Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Elarid
  3. Karta Postaci

Karta Postaci

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Elarid
3.7k Posty 35 Uczestników 48.3k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #2726

    avatar Kuba1001 Kuba1001

    Akceptejszyn.

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #2727

      avatar PanSzakal PanSzakal

      Im happy. 🙂

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #2728

        avatar Ether Ether

        Imię: Benegar

        Nazwisko: Galt

        Rasa: Człowiek

        Charakter: W grze.

        Wiek: 29

        Towarzysz: Koń.
        Konny posłaniec z włości.
        Makhas Barbedarm ‐ Krasnolud, mistrz murarski mający za zadanie sporządzić plany fortyfikacji zamku i takowy zamek ufortyfikować.
        Kilku jego krasnoludzkich pomocników, mających za zadanie pomóc w fortyfikacji zamku.
        Dziesięciu konnych do obstawy transportu.
        Pięć wozów, jeden z zapasami, cztery z zasobami i sprzętem.
        (Nie, żeby Benegar był jakiś wyjątkowy, po prostu takie grupy zostały wysłane po całej granicy).

        Majątek + nieruchomości: Zamek z przylegającymi trzema wsiami.
        Ruchomości ‐ W skarbcu zamku powinno znajdować się około 3000 złota i wartościowe pamiątki rodowe.

        Historia: Każdy ma takie prawa, jakie zdoła zdobyć i obronić. Zasada ta jest jedyną liczącą się zasadą na Pograniczu. Benegar miał możliwość uniknąć takiego życia.
        Gdy zmarł ojciec, bratu, Wimarckowi przypadł zgodnie z zasadą starszeństwa zamek, a Benegarowi ‐ przyległe wsie. Przychód z podatków, a także ze szlaku handlowego, pozwolił młodszemu z braci na wyjazd i kształcenie się.

        Odebrał twarde i staranne wychowanie, jak przystało na syna średnio zamożnego szlachcica, a po zrzeczeniu się wsi na rzecz brata (w zamian za pieniądze na edukację) ‐ wyjechał. Niestety, zabrakło mu umiejętności, aby dostać się do Gildii Magów, dlatego skończył w Gilgasz (przecież tak każdy zaczyna…)
        Tuż przed zakończeniem nauki, Benegar dowiedział się, że Wimarck zginął bohatersko, podczas oblężenia zamku, którego powodem był konflikt lokalny, wywołany samozwańczo przez przywódcę jednego z plemion.

        Atak został odparty, a orkowie przegonieni. Księstwo Orków oficjalnie nie przyznaje się do ataku, lecz granica płonie. Czas wzmocnić ją za wszelką cenę, dlatego Benegar, wraz z niewielkim wsparciem jako ostatnim z rodu został odesłany na Pogranicze.

        Umiejętności:
        ‐ Umie w walkę bronią białą jednoręczną
        ‐ Umie w drzewcowe
        ‐ Magia leczenia ‐ średnio zaawansowany
        ‐ Magia ziemi ‐ zaawansowany

        Wady:
        ‐ Nie umie w dystansowe
        ‐ Nie umie w dwuręczne ciężkie białe
        ‐ Nie umie wręcz za bardzo. Znaczy zapasy spoko, ale z takim orkiem czy innymi to suabo.
        ‐ Słabo ze zręcznością.
        ‐ Niedoświadczony (to jest, cholera wada jak ch*j. Wysyłać niedoświadczonego przywódcę na płonące pogranicze, mającego sobie poradzić z hordą orków na karku, poddanymi i innymi takimi).

        Specyfikacje brak.

        Zawód: Rycerz (Pan na włościach brzmi lepiej, ale nie przejdzie… :c)

        Ekwipunek:
        Głównie to co na zdjęciu:
        ‐ Zwykłe ubranie
        ‐ Przeszywnica
        ‐ Kolczuga
        ‐ Pełna zbroja
        ‐ Lanca
        ‐ Wzmocniona tarcza
        ‐ Miecz rodowy (Niemagiczny, niezdobiony, po prostu stary, ale wyyytrzymały)

        Wygląd: Zdjęcie

        Ubranie: Zdjęcie

        image
        Mam nadzieję, że nikomu nie zaje**łem arta?

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001 Elarid
          napisał ostatnio edytowany przez
          #2729

          avatar maxmaxi123 maxmaxi123

          Mi na pewno nie. Chyba nawet nikomu, bo żadnego zdjęcia nie widzę.

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001 Elarid
            napisał ostatnio edytowany przez
            #2730

            avatar BudowniczyMakaronu BudowniczyMakaronu

            Ja widzę

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001 Elarid
              napisał ostatnio edytowany przez
              #2731

              avatar maxmaxi123 maxmaxi123

              Czyli wychodzi na to, że widzę głównie te z imgura, bo taki jeden też dał wygląd, bez przejścia przez imgur. Jak się fachowo takie strony nazywają?

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001 Elarid
                napisał ostatnio edytowany przez
                #2732

                avatar Ether Ether

                Wstawiłem z Zapodaj. :x

                Chodziło mi o to, że to art z Kingdom Come: Deliverance ‐ wpadł mi w łapki od razu, mimo szukania przez jakieś 20 minut nie znalazłem lepszego. Więc pewnie ktoś też go użył. Jeśli tak ‐ zmienię.

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #2733

                  avatar Kuba1001 Kuba1001

                  Ja tam widziałem już tego arta za pierwszym razem, także ten…

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001 Elarid
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #2734

                    avatar Ether Ether

                    @up
                    Nic nie zmieniłem

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001 Elarid
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #2735

                      avatar Ether Ether

                      Done

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001 Elarid
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #2736

                        avatar Kuba1001 Kuba1001

                        Opisz lepiej tę walkę wręcz, a najlepiej to rozdziel pomiędzy walkę wręcz, czyli pięściami, stopami i tak dalej, a walkę bronią białą wszelkiej maści. Możesz tam wpisać jakiś losowy uniwersytet czy akademię, ewentualnie elitarną Cesarską Akademię Nauk, ale to jest tak prestiżowe, że bardziej się nie da. No i chciałbym poznać imię tego Krasnoluda, choć może być w grze. Poza tym wady nie równoważą zalet i jest coś młody jak po takim kształceniu się, dodaj mu kilka lat.

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001 Elarid
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #2737

                          avatar Ether Ether

                          Maybe now?
                          Poprawiłem jeszcze towarzyszy.

                          Kiedy czytasz stare KP i widzisz, że przechodziły postacie z dwiema wadami z czego jedną była naiwność albo brak węchu…

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001 Elarid
                            napisał ostatnio edytowany przez
                            #2738

                            avatar bulorwas bulorwas

                            Węch jest w ch*j ważny. Znaczy, jedna z moich postaci często z niego korzysta (Wilkołaki masterrace)

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001 Elarid
                              napisał ostatnio edytowany przez
                              #2739

                              avatar Kuba1001 Kuba1001

                              Ciii… Zaakceptowane.

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001 Elarid
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #2740

                                avatar Ether Ether

                                Egh… już nie znajdę, ale to było powiązane z historią, że kiedyś kwas mu wypalił czy coś.
                                Więc… chyba u niego nie był zbyt ważny… 😉

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001 Elarid
                                  napisał ostatnio edytowany przez
                                  #2741

                                  avatar Konto usunięte Konto usunięte

                                  Imię: Haramatana

                                  Nazwisko: Kirke

                                  Rasa: Driada

                                  Pseudonim: Hundrimkruht (w mowie entów, bardzo skomplikowanej do tłumaczenia znaczy to mniej więcej “dzika matka niosąca pomoc” )

                                  Charakter: W grze

                                  Wiek: 180 (trochę strzelam, odpowiednik ludzkich 65)

                                  Towarzysz: Ent‐dom Karathas
                                  Hurmund ‐ Dzik wierzchowy
                                  Karaf ‐ Niedźwiedź wzmocniony magią natury
                                  Kulen‐ wiewiórka wspomagana magią natury
                                  Tarmos‐ słowik wspomagany magią natury

                                  Nimfy z którymi broni osady
                                  4 Driady
                                  8 Hamadriad
                                  11 Borowin
                                  2 Wiły
                                  4 Rusałki
                                  3 Brzegunny
                                  1 Baginka
                                  2 Meluzyny
                                  1 Dziwożona
                                  1 Najada
                                  9 Piżm
                                  2 Seluny
                                  3 Pieczarki
                                  1 Błyska

                                  Majątek + nieruchomości:
                                  Bez złota.
                                  Mały dom w posplatanych magicznie gałęziach korony starego enta Karathasa.
                                  Srebrny diadem ze szmaragdami ‐ prezent od ojca

                                  Historia:

                                  Umiejętności:
                                  Magia natury na poziomie mistrzowskim
                                  Zna język entów i ma z nimi dobre relacje
                                  Jako tako strzelać z łuku

                                  Wady:

                                  Specyfikacje: Ma kilka blizn po poparzeniach na ramionach, ukrytych w tatuarzach

                                  Zawód:Strażniczka lasu czy tam druidka. Dawniej uzdrowicielka

                                  Ekwipunek (Musi wiązać się z zawodem i lepiej nie przesadzać. Warto też mieć możliwość uniesienia ze sobą tego wszystkiego):
                                  Wygląd :image
                                  Ubranie: Zielona szata pozwalająca na wygodne poruszanie się po lesie i ułatwiająca maskowanie
                                  WIP

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001 Elarid
                                    napisał ostatnio edytowany przez
                                    #2742

                                    avatar Kuba1001 Kuba1001

                                    Niby WIP, ale ja od razu mówię, że chciałbym wiedzieć, co ten pseudonim w języku Entów oznacza. Zmniejsz też liczbę nimf no i w finalnej wersji powinien być inny zawód, chyba że to celowo…

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001 Elarid
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #2743

                                      avatar Konto usunięte Konto usunięte

                                      Nic

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001 Elarid
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #2744

                                        avatar Kuba1001 Kuba1001

                                        Magię Ognia i sypianie z Wampirami śmiało jej wpisuj do Karty :V

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        • Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001 Elarid
                                          napisał ostatnio edytowany przez
                                          #2745

                                          avatar Kuba1001 Kuba1001

                                          Na początek to zmień tego słonia na coś mniejszego, nie musi być koniecznie koń, ale jednak coś, co służy za transport, a nie (nie)żywy taran. Jeśli chcesz mieć tak rozwiniętą Magię Ognia to wywal Magię Lawy, a i z tej Magii Ognia usuń to tworzenie latanie i osłab ten dziki ogień.

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy