Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

Pan HejterP

Pan Hejter

@Pan Hejter
Informacje
Posty
106
Tematy
9
Grupy
9
Obserwujący
6
Obserwowani
0

Grupy Pan Hejter

Kategoria Testowa Niesamowitego Hana Hejtera
1
Goblin Slayer PBF
17
Nowa Era Galaktyki
10
Trzy lata. Tyle czasu wystarczyło, by zburzyć stary ład. Tyle czasu wystarczyło, by Galaktyka zatraciła się w Wielkiej Wojnie między Galaktyką z klonami prowadzonymi przez Jedi a Sojuszem Separatystów, prowadzonym przez biorokratów, bankierów, handlowców i nikczemnego choć honorowego Hrabiego Dooku, jednocześnie wcielając w życie zemstę Sithów. Pewnego dnia wojna zakończyła się, jednak zwycięzca był tylko jeden: Darth Sidious, znany jako Sheev Palpatine, który potajemnie kierował obiema stronami konfliktu. Republika, Zakon, jak i Sojusz zostali zniszczeni, klony zabiły swoich wiernych towarzyszy, rozprzestrzeniając terror na całą galaktykę. Nieliczne niedobitki Armii Separatystów dalej stawiają opór, a przerażenie szerzy Darth Vader. Jest rok 1 ARE (Po Utworzeniu Imperium, inaczej 18 BBY), a cień Imperium zagarnia kolejne planety pod swoje macki. Jednak... Nadzieja nie umarła. Nieliczni Jedi, istrzowie, Rycerze, jak i Padawani błądzą po Galaktyce pomagając w potrzebie. Na wielu planetach samoistnie powstały grupy oporu, często dowodzone przez byłych bohaterów Republiki jak i Separatystów. Kim zatem będziesz? Szlachetnym Rycerzem, politykiem walczącym o przywrócenie demokracji, zwykłym żołnierzem, klonem, a może droidem czy nikczemnym Inkwizytorem, a może kimś, komu na myśl jest tylko własny zysk? Szukaj, prowadź, trwaj... I zmieniaj. I pamiętaj. Niech Moc będzie z tobą.
Sfera Idei
6
Akademia Magów
15
Gratulacje. Okazało się, że posiadasz specjalne predyspozycje do sztuk mistycznych i przyszli po Ciebie panowie w czerwonych szatach. Zostałeś przyjęty do Akademii Magii i Sztuk Mistycznych znajdującej się w kieszonkowym wymiarze stworzonym w zamierzchłych czasach. Będziesz tutaj uczył się różnych sztuk mistycznych, dzięki czemu będziesz mógł zostać uzdrowicielem, magiem bitewnym, zaklinaczem, alchemikiem lub też ogólnym magiem. Wszystko zależy od Ciebie.
Acies
6
Reaktywacja gry prowadzonej wcześniej na jeja.pl. Zapraszam serdecznie!
Nazaris
40
Istnieje pewien świat bez nazwy, gdzie rodziły się państwa na rzeź skazane i wielkie imperia, które katami były. Jednak najstraszliwszym ze wszystkich katów był Nazaris. Pojedyncza istota, która unicestwiła wszelkie państwa za pomocą broni ogniem miotającej, a następnie wprowadziła chaos i cierpienie trwające setki lat… Na koniec zniknęła wraz ze swoją armią bez śladów, zabierając wszystko, co zostało osiągnięte. Dziś istoty rozumne od nowa budują swe kraje po to, by zaistnieć w kartach historii. Niebezpieczeństwo ze strony Nazarisa ciągle istnieje, ale może to właśnie świeży władca znajdzie sposób, by go pokonać? Ten świat potrzebuje władców i generałów, którzy odważą się ruszyć dalej niż poza własne granice. Dalej niż sięgały wielkie imperia zamierzchłych lat.
Wiek Pary
21
Imperium Republistyczne Vaastii to nowoczesne, potężne państwo zrodzone w myśl nowej idei. Idei równościowej i utopijnej. Imperator i sąsiedni władcy ulegli pod wpływem licznych protestów. Obecnie, dzięki tamtejszym bohaterom, obywatele mogą żyć w najlepszym miejscu, niemal porównywanym do mitycznego Raju. Wszędobylski syk maszyn postępu, nowoczesna medycyna, zmechanizowane rolnictwo, udogodnienia za sprawą nowych dziedzin magii, chociażby magii pary, sztuczna rasa sługusów. A to tylko wierzchołek komfortu kryjącego się w Imperium! Do tego obecna od jakiegoś czasu rewolucja przemysłowa rewolucjonizuje świat! Ogniskiem i głównym trzonem jest oczywiście Imperium, a dokładniej stolica - Tria. To właśnie tam powstały golemy, pociągi, dźwigi parowe, żelazne konie, nowa, wiecznie działająca największa wieża zegarowa “Saint James”, będąca pierwszym zegarem samoistnie zmieniającym czas z letniego na zimowy i wiele wiele więcej! Niestety, kraj ma też swoje problemy, o których nie mówi się głośno. Wyzysk gnomów i szerząca się, podziemna rebelia z tajemniczą rasą z dostępem do niezwykłej magii. Elfy, będące najbardziej zacofaną i główną częścią Imperium, niegodzące się na zmiany i odejście od tradycji. Dym z powstających fabryk coraz częściej jest powodem nieurodzaju rolników. Imperator traci wpływy magnaterii, a poprzedni władcy, wolą rządzić na własną rękę, niż jako część skłóconego parlamentu. Sąsiedzi coraz częściej sugerują rozbiory i współpracę z byłymi władcami, gdyż nowoczesna i prototypowa armia jeszcze nigdy nie została przetestowana, a większość ich sprzętów nie wyszła nawet z fazy testowej. Na tym wielkim torze życia znajdujesz się ty: Szary mieszczanin, zbuntowany golem, właściciel fabryk, rozpuszczony syn arystokraty, były władca chcący powrotu do swoich włości i samoistnego zarządzania nimi. Wybór należy do ciebie, możliwy wachlarz jest obszerny i możliwości masa. Może będziesz mieć kluczowy wpływ, albo zaginiesz na kartach historii jak inni?
Arsyntia
36
Arsyntia. Wielkie zbiorowisko państw, samotnych miast, jak i też ziem, które nie mają swojego właściciela. Przez spory okres swojego istnienia było to też miejsce, gdzie nie wybuchały większe wojny. Wszystko ograniczało się jedynie do starć granicznych, czy do małych, prowincjonalnych konfliktów. Jednakże to wszystko się zmieniło, kiedy odkryto wielkie złoża surowca, który pozwalał jego posiadaczowi na kontrolę nad magią. Była to rzecz niezwykle ważna dla mieszkańców tejże części świata, a to ze względu na prostą przyczynę - ostatni znany mag zmarł ponad tysiąc lat temu, a ostatnie magiczne artefakty rozładowały się dziesiątki lat temu. Magia jednak była tylko jedną z przyczyn konfliktu. Główna jest łatwiejsza do zrozumienia - najsilniejsi gracze na arenie międzynarodowej zaczęli się dusić we własnych granicach, toteż wyciągnęli swoje dłonie po terytoria słabszych. A trzeba im było przyznać, że mieli czym te ziemie zdobywać. Chociażby dzięki broni palnej sprowadzonej z Zachodu…
  • Zaloguj się

  • Nie masz konta? Zarejestruj się

  • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
  • Pierwszy post
    Ostatni post
0
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy