Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Elarid
  3. Karta Postaci

Karta Postaci

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Elarid
3.7k Posty 35 Uczestników 48.1k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #874

    avatar Konata_Kawaii Konata_Kawaii

    Imię: Terus (Za życia)

    Nazwisko: ‐‐‐‐‐‐‐

    Rasa: (Tu proszę o pomoc. Znam rasy, ale nie wiem czy można być wskrzeszonym zbuntowanym umarłym Łakiem potrafiącym zmieniać się w kościotrupa wilka)

    Pseudonim: Krwawe Dziecię

    Charakter: Poważny i Złowrogi, ale honorowy i moralny, Jako umarły <u>nie czuje nic gdy zabija ludzi.</u>

    Wiek: Umarł w wieku 34 lat. Teraz ma z 200.

    Towarzysz: Kiedy zmieni się w są “zwierzęcą” postać wszystkie wilki i inne tego typu stworzenia.

    Majątek: “Umarli nie mają pieniędzy…”

    Historia:
    Kiedy na niebie już gwiazdy gasły,
    Kiedy ludzie już spać się kładli,
    Narodziło się dziecię w rodzinie która zaraz krwawo zginie,
    Matka kochała swe dziecię nad życie,
    Poświęciła dla niego je,
    On nie zapomniał ostatnich jej słów:
    “Zostaniesz władcą, choć nie jako człowiek,
    Zostaniesz królem gdy upadnie ciało twoje,
    Będziesz w ten martwy, ale jednak żywy,
    Będziesz jak wilk o spojrzeniu krzywym…”
    Nie zrozumiał on wcale ich,
    A ona padła na ojca
    Jak martwy ptak błagając o cienkim głosem swym.
    Oprawcy odeszli,
    Tak jak i on,
    Nie miał już nic,
    Wpadł w czarną toń,
    Żył z dnia na dzień,
    Prawie zabił się,
    Wyruszył na wojnę,
    By odnaleźć sens,
    By znaleźć swą Matkę,
    I Ojca swego,
    Nie ma chyba nic piękniejszego,
    Umarł samotnie,
    Przebity mieczem,
    Na polu walki,
    Sam sobie przeczy,
    Pokonał Życie?
    Czy mu się poddał?
    Nie wiedział jak umierać,
    Przecież robił to pierwszy raz…

    ‐Legenda Krwawego Dziecka roz. 1, wers 1‐13
    Upadły powstał,
    Dzięki zlej magii,
    Przyzwał go głupiec,
    Chciał zrobić zeń marionetkę,
    Ale kukiełka zabiła Pana,
    Odzyskała wolność, Życie,
    I zrozumiała co powiedziała jej Mama,
    Od tej pory stał się walczyć,
    O tron który chciała mu dać,
    Był umarły, a teraz jest żywy,
    Zostanie królem,
    Choćby tym Złym…

    Umiejętności: Walka jednoręcznymi mieczami, Nekromancja na wysokim poziomie, Magia iluzji (Wiem że taki odłam magi nie istnieje, ale uznajmy że to bardzo przerobiona Magia Bólu która wpływa na bodźce poznawcze celu co pozwala na wytworzenie iluzji. Od zamknięcia w nie istniejącym pokoju do nawet iluzji śmierci.) na poziomie podstawowym. Nieumarli nie czują bólu. Może zmienić się w wilka kościotrupa. kiedy jest w tym stanie traci wszystkie dotychczasowe moce i zyskuje władze na zwierzętami pso podobnymi. Nie może spać.

    Wady: Podatność na Magię światła. Umie pływać, ale nie może tego wykorzystać. Siła równa człowiekowi.

    Specyfikacje: Bycie nie umarłym szkieletem.

    Rodzina: NIE ŻYJE

    Zawód: Podróżny rycerz

    Ekwipunek: Czarny płaszcz i biała maska które zabrał nekromancie. Dwa miecze ze stali przemalowane na czarny. Buty na lekkim obcasie

    Wygląd: image
    Ubranie: image
    Forma wilka: image
    To moja pierwsza karta więc proszę o wyrozumialość

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #875

      avatar Kuba1001 Kuba1001

      Hejter:
      Ku*wa, Hejter, ja się pytam czy są to Nieumarli?
      Kawaii:
      Normanie kazałbym poprawić, ale ciekawie to zrobiłaś, więc akceptuję. Wybierz lokację startową i zacznij tam pierwszym postem.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #876

        avatar pan_hejter pan_hejter

        No nieumarli, coś na kształt duchów

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001 Elarid
          napisał ostatnio edytowany przez
          #877

          avatar Kuba1001 Kuba1001

          To ja, na Twoim miejscu, bym się w żadnym mieście z nimi nie pokazywał.
          Akcept.

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001 Elarid
            napisał ostatnio edytowany przez
            #878

            avatar pan_hejter pan_hejter

            Imię: Mathew
            Nazwisko: Brak
            Rasa: elf mutant
            Pseudonim: Mat
            Charakter: zimny, spokojny, wyrachowany
            Wiek:147
            Towarzysz: Jak sam twierdzi konie są zbyt tchórzliwe posiada jaszczura, encrypted‐tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTodQcZkC4CkUU1ALTYjeTVqR8P8PCL5zUbasnXUz5hhOtj1Ytq
            (zwierze jest w stanie szybować)
            Majątek: 2.500 sztuk złota
            Historia:

            W czasach wielkich wojen stworzono zakon, który miał na celu tworzenie superżołnierzy. Z powodu ich długowieczności na świnki doświadczalne wybrano elfy. Najemnicy najeżdżali małe elfickie wioski i porywali dzieci. Mathew był jednym z takich eksperymentów, był poddawany eksperymentom genetycznym, magicznym  i psychicznym. Został wykastrowany a części mózgu odpowiadając za strach, emocje i gniew zostały zmniejszone lub usunięte. Magowie wyryli mu na ciele kilka run i wzmocnili nerki dla lepszej detoksykacji oraz zwiększyli ilość hemoglobiny we krwi, i jej możliwości przenoszenia tlenu. Poddano go brutalnym treningom dzięki czemu opanował walke większością broni białych. Niestety ilość magi wpompowana w jego ciało upośledziła jego umiejętności magiczne.
            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~AKT I~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
            Został wysłany na front w wieku 16 lat. Mimo że weterani śmiali się z gówniażeri idącej na bój, wraz z pobratyńcami skutecznie pokomywali wrogie armie. Przez 50 lat pracował jako najemnik walcząc za pieniądze które przekazywał na żeczony zakon. Lecz gdy pewnego razu powrócił do zakonu zastał go spustoszonym i wpadł w pułapke. Okazało się, że z powodu nie humanitarnego traktowania zakon został zdelagalizowany i zniszczony a wszelcy jego członkowie spaleni na stosie. Uwięzionego Mathewa czekał stos
            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~AKT II~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
            Zadanie eskorty więznia do siedziby inkwizycji otrzymał młody rycerz syn znanego rycerza. Chłopak chcąc popisać się umiejętnościami wyzwał Mathewa na nierówny pojedynek. Na koniu w pełnej zbroi stanął naprzeciw wygłodzonemu więźniowi bez broni... i przegrał. Mathew pokonał go odebrał mu broń i wybił jego towarzyszy. Mimo groźby więzienia nie porzucił wojaczki na własną ręke brał udział w ponad 100 bitwach i kilkunastu kampaniach.
            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~AKT III~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
            Podczas wypadu łupieżczego na ziemie orków jego oddział zgubił droge wśród gór. Po trzecim dniu błądzenia morale żołnierzy zaczeły spadać a pomagał temu siąpiący deszcz i tropiące ich orki. Dowódcy oddziału skryli się w jaskini a szeregowym jak i mu pozostawili spanie w deszczu. O kilku godzinach ze snu obudził go krzyk. Jakaś bestia szarpała się zresztą oddziału. Mathew przy pomocy łańcucha i gołych rąk skuł potwora a gdy miał już zakończyć jego życie zatatkował ich odwet orków, więc wojownik musiał odłożyć to na później. Tego dnia polało się wiele krwi orków jak i ludzi. W pewnm momencie bitwy jego koń przestraszył się ognia i zrzucił swego jeźdźca. Mathew byłby już martwy gdyby nie wcześniej skuty jaszczur który zagryzł nacierającego nań orka. Tą bitwe dokończył już na besti i zaczynał z nią wszystkie inne. To była pierwsza istota która w jego wyjałowionym umyśle wzbudziła sympatie. Jaszczur jest jego zdaniem lepszy od konia, nie boi się ognia ani hałasu, nie potrzebuje paszy ani pastwisk zeżre wszystko od padliny po pokonanych wrogów, nie potrzebuje tyle wody, ma ostrzejsze zęby i szpony niż końskie siekacze i kopyta. Jego jedyne wady to to że jest nieco wolniejszy i w zimnych teranach musi się raz na kilka dni mocno wygrzać przy ognisku bo staje się apatyczny aż w końcu zapada w sen zimowy.
            Umiejętności.
            ‐umie walczyć prawoe każdą bronią białą
            ‐Zwiększona kondycja regeneracja i siła
            ‐Wzmocniona odporność na magie
            Wady:
            ‐Nie potrafi korzystać z magi
            ‐Nie umie strzelać
            ‐Niewychowany
            Specyfikacje: masa blizn, wytatuowana runa pochłaniania magi
            Rodzina: brak
            Zawód: Najemnik
            Ekwipunek: dwa topory jednoręczne, dwa sztylety, dwa miecze jednoręczne, długi stalowy łańcuch, suszona wołowina, bukłak z wodą, piersiówka z wódą
            Wygląd: [![image](https://s‐media‐cache‐ak0.pinimg.com/564x/7b/57/a0/7b57a00fe5a156fe6ebf8c8dc82c1292.jpg)](https://s‐media‐cache‐ak0.pinimg.com/564x/7b/57/a0/7b57a00fe5a156fe6ebf8c8dc82c1292.jpg)
            Ubuór: stalowy pancerz i hełm
            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001 Elarid
              napisał ostatnio edytowany przez
              #879

              avatar Rafael_Rexwent Rafael_Rexwent

              Kuba1001 pisze:
              Kawaii:
              Normanie kazałbym poprawić, ale ciekawie to zrobiłaś, więc akceptuję. Wybierz lokację startową i zacznij tam pierwszym postem.

              // Było blisko przebicia mojej epickiej karty Łaka 😄 //

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001 Elarid
                napisał ostatnio edytowany przez
                #880

                avatar bulorwas bulorwas

                Imię: Skirmir
                Nazwisko: Eldrick
                Rasa: Pół człowiek, pół Styric
                Pseudonim: Pan zimowego ogrodu
                Charakter: Mimo miejsca w którym mieszka jest ciepły i czuły dla bliskich. Dla wrogów zaś bezlitosny i groźny. Ma mocny łeb do alkoholu. Twarda psychika
                Wiek: 30 lat
                Towarzysz: Biały wilk Kieł. Kolor jego sierści zmienia się na czarny gdy walczy
                Majątek: 2. 000, mały zamek, dom służek i dom sług.
                Historia: Ojciec był wysoko urodzonym szlachcicem, a matka piękną Styricką. Od małego ojciec szkolił go do fachu Łowcy Potworów. Chciał zostać Łowcą. Marzył o tym. Trenował zaciekle i przynosiło to duże efekty. Gdy ukończył 15 lat ojciec zabrał go na pierwsze zlecenie. Okazało się ono tak ciężkie że ojciec zginął. Syn przyniósł ciało swego ojca do domu i z matką wyprawili mu pogrzeb. Matka parę dni po pogrzebie powiesiła się. Ojciec przygotowywał go na taką sytuację, gdyż podejrzewał że kiedy umrze, matka też się zabije. Mimo tego załamał się i wtedy wsparciem była dla niego Eri. Pracowała ona jako służka w ich rodzinie od urodzenia. Miała tylko 5 lat kiedy pocieszała swego pana. Można powiedzieć że właśnie wtedy się w nim zakochała. Kiedy pozbierał się przejął interes po ojcu, a przez swych klientów został ochrzczony Pan Zimowego ogrodu. Nazwa ta stąd że mieszkali w Górach gdzie zawsze panowała zima.
                Umiejętności: Alchemia na poziomie podstawowym. Magia Lodu na średnim i Światła na zaawansowanym. Wysokie umiejętności walki toporami. Dobrze strzela z łuków i kusz.
                Wady: Nie umie pływać. Jest introwertykiem. Niezbyt wysoko skacze.
                Specyfikacje: Potrafi “rozmawiać” ze swym wilkiem.
                Rodzina: Nie żyje
                Zawód: Najemny łowca potworów i Najemny alchemik
                Ekwipunek;
                ‐Dwa topory wojenne image
                ‐Duży topór wojenny image
                ‐Ciężka zbroja <a class=“fancybox” data‐fancybox=“grupy” data‐fancybox‐group=“fancybox” href=“http://www.zakstudio.com/wp‐content/uploads/2013/01/chevalier‐dessin.jpg[/mg]&lt;br />
                (To był strój do walki)<br />
                Wygląd: [img]https://static.independent.co.uk/s3fs‐public/thumbnails/image/2015/09/28/08/jonsnow.jpg”>![image](http://www.zakstudio.com/wp‐content/uploads/2013/01/chevalier‐dessin.jpg[/mg]&lt;br />
                (To był strój do walki)<br />
                Wygląd: [img]https://static.independent.co.uk/s3fs‐public/thumbnails/image/2015/09/28/08/jonsnow.jpg)</a>

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #881

                  avatar FD_God FD_God

                  Wypadałoby byś to uzupełnił.

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001 Elarid
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #882

                    avatar bulorwas bulorwas

                    Właśnie to robię…

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001 Elarid
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #883

                      avatar Bilolus1 Bilolus1

                      I to jest karta postaci ! A nie jakiś rafaelowy łak.

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001 Elarid
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #884

                        avatar Kuba1001 Kuba1001

                        Hejter:

                        1. Wypadałoby powiedzieć skąd ma tego jaszczura i napisać coś o nim. Cokolwiek, poza tym szybowaniem.
                        2. Ponad setka kampanii to trochę dużo, zwłaszcza na przedział czasowy, w jakim miał w nich uczestniczyć. Prędzej setka bitew, bo kampanie mogą się ciągnąć dniami, tygodniami, a nawet miesiącami czy latami.
                          Buras:
                          To ja zaczekam, aż skończysz.
                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001 Elarid
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #885

                          avatar Rafael_Rexwent Rafael_Rexwent

                          Bilolus1 pisze:I to jest karta postaci ! A nie jakiś rafaelowy łak.

                          Ranisz mnie 😄

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001 Elarid
                            napisał ostatnio edytowany przez
                            #886

                            avatar bulorwas bulorwas

                            Imię: Skirmir
                            Nazwisko: Eldrick
                            Rasa: Człowiek
                            Pseudonim: Pan zimowego ogrodu
                            Charakter: Mimo miejsca w którym mieszka jest ciepły i czuły dla bliskich. Dla wrogów zaś bezlitosny i groźny. Ma mocny łeb do alkoholu. Twarda psychika
                            Wiek: 30 lat
                            Towarzysz: Biały wilk Kieł. Kolor jego sierści zmienia się na czarny gdy walczy. Wilk należał niegdyś do matki,a le nie chciała powiedzieć skąd go ma
                            Majątek: 2. 000, mały zamek, dom służek i dom sług.
                            Historia: Ojciec był wysoko urodzonym szlachcicem, a matka pochodziła z plebsu. Od małego ojciec szkolił go do fachu Łowcy Potworów. Chciał zostać Łowcą. Marzył o tym. Trenował zaciekle i przynosiło to duże efekty. Gdy ukończył 15 lat ojciec zabrał go na pierwsze zlecenie. Okazało się ono tak ciężkie że ojciec zginął. Syn przyniósł ciało swego ojca do domu i z matką wyprawili mu pogrzeb. Matka parę dni po pogrzebie powiesiła się. Ojciec przygotowywał go na taką sytuację, gdyż podejrzewał że kiedy umrze, matka też się zabije. Mimo tego załamał się i wtedy wsparciem była dla niego Eri. Pracowała ona jako służka w ich rodzinie od urodzenia. Miała tylko 5 lat kiedy pocieszała swego pana. Można powiedzieć że właśnie wtedy się w nim zakochała. Kiedy pozbierał się przejął interes po ojcu, a przez swych klientów został ochrzczony Pan Zimowego ogrodu. Nazwa ta stąd że mieszkali w Górach gdzie zawsze panowała zima.
                            Umiejętności: Alchemia na poziomie podstawowym. Magia Lodu na Zaawansowanym. Wysokie umiejętności walki toporami. Jest silny i to bardzo mimo nie AŻ tak dużych mięśni
                            Wady: Nie umie pływać. Jest introwertykiem. Niezbyt wysoko skacze.
                            Specyfikacje: Potrafi “rozmawiać” ze swym wilkiem(Telekineza, ale tylko z nim. Odziedziczył to po matce).
                            Rodzina: Nie żyje
                            Zawód: Najemny łowca potworów i Najemny alchemik
                            Ekwipunek;
                            ‐Dwa topory wojenne image
                            ‐Duży topór wojenny image
                            ‐Ciężka zbroja image
                            (To był strój do walki)
                            Wygląd: image
                            Ubranie To po powyżej.
                            (Musiałem zrobić nowy post bo tam ostanie linijki nie chciały się wczytać)

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001 Elarid
                              napisał ostatnio edytowany przez
                              #887

                              avatar Kuba1001 Kuba1001

                              1. Styrici są dość wątłej budowy, a jako pół‐Styrict odziedziczyłeś to po matce. W związku z tym proponuję zmienić na zwykłego człowieka jeśli chcesz walczyć tym wszystkim, ale usunąć topór dwuręczny, jeśli chcesz zostać mieszańcem.
                              2. Co rozumiesz przez “rozmawianie ze swym wilkiem”?
                              3. Wypadałoby napisać skąd tego wilka wziął.
                              4. Usuń strzelanie z łuków i kusz.
                              5. Dwa rodzaje Magii na start, jeden na zaawansowanym, a drugi na podstawowym. Magi Światła możesz się nauczyć będąc wyłącznie członkiem Krzyżowców Argentu, Paladynów Srebrnej Dłoni, Kapłanów Straceńczego Słońca i Inkwizycja Światła. Nie da się jej nauczyć, “na samouka.” No chyba, że żyjesz kilkaset lat, wtedy już opanujesz jakieś dwadzieścia procent tego, co umie Paladyn w kwiecie wieku.
                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001 Elarid
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #888

                                avatar bulorwas bulorwas

                                Zaraz poprawię.

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001 Elarid
                                  napisał ostatnio edytowany przez
                                  #889

                                  avatar pan_hejter pan_hejter

                                  Jusz

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001 Elarid
                                    napisał ostatnio edytowany przez
                                    #890

                                    avatar Kuba1001 Kuba1001

                                    Hejter, to wytłumacz jeszcze o co chodzi z tą regeneracją i i odpornością na Magię.

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001 Elarid
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #891

                                      avatar pan_hejter pan_hejter

                                      Ma wzmocnioną krew rany się szybciej goją, szybciej odpoczywa, może biec troche szybciej. Lepiej przyswaja tlen więc też krócej śpi. (I nie odrastają mu kończy jak wolwerinowi)

                                      Runy nie zapisałem jako wady czy zalety. Bo z jednej strony jest odporniejszy na wszelkie magie psychiczna jak i dotykające jego bliskiego otoczenia. Ale z drugiej jest oporniejszy na magie leczenia czy wzmocnienia magiczne.

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001 Elarid
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #892

                                        avatar Kuba1001 Kuba1001

                                        Hejter:
                                        Akcept.

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        • Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001 Elarid
                                          napisał ostatnio edytowany przez
                                          #893

                                          avatar Bilolus1 Bilolus1

                                          Run przypadkiem nie miały znać tylko szare krasnoludy ;v ?

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy