze:jestem wikołakiem tam mam nadzieję ze co dojadę

                          Tak, śmirć w krzakach dojedziesz.

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001 Elarid
                            napisał ostatnio edytowany przez
                            #1700

                            avatar albert1005 albert1005

                            Rafael_Rexwent pisze:Tak, śmirć w krzakach dojedziesz.

                            dobrze wiedzieć będę spierniczal 320 km na godzinę

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001 Elarid
                              napisał ostatnio edytowany przez
                              #1701

                              avatar albert1005 albert1005

                              Imię : Innnos
                              Nazwisko brak
                              Rasa
                              Pseudonim wojownik w mrocznej kopalni

                              Charakter : bezwzględny, liczy się dla niego tylko zabijanie

                              Wiek 30 lat

                              Towarzysz : krab Mierdziel ( zwykły krab)

                              Historia żył jako normalny wieśniak mając 20 lat ukradł miecz i trenował nim aż do teraz

                              Umiejętności :: Eee walić konia (zwierzę wy zboczuchy ) dosyć dobrze walczyć mieczem dwurecznym
                              Wady : kompletnie nie umie sie posługiwać bronią dystansową nie potrafi założyć zbroi i nawet takiej nie ma nawet nie wie co to magia nie umie czytać pisać
                              Specyfikacje : smierdzi jak zgniła ryba
                              Zawód : zwykły wieśniak teraz idzie zabić "potwora "w jaskini
                              Ekwipunek miecz który ukradł i JEDNA SZTUKA ZŁOTA (CO ZA BOGACZ )
                              Wygląd : zwykły przeciętny wieśniak mający 1 70 wzrostu
                              Ubranie zwykły strój mieszczanina który ukradł

                              postać ta idzie na “pewna” śmierć do kopalni więc proszę o akceptację

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001 Elarid
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #1702

                                avatar Vader0PL Vader0PL

                                **Imię ** Baszal
                                Nazwisko Vallohr
                                Rasa Mutant
                                Pseudonim Niziołek
                                Charakter W grze
                                Wiek Śmierć poniesiona w wieku 37 lat. Rok oczekiwania i kolejne dziesięć lat jako mutant. Czyli w sumie 48 lat.
                                Towarzysz Brak
                                Majątek + nieruchomości Brak takowych.
                                Historia
                                Początek Paladyna
                                Baszal Vallohr był szlachetnym rycerzem i Elfem wśród Paladynów, który rozpoczął swoją naukę od najmłodszych lat. Stał się jedną z wizytówek Paladynów co do walki mieczem i posługiwaniem się Magią Światła. Swoją pierwszą misję wykonał w wieku 20 lat. Wtedy też to zmierzył się z Wampirem‐Nekromantą, który miał przy sobie blisko dziesięć mutantów i 30 nieumarłych. Korzystając z otoczenia, którym były ruiny wielopiętrowego zamku, wyeliminował nieumarłych, a z mutantami poradził sobie Magią Światła. Choć mógłby zrobić to inaczej, to chciał się popisać umiejętnościami. Później rozpoczęła się długa, prawie dwugodzinna walka z Wampirem, którego udało się pokonać. Sam Baszal stracił trzy palce i skończył z pięcioma bliznami. Trzema na klatce piersiowej i dwoma na twarzy.
                                Pogromca Mutantów
                                Niziołek nie próżnował po pokonaniu Wampira. W pojedynkę tropił przemierzające kontynenty problematyczne Mutanty, które uśmiercał, często dając im upragniony spokój. W ten sposób swoim mieczem zlikwidował siedemdziesiąt pięć Mutantów i zyskał swój przydomek.
                                Wzrost umiejętności
                                W wieku 37 lat Baszal stał się jednym z głównych Paladynów. Został wybrany do tego, żeby położyć kres życia jednemu z Lordów Demonów. Otrzymał spory oddział i wsparcie innych organizacji, jednak sama walka była krótka i straszliwa. Demon uzyskał spore wsparcie, a następnie dorwał w swoje szpony Vallohra, tym samym skracając go o nogi. Później Paladyn został ciśnięty o ziemię, gdzie spotkała go śmierć przez spalenie. Z całego oddziału przeżyła tylko piątka osób, która się wycofała. Wśród nich miał być ktoś, kto później ma mieć spory wkład w rozwój Paladynów…
                                Powstanie w nowej formie
                                Pewien doświadczony Nekromanta odwiedził byłe miejsce walki w poszukiwaniu części do nowych mutantów. W ten sposób odnalazł truchło Baszala, z którego nadawał się jedynie kręgosłup i głowa. Co ciekawe, jego mózg ocalał w całości. I może właśnie dlatego Niziołek wrócił. Z racji na to, że był Paladynem, oraz fakt, że był Pogromcą Mutantów… no cóż, nie trzeba dodawać, że niemalże zwariował. Korzystając ze swoich umiejętności dżdżownicy, uciekł wprost do Cesarstwa. Po drodze jednak pogodził się z faktem, że nigdy już nie będzie kimś, kogo się wita z otwartymi rękoma. Tak więc Mutant rozpoczął pięcioletni okres funkcjonowania jako robal. I nawet wtedy nie próżnował‐ często zabijał śpiących w lesie bandytów, przegryzając im szyję i uciekając. Mały rekord, trzydziestu zabitych w ten sposób.
                                Nowa szansa
                                Raz w burzową noc do jego jaskini przybył nieznajomy odziany w długi płaszcz. Zaproponował Baszalowi to, czego pragnął: Powrotu do służby dobrym. Nie trzeba dodawać, że Niziołek się na to zgodził. Wraz z Profesorem Gasterem (Bo kto inny pojawia się w doskonałym momencie i wie, czego potrzeba?) powędrował do Miasta Polomonów, a następnie do CORE. Tam również Gaster pokazał mu coś, co miało stać się nierozłącznym elementem byłego Paladyna…
                                Zbroja
                                Wspaniały, wielki pancerz będący dziełem Zefirów i naukowców. Połączenie Magii Mutacji, Alchemii i Ziemi, z domieszką Magii światła. Samo “połączenie” Baszala z pancerzem to konieczna Magia Mutacji i Umysłu, bez których nie dałoby się poruszać w pancerzu. No cóż, może więcej o samym pancerzu? Dwu i pół metrowy potwór z kamiennymi i żelaznymi wzmocnieniami, w którym brak głowy. Były Paladyn znajduje się w samym środku tego pancerza, który również jest najtrwalszym i najbardziej wytrzymałym elementem zbroi. Nie trzeba dodawać, że na rany wszędzie indziej jest mało wrażliwy (choć połączenie nerwowe sprawia, że da się odczuć ból na którejś części dżdżownicy), a żeby zabić nosiciela pancerza‐ Trzeba Przebić się przez najgrubszy pancerz. Choć prostych ludzi może to przerażać, to jednak są wygrawerowane symbole CORE na nim. To sprawia, że ci bardziej zorientowani wiedzą, że Baszal Vallohr jest dla nich neutralnie/przyjacielsko nastawiony i wbrew wyglądowi nie stanowi zagrożenia.
                                Nowe zadania
                                Polomon dał wolną rękę co do tego, co robi były Paladyn. Kwestia zaufania, czy po prostu wiedza o tym, że szlachetny Elf nie stąpi na ścieżkę zła? Mniejsza. Obecnie Niziołek wędruje po kontynentach, niosąc pomoc tym, którzy jej potrzebują. Jednak czasy się zmieniają, a co za tym idzie: Potrzeba nowych środków. W tym momencie Baszal służy również jako Posłaniec IMP, dostarczając propozycje dołączenia do organizacji tym, którzy na to, według Gastera, zasługują. Tak oto wygląda historia Baszala. Paladyna, który stracił wszystko i wszystkich. Paladyna, który odrodził się jako coś, czego nienawidził. Paladyna z nową misją.
                                Skąd Niziołek?
                                A, taka mała ciekawostka. Niziołek pochodzi od tego, że jako Elf był niski jak na swoją rasę.
                                Nowe zdolności
                                Zdolności i Wady Baszala wynikają albo z jego pancerza, albo z tego, że rozpoczął naukę w niektórych Zefirów, żeby móc jakoś zastąpić brak umiejętności, które posiadał jako Paladyn.
                                Umiejętności
                                Bez zbroi Może kryć się w ziemi, pobiera pokarm. Gryzie.
                                Ze zbroją Walka toporem oraz strzelanie z dużej broni dystansowej, Jest cholernie duży i silny, Baszal jest w jednym miejscu, dzięki czemu rany nie są aż tak groźne. Obsługuje zaawansowany poziom magii ognia i podstawowy ziemi.
                                Wspólne Może mówić, myśleć, uciekać…
                                Wady
                                Bez zbroi Wrażliwy na każdą magię, na każdą broń, oraz na buty. Sam wygląd oraz to, że nie może posługiwać się żadną magią, czy bronią. Ogólna wrażliwość na to i na wszystko inne, niewymienione powyżej.
                                Ze zbroją Walka mniejszą bronią i małą bronią dystansową, wygląd, wielkość, konieczność przebywania raz na spory kawał czasu do siedziby, by ją zdjąć, wyciścić i naprawić. Tylko w ośrodku może się posilić. I to tylko z pomocą przydzielonych mu wolontariuszy
                                Wspólne Pływanie? Jazda Konno? Bez jaj…
                                Specyfikacje Jest cholernym mutantem, który przypomina agresywną dżdżownicę. Trzeba dodawać coś więcej?
                                Zawód Posłaniec IMP, Najemnik.
                                Ekwipunek Poniższa zbroja, będąca w pewien sposób połączona z naszą dżdżownicą. Peleryna, na której widnieje symbol CORE. Gigantyczny Topór: image
                                Wygląd image
                                Ubranie image

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001 Elarid
                                  napisał ostatnio edytowany przez
                                  #1703

                                  avatar Kuba1001 Kuba1001

                                  Robisz sobie ze mnie jaja, prawda?

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001 Elarid
                                    napisał ostatnio edytowany przez
                                    #1704

                                    avatar albert1005 albert1005

                                    ej a kiedy moja zostanie zaakceptowana?

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001 Elarid
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #1705

                                      avatar albert1005 albert1005

                                      ja chce miłości w Mrocznej kopalni!!!

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001 Elarid
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #1706

                                        avatar Kazute Kazute

                                        Sorry, ja sobie rezerwuję zapasy miłości w Mrocznej Kopalni. :V

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        • Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001 Elarid
                                          napisał ostatnio edytowany przez
                                          #1707

                                          avatar albert1005 albert1005

                                          Kazute pisze:Sorry, ja sobie rezerwuję zapasy miłości w Mrocznej Kopalni. :V

                                          nieeee coś na pewno się dla mnie znajdzie

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy