
Rolfo
@Rolfo
Grupy Rolfo
Nowa Era Galaktyki
10
Trzy lata. Tyle czasu wystarczyło, by zburzyć stary ład. Tyle czasu wystarczyło, by Galaktyka zatraciła się w Wielkiej Wojnie między Galaktyką z klonami prowadzonymi przez Jedi a Sojuszem Separatystów, prowadzonym przez biorokratów, bankierów, handlowców i nikczemnego choć honorowego Hrabiego Dooku, jednocześnie wcielając w życie zemstę Sithów. Pewnego dnia wojna zakończyła się, jednak zwycięzca był tylko jeden: Darth Sidious, znany jako Sheev Palpatine, który potajemnie kierował obiema stronami konfliktu. Republika, Zakon, jak i Sojusz zostali zniszczeni, klony zabiły swoich wiernych towarzyszy, rozprzestrzeniając terror na całą galaktykę. Nieliczne niedobitki Armii Separatystów dalej stawiają opór, a przerażenie szerzy Darth Vader. Jest rok 1 ARE (Po Utworzeniu Imperium, inaczej 18 BBY), a cień Imperium zagarnia kolejne planety pod swoje macki. Jednak... Nadzieja nie umarła. Nieliczni Jedi, istrzowie, Rycerze, jak i Padawani błądzą po Galaktyce pomagając w potrzebie. Na wielu planetach samoistnie powstały grupy oporu, często dowodzone przez byłych bohaterów Republiki jak i Separatystów. Kim zatem będziesz? Szlachetnym Rycerzem, politykiem walczącym o przywrócenie demokracji, zwykłym żołnierzem, klonem, a może droidem czy nikczemnym Inkwizytorem, a może kimś, komu na myśl jest tylko własny zysk? Szukaj, prowadź, trwaj... I zmieniaj. I pamiętaj. Niech Moc będzie z tobą.
Underworld
5
Miami, rok 1989. To prawdopodobnie najniebezpieczniejszy okres w historii Miami. Napady, morderstwa, kradzieże są na porządku dziennym. Mafie i gangi mają miasto w kieszeni, w tym policję, która jest oczywiście skorumpowana. Ty też możesz coś zyskać w tym mieście. Władzę, pieniądze, szacunek. Wystarczy się postarać. Wciel się w zwykłego złodzieja, chłopca na posyłki mafii, płatnego zabójcę, dilera narkotyków czy jeszcze kogoś innego. Zyskaj władzę w mieście, po trupach do celu. Sposobów jest sporo, ale łatwo nie będzie.
Elarid
49
Elarid to mistyczna kraina, świat przepełniony Magią, na którą składają się trzy kontynenty - Pustynny Nirgald, mroźne Karak’Akes i najbardziej umiarkowane oraz zwyczajne Verden. Warto dodać do tego również oblewający wszystko ocean, Mroczne Królestwo nieopodal Nirgaldu, siedzibę największego zła w całym Elarid, oraz położony daleko na południu Archipelag Sztormu, skupisko tysięcy mniejszych i większych wysp. Niegdyś było to spokojne miejsce, kwitł handel, wojny były istną rzadkością dzięki mądrej i sprawiedliwej polityce wszystkich władców oraz ogólnej przyjaźni, jaką wszyscy się darzyli. Jednakże tak wiele się zmieniło… Gdzieś tam, pomiędzy tym wszystkim, całą tą wielką polityką, jesteś Ty: Żołnierz, najemnik, karczmarz, poszukiwacz przygód, pan na włościach, handlarz, Mag czy ktokolwiek inny. Dołącz do tej niepowtarzalnej przygody, która jest fantasy w tradycyjnym i wręcz kultowym wydaniu, weź w dłonie swoje własne życie, a później sięgnij po więcej: Elarid czeka na takich jak Ty… Serdecznie zapraszam.
Szkarłatna Inwazja
13
Ten świat nie jest już domem dla ludzi. Już nie. Cesarstwo Lorkhan, największe państwo na kontynencie pogrążone w chaosie wojny zostało zdewastowane od wewnątrz. Wszystko zaczęło się od spokojnego nadmorskiego miasteczka, gdzie doszło do erupcji potężnej i przerażającej magii. Skaziło to pobliskie ziemie i zabiło wielu ludzi. Poszukiwacze przygód i awanturnicy przybyli na miejsce zdarzenia w poszukiwaniu chwały i złota. Znaleźli głównie śmierć, mękę i rozpacz. Niektórzy mieli więcej szczęścia, ale nie na długo. Miesiąc po kataklizmie nadeszli oni... Plugawi krwiopijcy o ludzkich ciałach, potężni i niepokonani. Migiem zdobyli miasteczko i rozpoczęli podbój ogarniętego już wojną Cesarstwa. Zniewolili ludzkość na zdobytych terenach, najsłabszych użyli jako zbiorniki na smaczną dla nich krew, innych przemienili w podobne stwory... Reszta została służbą dla wąpierzy. Niektórzy jednak nie ukorzyli się przed najeźdźcami i pouciekali z zdobytych miast i zaczęli dosłownie żyć jak szczury. Zaczęli żyć w kanałach, obozach poza miastami, w lasach próbując przetrwać za wszelką cenę. Armie cesarstwa bronią swoich granic, z całych swych sił. Uchodźcy z zdobytych miast starają się uciec na południe w poszukiwaniu schronienia. Inwazja krwiopijców trwa nadal... Doprowadzisz do upadku ludzkości czy może postarasz się ją uratować? Decyzja należy do Ciebie.