Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Oskad
  3. Sugestie, czyli temat organizacyjny

Sugestie, czyli temat organizacyjny

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Oskad
162 Posty 6 Uczestników 3.2k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #105

    avatar Vader0PL Vader0PL

    Thx.

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #106

      avatar MrCC4 MrCC4

      Proszę. Teraz jadę do babci na obiad, a potem prosto do znajomka, ale jak wrócę postaram się opisać resztę

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #107

        avatar MrCC4 MrCC4

        Miałem cień nadziei że to już będzie sprawdzone Kuba
        Nie żebym cię popędzał, ale trzy miesiące spokojnie by wystarczyły żeby sprawdzić taki trzosik

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001 Elarid
          napisał ostatnio edytowany przez
          #108

          avatar Kuba1001 Kuba1001

          A ja to miałem cień nadziei, że w końcu wskrzesisz jakąś grupę. Obaj się zawiedliśmy, jak widać.
          Jutro ogarnę, choć nic nie obiecuję, cały tydzień muszę ładnie zapi***alać.

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001 Elarid
            napisał ostatnio edytowany przez
            #109

            avatar MrCC4 MrCC4

            Kubuś, żebym ożywił Królestwo lub Armagedon potrzebuję twoich odpisów bo swoje porobiłem
            A turę do 2222 już robię (powoli, ale do skutku)

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001 Elarid
              napisał ostatnio edytowany przez
              #110

              avatar Kuba1001 Kuba1001

              Nie będę ożywiać żadnego Armagedonu, już mnie nie kręci. W Królestwie odpiszę kiedyś tam.

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001 Elarid
                napisał ostatnio edytowany przez
                #111

                avatar Trinitrotoulentn Trinitrotoulentn

                Wiem, że to mało istotne, ale mnie w oczy ukuło. Sugeruję zmienić powiedzonko Smithsona 1590 na “Słyszysz strzały, myślisz Smithson” czy coś w tym stylu, bo obecne za nic nie brzmi jak powiedzonko

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #112

                  avatar Kuba1001 Kuba1001

                  Zobaczy się.

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • ReichtangleR Niedostępny
                    ReichtangleR Niedostępny
                    Reichtangle
                    napisał ostatnio edytowany przez Reichtangle
                    #113

                    Propozycja organizacji.
                    Wizjonerzy
                    Zgromadzenie ludzi pragnących poznać magię Oskad. Ci pseudonaukowcy wierzą, że sekret magii używanej przez stworzenia leży w ich anatomii. Za pomocą sekcji i wiwisekcji próbują odkryć jaka część ciała istot uzdolnionych magicznie daje im moc i czy można dzięki niej zaszczepić magię u ludzi. Frakcja powstała już w Criannie, zapoczątkowało ją kilku magnatów, którzy za pomocą prywatnej fortuny zebrali wokół siebie wszelkich cyrulików, okultystów i uczonych, którzy mieli taką samą wizje i rozpoczęli badania. Opinia publiczna od razu potępiłaby takie działania, dlatego wszystko odbywało się podziemiu, pieniądze szlachciców zapewniały wystarczającą dyskrecje. Po odkryciu nowego kontynentu część członków wyemigrowała do Oskad, z uwagi na dużą ilość obiektów badawczych w postaci tubylców, którzy w dodatku są zacofani technologicznie w porównaniu do Elfów czy Krasnoludów, a tym samym stanowią łatwy cel. Wizjonerzy, jak każą się nazywać, urzędują jedynie w Imperium i Dodge City. To tam werbują miejscowych łowców nagród, którzy dostarczają nieszczęsnych tubylców. Całość odbywa się w głębokiej tajemnicy, tuż pod nosem Szeryfów i uczciwych mieszkańców. Interesy załatwia się ciemnych kątach saloonów, a porwane osoby wywozi się na odległe opuszczone lub wynajęte farmy, gdzie Wizjonerzy dokonują swoich eksperymentów.

                    "Jeśli pracujesz na życie, po co zabijasz się pracą?"
                    Tuco Benedicto Pacífico Juan María Ramírez

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • RadiotelegrafistaR Niedostępny
                      RadiotelegrafistaR Niedostępny
                      Radiotelegrafista Metro 2035
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #114

                      Podoba mi się to.

                      "I am who I am, Simon. I can't give you more than that. "

                      Samantha "The Cat" (Infinity Train)

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001 Elarid
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #115

                        Mi też, ale trochę przesadziłeś, bo jednak ludzie, którzy nie mogą władać Magią, nie przepadają za nią, tak jak za innymi rasami, więc ja proponowałbym przeniesienie Wizjonerów do podziemia, bo jakby działali jawnie, to w końcu jacyś średnio ogarnięci osadnicy przyszliby do nich z pochodniami i widłami.

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • ReichtangleR Niedostępny
                          ReichtangleR Niedostępny
                          Reichtangle
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #116

                          Poprawiłęm

                          "Jeśli pracujesz na życie, po co zabijasz się pracą?"
                          Tuco Benedicto Pacífico Juan María Ramírez

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001 Elarid
                            napisał ostatnio edytowany przez
                            #117

                            No i teraz jest miodnie. Wrzucę później, jakby zapomniał, to daj znać, ale oficjalnie to już jest przeze mnie zaakceptowane, więc można robić postać, gdyby kogoś to kręciło.

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • RadiotelegrafistaR Niedostępny
                              RadiotelegrafistaR Niedostępny
                              Radiotelegrafista Metro 2035
                              napisał ostatnio edytowany przez Radiotelegrafista
                              #118

                              Wielka Rzeka Mordan

                              Jedna z najpotężniejszych rzek Oskad, biorąca swój początek w niezbadanych, dzikich rejonach kontynentu, a następnie rozlewająca się przez lasy, stepy i półpustynie aż do ujścia w oceanie. W najszerszych miejscach jest szeroka nawet na ponad pół kilometra. Rzeka łączy sobą wiele miast i miasteczek położonych nad jej brzegiem prężną żeglugą rzeczną. Jej wodami pływają wielkie barki parowe, transportując drewno, zboża, surowce. Nie rzadziej widać mniejsze jednostki, przewożące poupychanych w ładowniach niewolników, a także promy, którymi mniej i bardziej zamożni podróżują między miejscowościami wybrzeża. Najdalej położonym portem i ostatnim cywilizowanym miejscem na rzece jest port Czaty, i choć w rzeczywistości pewna odległość dzieli go od miasta, to spełnia ważną rolę w jego gospodarce, szczególnie w obrocie niewolnikami.
                              Nie wolno także zapomnieć o tym, że Mordan nie płynie wyłącznie miodem i mlekiem. Od pewnego czasu na rzece coraz śmielej rozwija się piractwo. Małe i zwinne łodzie bandytów napadają na bezbronne jednostki, mordując i grabiąc kosztowne towary. Co bogatsi przedsiębiorcy wynajmują strzelców, których zadaniem jest ochrona transportów, ale niewielu stać na taki luksus. Politycy w Criannie już od wielu miesięcy starają się wymyślić dobre rozwiązanie tego problemu i coraz częściej pada propozycja utworzenia uzbrojonej Straży Rzecznej…

                              "I am who I am, Simon. I can't give you more than that. "

                              Samantha "The Cat" (Infinity Train)

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • RadiotelegrafistaR Niedostępny
                                RadiotelegrafistaR Niedostępny
                                Radiotelegrafista Metro 2035
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #119

                                Chyba skończyłem.

                                "I am who I am, Simon. I can't give you more than that. "

                                Samantha "The Cat" (Infinity Train)

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001 Elarid
                                  napisał ostatnio edytowany przez
                                  #120

                                  Akceptuję, możesz dodać.

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • TypownickiT Niedostępny
                                    TypownickiT Niedostępny
                                    Typownicki
                                    napisał ostatnio edytowany przez Typownicki
                                    #121

                                    (Bardzo się nad tym naprawcowałem, ale czuje że to nadal W.I.P)

                                    Sugestia: Rasa Grywalna

                                    Grzechotnicy:

                                    Wielu już spotkało się z grzechotnikami, wędrując po pustyniach. Najczęściej łatwo było je odeprzeć, zabić, lecz z tymi tutaj, będzie o wiele trudniej.

                                    Grzechotnicy to rasa zamieszkująca najczęściej gorące pustynię, zakldają tam gniazda, które z czasem i przy odrobinie pracy, może zamienić się z niewielkie miasto. Pojedyncze osobniki pojawiają się w miastach by dostać robotę. Rzadko jednak wchodzą w interakcje z kimkolwiek. Najczęściej ta rasa zostaje na pustyni i czeka na przejeżdżających bandytów, lub kogokolwiek kto pojawia się na pustyni.

                                    Trudno określić kiedy Grzechotnicy przestali być normalnymi wężami, a stali się rasą łowców. Wielu spekuluję, że może miała coś z tym wspólnego magia, ale tu zaczynają się dyskusje, która. Jedni mówią, że to ta mroczna, a inni bronią się tą dobrą. Sami Grzechotnicy wydają się nie wiedzieć, kto dał im możliwość życia jak inni ludzie, albo po prostu nie pokazują wszystkich kart. Jest wiadome, że pojawili się na pewno więcej niż jeden wiek temu, bo wtedy już z gazetach pojawiały się opowieści szaleńców o ich spotkaniach z wężo-ludźmi

                                    Grzechotnicy nie są stałociepli, więc żar pustyni im tak nie przeszkadza. (Nie jestem biologiem, więc poprawcie mnie jakbym się pomylił.) Ponadto mogą widzieć w termowizji, a ich jadowite kły czynią z nich perfekcyjnych łowców.

                                    Męscy przedstawiciele Grzechotników najczęściej trudnią się interesami wymagającymi mniejszej lub większej przemocy, na przykład łowcy nagród, praca jako bandyta. Dlaczego? Ponieważ są oni dość biedną rasą, która, żyjąc na pustyni, nie miała zbyt godnego dzieciństwa, a może węże po prostu tak mają? Nie wiem, nie za bardzo się w to wierzy. Z magią radzi sobię tylko niewielka część, a i tak woli polegać na swoich atutach.

                                    Żeńska strona jest natomiast powiązana z… jak by to rzec? “Intymnym” biznesem, lub po prostu pracują jako kelnerki w barach, gdzie i tak narażają się na bardzo nieciekawe spotkania. Okazjonalnie można zobaczyć i wężową bandytkę, ale to bardzo rzadka rzecz, gdyż u żeńskich osobników jad nie jest aż tak mocny jak u tych męskich. Jednak dalej może sprawić że nie wyjdziesz z łóźka przez tydzień.

                                    Grzechotnicy to antropomorficzne, zgadłeś, grzechotniki. Mierzą do 2 i pół metra u mężczyzn i do 1,8 metrów u kobiet. Ich łuski przeważnie są brązowe, ale można spotkać także odmiany krwisto-czerwone, zielone itp.
                                    Zawsze mają po dwie ręce, które są najczęściej średnio lub mocno umięśnione. Zamiast nóg, długi ogon zakończony grzechotką, lub jakąś spluwą, gdyż niektórzy inżynierzy potrafią zrobić prawdziwe arcydzieła, gdy zapłaci im się właściwie, ale tu właśnie dlaczego tylko niektórzy takie mają, zapłata.

                                    Nie mogłem znaleźć odpowiedniego zdjęcia, dlatego na razie po prostu ich opisałem. Dam jak znajdę

                                    "Antropomorficzne węże są spoko."

                                    Ja-2k2k

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • ReichtangleR Niedostępny
                                      ReichtangleR Niedostępny
                                      Reichtangle
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #122

                                      Podoba mi się to. Ale nie wiem jak Kuba to zaimplementuje do rozgrywki. No bo co? Od początku gry żaden z graczy ich nie spotkał, a teraz naglę staną się częstym widokiem w miastach? W dodatku ludzie mają głęboką niechęć do innych ras, więc nie wiem czy tak niezwykłe istoty jak grzechotniki mogłyby od tak chodzić po mieście i brać zlecenia. Niemniej, chciałbym aby taka rasa się pojawiła

                                      "Jeśli pracujesz na życie, po co zabijasz się pracą?"
                                      Tuco Benedicto Pacífico Juan María Ramírez

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • TypownickiT Niedostępny
                                        TypownickiT Niedostępny
                                        Typownicki
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #123

                                        No to ja wracam do pisania, i guess.

                                        "Antropomorficzne węże są spoko."

                                        Ja-2k2k

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        • RadiotelegrafistaR Niedostępny
                                          RadiotelegrafistaR Niedostępny
                                          Radiotelegrafista Metro 2035
                                          napisał ostatnio edytowany przez
                                          #124

                                          Wydaje mi się, że jak już to powinny siedzieć gdzieś głęboko w swoich zadupiach i nie pokazywać się.

                                          "I am who I am, Simon. I can't give you more than that. "

                                          Samantha "The Cat" (Infinity Train)

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy