Karta Postaci
-
pan_hejter
Imię: Mathew
Nazwisko: Brak
Rasa: elf mutant
Pseudonim: Mat
Charakter: zimny, spokojny, wyrachowany
Wiek:147
Towarzysz: Jak sam twierdzi konie są zbyt tchórzliwe posiada jaszczura, encrypted‐tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTodQcZkC4CkUU1ALTYjeTVqR8P8PCL5zUbasnXUz5hhOtj1Ytq
(zwierze jest w stanie szybować)
Majątek: 2.500 sztuk złota
Historia:W czasach wielkich wojen stworzono zakon, który miał na celu tworzenie superżołnierzy. Z powodu ich długowieczności na świnki doświadczalne wybrano elfy. Najemnicy najeżdżali małe elfickie wioski i porywali dzieci. Mathew był jednym z takich eksperymentów, był poddawany eksperymentom genetycznym, magicznym i psychicznym. Został wykastrowany a części mózgu odpowiadając za strach, emocje i gniew zostały zmniejszone lub usunięte. Magowie wyryli mu na ciele kilka run i wzmocnili nerki dla lepszej detoksykacji oraz zwiększyli ilość hemoglobiny we krwi, i jej możliwości przenoszenia tlenu. Poddano go brutalnym treningom dzięki czemu opanował walke większością broni białych. Niestety ilość magi wpompowana w jego ciało upośledziła jego umiejętności magiczne. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~AKT I~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Został wysłany na front w wieku 16 lat. Mimo że weterani śmiali się z gówniażeri idącej na bój, wraz z pobratyńcami skutecznie pokomywali wrogie armie. Przez 50 lat pracował jako najemnik walcząc za pieniądze które przekazywał na żeczony zakon. Lecz gdy pewnego razu powrócił do zakonu zastał go spustoszonym i wpadł w pułapke. Okazało się, że z powodu nie humanitarnego traktowania zakon został zdelagalizowany i zniszczony a wszelcy jego członkowie spaleni na stosie. Uwięzionego Mathewa czekał stos ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~AKT II~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Zadanie eskorty więznia do siedziby inkwizycji otrzymał młody rycerz syn znanego rycerza. Chłopak chcąc popisać się umiejętnościami wyzwał Mathewa na nierówny pojedynek. Na koniu w pełnej zbroi stanął naprzeciw wygłodzonemu więźniowi bez broni... i przegrał. Mathew pokonał go odebrał mu broń i wybił jego towarzyszy. Mimo groźby więzienia nie porzucił wojaczki na własną ręke brał udział w ponad 100 bitwach i kilkunastu kampaniach. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~AKT III~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Podczas wypadu łupieżczego na ziemie orków jego oddział zgubił droge wśród gór. Po trzecim dniu błądzenia morale żołnierzy zaczeły spadać a pomagał temu siąpiący deszcz i tropiące ich orki. Dowódcy oddziału skryli się w jaskini a szeregowym jak i mu pozostawili spanie w deszczu. O kilku godzinach ze snu obudził go krzyk. Jakaś bestia szarpała się zresztą oddziału. Mathew przy pomocy łańcucha i gołych rąk skuł potwora a gdy miał już zakończyć jego życie zatatkował ich odwet orków, więc wojownik musiał odłożyć to na później. Tego dnia polało się wiele krwi orków jak i ludzi. W pewnm momencie bitwy jego koń przestraszył się ognia i zrzucił swego jeźdźca. Mathew byłby już martwy gdyby nie wcześniej skuty jaszczur który zagryzł nacierającego nań orka. Tą bitwe dokończył już na besti i zaczynał z nią wszystkie inne. To była pierwsza istota która w jego wyjałowionym umyśle wzbudziła sympatie. Jaszczur jest jego zdaniem lepszy od konia, nie boi się ognia ani hałasu, nie potrzebuje paszy ani pastwisk zeżre wszystko od padliny po pokonanych wrogów, nie potrzebuje tyle wody, ma ostrzejsze zęby i szpony niż końskie siekacze i kopyta. Jego jedyne wady to to że jest nieco wolniejszy i w zimnych teranach musi się raz na kilka dni mocno wygrzać przy ognisku bo staje się apatyczny aż w końcu zapada w sen zimowy. Umiejętności. ‐umie walczyć prawoe każdą bronią białą ‐Zwiększona kondycja regeneracja i siła ‐Wzmocniona odporność na magie Wady: ‐Nie potrafi korzystać z magi ‐Nie umie strzelać ‐Niewychowany Specyfikacje: masa blizn, wytatuowana runa pochłaniania magi Rodzina: brak Zawód: Najemnik Ekwipunek: dwa topory jednoręczne, dwa sztylety, dwa miecze jednoręczne, długi stalowy łańcuch, suszona wołowina, bukłak z wodą, piersiówka z wódą Wygląd: [](https://s‐media‐cache‐ak0.pinimg.com/564x/7b/57/a0/7b57a00fe5a156fe6ebf8c8dc82c1292.jpg) Ubuór: stalowy pancerz i hełm
-
-
bulorwas
Imię: Skirmir
Nazwisko: Eldrick
Rasa: Pół człowiek, pół Styric
Pseudonim: Pan zimowego ogrodu
Charakter: Mimo miejsca w którym mieszka jest ciepły i czuły dla bliskich. Dla wrogów zaś bezlitosny i groźny. Ma mocny łeb do alkoholu. Twarda psychika
Wiek: 30 lat
Towarzysz: Biały wilk Kieł. Kolor jego sierści zmienia się na czarny gdy walczy
Majątek: 2. 000, mały zamek, dom służek i dom sług.
Historia: Ojciec był wysoko urodzonym szlachcicem, a matka piękną Styricką. Od małego ojciec szkolił go do fachu Łowcy Potworów. Chciał zostać Łowcą. Marzył o tym. Trenował zaciekle i przynosiło to duże efekty. Gdy ukończył 15 lat ojciec zabrał go na pierwsze zlecenie. Okazało się ono tak ciężkie że ojciec zginął. Syn przyniósł ciało swego ojca do domu i z matką wyprawili mu pogrzeb. Matka parę dni po pogrzebie powiesiła się. Ojciec przygotowywał go na taką sytuację, gdyż podejrzewał że kiedy umrze, matka też się zabije. Mimo tego załamał się i wtedy wsparciem była dla niego Eri. Pracowała ona jako służka w ich rodzinie od urodzenia. Miała tylko 5 lat kiedy pocieszała swego pana. Można powiedzieć że właśnie wtedy się w nim zakochała. Kiedy pozbierał się przejął interes po ojcu, a przez swych klientów został ochrzczony Pan Zimowego ogrodu. Nazwa ta stąd że mieszkali w Górach gdzie zawsze panowała zima.
Umiejętności: Alchemia na poziomie podstawowym. Magia Lodu na średnim i Światła na zaawansowanym. Wysokie umiejętności walki toporami. Dobrze strzela z łuków i kusz.
Wady: Nie umie pływać. Jest introwertykiem. Niezbyt wysoko skacze.
Specyfikacje: Potrafi “rozmawiać” ze swym wilkiem.
Rodzina: Nie żyje
Zawód: Najemny łowca potworów i Najemny alchemik
Ekwipunek;
‐Dwa topory wojenne
‐Duży topór wojenny
‐Ciężka zbroja <a class=“fancybox” data‐fancybox=“grupy” data‐fancybox‐group=“fancybox” href=“http://www.zakstudio.com/wp‐content/uploads/2013/01/chevalier‐dessin.jpg[/mg]<br />
(To był strój do walki)<br />
Wygląd: [img]https://static.independent.co.uk/s3fs‐public/thumbnails/image/2015/09/28/08/jonsnow.jpg”><br />
Wygląd: [img]https://static.independent.co.uk/s3fs‐public/thumbnails/image/2015/09/28/08/jonsnow.jpg)</a> -
-
-
-
Kuba1001
Hejter:
- Wypadałoby powiedzieć skąd ma tego jaszczura i napisać coś o nim. Cokolwiek, poza tym szybowaniem.
- Ponad setka kampanii to trochę dużo, zwłaszcza na przedział czasowy, w jakim miał w nich uczestniczyć. Prędzej setka bitew, bo kampanie mogą się ciągnąć dniami, tygodniami, a nawet miesiącami czy latami.
Buras:
To ja zaczekam, aż skończysz.
-
-
bulorwas
Imię: Skirmir
Nazwisko: Eldrick
Rasa: Człowiek
Pseudonim: Pan zimowego ogrodu
Charakter: Mimo miejsca w którym mieszka jest ciepły i czuły dla bliskich. Dla wrogów zaś bezlitosny i groźny. Ma mocny łeb do alkoholu. Twarda psychika
Wiek: 30 lat
Towarzysz: Biały wilk Kieł. Kolor jego sierści zmienia się na czarny gdy walczy. Wilk należał niegdyś do matki,a le nie chciała powiedzieć skąd go ma
Majątek: 2. 000, mały zamek, dom służek i dom sług.
Historia: Ojciec był wysoko urodzonym szlachcicem, a matka pochodziła z plebsu. Od małego ojciec szkolił go do fachu Łowcy Potworów. Chciał zostać Łowcą. Marzył o tym. Trenował zaciekle i przynosiło to duże efekty. Gdy ukończył 15 lat ojciec zabrał go na pierwsze zlecenie. Okazało się ono tak ciężkie że ojciec zginął. Syn przyniósł ciało swego ojca do domu i z matką wyprawili mu pogrzeb. Matka parę dni po pogrzebie powiesiła się. Ojciec przygotowywał go na taką sytuację, gdyż podejrzewał że kiedy umrze, matka też się zabije. Mimo tego załamał się i wtedy wsparciem była dla niego Eri. Pracowała ona jako służka w ich rodzinie od urodzenia. Miała tylko 5 lat kiedy pocieszała swego pana. Można powiedzieć że właśnie wtedy się w nim zakochała. Kiedy pozbierał się przejął interes po ojcu, a przez swych klientów został ochrzczony Pan Zimowego ogrodu. Nazwa ta stąd że mieszkali w Górach gdzie zawsze panowała zima.
Umiejętności: Alchemia na poziomie podstawowym. Magia Lodu na Zaawansowanym. Wysokie umiejętności walki toporami. Jest silny i to bardzo mimo nie AŻ tak dużych mięśni
Wady: Nie umie pływać. Jest introwertykiem. Niezbyt wysoko skacze.
Specyfikacje: Potrafi “rozmawiać” ze swym wilkiem(Telekineza, ale tylko z nim. Odziedziczył to po matce).
Rodzina: Nie żyje
Zawód: Najemny łowca potworów i Najemny alchemik
Ekwipunek;
‐Dwa topory wojenne
‐Duży topór wojenny
‐Ciężka zbroja
(To był strój do walki)
Wygląd:
Ubranie To po powyżej.
(Musiałem zrobić nowy post bo tam ostanie linijki nie chciały się wczytać) -
Kuba1001
- Styrici są dość wątłej budowy, a jako pół‐Styrict odziedziczyłeś to po matce. W związku z tym proponuję zmienić na zwykłego człowieka jeśli chcesz walczyć tym wszystkim, ale usunąć topór dwuręczny, jeśli chcesz zostać mieszańcem.
- Co rozumiesz przez “rozmawianie ze swym wilkiem”?
- Wypadałoby napisać skąd tego wilka wziął.
- Usuń strzelanie z łuków i kusz.
- Dwa rodzaje Magii na start, jeden na zaawansowanym, a drugi na podstawowym. Magi Światła możesz się nauczyć będąc wyłącznie członkiem Krzyżowców Argentu, Paladynów Srebrnej Dłoni, Kapłanów Straceńczego Słońca i Inkwizycja Światła. Nie da się jej nauczyć, “na samouka.” No chyba, że żyjesz kilkaset lat, wtedy już opanujesz jakieś dwadzieścia procent tego, co umie Paladyn w kwiecie wieku.
-
-
-
-
pan_hejter
Ma wzmocnioną krew rany się szybciej goją, szybciej odpoczywa, może biec troche szybciej. Lepiej przyswaja tlen więc też krócej śpi. (I nie odrastają mu kończy jak wolwerinowi)
Runy nie zapisałem jako wady czy zalety. Bo z jednej strony jest odporniejszy na wszelkie magie psychiczna jak i dotykające jego bliskiego otoczenia. Ale z drugiej jest oporniejszy na magie leczenia czy wzmocnienia magiczne.
-
-
-
-
-
-