Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Elarid
  3. Karta Postaci

Karta Postaci

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Elarid
3.7k Posty 35 Uczestników 48.3k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #2300

    avatar Kuba1001 Kuba1001

    Akceptuję.

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #2301

      avatar SztykMolodiets SztykMolodiets

      Imię: Albus
      Nazwisko: Septimus
      Rasa: Nord
      Charakter: W grze
      Wiek: 32 lata
      Towarzysz: 20 Wojów, w większości z podobnym uzbrojeniem do tej postaci, 10 Wojów ‐ bardziej łuczników, jego brat ( również podobne do niego uzbrojenie, trzyma się blisko )
      Majątek + nieruchomości: Łódź ( W dobrym stanie, z dębu, tak z 60 ludzi by pomieścił. No i na tym statku jest prowiant, woda i takie tam. )
      Historia: Jacyś tam dwaj młodzi bracia nordowie sobie żyją w wiosce nadmorskiej. Synowie doświadczonego wojownika. Mieli zwykłe dzieciństwo, ojciec uczył ich trochę walki i innych rzeczy. Pewnego dnia wioska zostaje zaatakowana przez korsarzy. Najeźdźcy zabijają prawie wszystkich i ograbiają wioskę. Chłopcy zostają niewolnikami ich wodza. Spędzają czas na okręcie na służeniu kapitanowi, walczeniu na patyki, podpatrywaniu jak walczyć, dbać o broń, jak żeglować i innych rzeczy mających miejsce na łodzi. Lata później kapitan nie pamięta o tym, że zabił większość mieszkańców ich wioski. Nie widzi w nich żalu. Widzi potencjał. Pozwala im się przyłączyć do jego oddziału. Oni jednak pamiętają i mają żal, ale nie dają po sobie tego poznać. Po kilku bitwach zdecydowali, że w nocy zabiją kapitana, wszystkich na drodze i uciekną. Poczekali na dobrą okazję i zrobili to. Potem byli najemnikami itd. Krążyli po świecie, aż w końcu weszli w posiadanie łodzi, mieli “własnych” wojów i wrócili na morze.
      Umiejętności: +Bardzo dobrze walczy broniami jednoręcznymi. Wręcz mistrzowsko. Zwłaszcza szablami, mieczami.
      +Dobrze posługuje się tarczami.
      +Wysoki i umięśniony.
      +Zna się na żeglarstwie, nawigacji i statkach.
      +Umie pływać.
      Wady: ‐Ma problemy z widzeniem na dalsze odległości.
      ‐Nie umie jeździć konno.
      ‐Nie umie robić potrójnego salta w tył.
      ‐Nie zna żadnego rodzaju magii.
      ‐Nie walczy dobrze bronią dwuręczną.
      ‐Słabo strzela z łuków, kusz…
      Specyfikacje: Jego oczy zmieniają kolor. Czasem ma błękitne, a czasem żółte ( tęczówki konkretnie, tylko te dwa kolory )
      Zawód: Korsarz
      Ekwipunek: Szabla ( z ostrym czubkiem, bardzo lekko zakrzywiona ), miecz wikiński jednoręczny, wikińska okrągła tarcza malowana ( metalowe obicie na całej krawędzi i umbo ), skórzane buty z futrem, skórzany pancerz ( nogi, tors ), kolczuga, hełm wikiński z okularami i kolczugą na szyję, skórzane rękawice z kawałkami metalu ( tam na kostkach co się bije ), topór do rzucania, 100 złota, mapy mórz i takich tam.
      Wygląd: Długie blond włosy z warkoczami ( Kilkoma takimi cieńszymi ), długa broda z warkoczami, twarz no taka jakaś normalna, o oczach mówiłem, wysoki, umięśniony.
      Ubranie: To z eq co da się założyć.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #2302

        avatar Kuba1001 Kuba1001

        Lepszy wygląd, jakaś poważna wada, nieco bardziej rozbudowana historia i pytanie najważniejsze: Należą do Jarahan czy wikingują i korsarzą na własną rękę?

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001 Elarid
          napisał ostatnio edytowany przez
          #2303

          avatar SztykMolodiets SztykMolodiets

          Jak lepszy?
          Na własną stopę.
          Nwm jaka wada. Jutro pomyślę. To znaczy dzisiaj. Ale po obudzeniu się. Chyba.

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001 Elarid
            napisał ostatnio edytowany przez
            #2304

            avatar Kuba1001 Kuba1001

            Ok.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001 Elarid
              napisał ostatnio edytowany przez
              #2305

              avatar SztykMolodiets SztykMolodiets

              A może weź coś podpowiedz jeśli możesz łaskawy panie Jakubie.

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001 Elarid
                napisał ostatnio edytowany przez
                #2306

                avatar Kuba1001 Kuba1001

                Wady i zalety na ogół oscylują wokół zdolności walki określoną bronią białą, miotającą i Magią oraz odnośnie profesji Twojej postaci, więc dziwne, że nie znasz się na żeglarstwie, pływaniu, nawigacji i tak dalej, a w ekwipunku brak Ci mapy.
                Co do wyglądu to przydałby się wzrost, ogólna budowa ciała i jakieś dodatki w stylu blizn, tatuaży i tak dalej.

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #2307

                  avatar SztykMolodiets SztykMolodiets

                  Właśnie pomyślałem o tym żeglarstwie byłaby beka jakbyś dopuścił mnie do gry a potem 32 ciołków siedziało na okręcie i nie mogło nic zrobić bo nie umieją żeglować

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001 Elarid
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #2308

                    avatar Kuba1001 Kuba1001

                    To trochę jak robienie Maga‐analfabety, który chce pozyskać wiedzę z ksiąg, jakie ma pod ręką.

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001 Elarid
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #2309

                      avatar SztykMolodiets SztykMolodiets

                      Jest K, czy może jeszcze jakąś wadę dodać/czegoś brakuje?

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001 Elarid
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #2310

                        avatar Kuba1001 Kuba1001

                        Prosiłem o dopisanie czy jest w Jarahan, czy nie i o nieco lepszą historię.

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001 Elarid
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #2311

                          avatar Rafael_Rexwent Rafael_Rexwent

                          Wincyj info o okręcie. Jednomasztowiec? Dwumasztowiec? Konstrukcja drakkaropodobna czy raczej z kasztelami (nadbudowami) zbliżona do europejskich? A może płaskodenna?

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001 Elarid
                            napisał ostatnio edytowany przez
                            #2312

                            avatar Kuba1001 Kuba1001

                            A ten jak zwykle swoje… Jak Nord to ma drakkar, nie?

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001 Elarid
                              napisał ostatnio edytowany przez
                              #2313

                              avatar SztykMolodiets SztykMolodiets

                              Jakby był w tym Jarahanie to bym to napisał jak nie napisałem to nie jest.
                              Napisałem z resztą, że nie jest, jak się spytałeś w osobnym poście.
                              Przeoczyłem to o historii ale to później.

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001 Elarid
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #2314

                                avatar SztykMolodiets SztykMolodiets

                                Rafael_Rexwent pisze:Wincyj info o okręcie. Jednomasztowiec? Dwumasztowiec? Konstrukcja drakkaropodobna czy raczej z kasztelami (nadbudowami) zbliżona do europejskich? A może płaskodenna?

                                No taki drewniany.

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001 Elarid
                                  napisał ostatnio edytowany przez
                                  #2315

                                  avatar Bilolus1 Bilolus1

                                  Niedługo stworze historię wróżków, podobną do krasnoludzkiej ‐ tutaj mały smaczek jak to może wyglądać.

                                  Imię: Mortimer
                                  Nazwisko: ‐
                                  Rasa: Wróżek
                                  Pseudonim: Pan Kamieni
                                  Charakter: Pan Kamieni wyzbył się emocji oraz empatii, morduje on bez sumienia, a jego głównym celem jest odszukanie “siedmiu skarbów wróżków”, w celu odzyskania swej śmiertelności.
                                  Wiek: 132 lata
                                  Towarzysz : Sześciu innych, zmodyfikowanych dzięki mutagenicznym zdolnościom Mortimera wróżków, są oni bezwarunkowo posłuszni ‐ i stanowią niejako gwardię, nie posiadają oni zdolności mowy a gdy stoją w miejscu drżą niespokojnie, tańcząc w miejscu… często w tikach…
                                  image

                                  W walce używają oni ogromnych toporów i raczej nieprzewidywalnych ruchów, gdy pozostawieni bez broni…używać będą rogu który wyrósł na ich głowach.
                                  Majątek + nieruchomości: Nic, oprócz ubrań które Mortimer ma na sobie ‐ i małych ruin.
                                  Historia: Mortimer urodził się w czasach kiedy Wróżkowie żyli jeszcze daleko od problemów Elarid, na wyspie z dala od wpływów Melkisa, początki jego żywota były łatwe i pełne radości oraz prostoty…jednak im dalej tym ciężej, pierwszym ciosem była śmierć jego rodziców, zadana przez atak chciwszego lorda na innego władcę wyspy, śmierć ta zepchnęła młodego wróżka na złą drogę…i chociaż zdala od wpływów Melkisa…to wciąż w jego zasięgu Mortimer rozpoczął naukę nekromancji próbując przywrócić ukochanych których stracił…efekty które osiągnął go jednak nie zadowoliły…ciała jego matki i ojca poruszały się…i słuchały…jednak nie były to osoby które znał…a marionetki. Ulgą zatem dla niego było kiedy mógł opuścić wyspę, bowiem wraz z zarazą która nadeszła wszyscy jej mieszkańcy musieli uciekać, ojciec Pana Kamieni był znanym magiem…więc po jego synu spodziewano się wiele, został zabrany na statek.

                                  W Elarid natychmiast opuścił swój lud, gdy tylko dobili do brzegu wymsknął się pod osłoną nocy, kierując swe kroki ku królestwom ludzi ‐ gdzie kontynuował edukację w różnych dziedzinach magii, przede wszystkim Magii Błyskawic oraz Magii Krwii, w których osiągnął całkiem spory sukces,doprowadzając nawet Magię Błyskawic do mistrzostwa, był to czas w którym stał się bardzo dumnym osobnikiem, wyzywając wielu innych słynnych magów na pojedynki z których zawsze wychodził cało, w pogoni za wiedzą skręcił jednak w złą stronę, zaczął on współpracować z nekromantami i mutagenistami, ich nauki zainteresowały Wróżka, który sam nawet zaczął praktyki…jednak szybko zostały one przerwane ostrzem paladyńskiego miecza, w walkach zginął nawet Mortimer posyłając do grobu wielu, zanim został rażony w twarz potężnym uderzeniem młota które kompletnie ją zmasakrowało…jednak nawet w śmierci Mortimer nie dał się wykończyć…ostatnim wysiłkiem umierających rąk użył Nekromancji, i zaklęć Mutagenizmu które znał…udało mu się wskrzesić samego siebie…jednak brakowało mu wiele, i spora część tego kim był odeszła na zawsze… on sam zaś uciekł, kiedy Paladyni nie patrzyli.

                                  Późniejsze podróże Mortimera opierały się na wizytowaniu nowo‐powstałych Wróżkowych osad i szukaniu najsilniejszych wojowników z owych, kiedy tych znajdywał wyzywał ich na pojedynki, kiedy padali martwi za wygraną żądał jedynie ich ciał, ożywiał on je potem zbierając sobie swoją drużynę, gdy ich zmodyfikował zdecydował się ukraść statek i popłynąć do dawnego domu Wróżków, ich starej wyspy aby poszukać pradawnych artefaktów swojego ludu o których tyle słyszał ‐ liczył on że dadzą mu one potęgę i pozwolą przywrócić chociaż część tego kim był.
                                  Umiejętności :
                                  ‐ Mistrzowska Magia Błyskawic, jego główna broń, oraz zaawansowana Magia Krwii której używa rzadziej.
                                  ‐ Zna się on całkiem dobrze na mutageniźmie, nie jest on jednak w tym mistrzem ‐ dawno nie wykonywał żadnych zabiegów przez co zatracił trochę wiedzy
                                  ‐ Mortimer nie jest głupi, jest on uczony i inteligentny, zawsze skory do rozmowy z tymi których uważa za godnych aby mogli z nim rozmawiać.
                                  ‐ Mortimer jest znany pośród wróżków, krążą o nim nawet niejako legendy przez co nawet najważniejsi będą go szanować
                                  Wady:
                                  ‐ Mortimer jest zdeformowany, nie ma twarzy a jego maska porusza się wydając raczej nieprzyjemne dla ucha dźwięki…dla ludzi którzy go nie znają może on być przerażający, lub wyglądać na krwiożerczego potwora bardziej niż na coś rozumnego.
                                  ‐ Nie jest on najlepszym wojownikiem, od walki wręcz ma on swoją gwardię.
                                  ‐ Brakuje mu emocji, jest on fanatykiem jeśli idzie o swego boga ‐ twórcę wróżków, często nawet zmusza kontrolowane przez siebie mutanty aby pomagały mu w rytuałach, brakuje mu okrzesania.
                                  Specyfikacje: Straszliwie zdeformowany, jego twarz praktycznie nie istnieje ‐ w jej miejscu rogata drewniana maska która porusza się wedle woli Wróżka, jest to jeden z siedmiu skarbów ‐ pierwszy który Mortimer zdobył.
                                  Zawód: Wędrowiec.
                                  Ekwipunek: Kostur górujący nad wróżkiem, wykonany z ciężkiego drewna, poza tym jest on przyodziany w futra dzikich zwierząt ‐ przyozodobione ich kłami. “Maska Ogników” ‐ jeden ze skarbów wróżków które Mortimer zdobył, zwiększa on nieznacznie jego moc magiczną, i kryje ona jego oszpeconą twarz pomiędzy rogami maski ‐ jeśli poświęcić temu trochę engergii magicznej pojawia się płonący, niebieski ognik ‐ który oświetla drogę nosicielowi i tym którzy z nim idą.
                                  Wygląd: image

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001 Elarid
                                    napisał ostatnio edytowany przez
                                    #2316

                                    avatar Kuba1001 Kuba1001

                                    Wiem że Wróżkowie są bardzo magiczni, ale weź usuń chociaż jedną Magię.

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001 Elarid
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #2317

                                      avatar Bilolus1 Bilolus1

                                      Jusz

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001 Elarid
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #2318

                                        avatar Kuba1001 Kuba1001

                                        Akcept.

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        • Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001 Elarid
                                          napisał ostatnio edytowany przez
                                          #2319

                                          avatar Vader0PL Vader0PL

                                          Też coś można dodać?

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy