Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
Logo

Wieloświat

Wladca AwarowW

Wladca Awarow

@Wladca Awarow
Informacje
Posty
73
Tematy
5
Grupy
21
Obserwujący
5
Obserwowani
6

Grupy Wladca Awarow

Świat w Płomieniach
23
Odrodzenie Ziemi
12
Jest rok 3021. Minęło dziewięć wieków odkąd Mrok pochłonął Ziemię. Układ Słoneczny jest wciąż pogrążony w chaosie i strachu, wojnie i tyranii. Jednak pomimo wszechobecnych zagrożeń, bezkresna przestrzeń skrywa bezkresne możliwości.
Europa Napoleona
7
Rok 1804. Po długich zmaganiach wojennych Republika Francuska przekształciła się w Cesarstwo Francuskie pod wodzą Napoleona Bonapartego. Już wcześniej Europa drżała że strachu przed potęgą rewolucyjnej Francji i teraz ta stała się jeszcze silniejsza. Austria, Prusy, Rosja, Wielka Brytania oraz Osmanowie przygotowują swoje armie na najgorsze. Jak potoczą się losy Starego Kontynentu? Czy Napoleon całkowicie położy kres porządkowi europejskiemu? I kim Ty staniesz się w tym świecie? Witaj w świecie pod wodzą Napoleona! Stwórz postać i bierz udział w zmaganiach na Starym Kontynencie. Uwaga, PBF choć dzieje się w realiach początku XIX-wiecznej Europy, to historia może się tu potoczyć znacznie inaczej.
Żelazne Koryto
9
Postaw się na miejscu jednego z przywódców państw zza Żelaznej Kurtyny podczas Zimnej Wojny. Dzielnie zwalczaj ruchy demokratyczne w twoim kraju i opieraj się wpływom obcych mocarstw, byleby dłużej zostać przy władzy i wpłacić wszystko na szwajcarskie konto bankowe!
Jugosławia-Wojna bez Granic
11
Rok 1990. Zaraz odbędą się pierwsze od 52 lat wolne wybory w kraju. Atmosfera jest jednak bardzo napięta i ludzie czują, że lada dzień może wydarzyć się coś złego. Stań więc na czele własnej frakcji w wojnie na Bałkanach
Glob w Płomieniach
2
Polityczne Igraszki: V2 Autismowe Boogalo
10
Skarabeusz
26
Informacje
7
Minęło niemal tysiąc lat odkąd ojczyzna ludzkości upadła. Przez tysiąc lat bezkształtna siła zwana Mrokiem tkwiła uwięziona na Ziemi, królując niepodzielenie nad martwym światem. Przez tysiąc lat imperia Układu Słonecznego formowały się, upadały i toczyły wojny o dominację nad ludzkością. Lecz teraz, po dziesięciu wiekach ciszy, Mrok zaczyna wydostawać się ze swojego więzienia, grożąc zagładą wszelkiemu życiu w Układzie. Walcz aby ocalić ludzkość, zmienić jej oblicze wedle swojej myśli lub po prostu dla własnej korzyści - w kosmosie możliwości jest niezliczenie wiele.
Vvardenfell
16
•Wyścig o koronę•
2
Mówią, że człowiek w walce o to, co według niego mu się należy, nie ma żadnych granic. Jest w tym jakaś prawda, żądni przyjemności nie zatrzymamy się przed niczym… Prawdą jest też to, że ludzie pomimo swych wad potrafią odczuwać przywiązanie. Czy pomoże im to w życiu w królestwie Metaronu? Czy w kraju, pomimo sprawiedliwej ręki króla Elzewiusza wybuchnie wojna domowa? Zadecydować o tym może najmniejszy szczegół. Pamiętaj, że ty jesteś jednym z nim.
Akademia Magów
15
Gratulacje. Okazało się, że posiadasz specjalne predyspozycje do sztuk mistycznych i przyszli po Ciebie panowie w czerwonych szatach. Zostałeś przyjęty do Akademii Magii i Sztuk Mistycznych znajdującej się w kieszonkowym wymiarze stworzonym w zamierzchłych czasach. Będziesz tutaj uczył się różnych sztuk mistycznych, dzięki czemu będziesz mógł zostać uzdrowicielem, magiem bitewnym, zaklinaczem, alchemikiem lub też ogólnym magiem. Wszystko zależy od Ciebie.
Marvel Zombies [PBF]
6
Minęło już ponad 30 lat odkąd super bohater Sentry przyniósł na Ziemię wirus, który na zawsze odmienił losy błękitnego globu. Wirus rozprzestrzenił się tak szybko, że zanim podjęto odpowiednie środki, było już zdecydowanie za późno. Upadały miasta… Kraje… Państwa… Upadła cywilizacja. Teraz Ziemia jest niemalże odludna, z nielicznymi przetrwańcami zamieszkującymi zakamarki Stanów Zjednoczonych, które jako jedyne nie uległy kompletnej dewastacji. Przetrwali i przetrwają tylko najsilniejsi.
Fronty Nowego Świata
27
II wojna światowa była porażką dla całego świata. Wszczęty przez Niemcy konflikt trwał znacznie dłużej, niż poprzedni tak wielki konflikt. Ponad 8 lat zmagań nie przyniosły zwycięstwa żadnej ze stron. Zarówno alianci, jak i państwa osi nie potrafiły złamać drugiej strony. Przełomem okazał się rok 1945. Amerykanie pomyślnie skończyli testy najpotężniejszej broni w dziejach świata - bomby atomowej. 16 maja 1945 bombowiec "Enola Gay" zrzucił ową broń na niemieckie miasto Hamburg, który został doszczętnie zniszczony. Spowodowało to furię Józefa Stalina, który właśnie wysłał spadochroniarzy na owe miasto. Oczywiście ci również zostali zniszczeni przez atom. ZSRR zakończyło wówczas współpracę z USA i UK. Był to już swego rodzaju pokój. Jednak dopiero w 1947 w Nowym podpisano oficjalny pokój. Było to spowodowane wieloma napięciami wewnętrznymi. USA i ZSRR się rozpadły, podobnie jak i kolonie UK i Francji. I tak to nastał rok 1953, w którym to kolejna wojna wisi na włosku, a Brazylia, Japonia i Australia rozpoczynają wyścig o status światowego hegemona.
Rok 2018
16
Minęło 5450 lat, odkąd dopiero co rozwijający się cywilizacyjnie, samoświadomy gatunek z podrzędnej planety w pospolitym układzie solarnym spotkał po raz pierwszy awangardę kolonizacyjną Tetrarchiatu, hegemonicznego imperium międzygwiezdnego. Wydawało się początkowo, że te istoty, jak również ich rodzimą planetę, spotka ten sam los, co wielu innych przed nimi: wyginięcie i przekształcenie ich rodzinnego świata w kolonię górniczą. Lecz tkające los siły wszechświata wykuły dla owego gatunku nową, całkiem niespodziewaną ścieżkę. Oto jedna z przywódczyń owego organizmu państwowego, Eteryczna-Utula, dostrzegła w tych, wydawało się, bardzo prymitywnych istotach, drzemiący w nich potencjał i przekonała pozostałe z władczyń, by pozwolić im się wykazać jako siła bojowa i robotnicza. Jak się później okazało, te stworzenia spełniły wielokrotnie oczekiwania czterech Eterycznych Tetrarchiń, co zagwarantowało im stałe miejsce w Tetrarchiacie. Tymi zasłużonymi dla kosmicznego imperium istotami byli ludzie z planety zwanej przez nich samych Ziemią. Tysiąclecia po tych wydarzeniach, w 2018. roku Nowego Kalendarza Tetrarchicznego, Wolny Świat Ziemia jest prosperującą i szanowaną planetą o szerokiej autonomii, znajdującej się w domenie hegemonicznego Tetrarchiatu, rozdającego karty jako jedna z potęg w Drodze Mlecznej.
Przełom [PBF] Prolog. Odkrywcy mgieł.
6
-Madame Tutu, wiesz doskonale, że... ~Milcz, Esme, wiemy to obydwie, nie rozumiem do czego starasz się doprowadzić -TO BEZ ZNACZENIA. JUŻ SIĘ ZACZYNA. -Co masz na myśli? ~To nie oczywiste? Narrati... -IMPERATOR NARRATI VOS. ~..,oczywiście mój drogi, w każdym razie mówi o Przełomie -Przecież nie ma Wyrwy... Dar nie tężeje... ~Oczywiście. Bo zaczyna się w drugą stronę -Międzymgła...? ~Tak, transfer dusz się rozpoczął
Fires of Revolution
14
Fires of Revolution to PBF zainspirowany przez symulatory polityczne "Crisis in the Kremlin" oraz "Ostalgie".
Qogliotan [PBF]
33
Escurg nigdy nie był pokojową krainą. Liczne królestwa, księstwa i republiki zamieszkane przez ludzi zawsze toczyły wojnę o dominację w regionie, a konflikt pomiędzy Krasnoludami i Elfami nie wygasł od wieków, obie rasy darzyły się wzajemną nienawiścią i średnio raz na dekadę wybuchała między nimi krwawa wojna. Gdzieś pomiędzy tym wszystkim były też nacje Orków, Goblinów i Mrocznych Elfów, także wojujące ze wszystkimi wokół. Od dawna problemem pozostawali też Nekromanci i Wampiry, tworzący kolejne zastępy ożywieńców, z którymi chcieli podbić świat. Jednakże żaden z tych narodów nigdy nie doprowadził do tego, co się wydarzyło. Żadna rasa nie przewidziała tego wydarzenia. I żaden kraj nie mógł mu zapobiec. Twierdzili, że przybyli z Qogliotan, świata z innego wymiaru. Jednakże, posiłkując się ludzką wiarą, mieszkańcy Escurg szybko znaleźli o wiele lepszą i prostszą nazwę dla tego miejsca: Piekło. Hordy Demonów zalazły cały znany świat. Wojna trwała wiele dziesięcioleci. Pośród walczących z demonicznymi hordami nie brakowało odważnych bohaterów, wielkich strategów i taktyków, potężnych Magów, sojuszy ponad podziałami, kiedy po raz pierwszy w historii świata nie tylko ludzie, Elfy i Krasnoludy stanęły razem do decydującej bitwy, bowiem ze stepów przybyły też niezliczone plemiona Zielonoskóych, a nawet sami Wampirzy Lordowie wysłali niezliczone legiony swych nieumarłych sług. Ale wszystko zawiodło. Nikt nie mógł powstrzymać naporu dziesiątek tysięcy Demonów. Nikt nie był bezpieczny, gdy ciemne chmury nad polem bitwy rozstąpiły się, zasypując walczących ogniem, siarką i bazaltem. Nikt nie spodziewał się, że Mroczne Elfy wbiją swym sojusznikom nóż w plecy…
Wiek Pary
21
Imperium Republistyczne Vaastii to nowoczesne, potężne państwo zrodzone w myśl nowej idei. Idei równościowej i utopijnej. Imperator i sąsiedni władcy ulegli pod wpływem licznych protestów. Obecnie, dzięki tamtejszym bohaterom, obywatele mogą żyć w najlepszym miejscu, niemal porównywanym do mitycznego Raju. Wszędobylski syk maszyn postępu, nowoczesna medycyna, zmechanizowane rolnictwo, udogodnienia za sprawą nowych dziedzin magii, chociażby magii pary, sztuczna rasa sługusów. A to tylko wierzchołek komfortu kryjącego się w Imperium! Do tego obecna od jakiegoś czasu rewolucja przemysłowa rewolucjonizuje świat! Ogniskiem i głównym trzonem jest oczywiście Imperium, a dokładniej stolica - Tria. To właśnie tam powstały golemy, pociągi, dźwigi parowe, żelazne konie, nowa, wiecznie działająca największa wieża zegarowa “Saint James”, będąca pierwszym zegarem samoistnie zmieniającym czas z letniego na zimowy i wiele wiele więcej! Niestety, kraj ma też swoje problemy, o których nie mówi się głośno. Wyzysk gnomów i szerząca się, podziemna rebelia z tajemniczą rasą z dostępem do niezwykłej magii. Elfy, będące najbardziej zacofaną i główną częścią Imperium, niegodzące się na zmiany i odejście od tradycji. Dym z powstających fabryk coraz częściej jest powodem nieurodzaju rolników. Imperator traci wpływy magnaterii, a poprzedni władcy, wolą rządzić na własną rękę, niż jako część skłóconego parlamentu. Sąsiedzi coraz częściej sugerują rozbiory i współpracę z byłymi władcami, gdyż nowoczesna i prototypowa armia jeszcze nigdy nie została przetestowana, a większość ich sprzętów nie wyszła nawet z fazy testowej. Na tym wielkim torze życia znajdujesz się ty: Szary mieszczanin, zbuntowany golem, właściciel fabryk, rozpuszczony syn arystokraty, były władca chcący powrotu do swoich włości i samoistnego zarządzania nimi. Wybór należy do ciebie, możliwy wachlarz jest obszerny i możliwości masa. Może będziesz mieć kluczowy wpływ, albo zaginiesz na kartach historii jak inni?
Krwawe Złoto
11
“Witaj w teatrzyku wojny młody Kapitanie. Odegraj swą rolę jak najlepiej tylko potrafisz. Tylko pamiętaj, że rola najemnika nie jest łatwa."
Arsyntia
36
Arsyntia. Wielkie zbiorowisko państw, samotnych miast, jak i też ziem, które nie mają swojego właściciela. Przez spory okres swojego istnienia było to też miejsce, gdzie nie wybuchały większe wojny. Wszystko ograniczało się jedynie do starć granicznych, czy do małych, prowincjonalnych konfliktów. Jednakże to wszystko się zmieniło, kiedy odkryto wielkie złoża surowca, który pozwalał jego posiadaczowi na kontrolę nad magią. Była to rzecz niezwykle ważna dla mieszkańców tejże części świata, a to ze względu na prostą przyczynę - ostatni znany mag zmarł ponad tysiąc lat temu, a ostatnie magiczne artefakty rozładowały się dziesiątki lat temu. Magia jednak była tylko jedną z przyczyn konfliktu. Główna jest łatwiejsza do zrozumienia - najsilniejsi gracze na arenie międzynarodowej zaczęli się dusić we własnych granicach, toteż wyciągnęli swoje dłonie po terytoria słabszych. A trzeba im było przyznać, że mieli czym te ziemie zdobywać. Chociażby dzięki broni palnej sprowadzonej z Zachodu…
  • Zaloguj się

  • Nie masz konta? Zarejestruj się

  • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
  • Pierwszy post
    Ostatni post
0
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Użytkownicy
  • Grupy