Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

  1. Strona Główna
  2. Elarid
  3. Karta Postaci

Karta Postaci

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Elarid
3.7k Posty 35 Uczestników 48.1k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001K Niedostępny
    Kubeł1001 Elarid
    napisał ostatnio edytowany przez
    #877

    avatar Kuba1001 Kuba1001

    To ja, na Twoim miejscu, bym się w żadnym mieście z nimi nie pokazywał.
    Akcept.

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    • Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001K Niedostępny
      Kubeł1001 Elarid
      napisał ostatnio edytowany przez
      #878

      avatar pan_hejter pan_hejter

      Imię: Mathew
      Nazwisko: Brak
      Rasa: elf mutant
      Pseudonim: Mat
      Charakter: zimny, spokojny, wyrachowany
      Wiek:147
      Towarzysz: Jak sam twierdzi konie są zbyt tchórzliwe posiada jaszczura, encrypted‐tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTodQcZkC4CkUU1ALTYjeTVqR8P8PCL5zUbasnXUz5hhOtj1Ytq
      (zwierze jest w stanie szybować)
      Majątek: 2.500 sztuk złota
      Historia:

      W czasach wielkich wojen stworzono zakon, który miał na celu tworzenie superżołnierzy. Z powodu ich długowieczności na świnki doświadczalne wybrano elfy. Najemnicy najeżdżali małe elfickie wioski i porywali dzieci. Mathew był jednym z takich eksperymentów, był poddawany eksperymentom genetycznym, magicznym  i psychicznym. Został wykastrowany a części mózgu odpowiadając za strach, emocje i gniew zostały zmniejszone lub usunięte. Magowie wyryli mu na ciele kilka run i wzmocnili nerki dla lepszej detoksykacji oraz zwiększyli ilość hemoglobiny we krwi, i jej możliwości przenoszenia tlenu. Poddano go brutalnym treningom dzięki czemu opanował walke większością broni białych. Niestety ilość magi wpompowana w jego ciało upośledziła jego umiejętności magiczne.
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~AKT I~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Został wysłany na front w wieku 16 lat. Mimo że weterani śmiali się z gówniażeri idącej na bój, wraz z pobratyńcami skutecznie pokomywali wrogie armie. Przez 50 lat pracował jako najemnik walcząc za pieniądze które przekazywał na żeczony zakon. Lecz gdy pewnego razu powrócił do zakonu zastał go spustoszonym i wpadł w pułapke. Okazało się, że z powodu nie humanitarnego traktowania zakon został zdelagalizowany i zniszczony a wszelcy jego członkowie spaleni na stosie. Uwięzionego Mathewa czekał stos
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~AKT II~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Zadanie eskorty więznia do siedziby inkwizycji otrzymał młody rycerz syn znanego rycerza. Chłopak chcąc popisać się umiejętnościami wyzwał Mathewa na nierówny pojedynek. Na koniu w pełnej zbroi stanął naprzeciw wygłodzonemu więźniowi bez broni... i przegrał. Mathew pokonał go odebrał mu broń i wybił jego towarzyszy. Mimo groźby więzienia nie porzucił wojaczki na własną ręke brał udział w ponad 100 bitwach i kilkunastu kampaniach.
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~AKT III~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Podczas wypadu łupieżczego na ziemie orków jego oddział zgubił droge wśród gór. Po trzecim dniu błądzenia morale żołnierzy zaczeły spadać a pomagał temu siąpiący deszcz i tropiące ich orki. Dowódcy oddziału skryli się w jaskini a szeregowym jak i mu pozostawili spanie w deszczu. O kilku godzinach ze snu obudził go krzyk. Jakaś bestia szarpała się zresztą oddziału. Mathew przy pomocy łańcucha i gołych rąk skuł potwora a gdy miał już zakończyć jego życie zatatkował ich odwet orków, więc wojownik musiał odłożyć to na później. Tego dnia polało się wiele krwi orków jak i ludzi. W pewnm momencie bitwy jego koń przestraszył się ognia i zrzucił swego jeźdźca. Mathew byłby już martwy gdyby nie wcześniej skuty jaszczur który zagryzł nacierającego nań orka. Tą bitwe dokończył już na besti i zaczynał z nią wszystkie inne. To była pierwsza istota która w jego wyjałowionym umyśle wzbudziła sympatie. Jaszczur jest jego zdaniem lepszy od konia, nie boi się ognia ani hałasu, nie potrzebuje paszy ani pastwisk zeżre wszystko od padliny po pokonanych wrogów, nie potrzebuje tyle wody, ma ostrzejsze zęby i szpony niż końskie siekacze i kopyta. Jego jedyne wady to to że jest nieco wolniejszy i w zimnych teranach musi się raz na kilka dni mocno wygrzać przy ognisku bo staje się apatyczny aż w końcu zapada w sen zimowy.
      Umiejętności.
      ‐umie walczyć prawoe każdą bronią białą
      ‐Zwiększona kondycja regeneracja i siła
      ‐Wzmocniona odporność na magie
      Wady:
      ‐Nie potrafi korzystać z magi
      ‐Nie umie strzelać
      ‐Niewychowany
      Specyfikacje: masa blizn, wytatuowana runa pochłaniania magi
      Rodzina: brak
      Zawód: Najemnik
      Ekwipunek: dwa topory jednoręczne, dwa sztylety, dwa miecze jednoręczne, długi stalowy łańcuch, suszona wołowina, bukłak z wodą, piersiówka z wódą
      Wygląd: [![image](https://s‐media‐cache‐ak0.pinimg.com/564x/7b/57/a0/7b57a00fe5a156fe6ebf8c8dc82c1292.jpg)](https://s‐media‐cache‐ak0.pinimg.com/564x/7b/57/a0/7b57a00fe5a156fe6ebf8c8dc82c1292.jpg)
      Ubuór: stalowy pancerz i hełm
      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      • Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001K Niedostępny
        Kubeł1001 Elarid
        napisał ostatnio edytowany przez
        #879

        avatar Rafael_Rexwent Rafael_Rexwent

        Kuba1001 pisze:
        Kawaii:
        Normanie kazałbym poprawić, ale ciekawie to zrobiłaś, więc akceptuję. Wybierz lokację startową i zacznij tam pierwszym postem.

        // Było blisko przebicia mojej epickiej karty Łaka 😄 //

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        • Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001K Niedostępny
          Kubeł1001 Elarid
          napisał ostatnio edytowany przez
          #880

          avatar bulorwas bulorwas

          Imię: Skirmir
          Nazwisko: Eldrick
          Rasa: Pół człowiek, pół Styric
          Pseudonim: Pan zimowego ogrodu
          Charakter: Mimo miejsca w którym mieszka jest ciepły i czuły dla bliskich. Dla wrogów zaś bezlitosny i groźny. Ma mocny łeb do alkoholu. Twarda psychika
          Wiek: 30 lat
          Towarzysz: Biały wilk Kieł. Kolor jego sierści zmienia się na czarny gdy walczy
          Majątek: 2. 000, mały zamek, dom służek i dom sług.
          Historia: Ojciec był wysoko urodzonym szlachcicem, a matka piękną Styricką. Od małego ojciec szkolił go do fachu Łowcy Potworów. Chciał zostać Łowcą. Marzył o tym. Trenował zaciekle i przynosiło to duże efekty. Gdy ukończył 15 lat ojciec zabrał go na pierwsze zlecenie. Okazało się ono tak ciężkie że ojciec zginął. Syn przyniósł ciało swego ojca do domu i z matką wyprawili mu pogrzeb. Matka parę dni po pogrzebie powiesiła się. Ojciec przygotowywał go na taką sytuację, gdyż podejrzewał że kiedy umrze, matka też się zabije. Mimo tego załamał się i wtedy wsparciem była dla niego Eri. Pracowała ona jako służka w ich rodzinie od urodzenia. Miała tylko 5 lat kiedy pocieszała swego pana. Można powiedzieć że właśnie wtedy się w nim zakochała. Kiedy pozbierał się przejął interes po ojcu, a przez swych klientów został ochrzczony Pan Zimowego ogrodu. Nazwa ta stąd że mieszkali w Górach gdzie zawsze panowała zima.
          Umiejętności: Alchemia na poziomie podstawowym. Magia Lodu na średnim i Światła na zaawansowanym. Wysokie umiejętności walki toporami. Dobrze strzela z łuków i kusz.
          Wady: Nie umie pływać. Jest introwertykiem. Niezbyt wysoko skacze.
          Specyfikacje: Potrafi “rozmawiać” ze swym wilkiem.
          Rodzina: Nie żyje
          Zawód: Najemny łowca potworów i Najemny alchemik
          Ekwipunek;
          ‐Dwa topory wojenne image
          ‐Duży topór wojenny image
          ‐Ciężka zbroja <a class=“fancybox” data‐fancybox=“grupy” data‐fancybox‐group=“fancybox” href=“http://www.zakstudio.com/wp‐content/uploads/2013/01/chevalier‐dessin.jpg[/mg]&lt;br />
          (To był strój do walki)<br />
          Wygląd: [img]https://static.independent.co.uk/s3fs‐public/thumbnails/image/2015/09/28/08/jonsnow.jpg”>![image](http://www.zakstudio.com/wp‐content/uploads/2013/01/chevalier‐dessin.jpg[/mg]&lt;br />
          (To był strój do walki)<br />
          Wygląd: [img]https://static.independent.co.uk/s3fs‐public/thumbnails/image/2015/09/28/08/jonsnow.jpg)</a>

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          • Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001K Niedostępny
            Kubeł1001 Elarid
            napisał ostatnio edytowany przez
            #881

            avatar FD_God FD_God

            Wypadałoby byś to uzupełnił.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            • Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001K Niedostępny
              Kubeł1001 Elarid
              napisał ostatnio edytowany przez
              #882

              avatar bulorwas bulorwas

              Właśnie to robię…

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              • Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001K Niedostępny
                Kubeł1001 Elarid
                napisał ostatnio edytowany przez
                #883

                avatar Bilolus1 Bilolus1

                I to jest karta postaci ! A nie jakiś rafaelowy łak.

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                • Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001K Niedostępny
                  Kubeł1001 Elarid
                  napisał ostatnio edytowany przez
                  #884

                  avatar Kuba1001 Kuba1001

                  Hejter:

                  1. Wypadałoby powiedzieć skąd ma tego jaszczura i napisać coś o nim. Cokolwiek, poza tym szybowaniem.
                  2. Ponad setka kampanii to trochę dużo, zwłaszcza na przedział czasowy, w jakim miał w nich uczestniczyć. Prędzej setka bitew, bo kampanie mogą się ciągnąć dniami, tygodniami, a nawet miesiącami czy latami.
                    Buras:
                    To ja zaczekam, aż skończysz.
                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  • Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001K Niedostępny
                    Kubeł1001 Elarid
                    napisał ostatnio edytowany przez
                    #885

                    avatar Rafael_Rexwent Rafael_Rexwent

                    Bilolus1 pisze:I to jest karta postaci ! A nie jakiś rafaelowy łak.

                    Ranisz mnie 😄

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    • Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001K Niedostępny
                      Kubeł1001 Elarid
                      napisał ostatnio edytowany przez
                      #886

                      avatar bulorwas bulorwas

                      Imię: Skirmir
                      Nazwisko: Eldrick
                      Rasa: Człowiek
                      Pseudonim: Pan zimowego ogrodu
                      Charakter: Mimo miejsca w którym mieszka jest ciepły i czuły dla bliskich. Dla wrogów zaś bezlitosny i groźny. Ma mocny łeb do alkoholu. Twarda psychika
                      Wiek: 30 lat
                      Towarzysz: Biały wilk Kieł. Kolor jego sierści zmienia się na czarny gdy walczy. Wilk należał niegdyś do matki,a le nie chciała powiedzieć skąd go ma
                      Majątek: 2. 000, mały zamek, dom służek i dom sług.
                      Historia: Ojciec był wysoko urodzonym szlachcicem, a matka pochodziła z plebsu. Od małego ojciec szkolił go do fachu Łowcy Potworów. Chciał zostać Łowcą. Marzył o tym. Trenował zaciekle i przynosiło to duże efekty. Gdy ukończył 15 lat ojciec zabrał go na pierwsze zlecenie. Okazało się ono tak ciężkie że ojciec zginął. Syn przyniósł ciało swego ojca do domu i z matką wyprawili mu pogrzeb. Matka parę dni po pogrzebie powiesiła się. Ojciec przygotowywał go na taką sytuację, gdyż podejrzewał że kiedy umrze, matka też się zabije. Mimo tego załamał się i wtedy wsparciem była dla niego Eri. Pracowała ona jako służka w ich rodzinie od urodzenia. Miała tylko 5 lat kiedy pocieszała swego pana. Można powiedzieć że właśnie wtedy się w nim zakochała. Kiedy pozbierał się przejął interes po ojcu, a przez swych klientów został ochrzczony Pan Zimowego ogrodu. Nazwa ta stąd że mieszkali w Górach gdzie zawsze panowała zima.
                      Umiejętności: Alchemia na poziomie podstawowym. Magia Lodu na Zaawansowanym. Wysokie umiejętności walki toporami. Jest silny i to bardzo mimo nie AŻ tak dużych mięśni
                      Wady: Nie umie pływać. Jest introwertykiem. Niezbyt wysoko skacze.
                      Specyfikacje: Potrafi “rozmawiać” ze swym wilkiem(Telekineza, ale tylko z nim. Odziedziczył to po matce).
                      Rodzina: Nie żyje
                      Zawód: Najemny łowca potworów i Najemny alchemik
                      Ekwipunek;
                      ‐Dwa topory wojenne image
                      ‐Duży topór wojenny image
                      ‐Ciężka zbroja image
                      (To był strój do walki)
                      Wygląd: image
                      Ubranie To po powyżej.
                      (Musiałem zrobić nowy post bo tam ostanie linijki nie chciały się wczytać)

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      • Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001K Niedostępny
                        Kubeł1001 Elarid
                        napisał ostatnio edytowany przez
                        #887

                        avatar Kuba1001 Kuba1001

                        1. Styrici są dość wątłej budowy, a jako pół‐Styrict odziedziczyłeś to po matce. W związku z tym proponuję zmienić na zwykłego człowieka jeśli chcesz walczyć tym wszystkim, ale usunąć topór dwuręczny, jeśli chcesz zostać mieszańcem.
                        2. Co rozumiesz przez “rozmawianie ze swym wilkiem”?
                        3. Wypadałoby napisać skąd tego wilka wziął.
                        4. Usuń strzelanie z łuków i kusz.
                        5. Dwa rodzaje Magii na start, jeden na zaawansowanym, a drugi na podstawowym. Magi Światła możesz się nauczyć będąc wyłącznie członkiem Krzyżowców Argentu, Paladynów Srebrnej Dłoni, Kapłanów Straceńczego Słońca i Inkwizycja Światła. Nie da się jej nauczyć, “na samouka.” No chyba, że żyjesz kilkaset lat, wtedy już opanujesz jakieś dwadzieścia procent tego, co umie Paladyn w kwiecie wieku.
                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        • Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001K Niedostępny
                          Kubeł1001 Elarid
                          napisał ostatnio edytowany przez
                          #888

                          avatar bulorwas bulorwas

                          Zaraz poprawię.

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          • Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001K Niedostępny
                            Kubeł1001 Elarid
                            napisał ostatnio edytowany przez
                            #889

                            avatar pan_hejter pan_hejter

                            Jusz

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            • Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001K Niedostępny
                              Kubeł1001 Elarid
                              napisał ostatnio edytowany przez
                              #890

                              avatar Kuba1001 Kuba1001

                              Hejter, to wytłumacz jeszcze o co chodzi z tą regeneracją i i odpornością na Magię.

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              • Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001K Niedostępny
                                Kubeł1001 Elarid
                                napisał ostatnio edytowany przez
                                #891

                                avatar pan_hejter pan_hejter

                                Ma wzmocnioną krew rany się szybciej goją, szybciej odpoczywa, może biec troche szybciej. Lepiej przyswaja tlen więc też krócej śpi. (I nie odrastają mu kończy jak wolwerinowi)

                                Runy nie zapisałem jako wady czy zalety. Bo z jednej strony jest odporniejszy na wszelkie magie psychiczna jak i dotykające jego bliskiego otoczenia. Ale z drugiej jest oporniejszy na magie leczenia czy wzmocnienia magiczne.

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                • Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001K Niedostępny
                                  Kubeł1001 Elarid
                                  napisał ostatnio edytowany przez
                                  #892

                                  avatar Kuba1001 Kuba1001

                                  Hejter:
                                  Akcept.

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  • Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001K Niedostępny
                                    Kubeł1001 Elarid
                                    napisał ostatnio edytowany przez
                                    #893

                                    avatar Bilolus1 Bilolus1

                                    Run przypadkiem nie miały znać tylko szare krasnoludy ;v ?

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    • Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001K Niedostępny
                                      Kubeł1001 Elarid
                                      napisał ostatnio edytowany przez
                                      #894

                                      avatar bulorwas bulorwas

                                      Już.

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      • Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001K Niedostępny
                                        Kubeł1001 Elarid
                                        napisał ostatnio edytowany przez
                                        #895

                                        avatar bulorwas bulorwas

                                        Już

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        • Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001K Niedostępny
                                          Kubeł1001 Elarid
                                          napisał ostatnio edytowany przez
                                          #896

                                          avatar pan_hejter pan_hejter

                                          Bilolus1 pisze:Run przypadkiem nie miały znać tylko szare krasnoludy ;v ?

                                          Nie powiedziałem kto założył ten zakon, a porywanie elfickicj dzieci i eksperymenty na nich mogłyby sprawoć noektórym krasnoludom przyjemność

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź

                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy