Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Elarid
  3. Karta Postaci

Karta Postaci

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Elarid
3.7k Posty 35 Uczestników 48.1k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #775

    avatar Kuba1001 Kuba1001

    Imię: Nieznane.
    Nazwisko: Nieznane.
    Rasa: Mroczny Elf [Ojciec] Wampir [Matka]
    Pseudonim(opcjonalne): Wilczar
    Charakter:
    ‐ Spokojny,
    ‐ Cichy,
    ‐ Samotnik,
    ‐ Myśliciel.
    Wiek: 670
    Towarzysz: ‐
    Majątek: 4.000 sztuk złota. Własny Zamek.
    Historia: Wilczar został poczęty w odległej krainie, jego matka wampirzyca i ojciec mroczy elf od czwartego roku życia zaczęli szkolić go w różnych rodzajach Ciemnej Magii. Wrodzony talent Mrocznego Elfa i Wampira pozwolił mu osiągnąć trzy sztuki magii dopiero gdy miał pięćset lat, w tym czasie ojciec uczył go także szermierki i parkuru. Gdy Wilczur miał czterysta lat jego ojciec zmarł złapany przez ludzi i ubity na krzyżu. Matka Wilczura wyprowadziła go do Mrocznego Królestwa gdzie zostali przyjęci przez jednego z Lordów. Gdy Wilczur zdobył pięćset lat musiał przejść ostateczny test. Pokonać matkę. Była to walka na śmierć i życie, Wilczur wygrał zabijając swoją matkę. Lord objął nad nim pieczę i mianował swym synem. Tak Wilczur rozpoczął dworskie życie.
    Umiejętności:
    ‐ Zaawansowana Nekromancja.
    ‐ Magia Demonów Zaawansowana.
    ‐ Magia Bólu Zaawansowana.
    ‐ Świetny w walce bronią białą i wręcz.
    ‐ Parkour Dobry.
    Wady:
    ‐ Słabo widzi na lewe oko,
    ‐ Co jakiś czas wpada w niekontrolowaną furię,
    ‐ Schizofremia,
    ‐ Upośledzone strzelanie z łuku i kusz,
    ‐ Bardziej podatny na srebro i słońce,
    ‐ Lęk przed kotami,
    ‐ Jeden z jego zębów wampira został ułamany w połowie.
    Specyfikacje: Brak.
    Rodzina:
    ‐ Prawdziwy Ojciec: Nie żyje.
    ‐ Prawdziwa Matka: Nie żyje.
    ‐ “Udawany” Ojciec: Żyje.
    ‐ Przyrodnia siostra,
    ‐ Przyrodnia siostra,
    ‐ Przyrodnia siostra.
    Zawód: Pan na własnym zamku.
    Ekwipunek:
    ‐ Kostur Nekromanty,
    ‐ Miecz Dwuręczny, Magiczny.
    ‐ Magiczna Księga.
    Wygląd: 189.photobucket.com/albums/z149/flaurosdagon/necrowallpaper.jpg
    Ubranie: To co w wyglądzie.
    Dzięki pomocy Vadera udało się uratować tę Kartę, ale co do postaci WD i Charona to mam złą wiadomość: Tych nie da się już odzyskać i musicie robić od nowa ;‐;

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #776

      avatar Angel_Kubixarius Angel_Kubixarius

      Imię: Rithar
      Nazwisko: Windwrath
      Rasa: ( uwaga wysoce skomplikowana mieszanka) pół mroczny elf, pół nadludź, poszedł śladami ojca i oddał duszę demonom, jednakźe poprzez swój talent naturalny w dziedzinie demonologii w zamian za swoją duszę, wprowadził w siebie duszę demona, więc teoretycznie można go nazwać demonicznym mrocsnym nadelfem i tak też wygląda.
      Pseudonim(opcjonalne): brak
      Charakter: bezwzględny, ale tylko dla swych prawdziwych wrogów. Wytrwały i zazwyczaj opanowany… jednakźe czasem wewnętrzny demon daje o sobie znaç.
      Wiek: 2.500 lat poprzez swój nadzwyczajny demoniczny pakt.
      Towarzysz: cerber
      Majątek + nieruchomości: Zamek gdzieś w mrocznym królestwie.
      Historia:
      Rethar został zrodzony z matki mrocznej elfki demonolożki i ojca nadludzia w czasach kiedy większość zdorowo myßlących ludzi walczyła z pojawiającymi się w Elarid demonami. Odziedziczył on po ojcu parametry nadnaturalne jeśli chodzi o siłę, kondycję, szybkośç i zwinność, po matce zaś talent demonolodzki oraz mroczno elfi wygląd. Lata najmłodsze spędzał on na treningach walki z ojcem oraz nauką podstaw demonologii z matką. W wieku nastoletnim opanowywał juź bardziej zaawansowane dziedziny demonologii oraz zaczàł na własną rękę uczyć się magii ognia i magii bólu z puerwszą nie miał większych problemów. Druga zaś była dla niego utrapieniem, co zaś idzie do jego walki, był on wyuczony wszystkiego co powinien wieczieć o ostrzach i szablach, sam zaś zaczął uczyć się panowania nad krótkimi dwustronnymi glewimi, które sobie upodobał. Uprawiał tedy też wiele ćwiczeń toteż nauczył się parkoura. Kiedy dorósł postanowił w swym sercu, że pójdzie za ojcem i odda duszę demonom za jeszcze większą potęgę. Tak teź uczynił i wyszło aż za dobrze. Udało mu się powiem przy paktowaniu zmusić demona do przyjęcia niekożystnych dla tego demona warunków na których miał zyskać standardowe cechy nad‐istoty, a do tego demona wewnątrz siebie jako substytut duszy, a co za tym idzie moce tego demona. Obrał on sukkubę, która odpowiedzialna była za znane mu dziedziny ‐ ogień i ból, i w ten sposób postąpił wielkim krokiem w przód w tych dziedzinach. Dzięki sukkubowi zamiast duszy przetrwał on tak długo, ale przez te lata nie próżnował. Zaobserwowawszy co demony czynią złego dla ras Elaridu postanowił wykorzystać swe moce na przekór im. Tak też niegormalnie i potajemnie na władną rękę tepił demony jako ich łowca i wprawił się w tym jakże wysoce. Po wygnaniu demonów z Elaridu zaoferował swe usługi najemnicze dla paktu trzech, gdzie dorobił się własnego zamku w mrocznym królestwie. Mimo to było mu mało i złamał wszystkie umowy uniezsleżniając się prawie od paktu trzech. Mimo to, teraz, kiedy nadchodzi wojna począł on rozmyßlać nad wsparciem swych dawnych zleceniodawców by ssmemu nie być przygniecionym hordami paladynów kiedy by li doszli do jego zamku. Tak właßnie łowca demonów obracający ich moc przeciw nim zaczął rozmyślać nad przerzuceniem się na pakadynów i tu rozpoczyna się jego nowa opowieść.
      Umiejętności: walka wszelkimi brońmi białymi zwłaszcza swoimi krótkimi dwu‐glewiami, demonologia, magia ognia i magia bólu w stopniu zaawansowania takim, iź wymieniłem je kolejnością od najlepszej do najgorszej, parkour, nad‐ nadelfie/nadludzkie parametry fizyczne
      Wady: Wysoka podatnoßç magii wody, całkiem dpora podatność magii światła i słabsza podatność magii elektrycznej, brak duszy, demon zamiast niej czasem potrafi płatać Retharowi figle, ogółem nie za dobre relacje oprócz ras rodziców i paktu trzech.
      Specyfikacje: nad‐mroczny nadelf, mający demona zamiast duszy, oczy jako zwierciadło duszy wiecznie płonące piekielnym ogniem pozwalają mu widzieć poprzez magię. Odkąd ma demona w sobie ma tatuaże z demonicznej energii uaktywniane i wzmacniane demonologią. Dzięki nim oraz swoim magiom potrafi zapaluć swe dwu‐glewie piekielnym ogniem, czy też jeszcze wzmocnić swoją fizycznoßć poprzez demoniczną moc. Od czasu do czasu kiedy demonica z wnętrza przejmuje nad nim władzę, wyrastają mu demoniczne skrzydła oraz rogi. Dzieje siè to czèsto w walce.
      Rodzina: matka mroczna elfka demonolożka nie żyje, ojciec nadludź moźe i żyje, ale Rethar nie słyszał onim od tysiąca lat.
      Zawód ( Łowca DeDrmon, najemnik, demonolog, mistrz dwu‐glewii).
      Ekwipunek:Krótkie Dwuglewie ( przedstawię w wyglądzie), ubranie, opaska na oczy odporna na ogień piekielny.
      Wygląd: image

      Tak Iluś

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #777

        avatar Kuba1001 Kuba1001

        Jedynym zastrzeżeniem jest wiek, który jest zbyt duży.

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001 Elarid
          napisał ostatnio edytowany przez
          #778

          avatar Angel_Kubixarius Angel_Kubixarius

          To szef powie ile moźna max mieć.

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001 Elarid
            napisał ostatnio edytowany przez
            #779

            avatar Kuba1001 Kuba1001

            Coś koło dwóch tysięcy to na start będzie sporo.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001 Elarid
              napisał ostatnio edytowany przez
              #780

              avatar Angel_Kubixarius Angel_Kubixarius

              Teraz może być ?

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001 Elarid
                napisał ostatnio edytowany przez
                #781

                avatar Kuba1001 Kuba1001

                Teraz ujdzie. Akceptuję.

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #782

                  avatar ninja618 ninja618

                  Imię: Khor.
                  Nazwisko: Rigron.
                  Rasa: Człowiek.
                  Pseudonim: Bezdusznik.
                  Charakter:
                  ‐ Cichy,
                  ‐ Zamknięty w sobie,
                  ‐ Mało kiedy się uśmiecha,
                  ‐ Ponury,
                  ‐ Opiekuńczy względem córki.
                  Wiek: 32
                  Towarzysz:
                  ‐ Koń (Kobieta, nie pamiętam jak to się nazywa jako kobieta… Xd) Celestia.
                  Majątek: Domek z drewna w wiosce. 120 sztuk złota. (1000 sztuk ukryte.)
                  Historia:
                  ‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐Lata dziecięce‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐
                  Khor urodził się w wiosce zwanej Azylem. Nie pochodzi z tej krainy, tylko z mroźnej krainy zwanej nawet przez orki Mroźnym Koszmarem. Khor szkolony był jako zabójca wiedźm, wampirów i innych pomiotów. Był najlepszym uczniem. Wioska zwana była Azylem nie bez powodu, nikt o niej nie wiedział. Zniszczono w Khorze chęć do miłości, stał się maszyną do zabijania. Najlepszy z najlepszych. Napawał strachem wszystkich. Podczas treningu został poddany mutacji oka. Wioska nigdy nie była normalną wioską, był Azylem. Azylem zabójców, wojowników, alchemików i innych wyrzutków społeczeństwa, które połączyło się wieki temu. Dlatego nikt nie powinien uważać ich za zwykW wiosce żył do dwudziestego roku życia. Później odszedł.
                  ‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐Droga Łowcy‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐
                  Khor w swej drodze wykonywał masę zleceń, stał się sławny. W końcu nawet najlepsze frakcje Dobra korzystały z jego usług. Zarabiał krocie. Tak pewnego razu poznał Melicję. Swoją zmarłą żonę. Ochronił ją przed bandą rozbójników po czym zabrał ze sobą.
                  ‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐Miłość i rodzina‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐
                  Po pięciu latach tułaczki Khor osiadł z Melicją w małym miasteczku. Melicja urodziła córeczkę, którą nazwali Nastią. Po roku Melicja zmarła na grypę. Khor popadł w depresję. Upozorował swoją śmierć po czym zabrał swoją córkę do małej wioski i tam osiedli. I tam mieszka do dziś jako drwal.
                  Umiejętności:
                  ‐ Świetna walka broniami dwuręcznymi,
                  ‐ Parkour,
                  ‐ Strzelanie z łuku,
                  ‐ Wytrzymały.
                  Wady:
                  ‐ Ślepy na lewe oko,
                  ‐ Schizofremia,
                  ‐ Słaba depresja,
                  ‐ Wyalienowany.
                  Specyfikacje:
                  ‐ Kocie oczy. (W wiosce został poddany mutacjom, jedną z nich było widzenie w ciemności lecz kosztem oczu.
                  Rodzina:
                  ‐ Córka Nastia.
                  Zawód:
                  ‐ Były Łowca Potworów.
                  ‐ Drwal teraz.
                  Ekwipunek:
                  ‐ Miecz dwuręczny,
                  ‐ Nóż (4x),
                  ‐ Lina do duszenia,
                  ‐ Łuk Cisowy,
                  ‐ Siekiera.
                  Wygląd: image
                  Ubranie:
                  ‐ Pancerz Łowcy: image
                  ‐ Normalne ubranie: image

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001 Elarid
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #783

                    avatar Kuba1001 Kuba1001

                    Zacznijmy od tego, że samica konia nazywana jest klaczą. A poza tym:

                    1. Wszystkie mutacje do usunięcia. Ewentualnie przepuszczę te oko widzące w ciemności (no oko, bo na jedno podobno jest ślepy, więc akurat na nie nic nie widzi).
                    2. Jeśli chcesz wyżej wymienioną mutację zatrzymać to lepiej opisz jak do niej doszło, bo wątpię, by prości wieśniacy mieli takową moc, która jest już zaawansowaną Magią Mutacji i/lub Alchemią.
                      Na chwilę obecną to chyba wszystko.
                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001 Elarid
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #784

                      avatar ninja618 ninja618

                      Proszę Cię bardzo, teraz wioskę bardziej opisałem i usunąłem resztę mutacji. Prosz.

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001 Elarid
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #785

                        avatar Kuba1001 Kuba1001

                        No dobra, teraz ujdzie. Graj.

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001 Elarid
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #786

                          avatar Konto usunięte Konto usunięte

                          Imię: Bradley
                          Nazwisko: Folax
                          Rasa: Człowiek
                          Pseudonim: Karath
                          Charakter:
                          *Niemiły dla elfów
                          *Przyjazny dla krasnoludów
                          *Przepełniony charyzmą.
                          Wiek: 31
                          Towarzysz: Papuga Marax
                          Majątek: 300 sztuk złota
                          Historia: Karath jako 2 letnie dziecko został porzucony, lecz znalazł go wojownik który postanowił go wyszkolić. Z czasem gdy dorastał dowiedział się że jego rodzice nie żyją a on sam nie przejął się tym. Gdy osiągnął wiek 24 lat wojownik postanowił wysłać go w świat z jedną zasadą “Nie trać swego honoru”
                          Podróżował po kontynencie spotykając wiele kobiet które chciały aby z nimi został, raz wpakował się w kłopoty przez nie więc uciekał dachami przed strażą i udało mu się to. Nienawiść do elfów spowodowała że nie raz został wygnany z karczmy przez rasę “gówno jadów” jak sam to określił. Lecz gdy zaczęły się problemy zawsze pomagały mu krasnoludy stąd jest dla nich przyjazny.
                          Umiejętności:
                          *Wspinaczka
                          *Zręczność
                          *Bardzo szybki bieg
                          *Skradanie.
                          Wady:
                          *Uparty
                          *Arogancki
                          *Szczery do bólu
                          *Ma słabość do kobiet.
                          Specyfikacje: ‐
                          Rodzina: Brak
                          Zawód: Najemnik
                          Ekwipunek: Topór ciesielski, tarcza gotycka, mały nóż.
                          Wygląd: KLIK
                          Ubranie: Hełm hoplity, czarna brygantyna, skórzane karwasze, utwardzone przylegające spodnie, skórzane buty.

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001 Elarid
                            napisał ostatnio edytowany przez
                            #787

                            avatar Kuba1001 Kuba1001

                            Rażących błędów nie widzę, więc akceptuję.

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001 Elarid
                              napisał ostatnio edytowany przez
                              #788

                              avatar Angel_Kubixarius Angel_Kubixarius

                              Imię: Septimus
                              Nazwisko: Hex
                              Rasa: pół elf pół styric
                              Pseudonim: Septim
                              Charakter: w grze
                              Wiek: 20l
                              Towarzysz: Sokół Irvin oraz koń Thelur
                              Majątek + nieruchomości: 4.000 sztuk złota oraz mała dobudowana wieża w twierdzy zokonu.
                              Historia: Septim od urodzenia był utalentowany w magii światła i magii ognia, rodzice wysłali go do akademii magicznej, ale został szybko wyrzucowy ze względu na porywczy charakter. Za karè został posłany do klasztoru, gdzie miał dużo czasu na poznawanie swych mocy i rozwijanie ich. Mimo to jego bojowy charakter dziwił mnichów, toteż wysłali go do zakonu paladynów srebrnej ręki, gdzie zaczàł od początku swą naukę od poziomu giermka. Byl on dość zdolnym uczniem, toteż w miarę szybko opanował on walkę mieczami oraz młotami, co fo magii światła i ognia zaczynał naukè na poziomie kapłana co pozwoliło mu doprowadzić magię do supremacji. Niektórzy twierdzą, że Elivatar poproszony przez Septima z pomovmcą magii światła raczyłby pizwolić temu wskrzesić kigoś raz na jakiś czas, na tyle był magiem światła o wysokim potemcjale magicznym. Co do magii ognia, cóż. Ta magia została lekko zaniedbana, choć nadal umie jà na poziomie niedouczonego maga. Tak oto awansiwał przez te kilka swoich lat by nadszedł ten dzień, dzień pasowania go na paladyna. Septim czekał na to od młodości. Jeszcze za czasów klasztornych stworzył z pomocà mnichów magicznà księgę, gdzie spisywał swoje moce, słyżyła ona ku zmniejszeniu jego zmęczenia od magii, dzisiaj oficjslnie miał dopisać do niej kilka zaklęç światła typowo bojowych, dzisiaj zostaje paladynem.
                              Umiejętności:

                              • Magia swiatła Arcymistrz
                              • Walka mieczem
                              • walka młotem paladyńskim
                              • Magia ognia ( średni)
                                Wady: podatność na magie aantyład
                                specyfikacje: posiada wiecznie przypiètą łańcuchem do jego rèki księgę magiczną z glificznie zapusanymi jego zaklęciami, dzięki ktorej ich rzucanie męczy go znacznie mniej, widzi w ciemności, wrodzona wysokiej rangi długowieczność, podatny od urodzenia na wyczuwanie magii, urodzony arcykapłan światła / paladyn wysokiej klasy.
                                Rodzina: matka elfka ‐ zapomniana, ojciec stiric ‐ zapomniany
                                Zawód: Arcykapłan światła, Rycerz zakonu srebrnej ręki, papalad i mag ognia
                                Ekwipunek: jego księga, prztzywNy paladynski młot, srebrytowy miecz, pièkna biało‐złota szata, a na niej wytrzymała średniej ciężkości stebrytowa zbroja paladyńska, ksptór z kolczugi ze srebrytu.
                                Wygląd: dam kiedyś
                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001 Elarid
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #789

                                avatar Kuba1001 Kuba1001

                                1.Arcymistrzostwo Magii Światłą wyklucza jakąkolwiek inną Magię, nawet tę najprostszą jaką jest Magia Ognia.
                                2. Walka młotem wymaga sporej siły, a Styrici nie są z niej znani. Weź zamiast tego topór, czy coś.
                                3. Albo kapłan, albo Paladyn. I o co chodzi z tym " urodzony arcykapłan światła / paladyn wysokiej klasy."?

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001 Elarid
                                  napisał ostatnio edytowany przez
                                  #790

                                  avatar Angel_Kubixarius Angel_Kubixarius

                                  Odpowiedź na pytanie: chodzi tu o genetyczne wpisanie w jego DNA wysokich zdolności magii światła. A co do tego albo albo spójrz na Anduina Wrynna. Był sobie kapłanem kaplanem kaplabem, nastaje legion i z dupy jest paladynem…

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001 Elarid
                                    napisał ostatnio edytowany przez
                                    #791

                                    avatar FD_God FD_God

                                    To nie jest Warcraft ku*wa

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001 Elarid
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #792

                                      avatar Kuba1001 Kuba1001

                                      Nadal czekam na poprawę, no i FD ma rację. Albo Kapłan, albo Paladyn. Wpisane w DNA… To nie jest lekka przesada?

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001 Elarid
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #793

                                        avatar ninja618 ninja618

                                        Imię: Nokrin.
                                        Nazwisko: Estrin.
                                        Rasa: Mroczny Elf.
                                        Pseudonim: Pan Tajemnica.
                                        Charakter:
                                        ‐ Cichy,
                                        ‐ Samotnik.
                                        Wiek: 240.
                                        Towarzysz:
                                        ‐ Człowiek > Kobieta.

                                        Imię: Varni.
                                        Nazwisko: Mimi.
                                        Wiek: 24.
                                        Ochrania Pana Smutek.
                                        Majątek + nieruchomości:
                                        ‐ Majątek: 1.000 złota.
                                        ‐ Nieruchomość: Brak.
                                        Historia:
                                        ‐ Dzieciństwo ‐
                                        Pan Smutek wychowywany był w malutkiej wsi Mrocznych Elfów renegatów. Uczony był czarnej magii lecz i białej. Gdy miał pięćdziesiąt lat jego wioskę najechały Orki. Ocalał tylko on.
                                        ‐ Poznanie towarzyszki ‐
                                        Podczas jednego zlecenia Pan Smutek uratował małą dziewczynkę, którą wziął jako swoją córkę. Przywiązała się do niego a gdy była w dorosłym wieku zakochała się w nim. Nadal próbuje się z nim związać.
                                        ‐ Jak nauczył się magii i walki ‐
                                        Gdy Pan Smutek miał siedemdziesiąt lat spotkał kobietę, jedną z najlepszych szermierzy. Zaatakował ją nie będąc pewnym czy nie jest wrogiem. Przegrał z kretesem jednak kobiecie spodobał się jego zapał w walce. Postanowiła go nauczyć walczyć. Jeśli zaś chodzi o magię, w jego rodzinnej wiosce był czarnoksiężnik, który wychowywał go jak swojego syna. Postanowił nauczyć go magii.
                                        ‐ Teraźniejszość ‐
                                        Pan Smutek jest wędrownym wojownikiem.
                                        Umiejętności:
                                        ‐ Walka bronią białą,
                                        ‐ Magia,
                                        ‐ Parkour,
                                        ‐ Wytrzymałość,
                                        ‐ Nekromancja > Zaawansowana.
                                        ‐ Magia Elektryczności > Podstawowa.
                                        Wady:
                                        ‐ Nerwica,
                                        ‐ Schizofrenia,
                                        ‐ Strach przed miłością,
                                        ‐ Ślepy na lewe oko,
                                        ‐ Bardzo słabo strzela.
                                        Specyfikacje:
                                        ‐ Widzenie w Ciemności.
                                        Rodzina:
                                        ‐ Brak.
                                        Zawód: Wędrowny Wojownik.
                                        Ekwipunek:
                                        ‐ Dwa miecze:
                                        image
                                        ‐ Nóż:
                                        image
                                        ‐ Bukłak wody.
                                        Wygląd: image
                                        Ubranie:
                                        ‐ To samo co w wyglądzie.

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        • Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001 Elarid
                                          napisał ostatnio edytowany przez
                                          #794

                                          avatar Kuba1001 Kuba1001

                                          Wspominałem kiedyś o tym ile rodzajów Magii można mieć na start i na jakim poziomie?
                                          “Majątek: 1000” Fajnie. Tysiąc czego?
                                          Widzę kilka błędów w historii. Otóż zwykłe Elfy nie najeżdżają Drowów bez powodu, a Mroczne Elfy z natury są skryte i małomówne.

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy