Karta postaci
-
Usuń informacje z nawiasów i trzymaj się wzoru. Dobrze by było gdybyś użył/a BBCode. Zanim stworzysz kartę, to zapoznaj się z Najważniejszymi Informacjami, aby nie doszło do jakiś nieporozumień.
Jak ktoś sobie życzy jakieś specjalne rzeczy typu: miejsce startu, ekipa lub co innego, to napiszcie to pod kartą, a ja coś wymyślę.Imię: (Akcja dzieje się w Ameryce, więc imię i nazwisko powinno być angielskie, ale Twoja postać może być imigrantem.)
Nazwisko: (Jak powyżej.)
Płeć: (Mężczyzna lub kobieta)
Wiek: (Minimalny wiek to 18 lat, a maksymalnego limitu nie ma. Samobójstwem będzie jak Twoja postać będzie mieć 80 lat.)
Czas startu: (Czyli kiedy Twoja postać startuje.)
Zawód: (Czym Twoja postać zajmuje się zawodowo.)
Zalety: (Przy wypisywaniu zalet i wad dopisz w nawiasie czy są one fizyczne( F ) lub psychicznej ( P ).)
Wady: (Jak powyżej.)
Umiejętności: (Przy wypisywaniu umiejętności dopisz czy jest ona powiązana z zawodem(Z) lub czy jest ona losowa(L).)
Wygląd: (Może to być rysunek, zdjęcie, szkic. Za anime zsyłam do gułagu.)
Ubranie: (To, co Twoja postać ma na sobie.)
Ekwipunek: (To, co ma przy sobie. Jeżeli zaczynasz grę Dzień przed, to Twoja postać nie może mieć ekwipunku na start oprócz telefonu, portfela i kluczyków.)**Imię:** **Nazwisko:** **Płeć:** **Wiek:** **Czas startu:** **Zawód:** **Zalety:** **Wady:** **Umiejętności:** **Wygląd:** **Ubranie:** **Ekwipunek:**
-
Zohan666
Tutaj macie przykład karty i może ułatwi wam tworzenie jej.
Imię: Alice
Nazwisko: Queen
Wiek: 49 lat
Czas startu: Dzień przed.
Zawód: Pielęgniarka
Zalety:
‐ Nie mdleje na widok krwi §
‐ Może zjeść wszystko i nie rozchoruje się po tym (F)
‐ Dobry słuch (F)
Wady:
‐ Słaba kondycja (F)
‐ Wada wzroku (F)
‐ Klaustrofobia (F)
Umiejętności:
‐ Zna pierwszą pomoc (Z)
‐ Zna się na lekach (Z)
‐ Potrafi ugotować coś smacznego z niczego (L)
Wygląd:
**Ubranie: **
‐ Czerwona bluzka z długim rękawem
‐ Czarna spódnica za kolana
‐ Czarne buty na obcasie
Ekwipunek: ‐ -
Kuba1001
Imię: John.
Nazwisko: Kane.
Płeć: Mężczyzna.
Wiek: Pięćdziesiąt sześć lat (pokażę Wam, że stary człowiek i może).
Czas startu: Kilka miesięcy po.
Zawód: Drwal, w sumie dalej ścina, z tym że bardziej nieumarłe łby, niż drzewa. Od czasu do czasu parał się też kłusownictwem, bimbrownictwem, straszeniem namolnych dzieciaków z okolicznego miasteczka, które zaglądały do jego chaty z bali w środku lasu, obijaniem mord w pijackich rozróbach i tak dalej.
Zalety:
‐ Silny i wytrzymały.
‐ Bardzo dobra kondycja i przyzwoite zdrowie (jak na postać w jego wieku).
‐ Doskonale warczy wręcz, głównie dzięki tym wszystkim bójkom w knajpach.
‐ Odważny, sporo już widział, zarówno przed jak i po apokalipsie, więc nie tak trudno go przestraszyć, obrzydzić i tak dalej.
‐ Silny żołądek, tak jak organizm, zahartowany litrami alkoholu domowej roboty i kilogramami wieprzowiny oraz kiszonych ogórków.
Wady:
‐ Wiek prędzej czy później (ale raczej prędzej) da o sobie znać.
‐ Pali jak smok.
‐ Lubi sobie czasem golnąć.
‐ Krótkowidz.
‐ Nieco słabszy słuch w stosunku do normalnego człowieka.
‐ Czasem prześladują go senne koszmary, co gwarantuje nieprzespaną noc i następny dzień, w którym ledwo trzyma się na nogach.
Umiejętności:
‐ Ścinanie i obróbka drzew.
‐ Zastawianie sideł, strzelanie, polowanie, tropienie, oprawianie ze skóry bądź garbowanie jej i przyrządzanie mięsa.
‐ Pędzenie bimbru.
Wygląd:
**Ubranie: **
Wszystko wyżej.
Ekwipunek:
‐ Siekiera zagłady.
‐ Długi nóż myśliwski.
‐ Nabity rewolwer Ruger GP‐100.
‐ Dodatkowych dwanaście nabojów do tego potworka.
‐ Torba podróżna na fanty, a w niej:
‐ Trzymetrowy zwój liny.
‐ Osełka.
‐ Pudełko zapałek.
‐ Dwie paczki fajek.
‐ Puszkowane żarcie: Zupa pomidorowa, fasola i pulpety.
‐ Suchary (około pół kilograma).
‐ Dwie półlitrowe butelki wody.
‐ Piersiówka whiskey.
‐ Kilka bandaży.
‐ Lornetka.
Tak, robię to tylko dlatego, że koniecznie chcę zagrać postacią z Last Day. -
-
-
-
WladcaAwarow
Imię: Frank
Nazwisko: O’Connor
Wiek: 34 lata
Czas startu: Dzień przed.
Zawód: Urzędnik
Zalety:
‐trzeźwo myślący §
Wady:
‐tchórz §
‐wada wzroku (F)
‐słaby fizycznie (F)
Umiejętności:
‐zna się na zarządzaniu (Z)
‐potrafi obsługiwać się bronią palną (L)
‐mimo, iż nie jest zbyt silny, to spi***alać potrafi szybciej niż królik przed lisem (L)
Wygląd:
**Ubranie: **To co wyżej, bo lubi w wolnym czasie przebierać się za kowboja
Ekwipunek: ‐
-
-
-
Radiotelegrafista
Imię: Erika
Nazwisko: Van Johansen
Płeć: Kobieta
Wiek: 21 lat
Czas startu: Dzień przed.
Zawód: Studentka stosunków międzynarodowych.
Zalety:
‐ Całkiem niegłupia, potrafi określić, kiedy ktoś próbuje ją oszukać. Nie jest naiwna. §
‐ Erika jest Norweżką, w wcześniejszych latach mieszkała na północy tego kraju. Dobrze znosi nieskie temperatury i potrawy, które mało kto uważa za smaczne, a nawet zjadliwe. (F)
Wady:
‐ Jest otyła, a więc bardzo kiepska kondycyjnie, nie jest też zbyt silna (F)
‐ Wzrok Eriki nie jest zbyt dobry, więc przez większość czasu musi się posiłkować grubymi okularami. Próbowała już z soczewkami, ale nie wychodziło to za bardzo, chociaż teraz znów zamierza dać im szansę (F)
‐ Nie posiada prawa jazdy. Oczywiście, potrafi prowadzić samochód, jednak ma problemy z uczestniczeniem w ruchu miejskim, często panikuje za kierownicą §
Umiejętności:
‐ Amatorsko szkicuje. Nie jest w tym najlepsza, ale jeśli nie poszłoby jej w życiu, mogłaby zarabiać, rysując portrety na ulicach dużych miast (L)
‐ Wedle opinii wielu ludzi, Erika jest bardzo przekonywująca, łatwo nakłania innych do swoich racji (Z), a także dobrze idzie jej efektowne sterowanie zespołem złożonym z ludzi o wiadomych wadach i zaletach.
‐ Płynnie porozumiewa się po angielsku, norwesku, niemiecku i francusku. Zna język hiszpański w stopniu komunikatywnym, a także poznała podstawy języka chińskiego.
Wygląd:
Ubranie: Najczęściej nosi się prosto, w kraciastej koszuli, bluzie z kapturem, jasnych i nieco znoszonych jeansach (no i oczywiście bieliźnie). W dni ważnych prac egzaminacyjnych ubiera na siebie elegancką marynarkę i czarną koszulę.
Ekwipunek: -
-
Kuba1001
Imię: Malcolm.
Nazwisko: Travis.
Płeć: Mężczyzna.
Wiek: Trzydzieści dwa lata.
Czas startu: Kilka miesięcy po.
Zawód: Imał się różnych zajęć. Obecnie jest bandytą, wcześniej był kierowcą tirów, na których przejechał całe Stany wzdłuż i wszerz, pracował też jako wykidajło, trudnił się kłusownictwem, należał do organizacji przestępczej…
Zalety:
‐ Zimny skuwiel.
‐ Strzelby, rewolwery i pistolety to dla niego chleb powszedni.
‐ Dość dobrze walczy wręcz.
‐ Równie dobrze wymachuje strzelbą, korzystając z bagnetu czy kolby, jak i nożem.
‐ Spory autorytet w drużynie.
Wady:
‐ Zimny skuwiel.
‐ Jakakolwiek inna broń palna to dla niego czarna magia, potrzebowałby trwającego przynajmniej kilka dni lub tygodniu kursu, żeby się tym poprawnie obsługiwać. Z białą to samo.
‐ Lęk wysokości.
‐ Nie potrafi pływać.
‐ Lubi się napić, acz poza tym nie cierpi na żadne uzależnienia.
‐ Stara rana łydki, choć zabliźniona, to zawsze może dać o sobie znać, jest też jego piętą achillesową, słabym punktem.
Umiejętności:
‐ W podbramkowej sytuacji może pogrzebać pod maską lub zasiąść za kółkiem i może to dać jakieś konkretne efekty.
‐ Jako jedyny potrafi trzymać w kupię bandę tych degeneratów oraz wykrzesać z nich jak najwięcej pozytywnych efektów i cech, dzięki czemu nie pragną zabić się nawzajem, a nawet są dla siebie jak bliscy przyjaciele lub rodzina.
Wygląd:
**Ubranie: **
Wszystko wyżej, tylko że kurtka nie jest jeansowa, ale skórzana (powodzenia w przegryzieniu jej. Poza tym, jeśli ginąć podczas apokalipsy Zombie, to z fasonem).
Ekwipunek:
‐ Strzelba Winchester 1300 Defender (nabita, magazynek mieści sześć naboi).
‐ Długi nóż o ząbkowanej klindze.
‐ Podczepiony do strzelby bagnet.
‐ Dodatkowych osiemnaście naboi do strzelby.
‐ Osełka.
‐ Butelka oleju i ścierka (służące do czyszczenia i konserwacji strzelby).
‐ Lornetka.
‐ Rolka szarej taśmy klejącej.
‐ Torba podróżna.
‐ Latarka.
‐ Dwie dodatkowe baterie do niej.
‐ Krzesiwo.Posiada zapasy wody, suchego prowiantu i tak dalej, ale zwykle nie nosi ich przy sobie, czasem tylko wrzuci coś do torby. Dlaczego? Cóż, nie ma po co nosić ze sobą wszystkiego, poza najważniejszym ekwipunkiem, jeśli korzysta z usług pojazdu, prawda? No właśnie.
Blaszak to jego schronienie przed napadami osób trudniących się podobną profesją, schronienie, magazyn, środek transportu i dom. Podróżuje nim ze swoją ekipą zwyrodnialców, walcząc z Zombie i innymi bandytami, napadając na samotnych podróżnych, większe grupki czy małe osady ocalałych, handlując zdobytymi łupami w zamian za paliwo i tak dalej.
Pojazd zawiera wiele udogodnień, między innymi miniaturową kuchnię, łazienkę i sypialnię, choć to za wiele powiedziane ‐ malutkie pokoiki z łóżkami i tyle. Do tego zbrojownia, składowisko fantów, miniaturowa cela dla dwóch osób i wszystko potrzebne, aby to cudo w ogóle jeździło. Poza paliwem, około jedną trzecią energii czerpie za pomocą paneli słonecznych na dachu (nie ma ich na grafice, ale są).
Poza tym całość jest konkretnie obita blachą i innym złomem tego typu, nie brak też metalowych kolców, zwłaszcza z przodu, na zderzaku.
Poza Malcolmem, w samochodzie gnieździ się też kilku innych banditos, którzy pełnią różne funkcje w grupie tych postrzeleńców:
Jack ‐ Wirtuoz walki bronią białą i wręcz, acz w na broni palnej nie zna się w ogóle. Zresztą, nawet nie musi, jest dla ekipy zbyt cenny, ma wielką wiedzę o Zombie i wszystkim, co ich dotyczy, do tego to wykwalifikowany medyk, który potrafi zrobić coś więcej, niż napoić pacjenta spirytusem, upieolić dłoń siekierą i zabandażować kikut. Jeśli trzeba, zwykle obsługuje jeden z CKM’ów.
Jim ‐ Najmłodszy członek ekipy, również operator CKM’u, do tej pory czasem nazywany Mięczakiem lub Gołowąsem, ponieważ taki był, gdy zaczynał. Teraz jest już równie zimny jak reszta bandytów, choć to po nim można się spodziewać jakichkolwiek ludzkich odruchów, jeśli w ogóle. Teraz to pełnoprawny członek bandy, ale wcześniej trzymali go tu tylko dlatego, że jest doskonale wykształcony, zna kilka języków, potrafi się handlować i ma niezłe gadane, a do tego jest przyzwoitym inżynierem.
Rick ‐ Tutaj nie ma co się rozdrabniać, to po prostu kolejny sunsyn, bez szczególnych umiejętności, nie licząc tego, że świetnie posługuje się bronią białą, strzela z łuku i broni palnej krótkiej.
Alex ‐ Po części zabijaka, ale przede wszystkim kierowca, odpowiedzialny za wiele z modyfikacji i usprawnień Blaszaka. -
ThePolishKillerPL
Imię: Harry
Nazwisko: Carrles
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 38
Czas startu: Kilka miesięcy po.
Zawód: Jednostka S.W.A.T
Zalety:
Racjonalnie myśli podczas stresujących sytuacji
Zabijanie terrorystów oraz zdechlaków zahartowało jego psychikę, więc trudno go mentalnie złamać
Zapoznanie z ludzką anatomią, także wie gdzie przyłożyć by ktoś leżał
Wady:
Snajperki czy karabiny maszynowe sprawiają mu kłopoty
Bardziej preferuje wbijanie z buta niż skradanie
Wada wzroku przez którą jest zmuszony nosić soczewki kontaktowe
Umiejętności:
Dobrze strzela z broni palnej typu strzelba, karabiny szturmowe czy pistolety
Tak samo jest z bronią białą
Wprawiony włamywacz, także zamki i kłódki to dla niego pikuś
Wygląd:
Ubranie:
Ekwipunek:
‐Zmodyfikowany strój S.W.A T podany powyżej
‐Maczeta
‐Glock 17 z tłumikiem
‐3 magazynki do Glock 17
‐2 starannie zapakowane suszone kiełbasy
‐3 konserwy mięsne
‐2 butelki wody (2 litrowe)
‐ćwierć kilo sucharów
‐osełka
‐podręczna apteczka pierwszej pomocy, nienaruszona
‐harmonijka
‐zegarek
‐zapalniczka Zippo
‐5 wytrychów
‐plecak 50L by to wszystko pomieścić -
-
-
-
Zohan666
ThePolishKillerPL
Eh, strzelanie z broni, walka wręcz i otwieranie zamków za pomocą wytrychów nie są jakby zaletami, więc musi to pójść do umiejętności. Pamiętaj, że możesz mieć tylko trzy umiejętności.
Małomówność i nieufność nie są wadami. Mam problem z narwańcem oraz brakiem empatiiPrzymknę oko i niech te dwie rzeczy zostaną.
-
-
-
samex
Imię: Juan
Nazwisko: Submarije
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 43
Czas startu: dzień przed
Zawód: Majster, Mechanik jak to woli
Zalety: Szybki[F] zimna krew[P]
Wady: Małoodporny na kule[F]
Umiejętności: Otworzy wiele rzeczy wytrychem[L] Potrafi Naprawiać i modyfikować sprzęt[Z], potrafi jeździć autem [Z], nauczył się strzelać z strzelby skutecznie[L]
Wygląd:
ubranie: Patrz zdjęcię. Prosta bluza i spodnie.
Ekwipunek: NicoHistoria: Juan urodził się w Arizonie jako syn imigrantów meksykańskich. Chłopak żył w trudnej dzielnicy i musiał kraść aby przeżyć. Przez jakiś czas zaczął kraść auta i był w tym całkiem dobry. Ale jedna pomyłka doprowadziła do tego że go złapano. W więzieniu spędzi 10 lat swojego życia. Obiecał sobie że po wyjściu zacznie pracować uczciwie. I tej objetnicy dotrzymał. Dziś jest mechanikiem na Florydzie z Dwójką dorosłych dzieci które wyjechały do Nowego Yorku oraz Żoną która pojechała do Wenezueli do swojej rodziny.
-
sylveonka
Imię :|: Charlotte
Nazwisko :|: Bennett
Płeć :|: Kobieta
Wiek :|: Trzydzieści lat
Czas startu :|: Dzień przed
Zawód :|: Weterynarz
Zalety :|:
‐ Przyzwyczajona do widoku wszelkiej krwi i ran §
‐ Posiada mocny układ odpornościowy, dzięki czemu znacznie trudniej u niej o na przykład infekcję (F)
‐ Ma doskonały węch i bez problemu wyczuje zapach zgnilizny czy też krwi (F)
‐ Jest niezwykle zdeterminowana i jeśli coś postanowi, to za wszelką cenę będzie próbowała to osiągnąć §
Wady :|:
‐ Ze względu na jej albinizm, nie może ona przebywać zbyt długo na słońcu, inaczej z łatwością zdobyć oparzenia skóry oraz może pogorszyć się jej wzrok (F)
‐ Jest niezwykle uparta i czasami nie da się jej przemówić do rozumu §
‐ Wspinaczka to jej drugi najgorszy wróg (F)
‐ Czasami dostaje oczopląsu i nie jest w stanie skupić zbyt długo wzroku na jednej rzeczy (F)
Umiejętności :|:
‐ Doskonale unika ugryzień, zadrapań oraz ukąszeń od wszelkiego rodzaju zwierząt (Z)
‐ Zna się mniej więcej na opatrywaniu i potrafi nawet założyć szwy, czy też nastawić złamaną kość (Z)
‐ Potrafi doskonale zapamiętać drogę z jednego miejsca do drugiego i trudno o to, by się zgubiła dzięki jej niezwykłemu poczuciu kierunku i dobrej pamięci (L)
Wygląd :|:
Ubranie :|:
‐ Długa, szara bluza z kapturem przyozdobiona białymi paskami
‐ Biała koszula
‐ Grube, czarne spodnie do kostek
‐ Szare buty sportowe
Ekwipunek :|: ‐ -
-
Lutherek
Imię: Connor
Nazwisko: McCarry
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 30
Czas startu: Dzień przed
Zawód: Policjant
Zalety: ‐ Jest w dobrej kondycji [F]
‐ Dalekowroczny [F]
Wady: ‐ Uzależniony od papierosów [P]
‐ Akrofobia [P]
‐ Źle przeprowadzano operacja usunęcia odłamków tkwiących w jamie brzusznej, co powoduje bóle [F]
Umiejętności: ‐ Dzięki zawodowi, doskonale operuje bronią palną, taką jak : pistolety oraz rewolwery [Z]
‐ Dobrze zna ludzką anatomię [L]
‐ Masywna budowa ciała [L+Z]Wygląd:
Ubranie: To samo co wyżej
Ekwipunek: BrakMiejsce rozpoczęcia: Komisariat policji
-
-
-
Bezigiusz
Imię:Lancy
Nazwisko:Parker
Płeć:Mężczyzna
Wiek:trzydzieści pięć lat
Czas startu: Dzień Przed
Zawód:Kapitan oddziału S.W.A.T
Zalety:
‐Cichy chód(F)
‐Zwinny(F)
‐Urodzony Przywódca§
‐Silny i wytrzymały(F)Wady:
‐Nie potrafi zabić kobiety (Czyli jeśli spotka kobietę zombi, bądź kobietę, nie da rady zabić jej, ale z czasem może się to zmienić w przypadku zombi) §
‐Uczulony na leki, nie może brać antybiotyków, inaczej, jeśli weźmie je dochodzi do reakcji alergicznej(F)
‐Arachnofobia§
‐Bezsenność§
‐Kontuzja nogi , nie jest poważna ,dlatego wciąż utrzymuje się na posadzie(F)Umiejętności:
‐Lubi budować rzeczy z przedmiotów pirotechnicznych(L)
‐Majsterkowicz, potrafi tworzyć łuki,kusze oraz różnie bronie białe, w tym ulepszenia do broni palnej(L)
‐Potrafi strzelać z broni palnej, walczyć wręcz i bronią białą(Z)Ekwipunek:Brak ekwipunku
-
Zohan666
Lutherek
AkceptBezigiusz
Eh, nie wiem czy jednostka SWAT przyjęłaby w swe ramiona Rosjanina, więc zmień zmień mu narodowość na Amerykanina. Sprawdziłem również jaka musi być osoba pod względem psychicznym oraz emocjonalnym i powiem tylko, że nie może być paranoikiem. I teraz pytanie: chcesz, aby Twoja postać siedziała na “rencie” czy brała czynny udział i pracowała? Wątpię, żeby pozwolili komuś pracować, kto kuleje na nogę i ma rehabilitację. -
-
-
-
-
-
Kuba1001
Imię: Anthony.
Nazwisko: Daniels.
Płeć: Mężczyzna.
Wiek: Trzydzieści dwa lata.
Czas startu: Kilka miesięcy po.
Zawód: Dawny i obecny szeryf.
Zalety:
‐ Silny (F).
‐ Szybki (F).
‐ Dobrze się wspina (F).
‐ Brak lęku wysokości §.
Wady:
‐ Niezbyt zwinny (F).
‐ Wytrzymałość raczej przeciętna (F).
‐ Arachnofobia §.
‐ Nie potrafi pływać (F).
‐ Panicznie boi się wody, w której mógłby się utopić, a więc jezior, rzek i innych większych akwenów §.
Umiejętności:
‐ Strzelanie z broni krótkiej (Z).
‐ Dowodzenie i trenowanie rekrutów (Z).
‐ Tropienie (L).
Wygląd:
Ubranie: Całość widoczna wyżej, ale ta skórzana kurtka ma rękawy sięgające do nadgarstków, żeby trudniej go było zagryźć.
Ekwipunek:
‐ Para kajdanek.
‐ Naładowany pistolet Beretta M9.
‐ Dwa dodatkowe magazynki do pistoletu (15 naboi w jednym).
‐ Duży nóż myśliwski o ząbkowanej klindze.
‐ Kompas.
‐ Lornetka.
‐ Dwie konserwy mięsne.
‐ Puszka fasoli.
‐ Dwie półlitrowe butelki wody.
‐ Manierka samogonu.
‐ Rolka szarej taśmy klejącej.
‐ Widelec i łyżka.
‐ Opakowanie sucharów.
‐ Szmatka do czyszczenia broni palnej i noża.
‐ Długi na osiem metrów zwój liny.
‐ Mapa okolicznych terenów (własnoręcznie narysowana).
‐ Ołówek.
‐ Scyzoryk.
‐ Plecak na powyższe bibeloty, z których większości nie nosi przecież na wierzchu.
Przed startem postaci, o ile zostanie zaakceptowana, zapraszam na PW, bo chcę tam ugadać sporo szczegółów, na które nie ma miejsca w karcie. -
-
-
-
-
Radiotelegrafista
Imię: Frank
Nazwisko: Douglass
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 47 lat
Czas startu: Kilka dni po
Zawód: Kierowca ciężarówki.
Zalety:
‐ Bardzo dobry refleks oraz wzrok (1)
‐ Duża siła fizyczna (1)
‐ Nie ma problemów z opanowaniem się i zachowaniem zimnej krwi, niezależnie od sytuacji (1/2)
Wady:
‐ Jest uzależniony od nikotyny (‐1)
‐ Długoletnie palenie wypruszyło mu płuca, nie ma dobrej kondycji. Miewa także kaszel palacza (‐1)
‐ Frank posiada anablefobię, czyli lęk przed patrzeniem w górę. Najczęściej objawia się on, gdy musi spojrzeć na szczyt wysokiego budynku i w tej podobnych sytuacjach (‐1/2)
Umiejętności:
‐ Wspaniały kierowca, nie ma problemów z długotrwałą jazdą ani z trudnymi manewrami (Z)
‐ Podstawowo zna się na mechanice samochodu. Potrafi w krótkim czasie wymienić koła, olej, czy tym podobne bzdety, rozłoży pojazd i złoży, a także sam wykona większość napraw, które nie wiążą się z zaawansowaną elektryką i majstrowaniem przy komputerze (Z)
‐ Całkiem nieźle mu idzie cerowanie i szycie. Ot, przejął tą umiejętność po matce (L)
Wygląd:
Ubranie:
‐ Kurtka
‐ T‐Shirt
‐ Wytarte jeansy
‐ Solidne, ciężkie buty
‐ Bielizna
Ekwipunek:
‐ Klucz francuski
‐ Portfel z dokumentami, pieniędzmi.
‐ Klucze do ciężarówki ( Kenworth K100, rocznik 1987)
‐ Sześciopak napoju energetycznego.
‐ Zegarek naramienny
‐ Paczka papierosów
‐ Zapalniczka -
-
maxmaxi123
Imię: Alexander
Nazwisko: Fickle
Płeć: Łuk
Wiek: 25
Czas startu: Parę miesięcy po
Zawód: Skrytobójczy łucznik bandyta
Zalety:- Celne oko
Wady:
‐ Nie potrafi posługiwać się niczym innym, jak tylko łukiem
Umiejętności: - Sprawnie posługuje się łukiem, co oznacza sprawne nałożenie strzały, wystrzał i tak w kółko, a do tego walkę w zwarciu (Z)
- Nieźle się wspina i skrada, a najlepiej oba naraz (Z)
- Umie też otwierać zamki (L)
Wygląd:
Ubranie: Jak wyżej
Ekwipunek:
- Łuk
- Maska przeciwgazowa. Specjalnie poszukał takiej, która nie będzie mu utrudniać celowania
- 10 strzał
- Zapas pożywienia na trzy dni (puszki, konserwy i inne tego typu rzeczy[wliczam w to też wodę])
- Dwa wytrychy
- Celne oko
-
-
maxmaxi123
Wyliczyłem ekwipunek i jest łącznie piętnaście. A przez to, że wady i zalety muszą być dokładnie wyliczane, nie mam ochoty się z tym srać, bo nie lubię dawać zalet/wad zapychaczy tylko po to, aby liczebne warunki były spełnione. Ale później poprawię i może wymyślę więcej wad lub zalet, bo z tego co widzę, kopiujesz to w pierwszym poście.
-
Imię: Samuel.
Nazwisko: Abasto.
Płeć: Mężczyzna.
Wiek: Trzydzieści lat.
Czas startu: Kilka dni po.
Zawód: Obecnie jest bezrobotny, wcześniej podejmował się wielu różnych zawodów, głównie legalnych, był choćby magazynierem, wykidajłą czy gitarzystą w klubie nocnym, ostatecznie został kryminalistą, siedział ponad dziesięć lat z przerwami (w sensie, że to łączna ilość lat w pierdlu, a nie jedna kara, bo było ich kilka), głównie za kradzieże i włamania, a ostatnio również za handel narkotykami. Ma też na koncie jedno morderstwo, ale to akurat popełnione było w samoobronie, więc sąd był mu ten jeden raz przychylny.
Zalety:
- Doskonale posługuje się nożem, zarówno jeśli chodzi o walkę z bliska (tutaj potrafi też wywijać dwoma nożami równocześnie lub naprzemiennie jedną klingą i własną pięścią) jak i rzucanie nimi do celu (F).
- Zahartowany trudami biednego żywota, kryminalnej przeszłości i więziennej odsiadki §.
- Bardzo silny, przez większość życia zarabiał na chleb siłą własnych mięśni, tak legalnie, jak i nielegalnie, a podczas licznych odsiadek większość czasu spędzał na ćwiczeniach w celi lub przeznaczonym do tego placu (F).
- Wytrzymały, również z powyższych powodów (F).
Wady:
- Bardzo łatwo robi sobie wrogów, stojących tak po jednej, jak i drugiej stronie prawa §.
- Wciąż jest znany policji i poszukiwany, co może sprawić mu nieco kłopotów, mimo że świat się pieprzy to jakiś nadgorliwy funkcjonariusz może wypatrzyć w nim latynoskiego handlarza narkotykami, który niedawno wyszedł z więzienia, a przed kilkoma dniami uciekł z radiowozu policji (to dzięki zamieszaniu i drobnej pomocy kilku Zombie) §.
- Żaden z niego sprinter czy długodystansowiec, zawsze wolał walkę od ucieczki (F).
- Jak na nożownika, nie jest zbyt zwinny, preferuje w swoim stylu walki bardziej siłę niż zwinność i szybkość. (F).
- Ma grupę kilku najlepszych przyjaciół, za których wskoczyłby w ogień, co daje mu na pewno dobrą pozycję wśród nich, ale też sprawia, że będzie pierwszym do nadstawiania karku §.
- A nawet bez nich byłby taki, to urodzony ryzykant, wycofuje się w niewielu sytuacjach i można by uznać, że jest nawet pozbawiony instynktu samozachowawczego §.
- To wciąż kryminalista, prędzej można po nim oczekiwać, że zacznie rabować sklep niż pomoże jego właścicielowi, którego goni kilka żywych trupów.
Umiejętności:
- Twardy i doświadczony handlarz oraz negocjator (Z).
- Świetnie gra na gitarze klasycznej (N).
- Znawca tak różnych rodzajów narkotyków, jak i miejsc, w których można je kupić bądź sprzedać, zna też ludzi zajmujących się produkcją i dystrybucją (Z).
- Nowy Jork to jego miasto, zna je jak własną kieszeń, ale tyczy się to tylko tych zwyczajnych dzielnic, w wielu co bogatszych nie bywał nigdy (N).
Wygląd:
Poza tymi tatuażami ma też jeden, na obojczyku, z napisem “Soy como soy” - Jestem, jaki jestem.
Ubranie:
Sam ubiera się zwykle tak, jakby musiał na każdym kroku stoczyć jakąś walkę, co często się zresztą zgadza, więc zwykle ma na sobie porządne buty z twardą podeszwą i czubkiem, luźne dżinsy z kilkoma kieszeniami, zwykłą, matową koszulkę w kolorze niebieskim lub czarnym i skórzaną kurtkę, którą nosi niezależnie od pory dnia i roku.
Ekwipunek:
- Długi, ząbkowany nóż.
- Zapalniczka.
- Pudełko zapałek.
- Paczka papierosów.
- Osełka do noża.
- Hiszpańska gitara klasyczna.
- Futerał na gitarę.
- Portfel, a w nim dwieście dolarów, dokumenty i inne pierdoły.
- Paczka miętowych gum do żucia.
- Okulary przeciwsłoneczne.
- Telefon komórkowy.
- Słuchawki.
- Ładowarka.
- Pięćdziesiąt gramów kokainy, w swoim mieszkaniu, w kilku skrytkach, ma jeszcze około pół kilograma tego narkotyku, dwieście gram heroiny i kolejne pół metaamfetaminy. -
Imię: Ephraim.
Nazwisko: Forester.
Płeć: Mężczyzna.
Wiek: Trzydzieści sześć lat.
Czas startu: Kilka dni po.
Zawód: Właściciel niewielkiego baru, co sprawia, że zajmuje się tak papierkową robotą, jak staniem za ladą jako barman, drobnymi naprawami sprzętu, gotowaniem, sprzątaniem, a od czasu do czasu wyrzuci też jakiegoś podpitego klienta za drzwi.
Zalety:
- Choć ukończył tylko szkołę średnią, to jadł chleb z niejednego pieca, potrafi poradzić sobie z wieloma przeciwnościami, jakie rzuci mu los, ze względu na swoje bogate doświadczenie §.
- Gdy trzeba, bez problemu większość dnia ustoi za grillem czy ladą, nocne zmiany to również w większości jego działka (F).
- Silny i wytrzymały (F).
Wady:
- Alkoholik, któremu już chyba nic nie pomoże, próbował rzucić kilka razy, chodził na różne spotkania i terapie, ale nic nie pomogło. Nałóg nie jest może dla niego najważniejszy, ale to dlatego, że ma wciąż spore zapasy alkoholu, cholera wie, co stanie się, gdy go zabraknie §.
- Uzależnienie już powoli daje o sobie znać, później będzie tylko gorzej (F).
- Zatracił sporo z dawnej kondycji i figury (F).
- Praktycznie co wieczór żali się jakiemuś kumplowi lub butelce, jest zgorzkniały po rozwodzie i utracie praw do opieki nad synem, a choć może go widywać, to dla niego już nie jest to samo §.
Umiejętności:
- Wszystko, co związane z zawodem, jak gotowanie, naprawa psującego się wciąż telewizora w barze i tym podobne (Z).
- Przez blisko dziesięć lat grywał w baseballa i odnosił na tym polu lokalne i stanowe sukcesy, a mimo upływu lat wciąż jest całkiem niezły, wzięcie zamachu na tyle mocnego, aby rozbić nim nadgniłą czaszkę to żaden problem (N).
- Majsterkowicz i złota-rączka-samouk (N).
Wygląd:
Ubranie:
Zwykle nosi się prosto, ale schludnie, co oznacza jeansy, trampki, bluzy z kapturem i koszulki. Preferuje różne nadruki i odcienie szarości, bieli i czerni. Do pracy zakłada też często biały fartuch.
Ekwipunek:
- Stary kij baseballowy, kiedyś trzymany w gablocie w biurze, na zapleczu baru, razem z innymi pamiątkami i duperelami, ale teraz wyciągnięty, gdyby miał się przydać.
- Pistolet hukowy (bar położony jest w szemranej dzielnicy miasta, kupił go dla własnego bezpieczeństwa, ale użył tylko raz. Mimo wszystko, wciąż trzyma go pod ladą. A ja mam nadzieję, że przejdzie, bo nie jest to broń palna, a w obecnej sytuacji może nawet bardziej zaszkodzić mojej postaci, niż pomóc, przez hałas).
- Pięć naboi do powyższego.
- Piersiówka whiskey.
- Zapalniczka zippo, stara pamiątka, którą nosi z sentymentu, bo nigdy nie palił.
- Paczka miętowych gum do żucia.
- Portfel z dokumentami, kartą kredytową i gotówką - ma przy sobie trzysta dolarów, ale zawsze może wyciągnąć więcej z sejfu w biurze.
- Telefon komórkowy.
- Słuchawki.
- Ładowarka.
- Ma też skrzynkę z podręcznymi narzędziami, ale nie nosi jej ze sobą, tylko trzyma na zapleczu, a zabiera, gdy nadejdzie taka konieczność. -
Kuba
Ja wiem, że ty chciałeś mieć tu najwięcej postaci
Ale chyba bierzesz to za bardzo do siebie -
Postanowiłem wypróbować wariant “Kilka dni po”.
-
Obie akceptuje i wystartować powinny jutro lub w weekend (ale nie obiecuje).
-
Ten post został usunięty! -
Żaden problem, zaczekam.
-
Imię: Steven
Nazwisko: Kowalsky
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 47
Czas startu: Dzień przed
Zawód: Emerytowany Żołnierz
Zalety: (Przy wypisywaniu zalet i wad dopisz w nawiasie czy są one fizyczne(F) lub psychiczne§.)
*Wysoka siła (F)
*Wysoka inteligencja(§)
*Hart Ducha (§)
Wady:- mała szybkość i zwinność, wysoki czas reakcji (F)
- bycie słabym w walce wręcz (F)
- słaby wzrok, słuch i węch (F)
- bezpłodność (F)
- Choroba wątroby (F)
Umiejętności: - Umiejętność przetrwania i znalezienia pożywienia w dziczy lub trudnych warunkach (Z)
- Umiejętność posługiwania się bronią palną (Z)
- Umiejętność dowodzenia grupą (Z)
Wygląd:
Ubranie: Zwykła szara koszulka, czapka z daszkiem, szorty, trampki.