Karta Postaci
-
-
-
Vader0PL
Imię: Oktawiusz Bencjusz
Nazwisko Fliopottevium
Rasa Człowiek
Pseudonim Zielony
Charakter W grze
Wiek 47 lat
Towarzysz Koń Maluch
Majątek + nieruchomości 250 sztuk złota, koń.
Historia Oktawiusz Bencjusz od dziecka interesował się magią, jednakże nie w tym pojęciu, co wielu innych. Otóż nie zaczął on szkolić się w magii by zabijać, lecz by pomagać. Najpewniejszym powodem co do tej decyzji jest to, że gdy miał siedem lat jego siostra ciężko zachorowała i tylko pomoc ściągniętego z Hammer Maga Leczenia ją uratowała. Zauroczył się, a nawet zakochał w tej dziedzinie magii, więc jako nastolatek rozpoczął krótką, lecz intensywną naukę, by być jednym z najlepszych w tej dziedzinie. Chociaż nie przebił poziomu nauczyciela, to jednak wyrówał, tym samym stając się mistrzem w tej dziedzinie. Następnie, już mając dwadzieścia trzy lata, rozpoczął naukę magii natury, którą tak naprawdę uczy się nadal, lecz naukę oficjalną skończył mając trzydzieści trzy lata i dwójkę Elfich Mistrzów nad sobą. W międzyczasie jego ojciec nie pozwolił mu zaniedbać walki, przez co nauczył się posługiwać Naginatą, żeby mieć, w razie najgorszego przypadku, czym się bronić. Obecnie Zielony podróżuje po całym znanym sobie świecie, gdzie to za nocleg, czy posiłek leczy innych. Bardzo tani Uzdrowiciel, a na dodatek przyjazny wszystkim. Raz, mając dwadzieścia dwa lata, został podczas podróży pojmany przez bandytów. Los chciał, że w tym samym czasie jedyny syn herszta bandytów ciężko zachorował. Zielony uwolnił się dzięki temu, że go uzdrowił, tak samo jak wszystkich rannych w obozie. Dzięki temu zyskał dodatkowo, chociaż sam o tym nie wiedział przez długi okres czasu, pewną neutralność ze strony bandytów. Herszt tej grupy rozniósł wieść, że podrózuje po krajach czarodziej w zielonych szatach, który wyzdrawia innych nie patrząc na ich pochodzenie. Tym samym oto Oktawiusz zdobył sobie dobrą opinię. Nie zapomniał on jednak, że nie wszyscy będą przychylni co do neutralnego Maga ‐ nawet tego od leczenia ‐ więc wykupił dwie mikstury śmierci i zaczął na stałe nosić przy sobie Naginatę, by mieć jakieś szanse w walce z niechcianym wrogiem.
Umiejętności Mistrzowska magia leczenia, dobrze posługuje się Naginatą, umie jeździć konno.
Wady Ogranicza się do Magii Leczenia, i Naginaty.
Specyfikacje Bardzo lubi krasnoludzkie ziele, jednakże nie jest od niego uzależniony.
Zawód Wędrowny Lekarz
Ekwipunek Naginata, zapas żywności i wody pitnej, siedem mikstur leczenia, dwie mikstury śmierci, zapas krasnoludzkiego ziela, fajka, ubranie, mapa.
Wygląd/Ubranie
-
-
-
-
-
-
Kuba1001
Radio:
Akceptuję.
Vader:
Zmień naginatę na zwykłą glewię, jedna Magia do wywalenia (jeśli chcesz mieć mistrzowską) lub do osłabiania (jeśli chcesz mieć zaawansowaną i podstawową lub zaawansowaną i zaawansowaną). No i w sumie spodziewałem się na początku czegoś bardziej rzymskiego, ale to już nie wymaga poprawy :V -
-
Vader0PL
Naginata zostaje, mam gdzieś twój klub KKK i rasizm w butelce śliwowicy. I ten, magia jedna jest prosta do nauki, więc nic nie przemiawia za informacją, żeby była OP na starcie. (Zwłaszcza wtedy, kiedy jest to magia leczenia. Co niby zrobię przeciwko wrogom? Wyleczę im świerzb?).
To, plus wiek, plus w historii stwierdzenie o dwóch nauczycielach.
Coś ty się kurna stał taki rygorystyczny? ;V -
Kuba1001
Radio:
Kart się nie edytuje po zaakceptowaniu, najwyżej sprzedam Ci jakiegoś po taniości w czasie gry.
Vader:
Nie ma Japońców, nie ma Samurajsów, nie ma ryżobroni, czyli katan i innych pierdół, glewia to glewia.
Masz zmienić Magię, na logikę to bym się z Tobą zgodził, ale już tłumaczyłem, że takie są zasady, których nie można obejść łatwością danej Magii, wiekiem, nauczycielami i tak dalej. -
-
-
-
-
-
-
-