Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Elarid
  3. Karta Postaci

Karta Postaci

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Elarid
3.7k Posty 35 Uczestników 48.1k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #780

    avatar Angel_Kubixarius Angel_Kubixarius

    Teraz może być ?

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #781

      avatar Kuba1001 Kuba1001

      Teraz ujdzie. Akceptuję.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #782

        avatar ninja618 ninja618

        Imię: Khor.
        Nazwisko: Rigron.
        Rasa: Człowiek.
        Pseudonim: Bezdusznik.
        Charakter:
        ‐ Cichy,
        ‐ Zamknięty w sobie,
        ‐ Mało kiedy się uśmiecha,
        ‐ Ponury,
        ‐ Opiekuńczy względem córki.
        Wiek: 32
        Towarzysz:
        ‐ Koń (Kobieta, nie pamiętam jak to się nazywa jako kobieta… Xd) Celestia.
        Majątek: Domek z drewna w wiosce. 120 sztuk złota. (1000 sztuk ukryte.)
        Historia:
        ‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐Lata dziecięce‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐
        Khor urodził się w wiosce zwanej Azylem. Nie pochodzi z tej krainy, tylko z mroźnej krainy zwanej nawet przez orki Mroźnym Koszmarem. Khor szkolony był jako zabójca wiedźm, wampirów i innych pomiotów. Był najlepszym uczniem. Wioska zwana była Azylem nie bez powodu, nikt o niej nie wiedział. Zniszczono w Khorze chęć do miłości, stał się maszyną do zabijania. Najlepszy z najlepszych. Napawał strachem wszystkich. Podczas treningu został poddany mutacji oka. Wioska nigdy nie była normalną wioską, był Azylem. Azylem zabójców, wojowników, alchemików i innych wyrzutków społeczeństwa, które połączyło się wieki temu. Dlatego nikt nie powinien uważać ich za zwykW wiosce żył do dwudziestego roku życia. Później odszedł.
        ‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐Droga Łowcy‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐
        Khor w swej drodze wykonywał masę zleceń, stał się sławny. W końcu nawet najlepsze frakcje Dobra korzystały z jego usług. Zarabiał krocie. Tak pewnego razu poznał Melicję. Swoją zmarłą żonę. Ochronił ją przed bandą rozbójników po czym zabrał ze sobą.
        ‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐Miłość i rodzina‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐‐
        Po pięciu latach tułaczki Khor osiadł z Melicją w małym miasteczku. Melicja urodziła córeczkę, którą nazwali Nastią. Po roku Melicja zmarła na grypę. Khor popadł w depresję. Upozorował swoją śmierć po czym zabrał swoją córkę do małej wioski i tam osiedli. I tam mieszka do dziś jako drwal.
        Umiejętności:
        ‐ Świetna walka broniami dwuręcznymi,
        ‐ Parkour,
        ‐ Strzelanie z łuku,
        ‐ Wytrzymały.
        Wady:
        ‐ Ślepy na lewe oko,
        ‐ Schizofremia,
        ‐ Słaba depresja,
        ‐ Wyalienowany.
        Specyfikacje:
        ‐ Kocie oczy. (W wiosce został poddany mutacjom, jedną z nich było widzenie w ciemności lecz kosztem oczu.
        Rodzina:
        ‐ Córka Nastia.
        Zawód:
        ‐ Były Łowca Potworów.
        ‐ Drwal teraz.
        Ekwipunek:
        ‐ Miecz dwuręczny,
        ‐ Nóż (4x),
        ‐ Lina do duszenia,
        ‐ Łuk Cisowy,
        ‐ Siekiera.
        Wygląd: image
        Ubranie:
        ‐ Pancerz Łowcy: image
        ‐ Normalne ubranie: image

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001 Elarid
          napisał ostatnio edytowany przez
          #783

          avatar Kuba1001 Kuba1001

          Zacznijmy od tego, że samica konia nazywana jest klaczą. A poza tym:

          1. Wszystkie mutacje do usunięcia. Ewentualnie przepuszczę te oko widzące w ciemności (no oko, bo na jedno podobno jest ślepy, więc akurat na nie nic nie widzi).
          2. Jeśli chcesz wyżej wymienioną mutację zatrzymać to lepiej opisz jak do niej doszło, bo wątpię, by prości wieśniacy mieli takową moc, która jest już zaawansowaną Magią Mutacji i/lub Alchemią.
            Na chwilę obecną to chyba wszystko.
          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001 Elarid
            napisał ostatnio edytowany przez
            #784

            avatar ninja618 ninja618

            Proszę Cię bardzo, teraz wioskę bardziej opisałem i usunąłem resztę mutacji. Prosz.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001 Elarid
              napisał ostatnio edytowany przez
              #785

              avatar Kuba1001 Kuba1001

              No dobra, teraz ujdzie. Graj.

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001 Elarid
                napisał ostatnio edytowany przez
                #786

                avatar Konto usunięte Konto usunięte

                Imię: Bradley
                Nazwisko: Folax
                Rasa: Człowiek
                Pseudonim: Karath
                Charakter:
                *Niemiły dla elfów
                *Przyjazny dla krasnoludów
                *Przepełniony charyzmą.
                Wiek: 31
                Towarzysz: Papuga Marax
                Majątek: 300 sztuk złota
                Historia: Karath jako 2 letnie dziecko został porzucony, lecz znalazł go wojownik który postanowił go wyszkolić. Z czasem gdy dorastał dowiedział się że jego rodzice nie żyją a on sam nie przejął się tym. Gdy osiągnął wiek 24 lat wojownik postanowił wysłać go w świat z jedną zasadą “Nie trać swego honoru”
                Podróżował po kontynencie spotykając wiele kobiet które chciały aby z nimi został, raz wpakował się w kłopoty przez nie więc uciekał dachami przed strażą i udało mu się to. Nienawiść do elfów spowodowała że nie raz został wygnany z karczmy przez rasę “gówno jadów” jak sam to określił. Lecz gdy zaczęły się problemy zawsze pomagały mu krasnoludy stąd jest dla nich przyjazny.
                Umiejętności:
                *Wspinaczka
                *Zręczność
                *Bardzo szybki bieg
                *Skradanie.
                Wady:
                *Uparty
                *Arogancki
                *Szczery do bólu
                *Ma słabość do kobiet.
                Specyfikacje: ‐
                Rodzina: Brak
                Zawód: Najemnik
                Ekwipunek: Topór ciesielski, tarcza gotycka, mały nóż.
                Wygląd: KLIK
                Ubranie: Hełm hoplity, czarna brygantyna, skórzane karwasze, utwardzone przylegające spodnie, skórzane buty.

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #787

                  avatar Kuba1001 Kuba1001

                  Rażących błędów nie widzę, więc akceptuję.

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001 Elarid
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #788

                    avatar Angel_Kubixarius Angel_Kubixarius

                    Imię: Septimus
                    Nazwisko: Hex
                    Rasa: pół elf pół styric
                    Pseudonim: Septim
                    Charakter: w grze
                    Wiek: 20l
                    Towarzysz: Sokół Irvin oraz koń Thelur
                    Majątek + nieruchomości: 4.000 sztuk złota oraz mała dobudowana wieża w twierdzy zokonu.
                    Historia: Septim od urodzenia był utalentowany w magii światła i magii ognia, rodzice wysłali go do akademii magicznej, ale został szybko wyrzucowy ze względu na porywczy charakter. Za karè został posłany do klasztoru, gdzie miał dużo czasu na poznawanie swych mocy i rozwijanie ich. Mimo to jego bojowy charakter dziwił mnichów, toteż wysłali go do zakonu paladynów srebrnej ręki, gdzie zaczàł od początku swą naukę od poziomu giermka. Byl on dość zdolnym uczniem, toteż w miarę szybko opanował on walkę mieczami oraz młotami, co fo magii światła i ognia zaczynał naukè na poziomie kapłana co pozwoliło mu doprowadzić magię do supremacji. Niektórzy twierdzą, że Elivatar poproszony przez Septima z pomovmcą magii światła raczyłby pizwolić temu wskrzesić kigoś raz na jakiś czas, na tyle był magiem światła o wysokim potemcjale magicznym. Co do magii ognia, cóż. Ta magia została lekko zaniedbana, choć nadal umie jà na poziomie niedouczonego maga. Tak oto awansiwał przez te kilka swoich lat by nadszedł ten dzień, dzień pasowania go na paladyna. Septim czekał na to od młodości. Jeszcze za czasów klasztornych stworzył z pomocà mnichów magicznà księgę, gdzie spisywał swoje moce, słyżyła ona ku zmniejszeniu jego zmęczenia od magii, dzisiaj oficjslnie miał dopisać do niej kilka zaklęç światła typowo bojowych, dzisiaj zostaje paladynem.
                    Umiejętności:

                    • Magia swiatła Arcymistrz
                    • Walka mieczem
                    • walka młotem paladyńskim
                    • Magia ognia ( średni)
                      Wady: podatność na magie aantyład
                      specyfikacje: posiada wiecznie przypiètą łańcuchem do jego rèki księgę magiczną z glificznie zapusanymi jego zaklęciami, dzięki ktorej ich rzucanie męczy go znacznie mniej, widzi w ciemności, wrodzona wysokiej rangi długowieczność, podatny od urodzenia na wyczuwanie magii, urodzony arcykapłan światła / paladyn wysokiej klasy.
                      Rodzina: matka elfka ‐ zapomniana, ojciec stiric ‐ zapomniany
                      Zawód: Arcykapłan światła, Rycerz zakonu srebrnej ręki, papalad i mag ognia
                      Ekwipunek: jego księga, prztzywNy paladynski młot, srebrytowy miecz, pièkna biało‐złota szata, a na niej wytrzymała średniej ciężkości stebrytowa zbroja paladyńska, ksptór z kolczugi ze srebrytu.
                      Wygląd: dam kiedyś
                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001 Elarid
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #789

                      avatar Kuba1001 Kuba1001

                      1.Arcymistrzostwo Magii Światłą wyklucza jakąkolwiek inną Magię, nawet tę najprostszą jaką jest Magia Ognia.
                      2. Walka młotem wymaga sporej siły, a Styrici nie są z niej znani. Weź zamiast tego topór, czy coś.
                      3. Albo kapłan, albo Paladyn. I o co chodzi z tym " urodzony arcykapłan światła / paladyn wysokiej klasy."?

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001 Elarid
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #790

                        avatar Angel_Kubixarius Angel_Kubixarius

                        Odpowiedź na pytanie: chodzi tu o genetyczne wpisanie w jego DNA wysokich zdolności magii światła. A co do tego albo albo spójrz na Anduina Wrynna. Był sobie kapłanem kaplanem kaplabem, nastaje legion i z dupy jest paladynem…

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001 Elarid
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #791

                          avatar FD_God FD_God

                          To nie jest Warcraft ku*wa

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001 Elarid
                            napisał ostatnio edytowany przez
                            #792

                            avatar Kuba1001 Kuba1001

                            Nadal czekam na poprawę, no i FD ma rację. Albo Kapłan, albo Paladyn. Wpisane w DNA… To nie jest lekka przesada?

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001 Elarid
                              napisał ostatnio edytowany przez
                              #793

                              avatar ninja618 ninja618

                              Imię: Nokrin.
                              Nazwisko: Estrin.
                              Rasa: Mroczny Elf.
                              Pseudonim: Pan Tajemnica.
                              Charakter:
                              ‐ Cichy,
                              ‐ Samotnik.
                              Wiek: 240.
                              Towarzysz:
                              ‐ Człowiek > Kobieta.

                              Imię: Varni.
                              Nazwisko: Mimi.
                              Wiek: 24.
                              Ochrania Pana Smutek.
                              Majątek + nieruchomości:
                              ‐ Majątek: 1.000 złota.
                              ‐ Nieruchomość: Brak.
                              Historia:
                              ‐ Dzieciństwo ‐
                              Pan Smutek wychowywany był w malutkiej wsi Mrocznych Elfów renegatów. Uczony był czarnej magii lecz i białej. Gdy miał pięćdziesiąt lat jego wioskę najechały Orki. Ocalał tylko on.
                              ‐ Poznanie towarzyszki ‐
                              Podczas jednego zlecenia Pan Smutek uratował małą dziewczynkę, którą wziął jako swoją córkę. Przywiązała się do niego a gdy była w dorosłym wieku zakochała się w nim. Nadal próbuje się z nim związać.
                              ‐ Jak nauczył się magii i walki ‐
                              Gdy Pan Smutek miał siedemdziesiąt lat spotkał kobietę, jedną z najlepszych szermierzy. Zaatakował ją nie będąc pewnym czy nie jest wrogiem. Przegrał z kretesem jednak kobiecie spodobał się jego zapał w walce. Postanowiła go nauczyć walczyć. Jeśli zaś chodzi o magię, w jego rodzinnej wiosce był czarnoksiężnik, który wychowywał go jak swojego syna. Postanowił nauczyć go magii.
                              ‐ Teraźniejszość ‐
                              Pan Smutek jest wędrownym wojownikiem.
                              Umiejętności:
                              ‐ Walka bronią białą,
                              ‐ Magia,
                              ‐ Parkour,
                              ‐ Wytrzymałość,
                              ‐ Nekromancja > Zaawansowana.
                              ‐ Magia Elektryczności > Podstawowa.
                              Wady:
                              ‐ Nerwica,
                              ‐ Schizofrenia,
                              ‐ Strach przed miłością,
                              ‐ Ślepy na lewe oko,
                              ‐ Bardzo słabo strzela.
                              Specyfikacje:
                              ‐ Widzenie w Ciemności.
                              Rodzina:
                              ‐ Brak.
                              Zawód: Wędrowny Wojownik.
                              Ekwipunek:
                              ‐ Dwa miecze:
                              image
                              ‐ Nóż:
                              image
                              ‐ Bukłak wody.
                              Wygląd: image
                              Ubranie:
                              ‐ To samo co w wyglądzie.

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001 Elarid
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #794

                                avatar Kuba1001 Kuba1001

                                Wspominałem kiedyś o tym ile rodzajów Magii można mieć na start i na jakim poziomie?
                                “Majątek: 1000” Fajnie. Tysiąc czego?
                                Widzę kilka błędów w historii. Otóż zwykłe Elfy nie najeżdżają Drowów bez powodu, a Mroczne Elfy z natury są skryte i małomówne.

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001 Elarid
                                  napisał ostatnio edytowany przez
                                  #795

                                  avatar Kuba1001 Kuba1001

                                  Od biedy już ujdzie.

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001 Elarid
                                    napisał ostatnio edytowany przez
                                    #796

                                    avatar Bilolus1 Bilolus1

                                    Imię: Znait’es’kaf (w tłumaczeniu Strażnik)
                                    Nazwisko: ‐
                                    Rasa: Upiór
                                    Pseudonim: Strażnik
                                    Charakter: Bezduszny, całkowicie pochłonięty swoją misją
                                    Wiek: 25432 lata(uzgodnione z kubą ;v)
                                    Towarzysz:‐
                                    Majątek:‐
                                    Historia:

                                    Przed wiekami
                                    Znait nie narodził się, on został ukształtowany przez Bogów w czasach gdy Melkis siał na świecie spustoszenie, jego misją miało być…przeszkadzanie ich największemu wrogu, dlatego nadali mu potężną moc zdolną do zatrzymania każdej istoty. Jednak potęga złego boga dosięgły nawet Strażnika…wypaczyły jego moc przez co ten oszalał i zamiast zatrzymywania jedynie Melkisa i jego sług zaczął to robić z każdym napotkanym podróżnym…zawsze zadawał trzy pytania a jeśli ów podróżnik przy którymś się pomylił Znait ową osobę zabijał lub jeśli ta uciekła polował na nią bez wytchnienia, ponoć gdy Bogowie przed tysiącleciami wyruszyli by zniszczyć Melkisa Znait zatrzymał ich i…zadał trzy pytania.

                                    Teraz
                                    Teraz Znait błąka się po świecie zatrzymując każdą napotkaną osobę, nie zależnie od płci,wieku czy rasy. Owiały go nawet legendy a bardzi napisali o nim kilka pieśni których jednak się unika, najsłynniejszą z nich jest ta ochrzczona jego własnym imieniem “Strażnik”
                                    Umiejętności: Magia Dźwięku na poziomie zaawansowanym, Magia Bólu na poziomie mistrzowskim, Zna bardzo dobrze magię mroku, jednak wykorzystuje z niej tylko możliwość teleportacji, Jest bardzo szybki i silny.
                                    Wady: Mimo iż został utworzony przez Bogów jest wrażliwy na magię światła…jednak ta nie może go zabić, najwyżej potężnie zranić. Jego arogancja jest niepomierzalna, nie ważne czy jesteś wieśniakiem czy królem z armią za sobą ‐ i tak spróbuje cie zatrzymać, Nie potrafi mówić, Wielokrotnie zatrzymywał posłańców bogów ‐ a czasem nawet ich zabijał przez co nie jest zbyt lubiany przez większość z nich. Strażnik szuka także krypty w której zamknięto Melkisa, uznał że byłby jej najlepszym strażnikiem…
                                    Specyfikacje: ‐
                                    Rodzina: ‐
                                    Zawód: Strażnik
                                    Ekwipunek: Oprócz pancerza w którym jest osadzony dzierży dwa owiane legendami miecze ofiarowane mu przez bogów.
                                    Wygląd: Mierzy on około dwóch i pół metra wzrostu.
                                    image

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001 Elarid
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #797

                                      avatar Kuba1001 Kuba1001

                                      Akceptuję, w związku z łapówk… Ważnym miejscem w fabule, no i tym, że po jej wykonaniu chyba długo nie pożyje.
                                      A, i odpisz Baronem :V
                                      Angel:
                                      Daj znać jak skończysz. Jeśli skończysz…

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001 Elarid
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #798

                                        avatar Konto usunięte Konto usunięte

                                        Imię:Kasabla
                                        Nazwisko:Kherit
                                        Rasa:Goblin
                                        Pseudonim:
                                        Charakter:Chytry, przebiegły, zimny, dość strachliwy
                                        Wiek:35
                                        Towarzysz:
                                        Goblińska szajka składająca się z:
                                        15 łuczników:
                                        orig00.deviantart.net/6e94/f/2011/116/d/7/goblin_sniper_by_sumerky‐d3ewxos.jpg
                                        20 wojowników:
                                        s‐media‐cache‐ak0.pinimg.com/564x/cb/aa/bc/cbaabc6bb8f0882228e777b14548d88d.jpg
                                        1 szamana:
                                        vignette1.wikia.nocookie.net/warhammeronline/images/9/94/Goblin_shaman_concept_art.jpg/revision/latest?cb=20060923125903
                                        3 wilków.
                                        //Dałem linki, bo uznałem, że 3 obrazki to za dużo.//
                                        Majątek + nieruchomości:Mała goblińska wioska w jaskiniach oraz fort na wejściu do jaskin. Wioska ma na oko 100 mieszkańców. 500 złotych monet i trochę zrabowanych rzeczy od orków wartych około 300 monet.
                                        Historia:
                                        Cała przeszłość Kasabli jest przepełniona nienawiścią do Orków. Od momentu w którym Orkowe wojsko spaliło jego wioskę do teraz. Prawie całe swoje życie spędził walcząc z pomniejszymi wioskami orków oraz zawieraniu przyjaźni z innym goblinami. Większość swojego życia spędził na tworzeniu wioski i naprawie fortu na wiosce. Nie było to łatwe, lecz jakoś mu się udało. Po stracie najlepszego przyjaciela popadł w alkoholizm i jeszcze bardziej znienawidził orków. Kiedyś nawet chciał iść z nimi na wojnę, lecz jego ludzie go powstrzymali.
                                        Umiejętności:
                                        ‐Dobrze się handluje.
                                        ‐Dobrze dowodzi.
                                        ‐Dość inteligenty jak na goblina.
                                        Wady:
                                        ‐Jak na goblina jest dość słabym inżynierem.
                                        ‐Niezbyt dobrze strzela z łuku.
                                        ‐Ma lekką słabość do alkoholu, szczególnie grogu.
                                        Specyfikacje: Oprócz blizn, opryszczki i innych typowych goblińskich szajsów ma jeszcze dużą bliznę na brodzie, widać mu kość.
                                        Rodzina:Nie ma bladego pojęcia czy ktoś z jego rodziny żyje.
                                        Zawód:Szef bandy złodziejaszków i zarządca wioski.
                                        Ekwipunek:
                                        ‐Włócznia bojowa,
                                        ‐krótki ząbkowany miecz,
                                        ‐3 butelki grogu przewieszone przez pasek,
                                        ‐Mapa wioski,
                                        ‐20 monet,
                                        ‐Pochodnia i krzemień,
                                        ‐Lina około 5 metrowa.
                                        Wygląd:image
                                        Ubranie:Gdy nie chodzi w zbroi(Rysunek powyżej) to nosi ubranie ze skór wielu zwierząt, głównie jeleni i rosomaków.

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        • Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001 Elarid
                                          napisał ostatnio edytowany przez
                                          #799

                                          avatar W_D_Gaster W_D_Gaster

                                          Imię: Vergil
                                          Nazwisko: Sparda
                                          Rasa: Pół‐demon pół‐człowiek
                                          Charakter: Zimny, nieprzyjazny, oschły, bezlitosny, surowy
                                          Wiek: 27 lat
                                          Towarzysz: Mały Cerber (wielkości zwykłego wilka)
                                          Majątek: 2000 sztuk złota
                                          Historia: Vergil żył w szczęśliwej rodzinie. Nie był to typowy przypadek gdzie demon spłodził syna i odszedł. Sparda i Matka Vergila bardzo się kochali. Z ich związku narodził się Vergil i jego brat Dante. Vergil i jego brat spędzili całe dzieciństwo trenując. Vergil walkę Yamato (kataną którą otrzyma od ojca) oraz magię powietrza, a Dante Rebellionem (dwóręczny miecz). Vergil przez wiele lat wyszkolił się w walce kataną i używaniu magii wiatru (ściśle powiązana z Yamato) perfekcyjnie. Z czasem również nauczył się techniki szybkiego wiatru podczas studiowania magii wiatru. Pewnego dnia stwierdził, że opuszcza rodzinny dom i wyrusza w świat szukać większej mocy.
                                          Umiejętności: Magia Powietrza (Mistrzowskie), Szybki Wiatr, Mistrzowska walka kataną,
                                          Wady: Nie może nauczyć się innej magii od tej które podałem w umiejętnościach, używa jedynie yamato które dostał od ojca, jest arogancki.

                                          Specyfikacje: Brak
                                          Rodzina:
                                          Ojciec ‐ Sparda ‐ żyje
                                          Matka ‐ Ewa ‐ żyje
                                          Brat ‐ Dante ‐ żyje
                                          Zawód: Najemnik ale może wykonywać też inne prace
                                          Ekwipunek: Yamato, Pas w którym są kieszonki na fiolki z trucizną.
                                          Wygląd: image
                                          Ubranie: Takie jak na obrazku wyżej.

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy