Karta Postaci
-
Każda Karta musi być zrobiona według wzoru. Innych nie będę akceptował.
Wzór:
Imię (coś bardziej kreatywnego niż Janusz):
Nazwisko (coś bardziej kreatywnego niż Kowalski):
Rasa (jedna z grywalnych, ale może to być mieszaniec. Proszę nie przesadzać i wybrać sobie co najmniej cztery lub cztery rasy do owej mieszanki. Warto też pamiętać o tym, że postać będąca, np. pół Elfem i pół człowiekiem będzie dziedziczyć cechy obu gatunków, lecz wedle Waszego upodobania):
Pseudonim (opcjonalne):
Charakter (charakteru trzeba przestrzegać. Jeśli ktoś napisze ,Bezwzględny" to nie będzie mógł tak po prostu okazać litości. Można ukazać w grze):
Wiek (jakaś liczba mieszcząca się w granicach wieku rasy, jakiej jest Wasza postać):
Towarzysz (zwierzę, jacyś pomagierzy, własny oddział czy banda. Możliwości jest sporo, ale postarajcie się zachować umiar):
Majątek + nieruchomości (czyli to, czego nie upchniecie w kieszeni i czego nie będziecie wszędzie ze sobą tachać. Największa kwota jaką dopuszczę to cztery tysiące sztuk złota, a najlepsza nieruchomość na start to zamek. Można oczywiście nie posiadać czegoś z tych dwóch, albo i nie mieć żadnego):
Historia (co wasza postać robiła przed rozpoczęciem się akcji PBF’a. Im dłuższa i ciekawsza tym lepiej. Owszem, dobra historia u mnie punktuje i sprawia, że czasem przymknę oko na jakąś wadę, zaletę czy element ekwipunku):
Umiejętności (czyli co postać robi najlepiej. Proszę nie przesadzać. Tutaj również wpisuje się znajomość Magii. Na start można mieć jedną Magię na poziomie mistrzowskim, dwie na zaawansowanym, jedną na zaawansowanym i jedną na podstawowym, jedną na mistrzowskim i jedną na podstawowym lub dwie na podstawowym):
Wady (czyli to, co idzie jej gorzej. Najlepiej dodać kilka mocnych wad lub tyle słabych wad, ile ma się umiejętności):
Specyfikacje (choroby, mutacje, bez przesady, i inne rzeczy, których nie da się upchnąć nigdzie indziej):
Zawód (wędrowny rycerz, łowca potworów, Mag, karczmarz, najemnik, złodziej ‐ możliwości jest na prawdę dużo):
Ekwipunek (Musi wiązać się z zawodem i lepiej nie przesadzać. Warto też mieć możliwość uniesienia ze sobą tego wszystkiego):
Wygląd (opis lub obrazek, ale to pierwsze musi być dość dokładne):
Ubranie (Ca dana postać ma na sobie. Najlepiej jeśli będzie pasować do wyglądu i zawodu. Również może to być opis lub obrazek):Przy robieniu Karty Postaci proszę o usuwanie informacji pomocniczych w nawiasach, ponieważ znacznie ułatwia to sprawdzanie.
-
Angel_Kubixarius
Imię: Vlad III
nazwisko: Dracula
przezwisko :Alucard
Rasa: Wampir
charakter: neutralny, najemny wampir, pogromca słabszych ze swego gatunku, dosyć zmienny, nieco cyniczny oraz z poczuciem dobrego humoru.
Wiek: huuuuuu… i jeszcze trochę, a wygląda na 18l.
towarzysz: widmowy czarny wilk z krwawymi oczyma. ( widmowy = przeźroczysty, a przynajmniej widmowy z wyglądu, NA RAZIE nie ma widmowych mocy.
Majątek : czarna cytadela… złota 100 jeśli można
historia: … za długo opowiadać, dowiecie się w fabule…
umiejętności: mistrz fechtunku i broni dystansowej, lata, porusza się bardzo cicho, jako nieumarły nie podlega zatruciu, krwawieniu i tym podobnym, co innego paraliż czy oszołomienie.
słabości: broń drzewcowa typu dzida i inne tego typu długie bronie… po prostu nie potrafi nawet ich dobrze chwycić, tak jak każdy wampir jest bardziej bądź mniej podatny na srebro i słońce, przy czym od tego drugiego chroni go jego ubranie.
specyfikacje: likantropia, a dokładniej wampiryzm, od urodzenia, nie jest to ani klątwą ani tym bardziej zarażeniem, jest pierwszym wampirem tzw. Pierworodnym. Pakt cienia‐ coś, co pozwala mu ożyć, choćby go zabić, zajmuje mu to sporo czasu i energii, ale potrafi się zregenerować sam z siebie., potrafi dzięki temu też zmienić własną formę lub wygląd, a nawet połączyć się z wilkiem.
Rodzina: brak danych po za ojcem Vladem II, księciem Transylwanii.
zawód: łowca wampirów, najemny zabójca potworów, zawód podobny do wiedźmina…
Eq: srebrna szabla, mała kusza korbkowa jednoręczna i pakiet posrebrzanych bełtów, kilka fiolek krwi " na później" szaty Nosferatu.
Wygląd : normalnieUbranie: szaty nosferatu, jak na obrazku. + kapelusz zz dużym rondem i czerwone okulary, pasujące do ubioru.
-
ghostarcher
Imię: Namidus
nazwisko: Gratti
Rasa: Ork
charakter: agresywny, stanowczy, chytry, odważny
wiek: 37 lat
towarzysz: czarny smok pieczarny (miniaturowa odmiana smoka jaskiniowego)
majątek: Cela w zamku w mrocznym królestwie, 500 sztuk złota
Umiejętności: otwieranie zamków, walka mieczem, walka toporem, strzelanie z łuku, zwinność (Taka tradycyjna, jak po kilku latach ćwiczeń i walki), ujeżdżanie wierzchowców
Wady: nieznaczny lęk wysokości, źle reaguje na słońce (jak to ork), ślepy na prawe oko (w większości)
Specyfikacje: wyćwiczona (czyli zwiększona) nieczułość na ból, wyćwiczona siła (podczas wojen i treningów),
Zawód: Wojownik, dowódca oddziału
ekwipunek: Czarne ostrze ze smoczej łuski, Topór orka, zbroja dowódcy, Tarcza orków, sakiewka na złoto, Mapa, orkowy łuk, kołczan, kilka strzał.
Ubranie: Kolczuga orka, Poszarpane, czarne ubrania, zbroja, dodatkowe elementy zbroi(dodatkowe naramienniki itp.), Hełm dowódcy ( z czarnej stali, z ostrą przyłbicą na oczy)
wygląd: prawe oko czarne jak kosmos, z szarą tęczówką, Wypalona blizna na lewym oku, zgniłozielona, pełna blizn skóra, wypalony na prawym ramieniu symbol mrocznego władcy, Trzy wielkie, wypalone, żarzące się lekko ślady pazurów smoka na klatce piersiowej
historia: Ork, jak to ork wcielony od razu do wojska. Brał udział w wielu wojnach dzięki czemu wyszkolił się na potężnego wojownika. Został mianowany na patrolowego, a po kilku latach awansował na dowódcę oddziału DbC‐21. ( Typowa historia orka) -
Kuba1001
No… Jest dobrze, ale mam kilka uwag:
- Wilk będzie zwykłym wilkiem bez mocy. Twoja postać i tak już jest dość magiczna.
- Zmień tą latającą Cytadelę na zwykły zamek. Nie ma żadnych takich, jak na razie.
- To ożywianie nie jest takie super mocne. Będziesz używać tego BARDZO rzadko. Może kilka razy na całą grę.
Zapomniałem wspomnieć, że postaci z anime/mangi są mało klimatyczne, ale w sumie niech Wam będą ;‐;
-
-
-
-
opliko95
Imię: Mither
Nazwisko: (brak)
Rasa: elf
Pseudonim: Mit
Charakter: Samotnik, choć nie boi się ludzi. Uwielbia się uczyć i poznawać.
Wiek: 23 lata
Towarzysz: mały sokół
Majątek + nieruchomości: mały domek na wsi (w pobliżu miasta Hammer), trochę książek (część związana z magią) i 300 sztuk złota
Historia: Przybył z dość daleka. Już jako dziecko w dość bolesny sposób odkrył swój dar dl magii elektryczności. Woda zbyt dobrze się z prądem nie łączy… W wieku 19 lat dołączył do Glildii Magów. Od tego czasu dorobił się małego domku i zdobył trochę książek (czytać nauczył się wcześniej).
Umiejętności: Dość dobry mag elektryczności, umie czytać i pisać, szybko się uczy, dobry wzrok.
Wady: przez drobną przygodę w dzieciństwie, która mogła by się zakończyć śmiertelnie, boi się wody…
Specyfikacje (choroby, mutacje (bez przesady) i inne rzeczy, których nie dało się upchnąć nigdzie indziej.):
Rodzina: nie ma kontaktów z rodzicami, nie ma rodzeństwa i żony
Zawód: mag
Ekwipunek: żelazna laska, skórzana torba, księga magii (jego ulubiona lektura) i sakiewka na złoto.
Wygląd: Dość młodo wyglądający elf o niebieskich oczach i średniej długości blond włosach. Jest wysoki, choć niespecjalnie wysportowany.
Ubranie: lekka szata (z kapturem) i miękkie buty. -
Michaelpl03
Imię: Garrett
Nazwisko: ‐
Rasa: Człowiek
Pseudonim: ‐
Charakter: Podstępny, sprytny, pesymistyczny łotr.
Wiek: 21 lat
Towarzysz: ‐
Majątek + nieruchomości: 99 sztuk złota, bezdomny.
Historia: On nie przybył do “okolicy”, on się tu urodził, okej? Poprosiłbym o jakieś miasto w Verdin. Ale, do rzeczy.
Garrett mógłby być zwyczajnym mężczyzną, gdyby nie fakt, że jego rodzice w niewiadomy sposób po prostu zniknęli. Garrett do dziś sądzi, że go opuścili, ale bardziej prawdopodobne jest to, że zostali zamordowani, bowiem w tamtych czasach jego rodzina miała sporawe kłopoty. Został przez to zmuszony do życia na ulicy. Z powodu braku jedzenia zaczął kraść. Opanował tą sztukę na tyle, żeby móc podejść do jakiegoś możnego w biały dzień, buchnąć mu sakiewkę i zwiać bez jakichkolwiek śladów czy świadków. Od lat dwunastu kradnie i żyje z tego, co uda mu się zwinąć.
Umiejętności: Bardzo dobrze opanował sztukę kradzieży. Jest cichy i zwinny, co pozwala mu na jeszcze skuteczniejszą kradzież. Niekiedy musiał użyć sztyletu, który również ukradł, żeby zapobiec “wykryciu”.Wady: Nie potrafi obsługiwać się żadną bronią poza sztyletem.
Specyfikacje: ‐
Rodzina: Wszyscy nie żyją.
Zawód: Złodziej
Ekwipunek: Kradziony sztylet, sakwa na skradzione pieniądze.
Wygląd:
PS.: To zielone oko i kołczan nic nie znaczą, nie zwracajcie na nie uwagi.
Ubranie: Czarna szata z kapturem, z którym prawie nigdy się nie rozstaje. Czarne po to, żeby lepiej maskować się w ciemnościach. -
-
Konto usunięte
Imię:Bell
Nazwisko:Cranell
Rasa:Człek
Pseudonim:Nożownik
Charakter:
Pomocny‐Można to nawet nazwać jego wadę, a on sam nie lubi pomagać, ale to robi.
Bezlitosny‐Dla wrogów.
Miły‐Dla ludzi, których zna.
Wiek:27
Towarzysz:Czarny koń z kilkoma bliznami.
Majątek + nieruchomości (zależnie od zawodu. Mimo to największa suma to 10.000 sztuk złota, a nieruchomość to zamek):Wszystko nosi w plecaku i jukach konia.Oprócz ekwipunku jest to:
‐300 sztuk złota.
‐patelnia.
‐Mapa.
‐Róg minotaura zmieniony w kufel.
‐Dwie księgi o magii.
‐Trochę jedzenia i wody.
‐Koc.
‐Sztabka(5 kg) materiału z którego jest jego pancerz(nie jest to przekokszony materiał, taka lekka lekko mocniejsza stal. :v)
‐Jabłka, dość dużo.
Historia:Bell jest podróżnikiem i przed dotarciem do owego punktu zabił minotaura co było jednym z lepszych rzeczy jakie zrobił.Teraz poszukuje zleceń.
Umiejętności:Walka nożami/sztyletami, szybkość i zwinność.
Wady:Woli szybkość od pancerza przez co jest podatny na ataki, niemiłosiernie pomocny.
Specyfikacje:Ja był mały został poddany magicznym eksperymentom przez co:
Używanie magii=odrywanie kawałków ciała(zależy od zaklęcia)
Rodzina:Nikt.
Zawód:Wędrowny łowca potworów.
Ekwipunek:To będzie tak:
‐Najważniejsza część ewipunku:Zaklęty 17cm sztylet.Żywi się krwią, im więcej krwi zyska sprawia, że użytkownik robi się szybszy.Znajduje się na plecach trochę nad tyłkiem.
‐22cm sztylet na lewym ramieniu.
‐6 nożów do rzucania znajdujących sie na pasie.
‐mikstura leczenia.
‐Jabłko
Wygląd:
‐Białe włosy
‐Czerwone oczy
‐Młody wygląd(jak na swój wiek wygląda na 19)
‐1.79 m
‐70 kg
‐Dość wątła “kobieca” budowa(nie mam na myśli mięśni ;‐; one są ;‐;)
Ubranie:Lekka skórzana zbroja, ochraniacze na przedramienia i piszczele z lekkiej stali, naklatnik z lekkiej stali(tylko naklatnik, brzuch ma skórzaną zbroję ;w;) -
-
-
Konto usunięte
Imię: Maurice
Nazwisko: Morrison
Nazwisko: Pożeracz Plagi
Rasa: Człowiek
Wiek: 25 lat.
Charakter: Łagodny, prawdomówny, czasami kłótliwy, litościwy, ale też czasem bezlitosny, lekko gburowaty, inteligentny, pomocny.
Towarzysz: Jeżeli szkieletową zmorę można nazwać towarzyszem, to tak.
Majątek: 400 sztuk złota, obskurny dom i podziemne laboratorium.
Historia: Morrison przed swoimi dziwacznymi eksperymentami był lekarzem, był zawsze, gdzie była wojna i wybuchała zaraza. Kiedy naoglądał się dużo bólu i cierpienia. Za duzo funduszy zbudował własne laboratorium, w którym prowadził testy. Raz zdarzył się wypadek i teraz chodzi owinięty bandażami. W dziwny sposób powstał stwór, szkieletowa mara, która czasami pomaga, a czasami zadręcza.
Umiejętności: Potrafi dobrze obchodzić się z ranami, potrafi ważyć eliksiry, używać średnich zaklęć i nawet dobrze obchodzi się z szermierką.
Wady: Nie potrafi używać broni dystansowych i źle obchodzi się z przedmiotami obuchowymi.
Specyfikacje: Eksperyment trochę go podmutował, dzięki czemu bez szwanku może znieść przebywanie w terenach skażonych.
Rodzina: Żona i nieżyjący rodzice.
Zawód: Były doktor, obecnie łowca potworów.
Ekwipunek: Krótki zaostrzony nóż do amputacji, miecz średni, lekki napierśnik. Zestaw chemiczny.
Wygląd:</a>
Ubranie: Ciemne oficerki, czarny płaszcz, czarny kapelusz, czarne spodnie, biała maska kruka. -
SasukeGirlForever
Imię: Alice
Nazwisko: Kislohera
Rasa: Mroczny Elf
Pseudonim: Shi no owari
Charakter: Zależy od nastroju, który dość często się zmienia.
Wiek: 50 lat (z wyglądu 17)
Towarzysz: Niebiesko‐czarny wąż (Smaug C:)
Majątek + nieruchomości: Nic
Historia: Kiedyś, żyłam szczęśliwie razem z bratem, Toneri’m Kislohera. Nie znam reszty rodziny, może nawet jej nie miałam? Pewnego dnia, Toneri zaginął. Aby odzyskać swoje dawne życie z braciszkiem, zniszczyłam Podniebny Zamek, w którym mieszkaliśmy. Głupia. Zostałam bezdomna. Bez pieniędzy. Teraz, szukam brata. Uratuję go. Nawet, jeżeli od tego umrę. Powinnam mieć jakieś zajęcie… Dlatego od czasu do czasu zabijam.
Umiejętności: Walka nożem
Wady: Walka bez broni (zapomniałam nazwy ;_;)
Specyfikacje: Wyostrzony węch i kocie uszy zamiast normalnych (podciągnijmy to pod mutację ;‐;)
Rodzina: Tonreri Kislohera, reszta‐nieznana
Zawód: Mag (Magia Demonów i troszeczkę Nekromancja (bo tylko renikarnacja)) . Czasem płatny zabójca.
Ekwipunek:
‐Drewniana laska o błękitnym krysztale na czubku
‐Prowizoryczny śpiwór
‐Nóż (trochę stępiony)
‐Parę książek (w tym księga magii)
‐Pióro
‐Pergamin
Wygląd: Długie, gęste, czarne włosy, ciemnoszare, hipnotyzujące oczy, blade usta, zgrabny nos, gładka cera, skóra o szarawym odcieniu, wysoka, szczupła, na prawym ramienu blizna w kształcie smoka, ciemnoniebieskie, kocie uszy. Całkiem ładnam.
Ubranie: Koszulka na krótki rękawek odsłaniająca brzuch, czarne spodenki -
-
-
Kuba1001
Jest dobrze, ale mam kilka uwag. Co do postaci, tego Mrocznego Elfa to dopisz jaki rodzaj magii uprawiasz (są różne rodzaje ‐ Najważniejsze Informacje) i możesz grać.
Co do Karty Doktorka to tak szkieletowa istota to nie jakiś wyjebisty potwór. Można go skasować tak łatwo jak każdego innego bota. -
-
-
Valkyr1024
Imię: Alexandra
Nazwisko: Dragon
Rasa: Nagi
Pseudonim: ~
Charakter: Dobra, pomocna, inteligenta (;‐;)
Wiek: 24
Towarzysz: Czarny, magiczny wilk, który towarzyszy jej w bitwie. Ma kilka blizn
Majątek + nieruchomości: Zwyczajny domek w Gildie Magii, 1500 sztuk złota
Historia:
Kiedy miała 10 lat, jej rodzice zginęli przez ich wroga, który władał Nekromancją. Przyszło dwoje magów, którzy go spalili. Przeżyła tylko Alex… Magowie zabrali ją do siebie, do Gildii Magii. Była bardzo wojownicza i była dobra, dlatego Wielki Mistrz Magii zgodził się. Uczyła się bardzo uważnie.
Umiejętności: Panuje bardzo dobrze nad Magią Jadu. Dobrze opanowała Magię Wody.
Wady: Często się denerwuje, czasem potrafi się tak zdenerwować, że nad sobą nie panuje, istnieje prawdopodobieństwo, że przez wściekłość może zabić jakąś osobę
Specyfikacje: ~
Rodzina: ~
Zawód: Mag
Ekwipunek:
‐ Drewniana laska z zielonym kryształem
‐ Nóż zwykły bojowy
‐ Parę książek, w tym magii
Wygląd: Czarne, proste, długie włosy, zielone oczy, odcień skóry ‐ niebieski, twarz owalna. Blizna koło prawego oka.
Ubranie: Lekka, niebieska szata z kapturem, lekkie buty -
-
Bilolus1
Imie : Gorin
Nazwisko : Żelazny‐Młot
Rasa : Krasnolud
Pseudonim : Baron
Charakter : Bywa okrutny, ma poczucie humoru, nie mam pomysłu, postaram się wszystko opisać w grze ;v
Wiek : 57 lat
Towarzysz : Brak
Majątek + nieruchomość : 3999 złota, podniszczony Fort .
Historia : Baron, tak nazwali go jego ludzie gdy tak po prostu zdobyli fort jakiegoś szlachcica który spierdzielał w podskokach z tej okolicy uciekając przed wrogą armią, ale nieszczęśliwie wpadł na pewnego krasnoluda…od tamtego czasu sieje terror w okolicy ze swoją liczną i coraz silniejszą grupą bandytów .
Umiejętności : Zna się na dowodzeniu i rozdawaniu zapasów, nie włada magią ale pracuje nad czymś w rodzaju magii runicznej,zarządzanie,
Wady : Lubi wypić, całkowicie nie zna się na innych rodzajach magii, jedynie runy .
Zawód : Herszt Bandytów
Ekwipunek : Ciężki pancerz krasnoludzkiej roboty, peleryna, wielki topór dwuręczny, trochę wódki w manierce, -
-
-
Lunaaax
Imię: Selene
Nazwisko: Diaz
Rasa: elf
Pseudonim: ‐
Charakter: przyjacielska, lekceważąca, nazbyt poważna, czym może niekiedy wkurzać, spokojna, opanowana, lecz mająca granice
Wiek: 25
Towarzysz: Sokół Aaron, niemagiczny
Majątek + nieruchomości: 500 sztuk złota, jakiśtam domek w pobliżu lasu na kontynencie Verdin
Historia: Selene urodziła się na kontynencie Verdin jako córka nieznanych z imion rodziców oraz młodsza siostra elfa Amarina. Dorastała w jakiejś wsi położonej blisko lasu, do którego często wybierała się sama lub w towarzystwie brata. Tam też nabyła swojego towarzysza ‐ sokoła Aarona i nauczyła się świetnie strzelać z łuku, polując na zwierzęta. Zaczęła również ze swoim bratem uczyć się magii ziemi i wody. Zapragnęła szkolić się na rycerza, co też uczyniła.
Umiejętności: świetnie strzela z łuku, więcej niż średnio umie szermierkę, jest szybka i zwinna, posługuje się Magią Ziemi i Wody na średnim poziomie
Wady: nie potrafi obsługiwać się żadną bronią oprócz łuku i miecza, nie umie pływać
Specyfikacje: ‐
Rodzina: brat Amarin, matka i ojciec
Zawód: Rycerz (zwykły)
Ekwipunek: Łuk i kilkanaście strzał, miecz, księga magii i troszku żywności
Wygląd:
Ubranie: (patrz na obrazek wyżej)Poprawić coś? Mam nadzieję, że ta postać nie jest przekokszona.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
FD_God
Imię: Gerwazy
Nazwisko: Von Orren
Rasa: Człowiek
Pseudonim: ‐
Charakter: Bywa litościwy, niepomocny (Chyba, że za złoto), chętny do picia.
Wiek: 32 wiosny
Towarzysz: Em, śniady koń. (Własna banda to raczej nie towarzysze)
Majątek + nieruchomości: Dworek ziemiański i może 2k sztuk złota
Historia: Historia Gerwazego zaczęła się, po tym gdy z pomocą grupki służących wyszedł z brzucha swojej matki. Jego ojciec będąc zaraz przy nim z miejsca nadał mu imię Gerwazy, popularne imię pośród takich jak ich rodzina. Na dworze jego historia opisywała się głównie do przemienienia go w młodszą wersję swojego ojca poprzez naukę jazdy konno, walkę szablą oraz “kulturę”, która różniła się nieco od tych pozostałych. Tak więc przygotowany na świat wyruszył z domu swoich rodziców będąc już pełnoletnim z małym zapasem złota, szablą, białą koszulą, skórzanymi spodniami i podobnymi butami. Lata mijały, a on bardziej się rozwijał i pomnażał swój majątek. Wkrótce postanowił wrócić do swojego domu, ale tam zastał tylko pustkę, postanowił więc osiąść się w swym dworze w Verden i tam zebrał sobie kilkunastu popleczników, którzy wskoczyliby za nim nawet w ogień (Pewnie dopóty by im płacił i dalej pozwalał zabijać byle kogo). No i tak w sumie mijało jego życie.
Umiejętności: Mistrzowska walka szablą, kilka prostych sztuczek magicznych z żywiołu wody i ognia (Czyli z wody to najwyżej pobieranie wody z drzew/krzewów/kwiatów oraz poruszanie niewielkimi strumieniami wody czyli takimi ze szklanek/kufli. Z Ognia to wytworzenie niewielkiego płomienia, którym można przeciąć więzy, podpalić coś łatwopalnego czy podpalić se fajkę), cholernie dobry refleks (potrafi odbijać swoją szablą strzały czy też ich unikać. O ile oczywiście widzi strzelającego), wspaniale jeździ konno, Może on przemieścić się na krótki dystans w czasie mrugnięcia okiem (Ta umiejętność ma swój czas odnowienia z uwagi na to iż jest wyczerpująca, ale w trakcie walki może tego użyć do kilku razy nim nie będzie mógł tego wykonywać przez dłuższy czas)
Wady: Brak umiejętności walki bronią dystansową, najwyżej nożem rzuci jakoś do celu, bo była to wśród jego bandy popularna gra. Z broni białej walczy tylko szablą czyli ergo nie potrafi walczyć bronią dwuręczną, obuchową i temu podobnymi. Z powodu urazu lewego kolana niezbyt może on biec, dlatego nie może on za kimś gonić bez wierzchowca.
Specyfikacje: Jako, że nie jest to jego umiejętność tylko szabli to wpisuję to tutaj:
Szabla posiada swój jakby poziom “naładowania”, wraz z wykonywaniem ataków na żyjących stworzeniach przepełnia się ona mocą dając się rozładować na jakimś nieszczęśniku, taki atak jest w stanie przebić się przez tarczę czy zbroję płytową, gorzej że taki cios musi mieć swoją cenę w postaci zadaniu bólu posiadaczowi broni, dlatego używanie tego kilka razy w trakcie walki może się źle skończyć. Gdy jest broń w pełni nasycona i gotowa do ataku to w czasie kilku sekund ta moc spada, więc zwykle wtedy musi zacząć się bronić. Używający po dłuższym korzystaniu z broni dokładnie wie kiedy takie coś ma się zacząć.
Rodzina: No teraz to brak, chyba że o kimś nie wie.
Zawód: Właściciel ziemski, lord… Coś takiego.
Ekwipunek: Bogato zdobiony strój, ciężki i zdobiony skórzany pas, zdobiona magiczna szabla przy lewicy umieszczona w pochwie(Na ostrzu są dodatkowo zapisy runiczne, świecą się przy kontakcie z krwią na ten sam kolor), na mniejszym pasie owiniętym wokół psa znajduje się niewielka torba ze złotem.
Wygląd:
(Ooo tak)
Ubranie: To co na zdjęciu. (Tego co poza nim chyba idzie się domyślić) -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Konto usunięte
Imię: Hans
Nazwisko: Grimm
Rasa: Człowiek
Charakter: Pesymistyczny, spokojny ,
Wiek : 29 lat
Majątek 100 sztuk złota,brak nieruchomości
Historia : Urodzony w Cesarstwie Verden z matki chłopki i ojca chłopa pracował w polu aż do 18‐tego roku życia kiedy wyjechał do Nirgaldu żeby znaleźć jakąś ciekawszą prace wraca w rodzime strony żeby odwiedzić rodzinę chociaż sam mówi że raczej na groby swoich staruszków
Umiejętności: Walka toporem, strzelanie z kuszy, walka w ręcz
Wady: Strach przed ciemnością, brak umiejętności dyplomatycznych, lęk wysokości
Specyfikację: Doświadczony w swoim fachu,zwiększona odporność na ból, zwiększona siła
Rodzina: Matka (Nie wiadomo czy żywa) Ojciec (Tak samo jak z matką)
Zawód: Łowca Nagród
Ekwipunek: Stalowy topór jednoręczny,lina, hak na trofea, leka kusza dwuręczna, 80 bełtów
mała torba na inne rzeczy ,duży kołczan na bełty
Wygląd : wzrost 1.90 metrów,brązowe włosy, zarost szczecina i wąsy ,brązowe oczy,muskularna budowa, biały
Ubranie: Napierśnik z utwardzanej skóry,metalowe naramienniki,rękawice z utwardzanej skóry,skórzany pas, typowa chłopska koszula z długimi rękawami, typowe chłopskie spodnie,buty z utwardzanej skóry, metalowe nakolanniki i nałokietniki,metalowy pół‐zamknięty hełm i materiałowo‐skórzana maska zakrywająca szyje,kark,usta, -
-
-
-