REGULAMIN


  • Wrogie niebo Legion Dusz Mistrz Gry

    REGULAMIN dla każdego członka grupy:

    1. Każdy stosuje się do regulaminu wieloswiat.pl.
    2. Zasady mogą zostać uzupełniane „w locie”, wzorem kodeksu Alcatraz.
    3. Zakazuje się tworzenia nowych tematów.
    4. Reklamowanie innych grup bez zgody właściciela jest zakazane.
    5. Należy stosować się do ogólnie przyjętych form kultury oraz netykiety, gramatyki i interpunkcji języka polskiego.
    6. Zabrani się spamowania, trollowania, bezpodstawnych kłótni, obrażania innych.
    7. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go.
    8. Należy się szanować nawzajem, każdy ma prawo do własnego zdania.
    9. Nie wolno publikować tematów i postów naruszających Polskie lub międzynarodowe Prawo.
    10. Niedopuszczalne są sytuacje, w których użytkownik umyślnie stara się działać przeciw istnieniu czy poprawnemu działaniu grupy.
    11. GM ma decydujący głos w sprawach mających bezpośredni wpływ na rozgrywkę.
    12. Postać musi najpierw zostać zaakceptowana przez GM’a, nim grać rozpocznie swoją przygodę.
    13. Obrażanie postaci nie jest równe z obrażaniem gracza. Jednak „wycieczki osobiste” będą karane z pełną surowością.
    14. Dołączenie do grupy oznacza automatyczną zgodę na przestrzeganie regulaminu.
    15. Podczas walk między postaciami czy ważniejszych akcji, powiadomię gracza o konieczności jednorazowego rzucenia pojedynczą kością k20. Musi umieścić to od razu w poście, podczas pisania go. Edytowany post nie będzie uwzględniany pod względem rzutu, wtedy sam go wykonam.
    Wyniki:

    Wynik rzutu Opis akcji
    20 Pełen sukces wykonania akcji lub zadanie krytycznych obrażeń wrogowi.
    19-18 Sukces wykonanej akcji lub spore obrażenia zadane wrogowi.
    17-7 Akcja wykonana zgodnie z zamiarem lub udany cios.
    6-4 Akcja się nie udała lub atak nie dosięgnął celu
    3-2 Akcja się nie powiodła, nieoczekiwany rezultat lub atak nie został wykonany.
    1 Akcja się nie powiodła, zadziała przeciwko tobie lub atakując zadajesz obrażenia samemu sobie.

    16. Jeśli oboje z rzucających podczas walki wykonali poprawne akcje, w tym przypadku atak i obrona, decyduje wyższy wynik. Im różnica jest mniejsza, tym mniejsze będą efekty zwycięzcy. Edycja posta poskutkuje rzutem przeze mnie, by uniknąć próby oszustwa, jak w punkcie powyżej.


Log in to reply