Sugestie, czyli temat organizacyjny
-
Są tylko dwie, a mam tu raczej na tyle ogarniętych graczy, żebym nie musiał zaglądać ich postaciom między nogi, więc dopóki nie pojawią się jakieś cholerne trapy, ta rubryka jest zbędna, tak było w założeniu.
-
~~**A może dodasz też to do kp, by można było skopiować już od razu z kodem?**~~
-
A jak to się robi?
-
p ``` p
-
To trzeba dodać, ale bez tych “p”.
-
@Kubeł1001 napisał w Sugestie, czyli temat organizacyjny:
A jak to się robi?
Tam w tym pasku na górze jest oznaczony </> jako coś takiego :v
-
Gotowe, Wy leniwe gnojki.
-
Magia imaginacyjna - Magia stworzona z połączenia szamanizmu i magii światła bądź mroku. Narzuca ona wizję maga na innych, powodując że istota widzi i słyszy rzeczy nieistniejące, mające miejsce jedynie w wyobraźni maga. Stworzona ona została przez maga zafascynowanego magią zielonoskórych szamanów, chcąc osiągnąć te same efekty co ich przyzwanie przodków za pomocą znanych mu magii. Magia ta nie ma podłoża fizycznego i jedyne czego wymaga to stosownej dawki mocy i wyobrażenia danego efektu. Za pomocą wiary i wyobraźni mag może widzieć dany przedmiot bądź istotę. Im większy obszar tym więcej mocy, i tym więcej detali potrzebne jest do zmaterializowania danego efektu. W wypadku jeśli detale nie będą idealne a ktoś to zauważy iluzja zacznie słabnąć aż do kompletnego jej zniszczenia, im inteligentniejsza i spostrzegawcza jest istota, tym mniej błędów wytrzymuję iluzja. Może ona zostać użyta zarówno jako pomoc jak i przeszkoda. Do użycia wymagana jest co najmniej podstawowa wiedza na temat magii mroku bądź światła. W rękach mistrza może nawet zabić przez zbyt realne reakcję mózgu.
-
No jest to w zasadzie wyjęcie sztuczek myślowych z Magii Światła czy Mroku i zrobienie z tego osobnych arkanów, ale niech będzie. Ogółem w moich grupach jest taka zasada, że jak chcesz coś dodać, to tworzysz pełny, gotowy opis, bo skoro to Twoja sugestia, to ja nie zamierzam jej opisywać. Także zrób na spokojnie opis tej Magii, choćby przekształcając ździebko ten swój post, a ja pewnie w dzień ją dodam.
-
Jest
-
Akceptuję, później wpiszę, a Ty możesz zabierać się już za postać.
-
Tigerianie - rasa humanoidalnych kotowatych, ktöre wyróżniają się na tle innych ras swoją brutalnością, a także wszystkożernością w dosłownym znaczeniu. Tigerianie dzielą się między sobą na różne odmiany kotowatych i tak mamy tigerian tygrysiej, lwiej czy też panterzej odmiany. Między sobą samce Tigerian walczą o dominację nad watahą i możliwości dowodzenia nią. Samce tej rasy z reguły mierzą od metra osiemdziesiąt do dwöch metrów i trzydziestu pięciu centymetrów wzrostu, jednak za standardowy wzrost uznaje się dwa metry. Najciekawsza jest dzikość i jednoczesne połączenie cywilizacji. Tigerianie są czymś pomiędzy elfami a orkami, z jednej strony żyją w lasach, a z drugiej strony mogą równie dobrze żyć w każdym innym środowisku. Tam gdzie dużo i duża zwierzyna, tam zjawiają się przedstawiciele tej kociej ras. Nie są aż takimi dzikusami jak wydaje się innym, gdyż już dawno opanowali procesy metalurgiczne jak choćby przetapianie żelaza i tworzenie z niego stali.
Wielu Tigerian opuszcza watahy, żeby szukać szczęścia. Trafiają wtedy najczęściej do orczych band, gdzie mogą się wykazać. Rasa ma predyspozycje magiczne do Magii Ziemi. Jucha Tigerian jest koloru błękitnego, a jednocześnie wykazują oni odporność na padnięcia ofiarą maga krwi, być może ma to związek z inną strukturą osocza. Przedstawiciele tej rasy są podzieleni w przypadku demonów. Jedni kolaborują, drudzy nienawidzą za spalenie lasów…
-
Dodać to mogę, przeciwwskazań nie widzę, inna kwestia, czy komuś się to przyda, skoro jedynym graczem od jakiegoś czasu był Bulwa, który i tak przestał odpisywać.
-
Jestem chętny do gry, jeżeli to coś znaczy.
-
Wcześniej odpisywałem, mając tu tylko jedną aktywną postać, jeśli rzeczywiście chce ci się zrobić KP i grać, to zapraszam. Tak czy siak, sugestia zaakceptowana.