Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

Degant321D

Degant321

@Degant321
Informacje
Posty
215
Tematy
1
Grupy
18
Obserwujący
1
Obserwowani
0

Grupy Degant321

Chicago Strefa Wojny
3
Rok 2012 zapowiada się krwawo w Chicago. Gdy dwa największe afroamerykańskie gangi tracą dwóch ważnych członków, chęć odwetu wydaje się przewyższać jakikolwiek rozum i rozsądek... PBF mocno inspirowany wojną gangów w Chicago w latach 2011-2020.
Aftermath 2035
9
GreenFire
5
Zaledwie dwieście lat temu świat stanął w obliczu wojny atomowej. Światowe mocarstwa wzajemnie dokonały aktu wystrzelenia rakiet nuklearnych, które były początkiem końca znanej ery, jednak nie wszyscy zginęli. Firma Boston Bastion oferowała swoim klientom w erze zegara atomowego zakup miejsca w ekskluzywnym bastionie, bunkrze, który miał być odpowiedzią na ciągnące się za nowym społeczeństwem widmem wojny atomowej. Czas pokazał, że nowe życie głęboko pod ziemią wcale nie było usłane różami jak na okładkach broszur reklamujących bastiony. Zamiast tego bunkry służyły prowadzeniu wszelakich eksperymentów nad ludźmi, zwierzętach, roślinach czy nawet otaczającej nas rzeczywistości np. grawitacji. Sto lat po wojnie nuklearnej Boston, mający najwięcej bastionów, stał się nowym domem dla tych, którzy opuścili podziemne schrony. Obecnie od wojny minęło dwieście lat, ale wciąż co kilka miesięcy słyszy się o nowych bastionach, które nie zostały otwarte. Ludzie od stu lat żyją na powierzchni, która stała się okrutnym miejscem, dlatego zawitaj do stacji Greenfire i napij się taniego piwska bądź wódki grzybowej. Jesteś głodny? Mięso zmutowanej krowy czy gigarobala czeka w lodówce, zaraz odgrzejemy. Potrzebujesz zatankować? Nie martw się. Mamy paliwo i wszystko inne, o ile ty masz naboje wojskowe.
Złota Dolina
11
Złota Dolina to miejsce w Kovirańskich Republikach Handlowych, które rządzi się odmiennym prawem od reszty kontynentu. Nie bez powodu ściągają tu pojedyncze persona na miarę nekromantów, wampirów, wilkołaków czy szalonych naukowców i wyjętych spod prawa, wszak tutaj nie grozi im stos za samo oddychanie. Oprócz nich pełno tutaj handlarzy, a prowincja ta męczona jest przez wewnętrzne problemy, które narosły po wybraniu nowego komendanta mającego za nic nieludzi i przygotowującego każdego tygodnia egzzekucje na szubienicy, to też doprowadziło do powstanie partyzantki, a kwitnący handel wodny, bowiem przez osadę przebiega rzeka, ściąga tutaj coraz to odważniejszych. Sama też w sobie nazwa Złotej Doliny nie bierze się znikąd skoro jest tutaj tak dużo złota... Najbardziej znanym miejscem do dziś pozostaje karczma Złotojad z miejscowości Złotobrzegu. Czy odważysz się do niej wstąpić?
Świat w Płomieniach
23
111
27
Właśnie 111 lat temu zakończyła się III wojna światowa. Największy znany ludzkości konflikt, niemalże doprowadził ją na skraj wymarcia. Choć cywilizacja upadła, ludzie przetrwali. Teraz nadeszła pora, aby ponownie sięgnęli po to, co ich.
Skarabeusz
26
Vvardenfell
16
Akademia Magów
15
Gratulacje. Okazało się, że posiadasz specjalne predyspozycje do sztuk mistycznych i przyszli po Ciebie panowie w czerwonych szatach. Zostałeś przyjęty do Akademii Magii i Sztuk Mistycznych znajdującej się w kieszonkowym wymiarze stworzonym w zamierzchłych czasach. Będziesz tutaj uczył się różnych sztuk mistycznych, dzięki czemu będziesz mógł zostać uzdrowicielem, magiem bitewnym, zaklinaczem, alchemikiem lub też ogólnym magiem. Wszystko zależy od Ciebie.
Kazamata XIII
19
Kazamata XIII, baza kosmiczna orbitująca wokół planetoidy Zun-3, przez długi czas cieszyła się opinią najbezpieczniejszego miejsca w tej części galaktyki. A jednak coś się zmieniło. Na terenie bazy doszło do morderstwa. Zablokowano całkowicie transport na czas rozwiązania sprawy. Dziesiątki podróżnych zostało zatrzymanych na czas wyjaśnienia sprawy…
Steven Universe [PBF]
17
Oskad
28
Oskad to z pewnością dość nietypowy PBF: Z jednej strony jest tu wszystko, co większość osób uwielbia: Magia, fantastyczne rasy, stwory i potwory, ale uzupełnia to coś dziwnego, niezbyt często spotykanego osobno, a tym bardziej razem: Nieprzebyte prerie, spędy bydła, słynne pojedynki dwóch rewolwerowców na głównej (i często jedynej) ulicy miasta, które rozgrywają się w samo południe… Tak, fantasy i western. Jesteś ciekaw, jak to ma wyglądać? Zapraszam! Oskad to bez dwóch zdań kraina pełna sprzeczności: Parostatki, lokomotywy parowe, parowe maszyny przemysłowe, broń palna i inne zdobycze technologii łączą się z Magią, Żywiołakami, Golemami i aurą tajemniczości otaczającą starożytne ruiny… Zderzenie się tych dwóch cywilizacji nastąpiło wiele wieków temu, ale to dziś przybrało najbardziej kulminacyjny moment, w którym zaważą się losy całych ras, a także samego Oskad… Jako człowiek zostaniesz sławnym na całą okolicę rewolwerowcem, odważnym stróżem prawa, prostym farmerem czy ogarniętym gorączką złota górnikiem? Czy też może zostaniesz szamanem lub wojownikiem jakiejś innej rasy, aby wesprzeć ją w obronie swej tradycji, ziem i życia podczas agresywnej ekspansji ludzi?
Rok 2018
16
Minęło 5450 lat, odkąd dopiero co rozwijający się cywilizacyjnie, samoświadomy gatunek z podrzędnej planety w pospolitym układzie solarnym spotkał po raz pierwszy awangardę kolonizacyjną Tetrarchiatu, hegemonicznego imperium międzygwiezdnego. Wydawało się początkowo, że te istoty, jak również ich rodzimą planetę, spotka ten sam los, co wielu innych przed nimi: wyginięcie i przekształcenie ich rodzinnego świata w kolonię górniczą. Lecz tkające los siły wszechświata wykuły dla owego gatunku nową, całkiem niespodziewaną ścieżkę. Oto jedna z przywódczyń owego organizmu państwowego, Eteryczna-Utula, dostrzegła w tych, wydawało się, bardzo prymitywnych istotach, drzemiący w nich potencjał i przekonała pozostałe z władczyń, by pozwolić im się wykazać jako siła bojowa i robotnicza. Jak się później okazało, te stworzenia spełniły wielokrotnie oczekiwania czterech Eterycznych Tetrarchiń, co zagwarantowało im stałe miejsce w Tetrarchiacie. Tymi zasłużonymi dla kosmicznego imperium istotami byli ludzie z planety zwanej przez nich samych Ziemią. Tysiąclecia po tych wydarzeniach, w 2018. roku Nowego Kalendarza Tetrarchicznego, Wolny Świat Ziemia jest prosperującą i szanowaną planetą o szerokiej autonomii, znajdującej się w domenie hegemonicznego Tetrarchiatu, rozdającego karty jako jedna z potęg w Drodze Mlecznej.
Nazaris
40
Istnieje pewien świat bez nazwy, gdzie rodziły się państwa na rzeź skazane i wielkie imperia, które katami były. Jednak najstraszliwszym ze wszystkich katów był Nazaris. Pojedyncza istota, która unicestwiła wszelkie państwa za pomocą broni ogniem miotającej, a następnie wprowadziła chaos i cierpienie trwające setki lat… Na koniec zniknęła wraz ze swoją armią bez śladów, zabierając wszystko, co zostało osiągnięte. Dziś istoty rozumne od nowa budują swe kraje po to, by zaistnieć w kartach historii. Niebezpieczeństwo ze strony Nazarisa ciągle istnieje, ale może to właśnie świeży władca znajdzie sposób, by go pokonać? Ten świat potrzebuje władców i generałów, którzy odważą się ruszyć dalej niż poza własne granice. Dalej niż sięgały wielkie imperia zamierzchłych lat.
Szkarłatna Inwazja
13
Ten świat nie jest już domem dla ludzi. Już nie. Cesarstwo Lorkhan, największe państwo na kontynencie pogrążone w chaosie wojny zostało zdewastowane od wewnątrz. Wszystko zaczęło się od spokojnego nadmorskiego miasteczka, gdzie doszło do erupcji potężnej i przerażającej magii. Skaziło to pobliskie ziemie i zabiło wielu ludzi. Poszukiwacze przygód i awanturnicy przybyli na miejsce zdarzenia w poszukiwaniu chwały i złota. Znaleźli głównie śmierć, mękę i rozpacz. Niektórzy mieli więcej szczęścia, ale nie na długo. Miesiąc po kataklizmie nadeszli oni... Plugawi krwiopijcy o ludzkich ciałach, potężni i niepokonani. Migiem zdobyli miasteczko i rozpoczęli podbój ogarniętego już wojną Cesarstwa. Zniewolili ludzkość na zdobytych terenach, najsłabszych użyli jako zbiorniki na smaczną dla nich krew, innych przemienili w podobne stwory... Reszta została służbą dla wąpierzy. Niektórzy jednak nie ukorzyli się przed najeźdźcami i pouciekali z zdobytych miast i zaczęli dosłownie żyć jak szczury. Zaczęli żyć w kanałach, obozach poza miastami, w lasach próbując przetrwać za wszelką cenę. Armie cesarstwa bronią swoich granic, z całych swych sił. Uchodźcy z zdobytych miast starają się uciec na południe w poszukiwaniu schronienia. Inwazja krwiopijców trwa nadal... Doprowadzisz do upadku ludzkości czy może postarasz się ją uratować? Decyzja należy do Ciebie.
Qogliotan [PBF]
33
Escurg nigdy nie był pokojową krainą. Liczne królestwa, księstwa i republiki zamieszkane przez ludzi zawsze toczyły wojnę o dominację w regionie, a konflikt pomiędzy Krasnoludami i Elfami nie wygasł od wieków, obie rasy darzyły się wzajemną nienawiścią i średnio raz na dekadę wybuchała między nimi krwawa wojna. Gdzieś pomiędzy tym wszystkim były też nacje Orków, Goblinów i Mrocznych Elfów, także wojujące ze wszystkimi wokół. Od dawna problemem pozostawali też Nekromanci i Wampiry, tworzący kolejne zastępy ożywieńców, z którymi chcieli podbić świat. Jednakże żaden z tych narodów nigdy nie doprowadził do tego, co się wydarzyło. Żadna rasa nie przewidziała tego wydarzenia. I żaden kraj nie mógł mu zapobiec. Twierdzili, że przybyli z Qogliotan, świata z innego wymiaru. Jednakże, posiłkując się ludzką wiarą, mieszkańcy Escurg szybko znaleźli o wiele lepszą i prostszą nazwę dla tego miejsca: Piekło. Hordy Demonów zalazły cały znany świat. Wojna trwała wiele dziesięcioleci. Pośród walczących z demonicznymi hordami nie brakowało odważnych bohaterów, wielkich strategów i taktyków, potężnych Magów, sojuszy ponad podziałami, kiedy po raz pierwszy w historii świata nie tylko ludzie, Elfy i Krasnoludy stanęły razem do decydującej bitwy, bowiem ze stepów przybyły też niezliczone plemiona Zielonoskóych, a nawet sami Wampirzy Lordowie wysłali niezliczone legiony swych nieumarłych sług. Ale wszystko zawiodło. Nikt nie mógł powstrzymać naporu dziesiątek tysięcy Demonów. Nikt nie był bezpieczny, gdy ciemne chmury nad polem bitwy rozstąpiły się, zasypując walczących ogniem, siarką i bazaltem. Nikt nie spodziewał się, że Mroczne Elfy wbiją swym sojusznikom nóż w plecy…
Wiek Pary
21
Imperium Republistyczne Vaastii to nowoczesne, potężne państwo zrodzone w myśl nowej idei. Idei równościowej i utopijnej. Imperator i sąsiedni władcy ulegli pod wpływem licznych protestów. Obecnie, dzięki tamtejszym bohaterom, obywatele mogą żyć w najlepszym miejscu, niemal porównywanym do mitycznego Raju. Wszędobylski syk maszyn postępu, nowoczesna medycyna, zmechanizowane rolnictwo, udogodnienia za sprawą nowych dziedzin magii, chociażby magii pary, sztuczna rasa sługusów. A to tylko wierzchołek komfortu kryjącego się w Imperium! Do tego obecna od jakiegoś czasu rewolucja przemysłowa rewolucjonizuje świat! Ogniskiem i głównym trzonem jest oczywiście Imperium, a dokładniej stolica - Tria. To właśnie tam powstały golemy, pociągi, dźwigi parowe, żelazne konie, nowa, wiecznie działająca największa wieża zegarowa “Saint James”, będąca pierwszym zegarem samoistnie zmieniającym czas z letniego na zimowy i wiele wiele więcej! Niestety, kraj ma też swoje problemy, o których nie mówi się głośno. Wyzysk gnomów i szerząca się, podziemna rebelia z tajemniczą rasą z dostępem do niezwykłej magii. Elfy, będące najbardziej zacofaną i główną częścią Imperium, niegodzące się na zmiany i odejście od tradycji. Dym z powstających fabryk coraz częściej jest powodem nieurodzaju rolników. Imperator traci wpływy magnaterii, a poprzedni władcy, wolą rządzić na własną rękę, niż jako część skłóconego parlamentu. Sąsiedzi coraz częściej sugerują rozbiory i współpracę z byłymi władcami, gdyż nowoczesna i prototypowa armia jeszcze nigdy nie została przetestowana, a większość ich sprzętów nie wyszła nawet z fazy testowej. Na tym wielkim torze życia znajdujesz się ty: Szary mieszczanin, zbuntowany golem, właściciel fabryk, rozpuszczony syn arystokraty, były władca chcący powrotu do swoich włości i samoistnego zarządzania nimi. Wybór należy do ciebie, możliwy wachlarz jest obszerny i możliwości masa. Może będziesz mieć kluczowy wpływ, albo zaginiesz na kartach historii jak inni?
Uniwersum Metro 2035∶ Posmak Przeszłości [PBF]
34
22 lata temu na świat spadła Apokalipsa, grzebiąc go w atomowym ogniu. Ci, którym los pozwolił przetrwać, skryli się w nielicznych miesjcach, które schroniły ludzkość przed nowym światem i jego zasadami. Jednym z takich miejsc są tunele i stacje dawnej kolei podziemnej w Zdzieszowiach, których mieszkańcy patrzą na przyszłość z strachem, ale i z nadzieją w oczach. Wciąż żywe i buzujące są jednak niepokoje, spotęgowane ostatnimi decyjzami starzejącego się Dyktatora i atakami Rdzawych. Czy nadchodzi konflikt? Czy można mu zapobiec? Zależy to tylko od Was, od ludzi tego nowego świata.
  • Zaloguj się

  • Nie masz konta? Zarejestruj się

  • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
  • Pierwszy post
    Ostatni post
0
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy